Wat zijn uw plannen voor het Weekend?

Alles wat niet onder de bovenstaande kopjes valt kun je hier kwijt...
Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Re: Wat zijn uw plannen voor het Weekend?

Bericht door Siegfried Stahl » 10 okt 2018, 06:53

Amerikanen noemen iemand die Richard heet vaak Dick. Dus kunnen wij R. voortaan beter Dickus noemen.
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl. Lidnr.66.

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 10 okt 2018, 07:04

Siegfried Stahl schreef:
10 okt 2018, 06:53
Amerikanen noemen iemand die Richard heet vaak Dick. Dus kunnen wij R. voortaan beter Dickus noemen.
:bounce:
All the way fwom Wome!
Afbeelding
'We zijn bezig het ongedwongene van het forum te killen met de constante metacommunicatie en analyses.'

Rainy Day Woman
Heeft Geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 10 okt 2018, 21:51

Rainy Day Woman schreef:
09 okt 2018, 16:51
:*) Jullie zijn lief. :yes:

Dank voor alle bemoedigende en ook nog inhoudelijk weloverwogen reacties. Ik ga er nog verder op in.
Bij dezen. NIet heel veel nieuws onder de zon, behalve dat ik sommige dingen wat helderder zie, maar jullie zijn fijn om mijn hart aan te luchten in dezen en om mee van gedachten te wisselen. Niet als egotripperij/aandachtzoekerij bedoeld, dus wie dit allemaal maar geneuzel vindt: sla mijn posts vooral over. :flowers:
Krautsurfer schreef:
09 okt 2018, 07:39

Er moet een klik zijn die je alleen kunt ervaren door elkaar daadwerkelijk in het echt te zien.
Helaas wel dus... Maar oké, ik geef toe dat ik dit ergens ook wel logisch vind klinken.
gung ho schreef:
09 okt 2018, 09:37

En wie valt er nu in hemelsnaam op een bepaald type (wat uiterlijk betreft)? Wat een beperkende gedachte.
Ja, dat vind ik nou ook. Maar wat ik (en wat ik van hem begreep hij ook) wél heb, is dat ik geen eenduidig antwoord zou kunnen geven op de vraag "op wat voor type val je?", maar als iemand níét mijn type is, dat ik dat dan wel weet. Maar dat gaat dan meestal wel meer op een wat oppervlakkiger niveau op, iemand die je verder nauwelijks kent bv., en in dit geval vind ik het wel anders liggen omdat wij elkaar in korte tijd al héél erg goed hadden leren kennen, en dan is dat oppervlakkige 'niet mijn type' in het licht van de situatie inderdaad te beperkend wat mij betreft.
Kryptozoid schreef:
09 okt 2018, 09:49

Dat 'type' zal wel een poging zijn om het onder woorden te brengen, middels een bekend verondersteld idee.
Ja, denk ik ook. De term 'uiterlijke klik' is ook gevallen.
Zo gek vind ik het allemaal niet: relaties, liefde etc. gaat nu eenmaal niet over klikken op alle fronten, maar over klikken op een soort 'biochemisch' niveau, waarbij uiterlijk (inclusief mimiek, stemgeluid en ook geur) meespeelt (maar da's wat anders als "het moet zo-en-zo'n type zijn").
Bij ons zat het qua stem (en die kenden we heel goed van elkaar wegens ziekelijk extreem veel en lang telefoneren) en geur (op de daadwerkelijke avond zelf ervaren en uitgesproken) óók al goed. Voor de rest ben ik het hier op zich ook wel mee eens.

Maar...
gung ho schreef:
09 okt 2018, 10:57

Wat je zegt over dat 'biochemisch' niveau herken ik wel. Geur, stemgeluid, (en smaak!) zijn zeer bepalend voor mij, maar dat zijn geen zaken waar je na één ontmoeting al zekerheid over hebt. Het lijkt mij dat je er iets langer de tijd voor neemt om te ontdekken of het wat zou kunnen worden als het op alle andere vlakken wél klikt.
Dit vind ik diep van binnen eigenlijk ook wel, en ik merk dat dit gevoel op dit moment bij mij een beetje de overhand heeft. Hallo hee, je maakt allebei vier weken lang iets mee dat mooier en bijzonderder en overweldigender is dan je beiden ooit meegemaakt hebt, met een persoon van wie je niet had durven hopen dat hij/zij ooit bestond en in je leven zou komen. Dat verdient wel íéts meer dan een snelle conclusie op basis van één samenzijn in het schemerdonker.
gung ho schreef:
09 okt 2018, 11:08
Sterkte RDW. :flowers:

Het zal vast een heel lieve man zijn, wat mij betreft slaat hij de plank mis en is het een sukkel.

