Wat zijn uw plannen voor het Weekend?

Alles wat niet onder de bovenstaande kopjes valt kun je hier kwijt...
Richardus
Meganerd

Re: Wat zijn uw plannen voor het Weekend?

Bericht door Richardus » 08 okt 2018, 21:04

David schreef:
08 okt 2018, 20:58
iKer schreef:
08 okt 2018, 18:06
Rainy Day Woman schreef:
07 okt 2018, 17:26
Hmm...
Het maffe is dat er een ongelofelijke door ons allebei nooit eerder zo ervaren aantrekkingskracht is op meerdere gebieden, maar dat we voor zegmaar 1 á 5 procent toch niet helemaal elkaars type zijn. (Dat geldt van beide kanten, dus dat scheelt dan weer).
Ik wil niet zeuren hoor, maar dit klinkt als de liefde van jullie beider leven.
Als DIT al aanleiding tot twijfel is gaat het werkelijk NOOIT wat worden.
Nou inderdaad. Ze zijn voor 1 a 5 % niet elkaars type. Dat betekent dus dat ze voor minstens 95 % wél elkaars type zijn. Wat verwachten ze dan nog meer? Dat ze voor 100 % matchen? :crazy:
Dat is nog geen mens op deze aarde is gelukt. Tenzij je jezelf gaat klonen misschien
Hear hear, ben het met de 2 kloothommels eens
Laatst gewijzigd door Richardus op 08 okt 2018, 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Facilitator, katalysator, transformator

Whatever makes you happy, dude.

David
Hop hop

Bericht door David » 08 okt 2018, 21:05

Als ik al een kloothommel ben
Wat zal jij dan wel niet zijn?

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 08 okt 2018, 21:08

Een kloothorzel B-)

Rainy Day Woman
Heeft Geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 08 okt 2018, 21:46

Ja, ik snap wat jullie zeggen en ik vind het zelf ergens ook heel stom klinken als ik zoiets opschrijf.

Wat uit mijn stukje misschien niet zo duidelijk naar voren komt (omdat ik het een beetje genant vind en het voor een niet-ingewijde misschien ook onbegrijpelijk en zelfs ronduit onverstandig klinkt), is dat we elkaar online 'ontmoet' hebben, een klik hadden vanaf het eerste moment, gelijk urenlange gesprekken waarin de vonken er op allerlei fronten vanaf spatten, na +/- een week zijn begonnen met sms'en en bellen en dat dus drie weken lang bijna elke dag, intense gesprekken hadden van soms een hele nacht lang. :oops:
En al die tijd dus een enorme connectie op meerdere vlakken die zijn weerga niet kent. Kort samengevat, we wisten gewoon echt niet wat ons overkwam.
Maar al die tijd wisten we dus niet van elkaar hoe we eruitzagen, ook geen foto's uitgewisseld omdat we bang waren iets te verpesten. En pas dit weekend elkaar dus voor het eerst gezien. Van tevoren heel uitgebreid en open en eerlijk gesproken hoe dat zou kunnen verlopen en wat als de een de ander niet fysiek aantrekkelijk zou vinden blablabla. Dus dat voelde allemaal oké.
En toen bleek dus dat we "elkaars type niet waren" (nogmaals: van beide kanten), maar dat we ons geestelijk en lichamelijk niet minder tot elkaar aangetrokken voelden.

