Wat zegt de horoscoop vandaag?

Alles wat niet onder de bovenstaande kopjes valt kun je hier kwijt...
iKer
Meganerd

Wat zegt de horoscoop vandaag?

Bericht door iKer » 26 apr 2012, 21:09

Aangezien ik zo'n beetje op de grens van 2 sterrebeelden ben geboren mag ik er twee doen. :bounce:
26 april 2012 | Vertrouw erop dat de dingen vandaag ook zonder jouw bemoeienissen in orde kunnen komen, ook al kan dit behoorlijk frustrerend voor je zijn. De meeste mensen zijn immers graag nodig. Wees gerust, je bent nodig genoeg. Als collega's of vrienden je vandaag proberen te betrekken in een akkefietje dat tussen hen speelt, blijf er dan buiten ook al weet je honderd procent zeker wie er gelijk heeft. Je wilt niet straks met de joker blijven zitten.
Probeer werken in teamverband te vermijden, want dat wil op het ogenblik niet zo goed lukken. Je bent van nature al iemand die toch een beetje 'ik eerst' kan overkomen, ook al bedoel je het goed. Er hangt een chaotische, excentrieke stemming in de lucht vandaag. Het voelt alsof je tien koppen koffie achterovergeslagen hebt. Zo hyperactief ben je. Diep ademhalen, raden de sterren aan, en uit de buurt blijven van mensen die je nog meer kunnen opfokken.
Nou, werken in teamverband doe ik niet, was het maar waar.
En dat akkefietje heeft Jolande Sap vooralsnog niet geheel geweldig gepiept.
:nooo:
Extreemlinksche drammert

Rainy Day Woman
Heeft Geen Leven

Re: Wat zegt de horoscoop vandaag?

Bericht door Rainy Day Woman » 26 apr 2012, 21:32

Ik heb de horoscoop van Jolande ook even opgezocht:
De sterren voorspellen een dag vol passie en inspiratie. Lastig alleen dat je constant heen en weer geslingerd wordt tussen de behoefte om in een fantasiewereld te blijven hangen en de verplichtingen van je werk. Maak tijd vrij om te dagdromen, Tweelingen, anders kom je vanavond niet in slaap.
Lijkt me duidelijk. :up:

En hoe matcht Jolande Sap eigenlijk met iKer? Ook leuk:
Als vrouwelijke Tweelingen ben je vrolijk, grappig, goedgehumeurd en altijd in voor leuke plannen en zal je wat teleurgesteld zijn door het kille en strenge karakter van de Steenbok, die van plezier nog nooit gehoord lijkt te hebben. Hij is echter behoorlijk gecharmeerd door hoe anders je bent en hoe tegenovergesteld jouw karakter is.

Het liefst zou hij je meenemen en helemaal voor zichzelf houden. Hij zal er echter snel achterkomen dat jij je een leven zonder vrijheid absoluut niet voor kunt stellen, zelfs al gaat het om een leven met de man van je dromen. Of hij jou daarin tegemoet kan komen, hangt helemaal van hem af. Met zijn jaloerse en bezitterige aard zal hij er in ieder geval veel moeite mee hebben en constant bang zijn dat je hem zult verlaten.

Jij zal echter blij zijn met het de stevigheid en stabiliteit die deze geduldige, volhardende man te bieden heeft. Anders dan de mannelijke Tweelingen, jouw astrologische broertje, ben je best bereid om je te settelen en trouw te blijven aan de man van je keuze, zolang hij maar zachtaardig en vrijgevig is. Je bent dan wel niet die ideale huisvrouw waar hij op gehoopt had, maar je zorgt wel voor wat levendigheid en flair in jullie leven.
maar als iKer net over de grens van z'n andere sterrenbeeld zit wordt het een ander verhaal:
Als Tweelingen en Boogschutter zijn jullie heel goed in staat om een goede balans te vinden; niets staat een geweldig leven samen in de weg. Jullie zijn allebei zeer beweeglijk en veranderlijk, en dol op het maken van verre reizen.

Het positieve soort autoriteit dat hij als Boogschutter uitstraalt, zal jou als lieve Tweelingen zeer charmeren. Hij op zijn beurt is geroerd door jouw kwetsbare, engelachtige voorkomen en zal deze angstige vrouw graag willen beschermen en geruststellen.