Zeg je het als wij van Forumnerds.nl hem eens een bezoekje moeten brengen? :belly:
:love: :oops:

iKer schreef:
09 okt 2018, 11:18
Ik vind het een zéér dappere posting, dit. Echt, ik zou je erom willen knuffelen (klinkt stom)(sorry).
Is niet stom, is lief en wordt gewaardeerd. Een knuffel kan ik momenteel goed gebruiken bovendien.
Reflecterend: ik kan me nu je aarzeling goed voorstellen. Ik heb weliswaar maar zelden gehad dat je zo enorm op allerlei vlakken matcht. Maar ik ken wel het fenomeen dat je aarzelend met een lelijkerd naar bed gaat en absurd goeie seks hebt (bijvoorbeeld).
QED. :burka:
ik ben wel heel benieuwd hoe je gedachten hiermee verder verlopen.
Nu ja, aan de ene kant zie ik het nu iets helderder en realistischer in die zin dat ik best kan inzien dat die vier voorafgaande weken geen garantie zijn en dat het elkaar irl meemaken/zien ook meetelt, en dat het soms gewoon ondanks alles niet gaat werken. Wel vraag ik me zoals gezegd af of die conclusie niet te voorbarig getrokken is, en of het niet nog een kans verdient. Aan de andere kant: als hij mij een lelijke trol vindt met wie hij niet in het openbaar gezien wil worden (zo erg zal het wel niet zijn hoor, ik chargeer even) heeft dat gewoon weinig zin. Minder gechargeerd: Als je je telkens ergens overheen moet zetten om er maar wat van te maken omdat de situatie dat nu eenmaal verdient, werkt dat ook niet echt.

Ik sta er zelf niet zo heel erg overtuigd negatief in, aan de ene kant is hij idd ook niet 'mijn type' maar aan de andere kant vraag ik me af hoe erg ik dat nu werkelijk vind; eigenlijk zou ik willen dat we elkaar nog even iets meer meemaken om óf tot ander inzicht te komen óf alsnog tot de conclusie te komen dat het niets wordt, maar dat dan ook echt zeker weten. Maar ja, dat kan en wil ik natuurlijk niet afdwingen.

Het gevoel dat momenteel overheerst is teleurstelling en frustratie, niet eens zozeer tov zijn conclusies, maar meer tov de situatie, ja zelfs het universum, dat het mogelijk is dat dit nog mis heeft kunnen gaan. Als zoiets als dit niks wordt, wat dan wel? Jesus fucking christ, dan kan ik net zo goed in een nonnenklooster op de hei gaan zitten. Voor de rest voelt het gewoon kut dat aan alle heerlijke intensiteit in contact, het samen praten en lachen etc. en fijn denken aan elkaar (en weten dat je aan elkaar denkt) zomaar opeens een einde is gekomen. Dat is echt een beetje afkicken. (We hadden maandagavond sowieso min of meer afgesproken dat we zeker een paar dagen geen contact hebben om alles zelf een beetje op een rijtje te krijgen (denk zelf dat dat ook wel goed is). Misschien wordt dat dan langer of spreken we elkaar wel nooit meer, wie weet, ik reken nergens meer op.)
Laatst gewijzigd door Rainy Day Woman op 10 okt 2018, 22:21, 3 keer totaal gewijzigd.
"Het is allemaal van het niveau van een kermisattractie, en het is verbazingwekkend dat mensen van boven de zeven bij zoiets serieus kunnen blijven."

Rainy Day Woman
Heeft Geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 10 okt 2018, 21:53

Number9 schreef:
09 okt 2018, 12:02
Als je de postjes weggehaald wilt hebben (ook de geciteerde), laat je het de Moderatoren maar even weten he.
:up: Dank voor de goede raad, ben er vooralsnog oké mee, maar ik houd het in m'n achterhoofd.
"Het is allemaal van het niveau van een kermisattractie, en het is verbazingwekkend dat mensen van boven de zeven bij zoiets serieus kunnen blijven."

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 11 okt 2018, 00:20

Rainy Day Woman schreef:
10 okt 2018, 21:51
Hallo hee, je maakt allebei vier weken lang iets mee dat mooier en bijzonderder en overweldigender is dan je beiden ooit meegemaakt hebt, met een persoon van wie je niet had durven hopen dat hij/zij ooit bestond en in je leven zou komen. Dat verdient wel íéts meer dan een snelle conclusie op basis van één samenzijn in het schemerdonker.
Ik ben geneigd te denken dat mannen, meer dan vrouwen, in een dergelijke situatie, onbewust een soort ideale voorstelling gaan maken. Misschien niet eens supergedetailleerd of beperkt tot één specifiek type, maar waarschijnlijk wel enigszins on par met waar je via de diverse beeldmedia aan wordt blootgesteld, m.a.w. fotomodellen, artiesten en filmsterren. En doel ik niet eens op een 'mate van schoonheid' o.i.d., maar op een soort gegeneraliseerde 'modus'. Een ontmoeting met iemand die er dan totaal anders uitziet, zal (lijkt mij) meestal de betovering doorbreken. Da's inderdaad beperkend en jammer, maar misschien wel de gang van zaken in een groot deel van de mogelijke uitkomsten van jullie scenario, en van de format van dat scenario.