En dat vind ik nu dus ook het vage, want inderdaad: als het enige is dat elkaars gezicht/uitstraling je wat minder aanstaat, maar je hebt wel al dat andere, waarom dat dan 'weggooien'? Wanneer heb je nou zó'n klik met iemand, en ga je dan wachten tot je iemand tegenkomt die meer 'je type' is maar met wie die andere dingen minder zijn? Pff. Door de situatie zoals die verlopen is (namelijk soort van andersom dan 'normaal') weegt het misschien zwaarder tegen elkaar op ofzo. Daar ben ik allemaal nog niet helemaal uit. En hij moet er dan ook nog iets van vinden natuurlijk.
Toen we elkaar gisteren spraken voelde er aan de ene kant iets anders, misschien doordat de ergste heftigheid en spanning van het laatste stukje niet van elkaar weten nu weg is. Maar aan de andere kant was 'het' er ook nog steeds. Ik merk ook aan mezelf dat ik er nog niet klaar mee ben. Vermoedelijk moet de storm eerst even wat meer gaan liggen voor er meer zicht is op de verdere gevolgen. Hoop ik. Of hij is alsnog een geraffineerde klootzak natuurlijk. :drink: Maar daar ga ik vooralsnog niet vanuit. :D
Laatst gewijzigd door Rainy Day Woman op 08 okt 2018, 21:55, 1 keer totaal gewijzigd.
"Het is allemaal van het niveau van een kermisattractie, en het is verbazingwekkend dat mensen van boven de zeven bij zoiets serieus kunnen blijven."

Rainy Day Woman
Heeft Geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 08 okt 2018, 21:50

En de award voor ongemakkelijkste post van de dag goes to... :erm:
"Het is allemaal van het niveau van een kermisattractie, en het is verbazingwekkend dat mensen van boven de zeven bij zoiets serieus kunnen blijven."

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 08 okt 2018, 22:01

David schreef:
iKer schreef:
Rainy Day Woman schreef:
Hmm...
Het maffe is dat er een ongelofelijke door ons allebei nooit eerder zo ervaren aantrekkingskracht is op meerdere gebieden, maar dat we voor zegmaar 1 á 5 procent toch niet helemaal elkaars type zijn. (Dat geldt van beide kanten, dus dat scheelt dan weer).
Nou inderdaad. Ze zijn voor 1 a 5 % niet elkaars type. Dat betekent dus dat ze voor minstens 95 % wél elkaars type zijn. Wat verwachten ze dan nog meer? Dat ze voor 100 % matchen? :crazy:
Dat is nog geen mens op deze aarde is gelukt. Tenzij je jezelf gaat klonen misschien
Mensen en chimpansees schijnen voor 95% hun DNA te delen. Het is dus mogelijk dat RDW en die andere persoon minder met elkaar gemeen hebben dan een mens een een chimpansee :eek: Ilya Ivanovich Ivanov draait zich om in z'n graf :yes:
"'Samenleving' is een biologische constructie."
                                                — Kryptozoid, lid 69

David
Hop hop

Bericht door David » 08 okt 2018, 22:06

Kryptozoid schreef:
08 okt 2018, 22:01
David schreef:
iKer schreef:
Rainy Day Woman schreef:
Hmm...
Mensen en chimpansees schijnen voor 95% hun DNA te delen. Het is dus mogelijk dat RDW en die andere persoon minder met elkaar gemeen hebben dan een mens een een chimpansee :eek: Ilya Ivanovich Ivanov draait zich om in z'n graf :yes:
Is het niet waarschijnlijker dat RDW gewoon een blind date met een chimpansee heeft gehad?
Vandaar dat zijn gezicht niet zo aanstond. Al die haren in je gezicht bij het zoenen :nooo:

Rainy Day Woman
Heeft Geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 08 okt 2018, 22:09

:drinkpig:

Voor de goede orde, ik vind uiterlijkheden niet per se heel belangrijk. Maar als die ander het als een punt ziet dat je zn type niet bent, dan ga ik daar ook meer op letten...
Laatst gewijzigd door Rainy Day Woman op 08 okt 2018, 22:10, 1 keer totaal gewijzigd.

David
Hop hop

Bericht door David » 08 okt 2018, 22:10

Rainy Day Woman schreef:
08 okt 2018, 21:46

Maar al die tijd wisten we dus niet van elkaar hoe we eruitzagen, ook geen foto's uitgewisseld omdat we bang waren iets te verpesten. En pas dit weekend elkaar dus voor het eerst gezien. Van tevoren heel uitgebreid en open en eerlijk gesproken hoe dat zou kunnen verlopen en wat als de een de ander niet fysiek aantrekkelijk zou vinden blablabla. Dus dat voelde allemaal oké.
En toen bleek dus dat we "elkaars type niet waren" (nogmaals: van beide kanten), maar dat we ons geestelijk en lichamelijk niet minder tot elkaar aangetrokken voelden.

