Beyoncé + Jay-Z
Beyoncé + Jay-Z
Hypewaardig, of niet?
Facilitator, katalysator, transformator
Whatever makes you happy, dude.
-
- Forumspammer
Re: Beyoncé + Jay-Z
belachelijk dat het zo'n lange item was op journaal 

Ja, absoluut. Was ook NOS nieuws over een of ander mij totaal onbekende rapperd die is doodgeschoten, nieuwswaardig omdat hij 8.5miljoen volgers ergens had... De wereld bestaat uit hypes.
ja helaas wel
Ik ken ook bizar weinig memorabele nummers van één van deze 2 muzikanten. Heb ik iets gemist? Na dat trio met Beyoncé is er toch weinig beklijvends meer uitgepoept door haar? Laat staan door die klaploperd rapperd van 'r?
-
- Forumspammer
Ik heb nog geen journaal gezien vandaag, zou ik in een bubbel leven? 

Forumspammer
paar hitjes die ik ook vergeten ben en idd van haar manlief
ken ik al helemaal nix van. zoveel betere artiesten op de wereld die geen aandacht krijgen. pech

hype ist all
-
- Forumspammer
das kutnr
nwe album geluisterd, maar das toch totaal inwisselbare ongeïnspireerde r&b/rap bullshit!? Easylistening crap!
Laatst gewijzigd door Richardus op 19 jun 2018, 18:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Tal National erna, ter contrast 

De laatste twee platen van Beyoncé zijn geweldig, vol met instant klassiekers. Manlief ben ik wat minder van onder de indruk, maar hij heeft een hele mooie vrouw.
Voorheen Vlaecks.
Niet echt opgelet Ries. Beiden zijn extreem populair, en beiden hebben goeie muziek gemaakt.
Jay Z's Grey Album en bijv. Lemonade van Beyoncé vind ik prima genietbaar.
Extreemlinksche drammert
- Siegfried Stahl
- Forumgod
- Contacteer:
Al hun werk direct in de Kliko. Nou ja...die Jay z. heeft dan nog wel dit gedaan...die vind ik dan weer wel leuk
Link
Link
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983
Siegfried Stahl. Lidnr.66.
Johnny Lydon 1983

damn vlaecks en ikel zijn oppervlakkige luitjes, ongelooflijk
Hele goeie zangeres. Mooie vrouw ook. En toch laat het me allemaal volkomen Siberisch 

“May my mercy prevail over my wrath.”
We hebben het hier over lieden met een roomblanke oriëntatie, conservatieve inborst en nogal monocultureel gedrag.
Als mensen hier niet binnen dat plaatje passen zijn ze oppervlakkig.
Dank je Ries. Ik heb het vooral over jou.
Ik denk gewoon dat Ries en in mindere mate Sieg erg bang zijn over hun culturele grenzen te kijken.
Zet eens een plaatje van Beyoncé op. Of check es Anderson Paak heren. Ammar 808 desnoods.
Er kan een wereld voor je open gaan.
Link
Ik denk gewoon dat Ries en in mindere mate Sieg erg bang zijn over hun culturele grenzen te kijken.
Zet eens een plaatje van Beyoncé op. Of check es Anderson Paak heren. Ammar 808 desnoods.
Link
Laatst gewijzigd door iKer op 20 jun 2018, 14:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Extreemlinksche drammert
- United Hope
- Heeft Geen Leven
ik denk dat ze gewoon kutmuziek herkennen en niet het idee hebben dat ze iets leuk moeten vinden omdat de artiest een bepaalde huidskleur heeftiKer schreef: ↑20 jun 2018, 14:11We hebben het hier over lieden met een roomblanke oriëntatie, conservatieve inborst en nogal monocultureel gedrag.
- er gaat zeker geen wereld voor je open met beyonce en jay-z -

doet me overigens denken aan mensen die israels politiek niet leuk vinden en dan beticht worden van antisemitisme