Als sentimentele en romantische Tweelingen zal je de aandacht en charmante woorden die de Boogschutter over je uitstort zeer weten te waarderen. Jaloers als je bent, maak je je echter wel zorgen over zijn grote interesse in andere vrouwen - dat soort gedrag tolereer je niet. Hij weet welk risico hij loopt en zal zich daarom of gedeisd houden of extra discreet zijn. Zelf ben je echter ook niet het schoolvoorbeeld van een trouwe partner; je vindt het moeilijk om een keuze te maken en je daar dan ook bij neer te leggen.

Zolang er sprake is van wederzijds vertrouwen en jullie elkaars vrijheid een beetje inperken, is het goed mogelijk om een vrolijke, gelukkige en langdurige relatie op te bouwen.
"Het is allemaal van het niveau van een kermisattractie, en het is verbazingwekkend dat mensen van boven de zeven bij zoiets serieus kunnen blijven."

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 26 apr 2012, 22:53

:lol:

Waar haal je dit vandaan?
Dat er mensen zijn die dit soort tekstjes schrijven he.
Moet best leuk zijn voor aan halfjaartje, toch?
Extreemlinksche drammert

roadrunner
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door roadrunner » 26 apr 2012, 23:01

Ik zeg slotje :drink:

Link

B-)
Forumspammer

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 26 apr 2012, 23:36

Als je als automobilist moet blazen, zet dan je bril af,dat scheelt twee glazen.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 03 mei 2012, 18:17

3 mei 2012 | Misschien wil je liever niet dat anderen je zien, zoals jij je nu voelt. Het is sowieso beter om even alleen te zijn met dit gevoel. Anderen zullen je namelijk maar moeilijk begrijpen, Geen wonder, want je begrijpt jezelf niet eens. Het gevoel dat omstandigheden tegen jou zijn, kan je van een besluit weerhouden. Laat je echter niet buitenspel zetten. Van een snibbige opmerking tegen een dierbare krijg je spijt. Beheers je, ook al verveelt iemand jou.
Wat een loeiende flauwekul weer allemaal.
Alleen de snibbige opmerking klopt, maar dan maar een dagje geen seks.
:P

En wat moet ik met de volgende voorspelling?
*** LIEFDE ***

Hoewel je het jezelf niet altijd even gemakkelijk maakt op dit gebied, ziet het er deze maand toch wat beter uit.
Als je er ten minste in slaagt om je mond op tijd open te doen.
Ik ben verd**** een hetero man! :protest:
Extreemlinksche drammert

Rainy Day Woman
Heeft Geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 03 mei 2012, 19:41

Er hangt vandaag een zware vibe in de lucht, Waterman. :eek: Vat dat vooral niet persoonlijk op. :roll: Mensen hebben hun ego hoog zitten, vechten om de macht en zijn bereid om daarvoor over lijken te gaan. :nooo: Als liefhebbeer [sic] van samenwerking en compromissen sta je vandaag helaas alleen. :cry:
Lijkt me inderdaad wel lachen om die stukjes in elkaar te flansen. Wellicht een mooie carrièremove :bounce:
"Het is allemaal van het niveau van een kermisattractie, en het is verbazingwekkend dat mensen van boven de zeven bij zoiets serieus kunnen blijven."

Rainy Day Woman
Heeft Geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 29 mei 2012, 22:08

Mars en de maan staan samen in de seksuele zone van je horoscoop. Dat zorgt voor een hitsige vibe, maar ook voor boosheid. Om de stomste redenen kun je heftig tegen je geliefde uitvallen. Stiekem zijn die ruzies natuurlijk bedoeld voor het goedmaken achteraf. Focus op de lust, Waterman, en niet op de verbale strijd.
Hm.. :drink: Het zal mij benieuwen.

Number9
Knuffelnerd

Bericht door Number9 » 29 mei 2012, 22:10

Rainy Day Woman schreef:
Mars en de maan staan samen in de seksuele zone van je horoscoop. Dat zorgt voor een hitsige vibe, maar ook voor boosheid. Om de stomste redenen kun je heftig tegen je geliefde uitvallen. Stiekem zijn die ruzies natuurlijk bedoeld voor het goedmaken achteraf. Focus op de lust, Waterman, en niet op de verbale strijd.
Hm.. :drink: Het zal mij benieuwen.

Link

liedje
Number9, lid nummer 25.
The sacred pint alone can unbind the tongue of Dedalus.