Hoe kan je je nou fysiek tot elkaar aangetrokken voelen als je elkaar fysiek niet aantrekkelijk vindt? :?

Wel respect voor de eerlijke biecht. En voor online dating hoef je je al jaren niet meer te schamen hoor. 90 % zit op Tinder. Zelfs de getrouwde mensen. Kijk maar naar Iker :drink:

Rainy Day Woman
Heeft Geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 08 okt 2018, 22:12

Mja, uiterlijk en fysiek zijn blijkbaar twee verschillende dingen die elkaar niet in de weg hoeven te zitten. Is voor mij ook een nieuwe gewaarwording.
Al kan het fysieke ook nog een gevolg zijn van wat zich afgelopen weken had opgebouwd. En dat als we elkaar nu nog eens zien in heel fel daglicht ofzo dat dat er dan toch ook niet is. Of juist wel en/of nog meer. :lol:

David
Hop hop

Bericht door David » 08 okt 2018, 22:22

Rainy Day Woman schreef:
08 okt 2018, 22:12
Mja, uiterlijk en fysiek zijn blijkbaar twee verschillende dingen die elkaar niet in de weg hoeven te zitten. Is voor mij ook een nieuwe gewaarwording.
Al kan het fysieke ook nog een gevolg zijn van wat zich afgelopen weken had opgebouwd. En dat als we elkaar nu nog eens zien in heel fel daglicht ofzo dat dat er dan toch ook niet is.
Sterk opgebouwd online verlangen kan inderdaad als voorspel dienen voor een erotisch avondje
Vraag is wat daar van overblijft als de spanning is weggeëbt. Geldt eigenlijk voor elke relatie (nee ga niet over mijn huwelijk beginnen :drink: )

Ik zou toch maar voor de chimpansee gaan RDW. Een stuk minder gecompliceerd :upup:

Rainy Day Woman
Heeft Geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 09 okt 2018, 00:27

Oké, omdat jullie zo meeleven: net weer een hele tijd gepraat, en het gaat niks worden. :( Tenzij de tijd anders uit gaat wijzen. En zelfs dit was een fijn en goed gesprek.

We blijven nog wel contact houden (zij het minder intensief, maar da's logisch) omdat we nu eenmaal wel heel erg gesteld op elkaar zijn.

Nu slapen. :erm:
Liefs van een snotterende RDW. :sadwave:

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 09 okt 2018, 04:39

Oprecht, rdw :up: is flink kut en verwarrend als je zo hoog zit en het blijkbaar lager kan worden op iets wat je theoretisch zou vinden dat anders zou moeten zitten. Maar de praktijk...ieder die beweert dat uiterlijk en uitstraling van ondergeschikt belang zijn hebben nooit iets als dit meegemaakt. Da's een 5% die doorslaggevend kan zijn, zijn er meer btw, besef ik me nu nadenkend. Dus eigenlijk ben ik het toch niet met de kloothommels eens. Gelukkig. :drinkpig:

David
Hop hop

Bericht door David » 09 okt 2018, 06:39

Richardus schreef:
09 okt 2018, 04:39
Oprecht, rdw :up: is flink kut en verwarrend als je zo hoog zit en het blijkbaar lager kan worden op iets wat je theoretisch zou vinden dat anders zou moeten zitten. Maar de praktijk...ieder die beweert dat uiterlijk en uitstraling van ondergeschikt belang zijn hebben nooit iets als dit meegemaakt. Da's een 5% die doorslaggevend kan zijn, zijn er meer btw, besef ik me nu nadenkend. Dus eigenlijk ben ik het toch niet met de kloothommels eens. Gelukkig. :drinkpig:
Jammer voor je kloothorzel maar ik ben het met je eens dat uiterlijk en uitstraling niet van ondergeschikt belang zijn. En meer dan 5 % dooslaggevend kan zijn. Veel meer zelfs. Er is een tegelwijsheid die luidt; uiterijk brengt je bij elkaar, innerlijk houdt je bij elkaar. Zit wel wat in.
Alleen als je elkaar heel lang en door-en door kent kan je dat misschien doorbreken.
Maar dat is bij een blind date allemaal niet het geval.