Ik geloof zelf ook niet in dat internetdaten: vanaf het eerste moment werkt dat al met criteria-vooraf, of het nou om uiterlijk of interesses gaat. Toch schijnt het wel een succes te zijn, in zoverre dat mensen zich er nog niet massaal vanaf gekeerd hebben, dus mijn opvatting zegt ook maar weinig tot niets.
"'Samenleving' is een biologische constructie."
                                                — Kryptozoid, lid 69

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 11 okt 2018, 03:10

Siegfried Stahl schreef:
Amerikanen noemen iemand die Richard heet vaak Dick.
Het gebeurt ook vaak met mensen die niet Richard heten.
"We take a Norwegian cruise but we don't go to Norway"

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 11 okt 2018, 05:38

Kryptozoid schreef:
11 okt 2018, 00:20
dus mijn opvatting zegt ook maar weinig tot niets.
:up:
Facilitator, katalysator, transformator

Whatever makes you happy, dude.

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 11 okt 2018, 06:05

Ysfoxy schreef:
11 okt 2018, 03:10
Siegfried Stahl schreef:
Amerikanen noemen iemand die Richard heet vaak Dick.
Het gebeurt ook vaak met mensen die niet Richard heten.
Johnny Lydon 1983

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 11 okt 2018, 07:55

Rainy Day Woman schreef:
Rainy Day Woman schreef:
09 okt 2018, 16:51
:*) Jullie zijn lief. :yes:

Dank voor alle bemoedigende en ook nog inhoudelijk weloverwogen reacties. Ik ga er nog verder op in.
Bij dezen. NIet heel veel nieuws onder de zon, behalve dat ik sommige dingen wat helderder zie, maar jullie zijn fijn om mijn hart aan te luchten in dezen en om mee van gedachten te wisselen. Niet als egotripperij/aandachtzoekerij bedoeld, dus wie dit allemaal maar geneuzel vindt: sla mijn posts vooral over. :flowers:
Krautsurfer schreef:
09 okt 2018, 07:39

Er moet een klik zijn die je alleen kunt ervaren door elkaar daadwerkelijk in het echt te zien.
Helaas wel dus... Maar oké, ik geef toe dat ik dit ergens ook wel logisch vind klinken.
gung ho schreef:
09 okt 2018, 09:37

En wie valt er nu in hemelsnaam op een bepaald type (wat uiterlijk betreft)? Wat een beperkende gedachte.
Ja, dat vind ik nou ook. Maar wat ik (en wat ik van hem begreep hij ook) wél heb, is dat ik geen eenduidig antwoord zou kunnen geven op de vraag "op wat voor type val je?", maar als iemand níét mijn type is, dat ik dat dan wel weet. Maar dat gaat dan meestal wel meer op een wat oppervlakkiger niveau op, iemand die je verder nauwelijks kent bv., en in dit geval vind ik het wel anders liggen omdat wij elkaar in korte tijd al héél erg goed hadden leren kennen, en dan is dat oppervlakkige 'niet mijn type' in het licht van de situatie inderdaad te beperkend wat mij betreft.
Kryptozoid schreef:
09 okt 2018, 09:49

Dat 'type' zal wel een poging zijn om het onder woorden te brengen, middels een bekend verondersteld idee.
Ja, denk ik ook. De term 'uiterlijke klik' is ook gevallen.
Zo gek vind ik het allemaal niet: relaties, liefde etc. gaat nu eenmaal niet over klikken op alle fronten, maar over klikken op een soort 'biochemisch' niveau, waarbij uiterlijk (inclusief mimiek, stemgeluid en ook geur) meespeelt (maar da's wat anders als "het moet zo-en-zo'n type zijn").
Bij ons zat het qua stem (en die kenden we heel goed van elkaar wegens ziekelijk extreem veel en lang telefoneren) en geur (op de daadwerkelijke avond zelf ervaren en uitgesproken) óók al goed. Voor de rest ben ik het hier op zich ook wel mee eens.

Maar...
gung ho schreef:
09 okt 2018, 10:57

Wat je zegt over dat 'biochemisch' niveau herken ik wel. Geur, stemgeluid, (en smaak!) zijn zeer bepalend voor mij, maar dat zijn geen zaken waar je na één ontmoeting al zekerheid over hebt. Het lijkt mij dat je er iets langer de tijd voor neemt om te ontdekken of het wat zou kunnen worden als het op alle andere vlakken wél klikt.
Dit vind ik diep van binnen eigenlijk ook wel, en ik merk dat dit gevoel op dit moment bij mij een beetje de overhand heeft. Hallo hee, je maakt allebei vier weken lang iets mee dat mooier en bijzonderder en overweldigender is dan je beiden ooit meegemaakt hebt, met een persoon van wie je niet had durven hopen dat hij/zij ooit bestond en in je leven zou komen. Dat verdient wel íéts meer dan een snelle conclusie op basis van één samenzijn in het schemerdonker.
gung ho schreef:
09 okt 2018, 11:08
Sterkte RDW. :flowers:

Het zal vast een heel lieve man zijn, wat mij betreft slaat hij de plank mis en is het een sukkel.