Snif
Heeft niks beters te doen

Bericht door Snif » 29 mei 2012, 22:11

Hm, verdacht:
Mars en de maan staan vandaag samen in de huiselijke zone van je horoscoop. Dat doet gevoelens gemakkelijk omslaan in agressiviteit – zeker als het om familie of huisgenoten gaat. Ineens realiseer je je hoe boos je eigenlijk bent over wat er in het verleden ooit is gebeurd.
Niet aardig.

Rainy Day Woman
Heeft Geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 29 mei 2012, 22:11

Gadverdamme No9, wat moet ik met dat stomme liedje?! >:)

Number9
Knuffelnerd

Bericht door Number9 » 29 mei 2012, 22:12

Rainy Day Woman schreef:Gadverdamme No9, wat moet ik met dat stomme liedje?! >:)
Boos worden. Check.
Nu het element hitsigheid nog, en de horoscoop is voor 100% uitgekomen.
Number9, lid nummer 25.

Rainy Day Woman
Heeft Geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 29 mei 2012, 22:12

Snif schreef:Hm, verdacht:
Mars en de maan staan vandaag samen in de huiselijke zone van je horoscoop. Dat doet gevoelens gemakkelijk omslaan in agressiviteit – zeker als het om familie of huisgenoten gaat. Ineens realiseer je je hoe boos je eigenlijk bent over wat er in het verleden ooit is gebeurd.
Boos? Boos? Wie is er hier nu boos?! >:[

Rainy Day Woman
Heeft Geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 29 mei 2012, 22:13

Maar mijn seksuele zone is dus jouw huiselijke zone. Dat geeft te denken.

Snif
Heeft niks beters te doen

Bericht door Snif » 29 mei 2012, 22:14

:eek:
Niet aardig.

Rainy Day Woman
Heeft Geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 29 mei 2012, 22:14

Terwijl ik mijn seksuele zone juist ver van jouw huiselijke zone probeer te houden. Als je begrijpt wat ik bedoel.

1ofthemFaces
Knuffelnerd

Bericht door 1ofthemFaces » 29 mei 2012, 22:14

:burka:
Ik ben inmiddels zo paranoid dat \ries en ik de enige actieve nerds alhier zijn op dit moment. :wave:

Number9
Knuffelnerd

Bericht door Number9 » 29 mei 2012, 22:15

1ofthemFaces schreef::burka:
Ik ben inmiddels zo paranoid dat \ries en ik de enige actieve nerds alhier zijn op dit moment. :wave:
En dat terwijl u zelf Ries bent. (Net als ik overigens.)
Number9, lid nummer 25.

Rainy Day Woman
Heeft Geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 29 mei 2012, 22:15

Als jouw seksuele zone nou nog mijn huiselijke zone was, ja, dan...

(om een of andere reden heb ik opeens heel veel zin om heel vaak 'seksuele zone' te zeggen. :drink: )

Number9
Knuffelnerd

Bericht door Number9 » 29 mei 2012, 22:16

Rainy Day Woman schreef:Als jouw seksuele zone nou nog mijn huiselijke zone was, ja, dan...

(om een of andere reden heb ik opeens heel veel zin om heel vaak 'seksuele zone' te zeggen. :drink: )
Seksuele zonen?
Number9, lid nummer 25.

Number9
Knuffelnerd

Bericht door Number9 » 29 mei 2012, 22:17

Heeft u soms stiekem de Dorst-pagina's van de VPRO-gids gelezen ofzo?
Number9, lid nummer 25.

Rainy Day Woman
Heeft Geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 29 mei 2012, 22:20

Nee, ik zit me gewoon enorm op de lust te focussen. Maar de hitsige vibe blijft vooralsnog uit.

Number9
Knuffelnerd

Bericht door Number9 » 29 mei 2012, 22:23

Practice makes perfect.

Kent u die plaat van Ordo Rosario Equilibro?
Number9, lid nummer 25.

MadSteven
Forumnerd

Bericht door MadSteven » 30 mei 2012, 00:41

Snif schreef:Hm, verdacht:
Nou ja, stukje astronomie erbij: het is gewoon een feit dat Mars & Maan allebei onder dezelfde hoek in Maagd komen te staan. Dat kan je zelfs gewoon berekenen.

Volgens de astrologen gaat Maagd dan weer over analyse & research.
De maan symboliseert daar dromen & verlangens en in mindere mate angsten en onzekerheden.
Mars symboliseert volgens hun driften (instinct, zo je wil), mannelijkheid (duh), seksualiteit en macht.

