Wat zegt de horoscoop vandaag?

Alles wat niet onder de bovenstaande kopjes valt kun je hier kwijt...
iKer
Meganerd

Re: Wat zegt de horoscoop vandaag?

Bericht door iKer » 27 jun 2012, 19:09

Billy Blitzkrieg schreef:Maar je bent dan wel weer de laatste die iemand mag uitlachen om een belachelijke occulte hobby :nono:
Ten eerste, dat.
En ten tweede is het iets wat ik nu niet, vroeger niet en nooit niet serieus heb genomen.

Dit alles itt Ries.
Extreemlinksche drammert

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 27 jun 2012, 19:15

iKer schreef:nooit niet
'Nooit niet' is altijd.
"'Samenleving' is een biologische constructie."
                                                — Kryptozoid, lid 69

1ofthemFaces
Knuffelnerd

Bericht door 1ofthemFaces » 27 jun 2012, 19:21

Welke Tarot gebruikte je Billy.
Crowley?

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 27 jun 2012, 19:29

Ik denk dat Billy The Anarchist Tarot gebruikte...

AfbeeldingAfbeelding Afbeelding Afbeelding
                                                — Kryptozoid, lid 69

Coyote
Heeft Geen Leven

Bericht door Coyote » 27 jun 2012, 19:33

Ik heb ooit eens het I-Tjing muntenspel gedaan. 3 munten gooien met kop of munt waar dan een gerelateerd hexagram met beschrijving bijhoort. Het heeft me wel enkele uren gekost maar de laatste twee gooien ooit waren 3 x kop (volledig yang, conform Hitler) en 3 x munt (volledig ying, conform Buddha). Serieus waar :eek:
Nimia familiaritas parit contemptum

Rob
Hop hop

Bericht door Rob » 27 jun 2012, 20:22

Het I-Tjing muntenspel is 3 x gooien?

M'n bovenbuuf heeft een keer Tarot met mij gedaan, maar kan me niet meer herinneren hoe dat precies ging.
Ze wilde denk ik met me naar bed.
ik had zoiets.. ja de groeten.

Number9
Knuffelnerd

Bericht door Number9 » 27 jun 2012, 20:37

Blijf niet te veel thuis. Dit is een dag om erop uit te trekken. Zoek vrienden, familie of willekeurige slachtoffers op en maak er iets leuks van. Neem als het kan (je) kinderen mee. Dat zorgt voor veel spontane en ongedwongen momenten. Je relatie heeft aandacht nodig. Werk ook daaraan. Een intens moment leert je iets over de wereld in het algemeen en jouw eigen leven in het bijzonder. Je kunt een verandering tot stand brengen en daar voldoening aan ontlenen.

:eek:
Spoiler: show
Het verschil met het origineel is verontrustend marginaal. Het origineel:

Blijf niet te veel thuis. Dit is een dag om erop uit te trekken. Zoek vrienden en familie op en maak er iets leuks van. Neem als het kan (je) kinderen mee. Dat zorgt voor veel spontane en ongedwongen momenten. Je relatie heeft aandacht nodig. Werk ook daaraan. Een intens moment leert je iets over de wereld in het algemeen en jouw eigen leven in het bijzonder. Je kunt een verandering tot stand brengen en daar voldoening aan ontlenen.

Zonder de toevoeging 'of willekeurige slachtoffers' nietszeggend. Ermee zeer dubieus. Grammaticaal is er geen verschil. Kortom: interpretatie doet 't 'm bij horoscopen. Q.E.D.
Number9, lid nummer 25.
The sacred pint alone can unbind the tongue of Dedalus.

Snif
Heeft niks beters te doen

Bericht door Snif » 27 jun 2012, 20:47

Trek je mooiste kleren aan, Tweelingen. Nodig de liefste mensen uit. Venus zweeft vanaf vandaag de goede kant weer op door jouw sterrenbeeld. Was je liefdesleven sinds half mei een beetje in het honderd gelopen? Dan mag je daar de planeet van de liefde de schuld van geven. Wel een beetje opschieten, want half juli maakt Mercurius rechtsomkeert.

Opschieten met de mooiste kleren aantrekken? :down:
Niet aardig.

Number9
Knuffelnerd

Bericht door Number9 » 27 jun 2012, 20:48

Number9 schreef:Blijf niet te veel thuis. Dit is een dag om erop uit te trekken. Zoek vrienden, familie of willekeurige slachtoffers op en maak er iets leuks van. Neem als het kan (je) kinderen mee. Dat zorgt voor veel spontane en ongedwongen momenten. Je relatie heeft aandacht nodig. Werk ook daaraan. Een intens moment leert je iets over de wereld in het algemeen en jouw eigen leven in het bijzonder. Je kunt een verandering tot stand brengen en daar voldoening aan ontlenen.