Zeg je het als wij van Forumnerds.nl hem eens een bezoekje moeten brengen? :belly:
:love: :oops:

iKer schreef:
09 okt 2018, 11:18
Ik vind het een zéér dappere posting, dit. Echt, ik zou je erom willen knuffelen (klinkt stom)(sorry).
Is niet stom, is lief en wordt gewaardeerd. Een knuffel kan ik momenteel goed gebruiken bovendien.
Reflecterend: ik kan me nu je aarzeling goed voorstellen. Ik heb weliswaar maar zelden gehad dat je zo enorm op allerlei vlakken matcht. Maar ik ken wel het fenomeen dat je aarzelend met een lelijkerd naar bed gaat en absurd goeie seks hebt (bijvoorbeeld).
QED. :burka:
ik ben wel heel benieuwd hoe je gedachten hiermee verder verlopen.
Nu ja, aan de ene kant zie ik het nu iets helderder en realistischer in die zin dat ik best kan inzien dat die vier voorafgaande weken geen garantie zijn en dat het elkaar irl meemaken/zien ook meetelt, en dat het soms gewoon ondanks alles niet gaat werken. Wel vraag ik me zoals gezegd af of die conclusie niet te voorbarig getrokken is, en of het niet nog een kans verdient. Aan de andere kant: als hij mij een lelijke trol vindt met wie hij niet in het openbaar gezien wil worden (zo erg zal het wel niet zijn hoor, ik chargeer even) heeft dat gewoon weinig zin. Minder gechargeerd: Als je je telkens ergens overheen moet zetten om er maar wat van te maken omdat de situatie dat nu eenmaal verdient, werkt dat ook niet echt.

Ik sta er zelf niet zo heel erg overtuigd negatief in, aan de ene kant is hij idd ook niet 'mijn type' maar aan de andere kant vraag ik me af hoe erg ik dat nu werkelijk vind; eigenlijk zou ik willen dat we elkaar nog even iets meer meemaken om óf tot ander inzicht te komen óf alsnog tot de conclusie te komen dat het niets wordt, maar dat dan ook echt zeker weten. Maar ja, dat kan en wil ik natuurlijk niet afdwingen.

Het gevoel dat momenteel overheerst is teleurstelling en frustratie, niet eens zozeer tov zijn conclusies, maar meer tov de situatie, ja zelfs het universum, dat het mogelijk is dat dit nog mis heeft kunnen gaan. Als zoiets als dit niks wordt, wat dan wel? Jesus fucking christ, dan kan ik net zo goed in een nonnenklooster op de hei gaan zitten. Voor de rest voelt het gewoon kut dat aan alle heerlijke intensiteit in contact, het samen praten en lachen etc. en fijn denken aan elkaar (en weten dat je aan elkaar denkt) zomaar opeens een einde is gekomen. Dat is echt een beetje afkicken. (We hadden maandagavond sowieso min of meer afgesproken dat we zeker een paar dagen geen contact hebben om alles zelf een beetje op een rijtje te krijgen (denk zelf dat dat ook wel goed is). Misschien wordt dat dan langer of spreken we elkaar wel nooit meer, wie weet, ik reken nergens meer op.)
Als de seks ook in orde was, lijkt het mij dat die gast vooral een probleem heeft met zichzelf en laat hij de, potentiële, liefde van zijn leven lopen.
It's just not understanding...

Rainy Day Woman
Heeft Geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 11 okt 2018, 07:58

Kryptozoid schreef:
11 okt 2018, 00:20
Rainy Day Woman schreef:
Hallo hee, je maakt allebei vier weken lang iets mee dat mooier en bijzonderder en overweldigender is dan je beiden ooit meegemaakt hebt, met een persoon van wie je niet had durven hopen dat hij/zij ooit bestond en in je leven zou komen. Dat verdient wel íéts meer dan een snelle conclusie op basis van één samenzijn in het schemerdonker.
Ik ben geneigd te denken dat mannen, meer dan vrouwen, in een dergelijke situatie, onbewust een soort ideale voorstelling gaan maken. Misschien niet eens supergedetailleerd of beperkt tot één specifiek type, maar waarschijnlijk wel enigszins on par met waar je via de diverse beeldmedia aan wordt blootgesteld, m.a.w. fotomodellen, artiesten en filmsterren. En doel ik niet eens op een 'mate van schoonheid' o.i.d., maar op een soort gegeneraliseerde 'modus'. Een ontmoeting met iemand die er dan totaal anders uitziet, zal (lijkt mij) meestal de betovering doorbreken. Da's inderdaad beperkend en jammer, maar misschien wel de gang van zaken in een groot deel van de mogelijke uitkomsten van jullie scenario, en van de format van dat scenario.
Hm... Wellicht.. Hij had geen verwachtingen van tevoren maar dat kan ook een rationalisatie zijn natuurlijk.

Misschien ben ik gewoon leuker, interessanter en spannender dan ik uiterlijk uitstraal. :erm: Dat mijn uiterlijk niet bij mijn innerlijk past zeg maar.