David
Hop hop

Bericht door David » 09 okt 2018, 06:42

Wel sneu voor RDW :(
Sterkte RDW :flowers:

David
Hop hop

Bericht door David » 09 okt 2018, 06:43

Allemaal lief zijn voor RDW vandaag.
Ik moet weer aan het werk maar Krautsurfer lost me af :wave:

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 09 okt 2018, 07:39

Rainy Day Woman schreef:
09 okt 2018, 00:27
Oké, omdat jullie zo meeleven: net weer een hele tijd gepraat, en het gaat niks worden. :( Tenzij de tijd anders uit gaat wijzen. En zelfs dit was een fijn en goed gesprek.

We blijven nog wel contact houden (zij het minder intensief, maar da's logisch) omdat we nu eenmaal wel heel erg gesteld op elkaar zijn.

Nu slapen. :erm:
Liefs van een snotterende RDW. :sadwave:
Sterkte RDW.
Klinkt inderdaad alsof het niet gaat lukken.
Ik had ooit iets soortgelijks, een blind date geregeld door een wederzijdse vriend. Van tevoren leuk met haar gemailed, (maar nooit gebeld) en er was best wel wat positieve spanning en verwachting, maar de seconde dat ik haar zag (en zij mij) wisten we dat het niks ging worden. Stom en niet te verklaren, maar zo ging het.
Er moet een klik zijn die je alleen kunt ervaren door elkaar daadwerkelijk in het echt te zien.

Affijn. Heb je nu weinig aan.
Ik leef met je mee.
:flowers:
'We zijn bezig het ongedwongene van het forum te killen met de constante metacommunicatie en analyses.'

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 09 okt 2018, 07:47

Krautsurfer schreef:
09 okt 2018, 07:39

, maar de seconde dat ik haar zag (en zij mij) wisten we dat het niks ging worden.
Moest ze kotsen?
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl. Lidnr.66.

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 09 okt 2018, 07:48

Dat is meestal wel een duidelijk signaal.
Johnny Lydon 1983

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 09 okt 2018, 08:18

Siegfried Stahl schreef:
09 okt 2018, 07:48
Overkomt je dat vaak?
'We zijn bezig het ongedwongene van het forum te killen met de constante metacommunicatie en analyses.'

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 09 okt 2018, 08:20

Omg they killed Siegje :clap:

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 09 okt 2018, 09:37

Rainy Day Woman schreef:
08 okt 2018, 22:09

Voor de goede orde, ik vind uiterlijkheden niet per se heel belangrijk. Maar als die ander het als een punt ziet dat je zn type niet bent, dan ga ik daar ook meer op letten...
Wat een sukkel. Sorry dat ik het zeg hoor, maar als het op alle fronten klikt, volgt de rest toch vanzelf? Als de gesprekken stimulerend zijn, de opwinding groot is, je dol begint te worden op elkaar dan lig je toch binnen de kortste keren de lattenbodem uit het bed te neuken? Zie je daarna wel hoe het nou echt zit met die fysieke aantrekkingskracht.

Hmmm, het kan natuurlijk ook zijn dat hij seksueel anders tikt dan jij. Dat zou inderdaad een issue kunnen zijn. Maar kun je dan spreken van een ander type?

En wie valt er nu in hemelsnaam op een bepaald type (wat uiterlijk betreft)? Wat een beperkende gedachte.
It's just not understanding...

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 09 okt 2018, 09:48

gung ho schreef:
09 okt 2018, 09:37
Rainy Day Woman schreef:

Wat een sukkel. Sorry dat ik het zeg hoor, maar als het op alle fronten klikt, volgt de rest toch vanzelf?
Tsjah. Niet altijd dus.