668 neighbour of the beast
Link
Ik geef toe: dit is geen Jay Z maar het werk van Danger Mouse.
Jay Z gaf toestemming maar het album is nog steeds illegaal bij mijn weten omdat The Beatles nooit toestemming gaven.
Extreemlinksche drammert
- Krautsurfer
- Forum Diva
Too Freud to live
Too Jung to die
Too Jung to die
- Krautsurfer
- Forum Diva
- Siegfried Stahl
- Forumgod
- Contacteer:
Dat heb ik gedaan en het is volkomen ruk. Zij is op z,n best een redelijke zangeres en hij een onopvallende rapper. Met ongelofelijk beroerde liedjes.
Zij hebben trouwens wel een toegegeven dat ze ooit een plaatje van Can hebben beluisterd en zijn derhalve sterk beïnvloed door deze Duitse kreupelrockformatie.
Dat dan weer wel.
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
- Krautsurfer
- Forum Diva
Siegfried Stahl schreef: ↑20 jun 2018, 16:35Zij hebben trouwens wel een toegegeven dat ze ooit een plaatje van Can hebben beluisterd en zijn derhalve sterk beïnvloed door deze Duitse kreupelrockformatie.
Dat dan weer wel.

Dat was die minkukel van een Kanye West.
Link
Beetje Sing Swan Song vernaggelen...
Brrr....
Too Freud to live
Too Jung to die
Too Jung to die

Maar ach, da's allemaal net zo onbelangrijk als deze Viva-muziek (dit forum heeft een schouderophaal-smiley nodig)
- Krautsurfer
- Forum Diva
Too Freud to live
Too Jung to die
Too Jung to die
Nochtans een uiterst fijn clipje van een heerlijk moppie Angelsaksische muziek!
Extreemlinksche drammert
Ach ja, dat iKel achterlijk is en z'n gewenste mens- en wereldbeeld op de realiteit projecteert weten we al lang.
Tal National al geluisterd, iKeltje? Plaat van t jaar tot nu toe
Tal National al geluisterd, iKeltje? Plaat van t jaar tot nu toe

- United Hope
- Heeft Geen Leven
een sample van de beatles met een irritante rapper er doorheen - kutmuziek
668 neighbour of the beast
- United Hope
- Heeft Geen Leven
- Krautsurfer
- Forum Diva
Wat Ram6 zegt:iKer schreef: ↑20 jun 2018, 17:12Nochtans een uiterst fijn clipje van een heerlijk moppie Angelsaksische muziek!
United Hope schreef: ↑20 jun 2018, 17:45een sample van de beatles met een irritante rapper er doorheen - kutmuziek
Laatst gewijzigd door Krautsurfer op 21 jun 2018, 07:19, 3 keer totaal gewijzigd.
Too Freud to live
Too Jung to die
Too Jung to die
Was goed te doen.
Erg lekker bij vlagen.
Dank dat je me aanzette dit nog ff te checken.
Extreemlinksche drammert
Flink roomblank, conservatief en monocultureel hè
jouw eindlijstjes van afgelopen jaren er nog even bij halen? 