Iemand die ik irl ontmoet wil niet de moeite nemen om me echt te leren kennen
En iemand die me door en door leert kennen omdat ik compleet mezelf bij hem ben knapt vervolgens af op m'n uiterlijk.
:nooo:
Ik geloof zelf ook niet in dat internetdaten: vanaf het eerste moment werkt dat al met criteria-vooraf, of het nou om uiterlijk of interesses gaat. Toch schijnt het wel een succes te zijn, in zoverre dat mensen zich er nog niet massaal vanaf gekeerd hebben, dus mijn opvatting zegt ook maar weinig tot niets.
Het was overigens geen internetdaten in die zin dat het niet via een datingsite of -app was en dat we beiden helemaal niet op zoek waren naar een date. Maargoed, uiteindelijk was het wel een ontmoeting tussen twee mensen die elkaar via internet leerden kennen.

Rainy Day Woman
Heeft Geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 11 okt 2018, 08:34

gung ho schreef:
11 okt 2018, 07:55

Als de seks ook in orde was, lijkt het mij dat die gast vooral een probleem heeft met zichzelf en laat hij de, potentiële, liefde van zijn leven lopen.
Is inderdaad iets wat ik heel wonderlijk vind/vond, maar opgebouwde spanning en nieuwsgierigheid naar elkaar kunnen bij eea ook een rol gespeeld hebben. Maar dan nog...

Enfin, hij weet niet wat ie mist...

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 11 okt 2018, 08:46

Rainy Day Woman schreef:
11 okt 2018, 08:34
gung ho schreef:
11 okt 2018, 07:55

Is inderdaad iets wat ik heel wonderlijk vind/vond, maar opgebouwde spanning en nieuwsgierigheid naar elkaar kunnen bij eea ook een rol gespeeld hebben. Maar dan nog...

Enfin, hij weet niet wat ie mist...
Zo is het.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 11 okt 2018, 08:54

Rainy Day Woman schreef:
11 okt 2018, 07:58
Maargoed, uiteindelijk was het wel een ontmoeting tussen twee mensen die elkaar via internet leerden kennen.
Het was een Forumnerd!

Trouwens, je zit hier met een forum vol van jouw types, waarom kies je hier niemand uit?
Zat singles volgens mij!

Extreemlinksche drammert

David
Hop hop

Bericht door David » 11 okt 2018, 09:19

Rainy Day Woman schreef:

Het was overigens geen internetdaten in die zin dat het niet via een datingsite of -app was en dat we beiden helemaal niet op zoek waren naar een date. Maargoed, uiteindelijk was het wel een ontmoeting tussen twee mensen die elkaar via internet leerden kennen.
Ik vond het al zo vreemd dat we snif niet meer zagen hier
Vanaf nu waarschijnlijk helemaal niet meer :lol:

RDW laat een spoor van verloren nerds achter. Eerst Tino, nu snif
Wie volgt? :drink:

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 11 okt 2018, 09:27

iKer schreef:
11 okt 2018, 08:54
Rainy Day Woman schreef:
Maargoed, uiteindelijk was het wel een ontmoeting tussen twee mensen die elkaar via internet leerden kennen.
Het was een Forumnerd!

Trouwens, je zit hier met een forum vol van jouw types, waarom kies je hier niemand uit?
Zat singles volgens mij!

Eens kijken:

Richardus.
Siegfried.

...
'We zijn bezig het ongedwongene van het forum te killen met de constante metacommunicatie en analyses.'

David
Hop hop

Bericht door David » 11 okt 2018, 09:28

Ondanks dat RDW een femme fatale voor forumnerds lijkt te zijn is het toch wel sneu voor haar
Maar ook niet zo slim in een poel van losers en gekken te gaan vissen
Als je liefde zoekt that is
Gouden tip voor RDW; zoek een normale volwassen vent. Dus alles wat buiten dit forum vertoeft

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 11 okt 2018, 09:31

David schreef:
11 okt 2018, 09:28
Ondanks dat RDW een femme fatale voor forumnerds lijkt te zijn is het toch wel sneu voor haar
Maar ook niet zo slim in een poel van losers en gekken te gaan vissen
Als je liefde zoekt that is
Gouden tip voor RDW; zoek een normale volwassen vent. Dus alles wat buiten dit forum vertoeft
:protest:
Werken jij!

Vanavond mag je een kwartiertje.

David
Hop hop

Bericht door David » 11 okt 2018, 09:32

Ik heb deze ochtend vrij :nono:

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 11 okt 2018, 09:32

David schreef:
11 okt 2018, 09:32
Schan-dá-lig.
:nooo:

David
Hop hop

Bericht door David » 11 okt 2018, 09:35

Jij weer lekker aan het forummen en Indiërs aan het afzeiken in de baas zijn tijd?

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 11 okt 2018, 09:38

David schreef:
Alweer?

En wij maar werken voor onze centen. :boos:

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 11 okt 2018, 09:38

David schreef:
11 okt 2018, 09:35
Jij weer lekker aan het forummen en Indiërs aan het afzeiken in de baas zijn tijd?
De Indiërs krijgen zodadelijk een update van me over hun laatste bijdragen. Die zijn, moet ik zeggen, niet eens zooo bar meer.
Maar ze halen het niet bij de Oekraieners.
Jammer voor ze.

Ik forum tussen het e-mail / Basecamp / Slack lezen door.
Inderdaad wel lekker.
:drink:

ow ja, ik heb nog een sneeuwman familie geschetst daarnet.