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 09 okt 2018, 09:48

Overigens had ik jaren geleden een huisgenoot die heel intensief contact had met een Duitser. Ze hadden dezelfde interesses (Cyndi Lauper) en konden onwijs leuk met elkaar babbelen over van alles en nog wat.

Toen de Duitser voor de deur stond, bleek hij mijn huisgenoots 'type' niet. Half huilend vluchtte hij naar boven, deed de deur op slot en liet mij uren alleen achter met iemand die te verbouwereerd was om iets te zeggen. Achteraf bleek dat de man niet helemaal eerlijk was geweest bij de beschrijving van zijn uiterlijk. Voor straf heeft hij die nacht bij mij op de bank geslapen en is de volgende ochtend vroeg weer terug gereden.

Good times. :lol:

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 09 okt 2018, 09:49

Krautsurfer schreef:
09 okt 2018, 08:18
Siegfried Stahl schreef:
09 okt 2018, 07:48
Overkomt je dat vaak?
Ik doe hierover geen uitspraken.
Johnny Lydon 1983

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 09 okt 2018, 09:49

gung ho schreef:
09 okt 2018, 09:37
Rainy Day Woman schreef:

Wat een sukkel. Sorry dat ik het zeg hoor, maar als het op alle fronten klikt, volgt de rest toch vanzelf? Als de gesprekken stimulerend zijn, de opwinding groot is, je dol begint te worden op elkaar dan lig je toch binnen de kortste keren de lattenbodem uit het bed te neuken? Zie je daarna wel hoe het nou echt zit met die fysieke aantrekkingskracht.

Hmmm, het kan natuurlijk ook zijn dat hij seksueel anders tikt dan jij. Dat zou inderdaad een issue kunnen zijn. Maar kun je dan spreken van een ander type?

En wie valt er nu in hemelsnaam op een bepaald type (wat uiterlijk betreft)? Wat een beperkende gedachte.
Dat 'type' zal wel een poging zijn om het onder woorden te brengen, middels een bekend verondersteld idee.

Zo gek vind ik het allemaal niet: relaties, liefde etc. gaat nu eenmaal niet over klikken op alle fronten, maar over klikken op een soort 'biochemisch' niveau, waarbij uiterlijk (inclusief mimiek, stemgeluid en ook geur) meespeelt (maar da's wat anders als "het moet zo-en-zo'n type zijn"). Ik ben ik eigenlijk pas in een duurzame relatie gerold nadat ik het idee dat je veel gemeen zou moeten hebben, heb opgegeven.

(Da's overigens soms wel minder ideaal. Ik zou willen dat mijn vrouw ook zou gamen, nooit tv zou kijken maar in plaats daarvan naar precies dezelfde muziek als ik zou luisteren, en zou proberen om sociale contacten met de rest van de familie, kennissen etc. een beetje zou proberen te beperken tot één a twee keer per jaar. Maar ja...)
"'Samenleving' is een biologische constructie."
                                                — Kryptozoid, lid 69

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 09 okt 2018, 10:57

Kryptozoid schreef:
09 okt 2018, 09:49
Dat 'type' zal wel een poging zijn om het onder woorden te brengen, middels een bekend verondersteld idee.
Precies. En dat is wat er zo storend aan is. Waarom jezelf die beperking opleggen?
Kryptozoid schreef:
09 okt 2018, 09:49

Zo gek vind ik het allemaal niet: relaties, liefde etc. gaat nu eenmaal niet over klikken op alle fronten, maar over klikken op een soort 'biochemisch' niveau, waarbij uiterlijk (inclusief mimiek, stemgeluid en ook geur) meespeelt (maar da's wat anders als "het moet zo-en-zo'n type zijn"). Ik ben ik eigenlijk pas in een duurzame relatie gerold nadat ik het idee dat je veel gemeen zou moeten hebben, heb opgegeven.
Wat je zegt over dat 'biochemisch' niveau herken ik wel. Geur, stemgeluid, (en smaak!) zijn zeer bepalend voor mij, maar dat zijn geen zaken waar je na één ontmoeting al zekerheid over hebt. Het lijkt mij dat je er iets langer de tijd voor neemt om te ontdekken of het wat zou kunnen worden als het op alle andere vlakken wél klikt.