:eek:
Spoiler: show
Het verschil met het origineel is verontrustend marginaal. Het origineel:

Blijf niet te veel thuis. Dit is een dag om erop uit te trekken. Zoek vrienden en familie op en maak er iets leuks van. Neem als het kan (je) kinderen mee. Dat zorgt voor veel spontane en ongedwongen momenten. Je relatie heeft aandacht nodig. Werk ook daaraan. Een intens moment leert je iets over de wereld in het algemeen en jouw eigen leven in het bijzonder. Je kunt een verandering tot stand brengen en daar voldoening aan ontlenen.

Zonder de toevoeging 'of willekeurige slachtoffers' nietszeggend. Ermee zeer dubieus. Grammaticaal is er geen verschil. Kortom: interpretatie doet 't 'm bij horoscopen. Q.E.D.
:eek: :drink:
Number9, lid nummer 25.
The sacred pint alone can unbind the tongue of Dedalus.

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 27 jun 2012, 21:13

iKer schreef:
Billy Blitzkrieg schreef:Maar je bent dan wel weer de laatste die iemand mag uitlachen om een belachelijke occulte hobby :nono:
Ten eerste, dat.
En ten tweede is het iets wat ik nu niet, vroeger niet en nooit niet serieus heb genomen.

Dit alles itt Ries.
:? zeg toch dat ik niks met dat waarzeggerij heb?

edit; ach, laat ook maar :yawn:
Facilitator, katalysator, transformator

Whatever makes you happy, dude.

Rainy Day Woman
Heeft Geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 30 jun 2012, 14:50

Met de maan in de sociale zone van je horoscoop doe je niets liever dan contact zoeken met iedereen die je ooit hebt gekend of graag zou willen kennen. Begeef je onder de mensen, Waterman, want vrienden kunnen je aan heel leuke nieuwe personen voorstellen. Hou die visitekaartjes maar bij de hand.
Komt dat even goed uit; ik ben wat leuks doen vanavond :bounce:
"Het is allemaal van het niveau van een kermisattractie, en het is verbazingwekkend dat mensen van boven de zeven bij zoiets serieus kunnen blijven."

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 01 jul 2012, 09:56

Je bent goed in staat om te luisteren, en dat is niet altijd het geval. Fijn dat dat deze zondag wel lukt, want dit maakt van jou een gewaardeerde vriend(in) en partner. Verder wordt je hulp en advies gevraagd. Dit streelt je ego. Gelukkig doe je er alles aan om er voor anderen te zijn. Je krijgt zin om alleen te zijn. Misschien is een retraite wat veel gevraagd, maar een koptelefoon opzetten om lawaai en gekletst uit te bannen, kan natuurlijk altijd.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 01 jul 2012, 10:15

Zo, even wat runen laten leggen.
'Wat vandaag zal brengen' was de vraag van iKer.
________________________________________________________________________________________________
The left rune represents an important element of the past. Ger is one of the runes that touches on the cycles of the year, in this case the fall harvest. These cycles are eternal, which is represented in the rune by the fact that it is unchanged by reversal. Ger can represent pregnancy or other forms of fruitfulness, and is especially indicative of the cycles of providence and karma - that which has been sown is now being reaped. This rune can also represent the cycles of wealth, for crops were frequently a sign of wealth. BLOEI
The middle rune represents a deciding element of the present. Eoh refers to the Yew tree. The Yew does not go dormant and therefore represents endurance. Even the wood of the tree is strong, resilient, and pliable - the Yew bends, but does not break. The evergreen nature of the Yew is present even in the rune itself, as it cannot be changed even by reversal. This rune is historically symbolic of death, but, as in the Tarot and as suggested by the nature of the Yew tree itself, death is seen only as a transmutation of something eternal and unchanging - the spirit. 'DE GEEST ('dood')'
The right rune represents the critical element of the future. Tyr was the Norse god of war. It was through his sacrifice that the great force of chaos, the wolf Fenrir was bound. Here however, you have drawn the rune reversed. This could mean that a sacrifice made will not lead to the desired result. It could also mean a loss, or a victory overturned. This rune warns against entering into conflicts or negotiations, especially ones requiring that an offering or concession be made - the wolf might take your hand and yet remain unbound. Note also that Tyr was the god of law, so there is a suggestion of a wrongdoer who will avoid justice. 'OORLOG'
______________________________________________________________________________________________