David
Hop hop

Bericht door David » 11 okt 2018, 09:43

gung ho schreef:
11 okt 2018, 09:38
David schreef:
Alweer?

En wij maar werken voor onze centen. :boos:
Gaat allemaal van mijn vakantiedagen af hoor

'Jullie' werken trouwens helemaal niet voor jullie centen
'Jullie' forummen voor jullie centen :nono:

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 11 okt 2018, 09:47

David schreef:
11 okt 2018, 09:43

Wie verdient er geld aan dit forum?

En neem jij vakantiedagen op om te kunnen forummen? :eek:

Wat een kutleven heb je dan zeg. :lol:

David
Hop hop

Bericht door David » 11 okt 2018, 09:53

gung ho schreef:
11 okt 2018, 09:47
David schreef:
11 okt 2018, 09:43

Wie verdient er geld aan dit forum?

Dat is juist het schandalige. Onder werktijd forummen en de baas maar dokken voor die onzin
Nu is niet iedereen een Krautsurfer hier maar toch

En neem jij vakantiedagen op om te kunnen forummen? :eek:

Wat een kutleven heb je dan zeg. :lol:

Kutleven heb ik zeker. Wie niet hier?
Maar vrije ochtend om wat huiselijke zaakjes te regelen waar ik normaal niet aan toekom

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 11 okt 2018, 10:00

David schreef:
11 okt 2018, 09:53
Dat is juist het schandalige. Onder werktijd forummen en de baas maar dokken voor die onzin
Nu is niet iedereen een Krautsurfer hier maar toch
Er is maar één Krautsurfer, en die werkt prima.
David schreef:
Kutleven heb ik zeker. Wie niet hier?

:drink:
David schreef:

Maar vrije ochtend om wat huiselijke zaakjes te regelen waar ik normaal niet aan toekom
Man, wat doe je hier nog! Ga aan de slag! Anders krijg je vanavond op je lazer!

Snif
Heeft niks beters te doen

Bericht door Snif » 11 okt 2018, 11:16

David schreef:
11 okt 2018, 09:19
Rainy Day Woman schreef:

Ik vond het al zo vreemd dat we snif niet meer zagen hier
Vanaf nu waarschijnlijk helemaal niet meer :lol:

RDW laat een spoor van verloren nerds achter. Eerst Tino, nu snif
Wie volgt? :drink:
:nono: Ik was het niet. Vind het jammer voor RDW.

Nu snel weer werken. :wave:
Voorheen skcus-idlA.

Rainy Day Woman
Heeft Geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 11 okt 2018, 16:51

Het is GEEN forumnerd.
Dus ook niet Snif.
Sorry Snif.

Rainy Day Woman
Heeft Geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 11 okt 2018, 16:52

Als het een forumnerd is ook niet heel handig om al mijn kaarten hier open op tafel te leggen. :drink:

Rainy Day Woman
Heeft Geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 11 okt 2018, 16:55

Het moment dat ik me ga schamen voor al deze openhartigheid komt rap naderbij...

David
Hop hop

Bericht door David » 11 okt 2018, 16:57

Het was geen forumnerd? :eek:

Beetje online vreemdgaan! :protest:

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 11 okt 2018, 17:00

Rainy Day Woman schreef:
11 okt 2018, 16:55
Het moment dat ik me ga schamen voor al deze openhartigheid komt rap naderbij...
D'r is niks om je voor te schamen, hoor.
Ik waardeer juist je openheid, en vind het rot voor je dat het zo loopt.

:flowers:

Rainy Day Woman
Heeft Geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 11 okt 2018, 22:09

Da's fijn om te weten. Ik voelde me opeens wat opgelaten omdat ik alles zo online plemp. Ook omdat het ook over een ander gaat, al probeer ik daar nog wel soort van discreet in te zijn.

Maargoed, een updateje dan nog maar.
Vandaag het sms-verkeer weer opgestart, dat wat stroef verliep. Maar toen we vanavond belden was het weer als vanouds (maar dan met iets minder geflirt misschien).
Zo fijn hoe we met elkaar kunnen praten, vol eerlijkheid, rust, en respect.
Enfin. Mede door de discussies hier kon ik goed onder woorden brengen wat ik wilde zeggen. :up:
En we begrijpen elkaars standpunt. Gelukkig erkent hij ook wel degelijk het bijzondere wat we hebben. Maar hij vindt me blijkbaar ECHT niet aantrekkelijk qua uiterlijk. :erm: Lijkt daar ook iets 'absoluter' in dan ik tov hem.
Ik vind dat jammer, maar tegelijk ook vooral een minpuntje van hem dat hij zo in elkaar zit. (Zeker aangezien hij ook geen adonis is...)
We willen ook allebei contact blijven houden, vriendschappelijk (bellen/afspreken). Dus dat is fijn. Ben wel bewust dat ik dan m'n eigen gevoelens in de gaten moet blijven houden. Maar dat komt wel goed.
Morgenavond gaat ie me weer bellen waarschijnlijk.