Valt moeilijk te ontkennen als je even kijkt wat ik poste bij het film-topic dat er geen analyse-sfeer ronden die thema's hangt vannacht. Dan blijkt dus dat je zelf moet blijven nadenken bij het advies wat je van een ander krijgt.
Ik bedoel, het kan zijn hoor, dat je je een boosheid realiseert, maar ik vind het wel erg specifiek beredeneerd.
Dat je je weer iets herinnert wat emoties betreft? Daar kan iedereen vannacht last van hebben. Zie ook film-topic wederom...

En gut, beschouw astrologie als criticus dan als een duw in de juiste richting. Als je de andere kant op wil: prima. Maar ik fiets liever niet tegen de wind in.

:)
Sometimes life is like blues. Sometimes life is like jazz.

MadSteven
Forumnerd

Bericht door MadSteven » 31 mei 2012, 18:50

iKer schreef:Aangezien ik zo'n beetje op de grens van 2 sterrebeelden ben geboren mag ik er twee doen. :bounce:
Onzin. Gewoon even berekenen in welk sterrenbeeld de zon stond bekeken op de tijd, datum en plekvan je geboorte. Overigens is qua ruimte-tijd, datum en plek gewoon één ruimte-tijdtip als je er even bij stilstaat, maar goed, dat is hogere natuurkunde.

Ik geef toe, bepalen welk zonneteken je hebt is niet altijd makkelijk: kinderen die dit jaar zijn geboren gaan later ook verward raken. Je hebt zelf vast meegekregen dat de lente vroeg begon. Nou, de lente begint simpelweg wanneer de zon in Ram komt te staan. Dus iemand die 19 april 2012 geboren is wat zonneteken betreft een ram, maar van 19 april 2011 dus een Vissen.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 31 mei 2012, 19:04

MadSteven schreef:Onzin. Gewoon even berekenen in welk sterrenbeeld de zon stond bekeken op de tijd, datum en plekvan je geboorte.
Hee Mad Steven, zou jij dat ff voor me kunnen doen?
Extreemlinksche drammert

MadSteven
Forumnerd

Bericht door MadSteven » 31 mei 2012, 19:43

iKer schreef:
MadSteven schreef:Onzin. Gewoon even berekenen in welk sterrenbeeld de zon stond bekeken op de tijd, datum en plekvan je geboorte.
Hee Mad Steven, zou jij dat ff voor me kunnen doen?
Sure. Post even die gegevens of stuur ze per pm.

Rainy Day Woman
Heeft Geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 22 jun 2012, 20:01

:bounce: Jawel jawel, de Grote zomerliefdehoroscoop 2012 staat online! :pig:

Eens even zien...
Deze zomer wordt allesbehalve saai. :bounce: [...] Je liefdesleven wordt totaal op z’n kop gezet, Waterman; alles wat tussen jou en de ware liefde staat moet overboord. :up: Op 12 juli maakt Uranus rechtsomkeert, wat je de kans geeft om recht te breien wat sinds januari is misgegaan. Dat is het meest introspectieve moment van 2012, dus neem vooral de tijd om diep na te denken over de manier waarop je woorden, gedachten en acties je relaties beïnvloeden. :yawn: Niet blij met de status quo? Meteen wat aan doen. :drink:

Communicatie met geliefden kan chaotisch worden wanneer Mercurius tussen 14 juli en 7 augustus achterwaarts door de partnershipzone van je horoscoop zweeft. :crazy: En als Venus in juni geen romances uit het verleden heeft doen opduiken, dan gebeurt dat tijdens deze periode alsnog. :eek: Op 1 augustus is het feest: de volle maan valt in jouw sterrenbeeld. Dat gebeurt maar één keer per jaar, dus maak er iets moois (en romantisch) van. :love:

Dan nog de cooling down: op 17 augustus valt de nieuwe maan in de relatiezone van je horoscoop. Een goed moment voor een reset, Waterman. De afgelopen maanden heb je volop kunnen reflecteren op de liefde; gebruik de verworven inzichten om doelen te stellen en échte liefde te verwezenlijken. :erm: Minder dan het allerbeste is gewoon niet goed genoeg. B-)
Nou jongens, dus als ik 17 augustus niet te genieten ben, weten jullie hoe het komt. :evilwave:

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 22 jun 2012, 22:21

Rainy Day Woman schreef::bounce: Jawel jawel, de Grote zomerliefdehoroscoop 2012 staat online! :pig:
Kan/mag ik eventuele escapades waar naar gehint wordt, interpreteren als buitenmaritale affaires?
"'Samenleving' is een biologische constructie."
                                                — Kryptozoid, lid 69

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 23 jun 2012, 02:42

Rainy Day Woman schreef:Nee, ik zit me gewoon enorm op de lust te focussen.
Je weet gewoon dat ze liegt. En toch lees je het.
Zou ik dit soort onzin nog lezen als de midlife over is?