Hmm... wel wat ingewikkeld, maar Bloei komt ten einde, en er ligt wellicht een conflict aan ten grondslag. Het einde is evenwel tegelijk een nieuw begin.
Het is altijd wat ingewikkeld, die runen.
Extreemlinksche drammert

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 01 jul 2012, 11:01

iKer schreef:[...]Ger [...] Eoh [...] Tyr reversed
Mooie worp, iKer! Jeraz-Eihwaz-Tiwaz :eek: En dan Tiwaz ondersteboven - de Irminsul wankelt!!

Afbeelding

Volgens mij betekent dat op z'n minst een grote paradigmaverschuiving, en wellicht zelfs een totale verschuiving in het machtsevenwicht.

Of dat nou op jouw leven of op de wereld slat, moeten we nog even afwachten natuurlijk.
                                                — Kryptozoid, lid 69

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 01 jul 2012, 11:04

Natuurlijk slaat dat op mijn wereld.
Ik ben daarvan het onveranderlijke centrum, de rest moet leren anders te draaien.
:yesno:
Extreemlinksche drammert

Rainy Day Woman
Heeft Geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 14 jul 2012, 20:02

Begin je net een beetje bij te komen van het omdraaien van Uranus, doet Mercurius er vandaag nog een schepje bovenop. Voelt het leven chaotisch en verwarrend? Dan weet je nu hoe het komt, Waterman. Vooral de relatiezone van je horoscoop heeft eronder te lijden. Zorg dat eventuele misverstanden direct worden opgelost.
Oei.
"Het is allemaal van het niveau van een kermisattractie, en het is verbazingwekkend dat mensen van boven de zeven bij zoiets serieus kunnen blijven."

DRUPGLID

Bericht door DRUPGLID » 14 jul 2012, 20:40

Oei.
Jedem das Seine

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 14 jul 2012, 20:47

Oei.

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 14 jul 2012, 20:48

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 14 jul 2012, 20:52

da klopt trouwens niet, dit is de enige goeie:

Link

verklaart ook de kuilen in de akkers :up:

Rainy Day Woman
Heeft Geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 14 jul 2012, 20:55

Ja zeg, het leven voelt al zo chaotisch en verwarrend; kom jij met zulke filmpjes aanzetten. :erm:

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 15 jul 2012, 10:34

Ik denk dat het tijd wordt RDW met PM's te gaan bestoken.
Ook op ander gebied kun je iets nieuws verwachten en dan wordt bedoeld dat je een leuk contact zult opbouwen met iemand, die je langzamerhand zult gaan vertrouwen en rond de maand december kun je hem of haar tot een 'echte vriend' gaan rekenen.
Extreemlinksche drammert

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 15 jul 2012, 10:42

is een horrorscoop iets waardoor je alles van z'n griezeligste kant ziet? :?

Rainy Day Woman
Heeft Geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 15 jul 2012, 16:09

De maan maakt vandaag contact met geluksplaneet Jupiter en dat levert een fijne sfeer op, Waterman. Dat merk je vooral op het gebied van romantiek: deze dag zit boordevol liefde & plezier. Maak optimaal gebruik van de good vibes door alleen maar te doen waar je blij van wordt.
:bounce:

MadSteven
Forumnerd

Bericht door MadSteven » 15 jul 2012, 17:21

Richardus schreef:is een horrorscoop iets waardoor je alles van z'n griezeligste kant ziet? :?
a.k.a. paranoïde :D
Sometimes life is like blues. Sometimes life is like jazz.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 15 jul 2012, 17:27

Rainy Day Woman schreef:
De maan maakt vandaag contact met geluksplaneet Jupiter en dat levert een fijne sfeer op, Waterman. Dat merk je vooral op het gebied van romantiek: deze dag zit boordevol liefde & plezier. Maak optimaal gebruik van de good vibes door alleen maar te doen waar je blij van wordt.
Ah! Ik zie het al. Mijn eerste PM is in goede aarde gevallen!
Extreemlinksche drammert

Rainy Day Woman
Heeft Geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 15 jul 2012, 17:31

iKer schreef:
Rainy Day Woman schreef:
Ah! Ik zie het al. Mijn eerste PM is in goede aarde gevallen!
:lol: :mumble:

MadSteven
Forumnerd

Bericht door MadSteven » 15 jul 2012, 17:32

Jupiter en de maan boosten vandaag samen de financiële zone van je horoscoop. Misschien heb je zin om je geld met bakken tegelijk uit te geven :yes: ; misschien vier je liever hoeveel je inmiddels al hebt gespaard. :yes: Wat het ook wordt: je voelt je rijk en optimistisch, Stier. :yes:
Maar ik wacht nog even met geld uitgeven. Volgende week komt dat om logistieke redenen makkelijker uit :D :).
Sometimes life is like blues. Sometimes life is like jazz.