Overigens ben ik het helemaal met je eens als je zegt dat je niet persé heel veel gemeen moet hebben met je partner. Uiteindelijk is het een keuze. Je verstand vertelt je iedere dag of je de juiste keuze hebt gemaakt of niet.

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 09 okt 2018, 11:08

Sterkte RDW. :flowers:

Het zal vast een heel lieve man zijn, wat mij betreft slaat hij de plank mis en is het een sukkel.

Zeg je het als wij van Forumnerds.nl hem eens een bezoekje moeten brengen? :belly:

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 09 okt 2018, 11:18

Rainy Day Woman schreef:
08 okt 2018, 21:46
Ja, ik snap wat jullie zeggen en ik vind het zelf ergens ook heel stom klinken als ik zoiets opschrijf.

Wat uit mijn stukje misschien niet zo duidelijk naar voren komt (omdat ik het een beetje genant vind en het voor een niet-ingewijde misschien ook onbegrijpelijk en zelfs ronduit onverstandig klinkt), is dat we elkaar online 'ontmoet' hebben, een klik hadden vanaf het eerste moment, gelijk urenlange gesprekken waarin de vonken er op allerlei fronten vanaf spatten, na +/- een week zijn begonnen met sms'en en bellen en dat dus drie weken lang bijna elke dag, intense gesprekken hadden van soms een hele nacht lang. :oops:
En al die tijd dus een enorme connectie op meerdere vlakken die zijn weerga niet kent. Kort samengevat, we wisten gewoon echt niet wat ons overkwam.

En dat vind ik nu dus ook het vage, want inderdaad: als het enige is dat elkaars gezicht/uitstraling je wat minder aanstaat, maar je hebt wel al dat andere, waarom dat dan 'weggooien'? Wanneer heb je nou zó'n klik met iemand, en ga je dan wachten tot je iemand tegenkomt die meer 'je type' is maar met wie die andere dingen minder zijn? Pff. Door de situatie zoals die verlopen is (namelijk soort van andersom dan 'normaal') weegt het misschien zwaarder tegen elkaar op ofzo. Daar ben ik allemaal nog niet helemaal uit. En hij moet er dan ook nog iets van vinden natuurlijk.
Toen we elkaar gisteren spraken voelde er aan de ene kant iets anders, misschien doordat de ergste heftigheid en spanning van het laatste stukje niet van elkaar weten nu weg is. Maar aan de andere kant was 'het' er ook nog steeds. Ik merk ook aan mezelf dat ik er nog niet klaar mee ben. Vermoedelijk moet de storm eerst even wat meer gaan liggen voor er meer zicht is op de verdere gevolgen. Hoop ik. Of hij is alsnog een geraffineerde klootzak natuurlijk. :drink: Maar daar ga ik vooralsnog niet vanuit. :D
Ik vind het een zéér dappere posting, dit. Echt, ik zou je erom willen knuffelen (klinkt stom)(sorry).
Maar echt, dit gaat wel heel ver in vertrouwen in ons. Dus dank je wel!

Reflecterend: ik kan me nu je aarzeling goed voorstellen. Ik heb weliswaar maar zelden gehad dat je zo enorm op allerlei vlakken matcht. Maar ik ken wel het fenomeen dat je aarzelend met een lelijkerd naar bed gaat en absurd goeie seks hebt (bijvoorbeeld).
Persoonlijk vind ik uiterlijk wel zwaarder wegen dan 5%... En eerlijk gezegd is er een ondergrens voor mij. Dus het kan 100% bepalend zijn.