Flaaks
Knuffelnerd

Bericht door Flaaks » 11 okt 2018, 23:05

Wat een ontwikkelingen. Heel interessant om terug te lezen. Zet hem op RDW! Als jij hem wel wilt - en zo lijkt het - dan moet je er vol voor gaan. Ga niet achteraf betreuren dat je niet het maximale hebt geprobeerd. Iets wat van twee kanten moet komen begint meestal van één kant. Vastberaden vrouwen zijn extreem sexy.
Voorheen Vlaecks.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 11 okt 2018, 23:44

Rainy Day Woman schreef:
11 okt 2018, 22:09
Vandaag het sms-verkeer weer opgestart, dat wat stroef verliep.

Ik vind dat jammer, maar tegelijk ook vooral een minpuntje van hem dat hij zo in elkaar zit. (Zeker aangezien hij ook geen adonis is...)
Wie heeft er zo'n hekel aan de moderniteit dat hij nog sms-t, en tegelijk geen adonis is?
Dat is er maar één!

Ik weet het zeker: het is Billy Blitzkrieg.
Extreemlinksche drammert

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 12 okt 2018, 00:56

Flaaks schreef:
11 okt 2018, 23:05
Vastberaden vrouwen zijn extreem sexy.
Flaaks heeft nog altijd een foto van Margaret Thatcher in zijn portefeuille. Voor die speciale momenten. :naughty:
"We take a Norwegian cruise but we don't go to Norway"

Rainy Day Woman
Heeft Geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 12 okt 2018, 08:03

iKer schreef:
11 okt 2018, 23:44
Rainy Day Woman schreef:

Wie heeft er zo'n hekel aan de moderniteit dat hij nog sms-t, en tegelijk geen adonis is?
Dat is er maar één!

:lol:
Volgens mij hebben we allebei wel Whatsapp, maar het begon met een sms en toen is dat zo verder gegaan. Ook omdat hij op WA mijn foto zou zien, en dat wilden we toen nog niet.

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 12 okt 2018, 08:58

Rainy Day Woman schreef:
12 okt 2018, 08:03
iKer schreef:
Rainy Day Woman schreef:

Dat is er maar één!

Volgens mij hebben we allebei wel Whatsapp, maar het begon met een sms en toen is dat zo verder gegaan. Ook omdat hij op WA mijn foto zou zien, en dat wilden we toen nog niet.
Laat ik me nu afgevraagd hebben of jullie inderdaad per sms contact hebben gehad. :eek:

Omdat ik me dat niet voor kon stellen, vroeg ik me af welke afbeelding je had gekozen voor je WhatsApp.

Nu is er helderheid.

Overigens heb ik jouw casus voorgelegd aan een kleine groep (jongere) collega's. De meningen waren verdeeld. Eén jongeman doet ontmoetingen zonder elkaar gezien te hebben niet meer. Het leidt volgens hem alleen maar tot teleurstelling (en hij voegde daaraan toe dat hij binnen tien minuten live meer over iemand wist dan via hele avonden aan de telefoon).

De andere twee vonden het ongelooflijk onbeschoft.

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 12 okt 2018, 09:31

Rainy Day Woman schreef:
Da's fijn om te weten. Ik voelde me opeens wat opgelaten omdat ik alles zo online plemp. Ook omdat het ook over een ander gaat, al probeer ik daar nog wel soort van discreet in te zijn.

Maargoed, een updateje dan nog maar.
Vandaag het sms-verkeer weer opgestart, dat wat stroef verliep. Maar toen we vanavond belden was het weer als vanouds (maar dan met iets minder geflirt misschien).
Zo fijn hoe we met elkaar kunnen praten, vol eerlijkheid, rust, en respect.
Enfin. Mede door de discussies hier kon ik goed onder woorden brengen wat ik wilde zeggen. :up:
En we begrijpen elkaars standpunt. Gelukkig erkent hij ook wel degelijk het bijzondere wat we hebben. Maar hij vindt me blijkbaar ECHT niet aantrekkelijk qua uiterlijk. :erm: Lijkt daar ook iets 'absoluter' in dan ik tov hem.
We willen ook allebei contact blijven houden, vriendschappelijk (bellen/afspreken). Dus dat is fijn. Ben wel bewust dat ik dan m'n eigen gevoelens in de gaten moet blijven houden. Maar dat komt wel goed.
Morgenavond gaat ie me weer bellen waarschijnlijk.
Fijn dat je toch op een andere manier verder met 'm kunt. Iemand waarmee je goed kan praten, da's zeldzaam. Zolang je er niet meer van verwacht, that is. Ik kan me voorstellen dat het na een tijdje toch zeer kan gaan doen. Inderdaad goed in de gaten houden.
Ergens toch raar dat-ie zo resoluut is over je uiterlijk, als het verder zo goed klikt. Heb je 'm eigenlijk gevraagd waar-ie dan wel op valt? En verschilt dat dan erg met hoe jij eruit ziet?

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 12 okt 2018, 09:35

gung ho schreef:
12 okt 2018, 08:58
Eén jongeman doet ontmoetingen zonder elkaar gezien te hebben niet meer. Het leidt volgens hem alleen maar tot teleurstelling (en hij voegde daaraan toe dat hij binnen tien minuten live meer over iemand wist dan via hele avonden aan de telefoon).