Hoewel, als je de praatjes van JackN moet geloven is je libido nog niet geheel dood na je 50e.
Of is het grootspraak?
:erm:
Extreemlinksche drammert

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 23 jun 2012, 09:43

Vrolijk en gezellig
Zwakke, kortdurende uitwerking: Dit is een goede tijd om uit te gaan en sociale contacten te leggen, want u bent vrolijk en gesteld op gezelligheid. U straalt warmte en gevoeligheid naar andere mensen uit, waardoor zij graag bij u zijn. Ook voor een feestje is dit een geschikt moment. Onder deze invloed zijn relaties met geliefden gewoonlijk goed, en kunt u zich zelfs een beetje verliefd gedragen. De kracht is meestal te diffuus om het begin van een verbintenis aan te duiden, maar wel kan hij bestaande relaties verder helpen. Dit is een gunstige tijd om de inrichting van uw huis te verfraaien en het wat leefbaarder te maken. Of u zelf gewoon thuis te vermaken. Gaat u winkelen, dan kunt u wellicht meer geld uitgeven dan u eigenlijk van plan was. Wilt u binnen uw budget blijven, dan zult u het winkelen dus beter kunnen uitstellen.

Voor vandaag geselecteerde transit:
Maan Conjunctie Venus, , exact op 04:19
werkende periode vanaf 22 juni 2012 tot 23 juni 2012
Facilitator, katalysator, transformator

Whatever makes you happy, dude.

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 23 jun 2012, 19:09

Rainy Day Woman schreef::bounce: Jawel jawel, de Grote zomerliefdehoroscoop 2012 staat online! :pig:
Deze zomer zit tjokvol passie en verrassingen. Pluto, jouw belangrijkste planeet, komt recht tegenover de wilde Uranus te staan, wat het hele seizoen schokgolven door je liefdesleven stuurt. Op zulke onverwachte veranderingen kun je je niet voorbereiden, Schorpioen, maar weet dat ze je zullen helpen om oude patronen los te laten. Je leert je eigen behoeften voorop te stellen in plaats van je integriteit op te geven voor degene van wie je houdt. Waarschijnlijk heb je inmiddels wel geleerd dat het niets oplevert om jezelf te verloochenen. Deze zomer kieper je die neiging definitief overboord en creëer je ruimte voor iemand die helemaal happy is met wie je bent.

Op 12 juli maakt Pluto rechtsomkeert in de communicatiezone van je horoscoop. Dat doet je nadenken over de manier waarop je, nou ja, communiceert dus. Je hebt soms de neiging om manipulatief uit de hoek te komen, Schorpioen, maar daar kom je deze zomer niet mee weg. De beste resultaten bereik je met een duidelijke en directe benadering.

Dan nog 21 juli. Jupiter en Uranus zorgen dan samen voor een spannende verrassing op liefdesgebied. Verwacht het onverwachte en maak je op voor doorbraken die leiden tot meer liefde en intimiteit. Mars (planeet van actie, drive en mannelijkheid) zweeft op 23 augustus je sterrenbeeld binnen – nét op tijd om de zomer spectaculair af te sluiten. Je voelt je zwoel en verleidelijk en mag rekenen op hordes mannelijke fans.
Aha.

Rainy Day Woman
Heeft Geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 24 jun 2012, 22:11

2012 zit boordevol belangrijke astrologische momenten en vandaag is één van de hoogtepunten daarvan.
Niets van gemerkt. :(
Pluto en Uranus oefenen grote invloed op je uit, Waterman. Pas op dat je je eigen onzekerheden niet op anderen projecteert of uit angst dingen zegt die je eigenlijk niet meent.
:oops:

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 25 jun 2012, 06:56

meh, nie geschikt voor jullie vandaag :drinkpig:

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 25 jun 2012, 08:08

Laat alleen wel je ego thuis, want je kunt soms nogal hoog van de toren blazen.
:crazy:
Nou moe!
:protest:
Extreemlinksche drammert

MadSteven
Forumnerd

Bericht door MadSteven » 25 jun 2012, 13:53

Compleet niets waar ik vandaag iets aan heb:

Saturnus stond sinds februari in z’n achteruit, wat je afremde op het gebied van werk en planning. Wil je graag promotie maken of een nieuwe baan vinden? Dan komt de boel nu eindelijk weer in beweging. Vertragingen en misverstanden nemen af; vanaf de herfst loopt alles weer helemaal gesmeerd.