Rainy Day Woman
Heeft Geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 27 jan 2013, 22:37

Het is zover: op zaterdag valt de volle maan in de relatiezone van je horoscoop. Daardoor kan de liefde totaal op z’n kop komen te staan, Waterman. Ben je klaar voor een wervelwind aan veranderingen? Heb je de afgelopen tijd wat weinig energie aan je partner besteed, dan is dit het moment om het goed te maken. Teveel afstandelijkheid doet de intimiteit niet goed. Met liefde en geduld valt de romantiek wel weer terug te winnen, maar wacht niet te lang met het ondernemen van actie, oké?
Shit zeg, ik lees dit nu pas. :erm: Daar gaat de intimiteit en romantiek. :(
Al vind ik het wel wat flauw van de horoscoop dat alle actie blijkbaar van mij uit moet gaan. Hmpf.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 27 jan 2013, 23:08

iKer schreef:Ik denk dat het tijd wordt RDW met PM's te gaan bestoken.
Ook op ander gebied kun je iets nieuws verwachten en dan wordt bedoeld dat je een leuk contact zult opbouwen met iemand, die je langzamerhand zult gaan vertrouwen en rond de maand december kun je hem of haar tot een 'echte vriend' gaan rekenen.
Darn, mislukt.
:mumble:
Extreemlinksche drammert

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 27 jan 2013, 23:09

Rainy Day Woman schreef:Al vind ik het wel wat flauw van de horoscoop dat alle actie blijkbaar van mij uit moet gaan. Hmpf.
Ik wacht, en wacht, en wacht...

Als ik het zelf doe gaat het niet werken, anders zou de horoscoop dat wel zeggen.
Extreemlinksche drammert

Rainy Day Woman
Heeft Geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 27 jan 2013, 23:28

iKer schreef:
Rainy Day Woman schreef:Al vind ik het wel wat flauw van de horoscoop dat alle actie blijkbaar van mij uit moet gaan. Hmpf.
Ik wacht, en wacht, en wacht...

Als ik het zelf doe gaat het niet werken, anders zou de horoscoop dat wel zeggen.
:mumble: Het was eigenlijk een geheime boodschap.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 28 jan 2013, 00:24

Gelukkig vatte ik 'm net op tijd.
Ik PM je nog even zodat je wat hebt te lezen als je opstaat.
:up:
Extreemlinksche drammert

Rainy Day Woman
Heeft Geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 28 jan 2013, 13:11

Afbeelding

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 28 jan 2013, 15:04

>:)
Extreemlinksche drammert

Rainy Day Woman
Heeft Geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 01 mei 2013, 22:20

[...] Laat de wilde, excentrieke omgevingen waarin je normaal gesproken graag vertoeft even voor wat ze zijn [...]
:lol: :worship: :wave:

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 02 mei 2013, 02:02

Wednesday, May 1, 2013: A dip in the stock market might cause you to worry about your own financial future, Libra. You may have some investments that could be temporarily negatively affected. Bear in mind that such events don't necessarily reflect future trends. Take steps to create some kind of safety net if you wish, but don't assume the worst. The market could go back up tomorrow!
Dat leest Ysfoxy nu pas. :nooo:
"Why can't I be different and unusual... like everyone else?"

Rainy Day Woman
Heeft Geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 09 apr 2018, 21:26

De maan staat vandaag in jouw sterrenbeeld. Wat een goede manier om de week te beginnen! :bounce: Je bent extra energiek, excentriek en charismatisch. B-) :naughty: Vergeet niet om tussen alle actie door ook tijd vrij te maken voor ontspanning. :drink:

