Wat zegt de horoscoop vandaag?

Alles wat niet onder de bovenstaande kopjes valt kun je hier kwijt...
Rainy Day Woman
Heeft Geen Leven

Re: Wat zegt de horoscoop vandaag?

Bericht door Rainy Day Woman » 11 apr 2018, 20:25

iKer schreef:
11 apr 2018, 09:19
Rainy Day Woman schreef:
29 mei 2012, 22:08
Mars en de maan staan samen in de seksuele zone van je horoscoop. Dat zorgt voor een hitsige vibe, maar ook voor boosheid. Om de stomste redenen kun je heftig tegen je geliefde uitvallen. Stiekem zijn die ruzies natuurlijk bedoeld voor het goedmaken achteraf. Focus op de lust, Waterman, en niet op de verbale strijd.
Hm.. :drink: Het zal mij benieuwen.
He RDW, heb je toen nog geneukt?
Mei 2012? Hm... Weet ik niet meer. Geloof het niet.
"Het is allemaal van het niveau van een kermisattractie, en het is verbazingwekkend dat mensen van boven de zeven bij zoiets serieus kunnen blijven."

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 17 apr 2018, 10:44

Als je deze maand maar niet vergeet te neuken he.
En als je dat wel doet, ook niet erg. Doe je het gewoon in mei.

Ontopic: hoe kom ik van mijn gebrek aan focus af vandaag?
For inspiration, look at the bright green leaves fluttering on the trees and filtering the sunlight. Stay flexible and flow with whatever forces are in power. Hold firmly to what grounds you and connects you to nourishment. Bask in the sunlight and spend as much time outdoors as you can, even if the weather doesn't cooperate. Getting back in touch with the earth, sky, and water will help give you a calm escape from the conflicts in your life.
Extreemlinksche drammert

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 17 apr 2018, 12:39

Afbeelding

Rckty
Hop hop

Bericht door Rckty » 17 apr 2018, 12:48

Jullie zitten gewoon te ouwehoeren uiteraard maar dit onderwerp gaat me aan het hart. Ik heb 2 vriendinnetjes gehad en die geloofden allemaal in astrologie. Dat is toch onmogelijk.

MadSteven schreef:
31 mei 2012, 18:50
Nou, de lente begint simpelweg wanneer de zon in Ram komt te staan. Dus iemand die 19 april 2012 geboren is wat zonneteken betreft een ram, maar van 19 april 2011 dus een Vissen.
Ram heeft er niks mee te maken, het is nóg simpeler.
Afbeelding

Je post hier niet meer maar tip: astronomie is niet zo moeilijk, probeer het gewoon.

Rainy Day Woman
Heeft Geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 25 apr 2018, 22:12

Liefdesplaneet Venus staat de komende weken in de Tweelingen (net als jij een luchtteken). :jerk: Dat is op zich al goed nieuws, maar het wordt nog beter :bounce: : het betekent dat de romantische zone van jouw horoscoop in de spotlights komt te staan. B-) Maak tijd vrij om van het leven te genieten, Waterman. :drink:
"Het is allemaal van het niveau van een kermisattractie, en het is verbazingwekkend dat mensen van boven de zeven bij zoiets serieus kunnen blijven."

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 25 apr 2018, 23:04

Een ejaculatie-emoji. Ik twijfel toch opeens over sommige dingen die Rainy DW ons probeert wijs te maken.
Extreemlinksche drammert

United Hope
Heeft niks beters te doen

Bericht door United Hope » 26 apr 2018, 18:34

iKer schreef:
17 apr 2018, 10:44

Ontopic: hoe kom ik van mijn gebrek aan focus af vandaag?

nou zo :up:

Link
dood zijn duurt het langst

Rainy Day Woman
Heeft Geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 17 mei 2018, 21:37

Dubbelgoed nieuws :eek:: de maan staat het grootste gedeelte van de dag in de Tweelingen (net als jij een luchtteken) :naughty: én de liefdeszone van je horoscoop komt centraal te staan. :love: Maak ruimte voor vrolijkheid en plezier, Waterman. :bounce: Het leven is al serieus genoeg! :drink: :drink: :drink:

Plaats reactie