Vanaf de herfst... Hallo! De zomer is net begonnen!

:mumble:

Nou ja. Every liddel ting is gonna be awright. Ya, man
But none o' di Lidl tings dem, man!

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 26 jun 2012, 07:24

Groepsrelaties
Werkzaam gedurende meerdere maanden: U denkt na over uw idealen en tracht erachter te komen in hoeverre u daar iets aan hebt gehad en wat u hebt bereikt. Denk dan vooral ook na over het feit in hoeverre uw doelstellingen werkelijk die van uzelf zijn en in hoeverre u zich de opvattingen van anderen hebt eigen gemaakt. In dit laatste geval dient u na te gaan of ze inderdaad wel geschikt voor u zijn. Op het ogenblik hebt u behoefte aan meer verbaal en geestelijk contact met vrienden en kennissen. Gesprekken met vrienden zullen u helpen uw objectiviteit te vergroten. Bedenk echter wel dat al deze gesprekken u niet kunnen bevrijden van de vooroordelen en standpunten van de hele groep.

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 27 jun 2012, 10:45

Het verhevene
Zwakke, kortdurende uitwerking: Dit is doorgaans een heel positieve kracht, waardoor u zich heel welwillend voelt en mild bent naar uw omgeving. Vanavond neigt uw geest naar bespiegelingen over het hogere. U houdt zich niet bezig met de vervelende pietluttigheden die het leven minder aangenaam maken dan het zou moeten zijn, hoewel ze u niet ontgaan. U ziet gewoon niet in waarom u daar aandacht aan zou moeten schenken. Emotioneel voelt u zich tamelijk goed, want de huidige energie maakt dat u optimistisch gestemd bent en positief denkt. Een enkele keer neigt dat tot eigengerechtigheid en zelfingenomen arrogantie, wanneer u zichzelf ziet als de belichaming van sociale rechtvaardigheid en wijsheid. Dat hoeft niet geheel bewust te gebeuren, maar kan subtiel blijken uit de manier waarop u iets zegt of uit een stille wenk naar anderen.

Voor vandaag geselecteerde transit:
Maan Vierkant Jupiter, , exact op 20:36
werkende periode vanaf 27 juni 2012 tot 28 juni 2012

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 27 jun 2012, 13:27

Even online een tarotje gelegd.
Achter elkaar de kenmerken. Ziet er niet goed uit vandaag. :nooo:
Maar uiteindelijk is overwinning mogelijk.

Losing a sense of place.
Anger. Aggression. Distorted thinking.
Moment beginning to end. Save or invest money carefully during prosperity.
A powerful figure, confident and dynamic. B-)
Disharmony. Without careful redirection, failure is possible.
Sweet tempered, but naïve person. A good heart. A test.
A shaking up. Minor disturbance.
A calm person, possibly stuffy. A rooted quality that gives strength.
Troubles passing. Relief. Need to rest.

The card at the top of the staff represents the ultimate outcome should you continue on this course. Five of Swords (Defeat), when reversed: Situation growing better, with courage and persistence.
Extreemlinksche drammert

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 27 jun 2012, 13:41

iKer schreef:Even online een tarotje gelegd.
wtf :crazy: wijf :lol: dat dat überhaupt bestaat, en jij daarnaar zocht/behoefte aan had :lol:

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 27 jun 2012, 16:23

Richardus schreef:en jij daarnaar zocht/behoefte aan had :lol:
Een mens hoeft niet altijd serieus te zijn, Ries. Al jouw daden zijn serieus bedoeld?
Ai...
Extreemlinksche drammert

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 27 jun 2012, 16:29

iKer schreef:
Richardus schreef:en jij daarnaar zocht/behoefte aan had :lol:
Een mens hoeft niet altijd serieus te zijn, Ries.
dan nog... kaawtjes leggen...