Ik weet niet of je iets met deze gedachte kunt.
Hopelijk blijf je jezelf zo bloot geven, ik ben wel heel benieuwd hoe je gedachten hiermee verder verlopen.
Extreemlinksche drammert

Number9
Knuffelnerd

Bericht door Number9 » 09 okt 2018, 12:02

Als je de postjes weggehaald wilt hebben (ook de geciteerde), laat je het de Moderatoren maar even weten he.
Number9, lid nummer 25.
The sacred pint alone can unbind the tongue of Dedalus.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 09 okt 2018, 13:49

David schreef:
08 okt 2018, 22:10
90 % zit op Tinder. Zelfs de getrouwde mensen. Kijk maar naar Iker :drink:
Ik dagget niet. :lol:
Extreemlinksche drammert

Rainy Day Woman
Heeft Geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 09 okt 2018, 16:51

:*) Jullie zijn lief. :yes:

Dank voor alle bemoedigende en ook nog inhoudelijk weloverwogen reacties. Ik ga er nog verder op in.

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 09 okt 2018, 16:54

Rainy Day Woman schreef:
09 okt 2018, 16:51

Dank voor alle bemoedigende en ook nog inhoudelijk weloverwogen reacties.
Geen dank. Het ging in één moeite door.
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 09 okt 2018, 16:56

Rainy Day Woman schreef:
09 okt 2018, 16:51

ook nog inhoudelijk weloverwogen reacties.

Juist, Het zou fijn zijn als de rest hier dat ook eens opmerkte!
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 09 okt 2018, 16:56

Ondankbare honden zijn het.
Johnny Lydon 1983

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 09 okt 2018, 17:08

iKer schreef:
09 okt 2018, 11:18
Hopelijk blijf je jezelf zo bloot geven
Je was erbij? :drink:
"We take a Norwegian cruise but we don't go to Norway"

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 09 okt 2018, 17:09

Wat is er eigenlijk gebeurt behalve dat blind date? Geen zin om alles terug te lezen.

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 09 okt 2018, 17:11

Oved schreef:
09 okt 2018, 17:09
Geen zin om alles terug te lezen.
Nou, in dat geval, RDW gleed uit over een banaan die op straat lag.
"We take a Norwegian cruise but we don't go to Norway"

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 09 okt 2018, 17:12

Lekker toch?

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 09 okt 2018, 17:13

Of heeft ze het gedaan met een homeless?

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 09 okt 2018, 17:13

Oved schreef:
Wat is er eigenlijk gebeurt behalve dat blind date? Geen zin om alles terug te lezen.
Ik lees weer 'ns een berichtje van Oofje...
Afbeelding

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 09 okt 2018, 17:22

Doe dat dan niet oempaloempahoofd :finger:

Rainy Day Woman
Heeft Geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 09 okt 2018, 17:51

Oved schreef:
Je hebt niks gemist, Krautsurfer vroeg of er een vervolg in zat, daar ging ik nogal uitgebreid op in waarop vervolgens enige discussie ontstond, gevolgd door een recente update van mij aangaande de ontwikkelingen en daar dan weer reacties op, waar ik nog uitgebreider op ga reageren dus binnenkort nog meer om niet te lezen! :up:

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 09 okt 2018, 17:55

Vervolg in wat? :?

Rainy Day Woman
Heeft Geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 09 okt 2018, 18:19

Vervolg op de date. :roll:
Spoiler alert: niet echt.

David
Hop hop

Bericht door David » 09 okt 2018, 18:50

@Krautsurfer: nog bedankt voor de aflos vanochtend onder werktijd :up:

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 09 okt 2018, 19:57

David schreef:
09 okt 2018, 18:50
Graag gedaan pik.
:up:

roadrunner
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door roadrunner » 09 okt 2018, 20:07

Waarschijnlijk sporten in teamverband :yes:

Link
Forumspammer

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 09 okt 2018, 20:13

Krautsurfer schreef:
09 okt 2018, 19:57
David schreef:
Graag gedaan pik.
Da vink zo raar hè; mannen die elkaar "pik" noemen :crazy:

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 09 okt 2018, 20:23

Richardus schreef:
09 okt 2018, 20:13
Krautsurfer schreef:
09 okt 2018, 19:57
David schreef:
Graag gedaan pik.
Da vink zo raar hè; mannen die elkaar "pik" noemen :crazy:
Niet zo gepikeerd doen, zuurpruim.
:nono:

Plaats reactie