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 10 apr 2018, 05:20

De normale gang doorbreken
U kunt de hele dag uitzien naar opwindende en stimulerende activiteiten en belevenissen. U hebt niet genoeg aan de gebruikelijke ervaringen binnen uw relatie. Niet opgeloste spanningen kunnen plotseling tot uitbarsting komen, alsof een van u beiden de banden probeert te verbreken. Iemand anders kan een flirtpartijtje beginnen waardoor uw verbintenis gevaar loopt. Zijn de spanningen echter niet te groot, dan zal er waarschijnlijk geen blijvende schade worden aangericht. Welk vermaak u vandaag ook zoekt: het is bedoeld om de normale gang van zaken te doorbreken. Tracht iets opwindends te vinden, ontmoet nieuwe mensen en beleef nieuwe avonturen. Slechts wanneer u bang bent of zich verzet tegen nieuwe ervaringen, zullen deze onaangenaam zijn.
Voor vandaag geselecteerde transit:
Venus oppositie Uranus, , exact op 12:27 Meer informatie
werkende periode vanaf 9 april 2018 tot 11 april 2018

Lang niet gelezen. Zijn tenminste wel zo eerlijk te bekennen dat ze ee naar 1 transit uitpikken

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 10 apr 2018, 09:44

You're always the person everyone comes to when they're after advice, counsel or a couple of dollars to pay the electric bill. Does that mean it's the only type of relationship you're capable of having? Hardly. In fact, a long-distance lover could well be making plans to tiptoe subtly back into your life.
:love:
Frobbert!
Extreemlinksche drammert

frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door frobbert » 10 apr 2018, 10:09

iKer schreef:
10 apr 2018, 09:44
You're always the person everyone comes to when they're after advice, counsel or a couple of dollars to pay the electric bill. Does that mean it's the only type of relationship you're capable of having? Hardly. In fact, a long-distance lover could well be making plans to tiptoe subtly back into your life.
Frobbert!
JA?

WAT. IS. ER. O. PA?

HEB. JE. JE .PIL. LE. TJE. AL. GE. NO. MEN?

ZO. TE. RUI. KEN. HEB. JE. WEER. EEN. VOL. LE. BROEK.

ZAL. IK. DE. ZUS. TER. E. VEN. ROE. PEN?

BAH. FOEI. TOCH! O. PA!
“May my mercy prevail over my wrath.”

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 10 apr 2018, 10:20

Ik denk dat je in de war bent met de zanger van AC/DC, Froob.
Extreemlinksche drammert

frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door frobbert » 10 apr 2018, 10:27

iKer schreef:
10 apr 2018, 10:20
Zou kunnen. Jullie zijn tenslotte ongeveer even oud. Maar nu je het zegt, die meneer waar nog wél enig leven in zit is natuurlijk Brian Johnson :up:
“May my mercy prevail over my wrath.”

United Hope

Bericht door United Hope » 10 apr 2018, 10:48

"Beste Waterman
u gaat op forumnerds reageren in een horoscooptopic"

Tsja mijn astroloog is de beste B)
dood zijn duurt het langst

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 10 apr 2018, 13:27

frobbert schreef:
10 apr 2018, 10:27
iKer schreef:
10 apr 2018, 10:20
Zou kunnen. Jullie zijn tenslotte ongeveer even oud.
Nu verwar je me met mijn schoonvader.
Waarmee het overigens gezellig samen Rolling Stonesliedjes zingen is!
Extreemlinksche drammert

Rckty
Hop hop

Bericht door Rckty » 10 apr 2018, 14:09

Geen leuk topic.
Billy die aan Tarot deed ("het was maar voor een jaar").
Ik vergeef het hem als ie nog eens een postje plaatst.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 11 apr 2018, 09:12

iKer schreef:
10 apr 2018, 09:44
Frobbert!
Fuck, alweer een hint!
There have been some big changes with some of the people you love most in life -- check in on them to see what's up.
Extreemlinksche drammert

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 11 apr 2018, 09:19

Rainy Day Woman schreef:
29 mei 2012, 22:08
Mars en de maan staan samen in de seksuele zone van je horoscoop. Dat zorgt voor een hitsige vibe, maar ook voor boosheid. Om de stomste redenen kun je heftig tegen je geliefde uitvallen. Stiekem zijn die ruzies natuurlijk bedoeld voor het goedmaken achteraf. Focus op de lust, Waterman, en niet op de verbale strijd.
Hm.. :drink: Het zal mij benieuwen.
He RDW, heb je toen nog geneukt?
Extreemlinksche drammert

United Hope

Bericht door United Hope » 11 apr 2018, 10:16

"beste waterman, u nijgt naar herhaling"
dood zijn duurt het langst

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 11 apr 2018, 10:39

Nijgen. Zoekt op. Buigt zich nog eens voorover.
Extreemlinksche drammert

Plaats reactie