De muziek van het duo is niet voor mij. Bey maakt R&B en Jay inwisselbare hiphop, twee genres die ongelooflijk populair zijn en daarmee staat dit duo aan de top van het popfirmament. Voor de meeste nerds niet erg interessant.
Toch is er more than meets the eye.
Ye en Jay weten hun huwelijk ten gelde te maken, maar niet op een klassieke manier. Jay Z ging vreemd en werd daarop ter verantwoording geroepen door zijn vrouw. De stoere rapper moest door het stof (en deed dat op een halfhartige manier nog ook!). Drie platen lang werd de huwelijkscrisis bezongen. Kom daar maar eens om in popland. Niet alles wat glittert, is goud, wil het duo maar zeggen.
Je kunt je vraagtekens zetten bij de 'feministe' Beyoncé (ze neemt die schuinsmarcheerder weer terug en draagt prachtige, sexy kledij), maar dat ze vrouwelijke kracht uitstraalt, staat buiten kijf. Als het gaat om empowerment voor meisjes/jonge vrouwen kent ze geen gelijke.
In het Amerika van nu, pakt het duo de verantwoordelijkheid als het gaat om zwart bewustzijn. Iemand Beyoncé bij de Superbowl gezien? De referentie naar de Black Panthers opgevallen? Wanneer is de laatste keer geweest dat een mainstream artiest zich zo politiek heeft laten zien?
Als laatste heeft het duo 'iets' met kunst. Die clip is opgenomen in het Louvre. Hét bastion van roomblanke, conservatieve en monoculturele kunstuitingen. Ze maken daarmee een statement (wij genieten van kunst, en wijzen ons kijkers fijntjes op de witte bril waardoor er naar kunst wordt gekeken). Daarnaast werken ze natuurlijk samen met andere kunstenaars. Kijk maar eens naar de, redelijk bizarre, zwangerschapsfoto's van Beyoncé.
Dus ja, wat zij doen, is nieuwswaardig. Wat ze maken: niet echt.
Toch is er more than meets the eye.
Ye en Jay weten hun huwelijk ten gelde te maken, maar niet op een klassieke manier. Jay Z ging vreemd en werd daarop ter verantwoording geroepen door zijn vrouw. De stoere rapper moest door het stof (en deed dat op een halfhartige manier nog ook!). Drie platen lang werd de huwelijkscrisis bezongen. Kom daar maar eens om in popland. Niet alles wat glittert, is goud, wil het duo maar zeggen.
Je kunt je vraagtekens zetten bij de 'feministe' Beyoncé (ze neemt die schuinsmarcheerder weer terug en draagt prachtige, sexy kledij), maar dat ze vrouwelijke kracht uitstraalt, staat buiten kijf. Als het gaat om empowerment voor meisjes/jonge vrouwen kent ze geen gelijke.
In het Amerika van nu, pakt het duo de verantwoordelijkheid als het gaat om zwart bewustzijn. Iemand Beyoncé bij de Superbowl gezien? De referentie naar de Black Panthers opgevallen? Wanneer is de laatste keer geweest dat een mainstream artiest zich zo politiek heeft laten zien?
Als laatste heeft het duo 'iets' met kunst. Die clip is opgenomen in het Louvre. Hét bastion van roomblanke, conservatieve en monoculturele kunstuitingen. Ze maken daarmee een statement (wij genieten van kunst, en wijzen ons kijkers fijntjes op de witte bril waardoor er naar kunst wordt gekeken). Daarnaast werken ze natuurlijk samen met andere kunstenaars. Kijk maar eens naar de, redelijk bizarre, zwangerschapsfoto's van Beyoncé.
Dus ja, wat zij doen, is nieuwswaardig. Wat ze maken: niet echt.
Our mission was to graze the dust in search of a mystery stripped of anything serious.
Alleen op forumnerds vloeit er zo'n discussie uit een compleet boring tyfoes as fuck karakters als die twee niggers.
Ik denk dat dat wel meevalt. Eigenlijk slaat Ho m.i. wel de spreekwoordelijke spijker op de kop. Over nieuwswaardig gesproken...

Ik zal voortaan meer CAPSLOCK gebruiken en heel veel !!!!!!! en kuttyfoestering veel scheldwoorden. Dit alles zal ik larderen met spelfouten en HEEL VEEL foneties gesgreven woorden soodat iedereen het kan folgen.
Our mission was to graze the dust in search of a mystery stripped of anything serious.
Meid, ik ben zo grappig.
-
- Forumspammer
Hey Rckty, je bent geen familie van Flaaks, toevallig? Geen gevaar zover ik weet, kwam niet uit mijn YouTube algoritme

Forumspammer