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 27 jun 2012, 16:40

Wie was ook alweer zo esotherisch?
Ik meen me ook iets met NWO en theosofie te herinneren.

omgwtf.
Extreemlinksche drammert

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 27 jun 2012, 18:04

tawot leggen.... :lol: zweefteef!

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 27 jun 2012, 18:10

Tarot..heb ik me ook ooit een jaartje redelijk actief mee bezig gehouden. Zo'n 15 jaar geleden. Kon het zelfs voor anderen leggen en dan de boel verklaren (had zo'n handboek die ik goed had doorgenomen).

Deed het erg goed bij de vrouwtjes trouwens , dat tarot specialisme :naughty:

Maar goed, het was uiteindelijk niet meer dan een gril, in een heftig emotionele tijd. Heb me erna er nooit meer een seconde mee bezig gehouden.

Wel gek dat Richardus als achterlijk theosufje iemand die aan tarot doet gaat uitlachen trouwens.. zit toch echt in dezelfde idioot occulte hoek.
Volgens mij deden een aantal beroemde theosuffen ook veel met tarot.
Erelid der pro-multiculturele gedachtepolitie

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 27 jun 2012, 18:14

Billy Blitzkrieg schreef:Tarot..heb ik me ook ooit een jaartje redelijk actief mee bezig gehouden. Zo'n 15 jaar geleden. Kon het zelfs voor anderen leggen en dan de boel verklaren (had zo'n handboek die ik goed had doorgenomen).

Deed het erg goed bij de vrouwtjes trouwens , dat tarot specialisme :naughty:

Maar goed, het was uiteindelijk niet meer dan een gril, in een heftig emotionele tijd. Heb me erna er nooit meer een seconde mee bezig gehouden.

Wel gek dat Richardus als achterlijk theosufje iemand die aan tarot doet gaat uitlachen trouwens.. zit toch echt in dezelfde idioot occulte hoek.
:no: wijverig kaartje leggen is nooit wat voor me geweest. Dat jij je ook al met zulks wijverig gezweefteef hebt beziggehouden :upup:

ben het trouwens wel vroeger tegengekomen in boeken toen ik me met alchemie en symboliek bezig hield; veel oude hermetische symboliek op die kaarten

maar om het nou als voorspellerig waarzeggerig wijveniets te bezigen :lol:

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 27 jun 2012, 18:17

En I tjing?

Wat ben je nou voor baggertheosoof als je je niet met tarot en I tjing inlaat?
Als je achterlijke theorieën aanhangt, moet je je ook met achterlijke waarzeggerij bezighouden :nono:

En astrologie neem je dan weer wel serieus?

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 27 jun 2012, 18:35

Billy Blitzkrieg schreef:En I tjing?

Wat ben je nou voor baggertheosoof als je je niet met tarot en I tjing inlaat?
Als je achterlijke theorieën aanhangt, moet je je ook met achterlijke waarzeggerij bezighouden :nono:

En astrologie neem je dan weer wel serieus?
I tjing :lol: :crazy:

al die waarzeggerij-dingetjes zijn bollocks, ook die kant van astrologie. Interessant aan astrologie is wel de werking van 't geheel; hoe sterren, sterrenbeelden, planeten hun eigen energetische karakter hebben en dat dat allemaal een samenhang heeft en elkaar beïnvloedt. Dat is best boeiend. Net als de symboliek op Tarotkaarten, die mij icm alchemie en dromenleer (niet zozeer 'verklaren', ook al zoiets overschats) hebben geholpen bewustzijn (en dus het bestaan) te begrijpen. Dat alles is meer 'occultisme' dan dat populistische gedoe waar jij en iKel van houden en de wereld denkt dat esoterie over gaat. Niet dus.

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 27 jun 2012, 18:42

Ik hou er helemaal niet van.
Ik zei toch; die tarot was een 1jarige gril.
Verder vind ik het allemaal net zo debiel als dat hele theosofische gebral van jou, waarvan je trouwens geen jota snapt, blijkens de discussies die je met krypto hierover had in het verleden. Toen ie je al in 2 postings klem had geluld omdat bleek dat je je eigen zgn. 'belezen kennis' niet snapte :upup:

Maar goed, je moet toch wat in het leven met je verwarde geest, dus ik snap het ook wel ergens

Maar je bent dan wel weer de laatste die iemand mag uitlachen om een belachelijke occulte hobby :nono:

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 27 jun 2012, 18:43

lief dat je 't voor iKel opneemt

Plaats reactie