Ik denk dat ze alledrie wel gelijk hebben. Vooral die ene.

Rainy Day Woman
Heeft Geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 12 okt 2018, 20:50

gung ho schreef:
12 okt 2018, 08:58
Rainy Day Woman schreef:
12 okt 2018, 08:03
iKer schreef:
Rainy Day Woman schreef:

Dat is er maar één!

Laat ik me nu afgevraagd hebben of jullie inderdaad per sms contact hebben gehad. :eek:

Omdat ik me dat niet voor kon stellen, vroeg ik me af welke afbeelding je had gekozen voor je WhatsApp.

Nu is er helderheid.

Overigens heb ik jouw casus voorgelegd aan een kleine groep (jongere) collega's. De meningen waren verdeeld. Eén jongeman doet ontmoetingen zonder elkaar gezien te hebben niet meer. Het leidt volgens hem alleen maar tot teleurstelling (en hij voegde daaraan toe dat hij binnen tien minuten live meer over iemand wist dan via hele avonden aan de telefoon).

Wauw, Gung Ho heeft mij besproken met z'n collega's! :eek: :clap:

Ik snap die ene jongeman ook wel.
Maar mijn reactie is natuurlijk dat het bij ons allemaal heel anders is dan bij alle anderen. ;)

Rainy Day Woman
Heeft Geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 13 okt 2018, 01:42

.
Laatst gewijzigd door Rainy Day Woman op 13 okt 2018, 10:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Rainy Day Woman
Heeft Geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 13 okt 2018, 01:49

Krautsurfer schreef:
12 okt 2018, 09:31

Ergens toch raar dat-ie z o resoluut is over je uiterlijk, als het verder zo goed klikt.
Zo voel ik het ook maar op dat punt loopt het gesprek steeds vast. Hij vindt uiterlijk nu eenmaal belangrijk.
Hij heeft, daarbij, niet het gevoel dat hij de klik misloopt als hij op een 'normale' manier contact met me houdt.

(En tot 3 uur snachts bellen is natuurlijk retenormaal. Dat doe ik met al mijn vrienden (not).)

:down:
Heb je 'm eigenlijk gevraagd waar-ie dan wel op valt? En verschilt dat dan erg met hoe jij eruit ziet?
Gisteren (en vandaag ook weer even) kwam het gesprek op dat punt maar we vinden het nog te precair om dat te bespreken.

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 13 okt 2018, 07:41

Rainy Day Woman schreef:
12 okt 2018, 20:50

Wauw, Gung Ho heeft mij besproken met z'n collega's! :eek: :clap:

Ik snap die ene jongeman ook wel.
Maar mijn reactie is natuurlijk dat het bij ons allemaal heel anders is dan bij alle anderen. ;)
Uiteraard is het bij jullie heel anders! :clap:

Ik heb je een goede vriendin genoemd. :flowers:

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 13 okt 2018, 07:42

Rainy Day Woman schreef:
13 okt 2018, 01:49
Krautsurfer schreef:

Ergens toch raar dat-ie z o resoluut is over je uiterlijk, als het verder zo goed klikt.
Zo voel ik het ook maar op dat punt loopt het gesprek steeds vast. Hij vindt uiterlijk nu eenmaal belangrijk.
Hij heeft, daarbij, niet het gevoel dat hij de klik misloopt als hij op een 'normale' manier contact met me houdt.
Pas je goed op jezelf Rainy?

David
Hop hop

Bericht door David » 13 okt 2018, 09:21

Heeft die gast niet gewoon ouderwetse bindingsangst?
Heb je 'm al gevraagd naar zijn relatiegeschiedenis?

Rainy Day Woman
Heeft Geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 13 okt 2018, 10:40

gung ho schreef:
13 okt 2018, 07:42
Rainy Day Woman schreef:
13 okt 2018, 01:49
Krautsurfer schreef:

Pas je goed op jezelf Rainy?
Ik probeer het. :erm:

Rainy Day Woman
Heeft Geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 13 okt 2018, 10:42

David schreef:
13 okt 2018, 09:21
Heb je 'm al gevraagd naar zijn relatiegeschiedenis?
Hij heeft veel meer en ook langere relaties gehad dan ik.
Daardoor heeft hij ook meer ervaring en weet hij dingen ook beter. :roll:

Het is wel zo dat hij momenteel nog geen jaar alleen is na een tamelijk lange relatie.

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 13 okt 2018, 11:43

David schreef:
13 okt 2018, 09:21
Stel, je bent helemaal wild van bondage maar je hebt tegelijkertijd ook bindingsangst. Dat is toch ook geen leven?
Johnny Lydon 1983

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 13 okt 2018, 12:30

Hoezo te precair :crazy: hij loopt jou toch te playen, of wa?
In dit geval vraag ik me af of zijn ervaring hebben met relaties een plus is of een min...waarom heeft hij er niet 1 kunnen houden? Kreeg ze een puistje ofzo?
Facilitator, katalysator, transformator

Whatever makes you happy, dude.

Plaats reactie