Nieuwe Muziek vs. Muziek Die Je Al Kent

Deel hier uw muzikale ervaringen
Richardus
Meganerd

Re: Nieuwe Muziek vs. Muziek Die Je Al Kent

Bericht door Richardus » 13 okt 2014, 16:39

vanmiddag meegeluisterd met 'r programma bij 'n cliënt. Walgelijk irritante Gooise 'r', verschrikkelijke slechte vragen met ellenlange intro's om te laten horen dat ze 'r huiswerk heeft gedaan en de gast maar met iets origineels moet komen. Vult leemten van de gast heel veel te snel in met compleet zijdelingse weetjes van haar kant. Complete bagger. Dat iemand überhaupt naar zo'n programma, of met Pauw/Umberto, kijkt :crazy: nutteloos geouwehoer dat verdwijnt als een natte wind in een storm
Facilitator, katalysator, transformator

Whatever makes you happy, dude.

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 13 okt 2014, 16:42

Sinds wanneer heeft ze een Nederlandstalige talkshow?!

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 13 okt 2014, 16:51

:lol:
"Why can't I be different and unusual... like everyone else?"

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 13 okt 2014, 16:52

iKer schreef:Ysfoxy, kom d'r maar in!
Fijn! Maar Ysfoxy hoopt dat je niet zomaar wat kaas op een schoteltje hebt gedonderd...

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 13 okt 2014, 17:02

Ik ben de draad van dit topic kwijt...
:erm:
Too Freud to live, too Jung to die.

roadrunner
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door roadrunner » 13 okt 2014, 19:02

Wat er ook maar boven mocht komen drijven. Nieuwe onbekende muziek gaat overigens vaker de prullenbak in dan oude bekende muziek. Ook heb ik er een hobby in om me tijdelijk te verdiepen in bepaalde muzikale genres en/of tijdperken.

Afbeelding
Forumspammer

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 13 okt 2014, 19:10

Ik ben inmiddels helemaal om voor streamen. Niks geen volle harde schijven, wachten op downloads, ontbreken van titelgegevens e.d. Alles voor handen en meteen afspeelbaar :up:

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 13 okt 2014, 19:43

Totdat je provider d'r uitligt, natuurlijk.
:drink:
Gebruik je Spotify, of is er al iets anders?

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 13 okt 2014, 19:58

Krautsurfer schreef:Totdat je provider d'r uitligt, natuurlijk.
:drink:
Gebruik je Spotify, of is er al iets anders?
Ik gebruik Spotify.

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 13 okt 2014, 20:01

Betaal je d'r voor?

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 13 okt 2014, 20:03

Krautsurfer schreef:Betaal je d'r voor?
Indirect. Ik heb via XS4ALL een premiumaccount.

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 14 okt 2014, 10:19

Daar heb je het al, Soulseek kan een nummer niet vinden, zo krijg ik nooit een swap compleet :mumble:

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 14 okt 2014, 10:22

Je bent een swap aan het maken!
:bounce:
:up:

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 14 okt 2014, 10:23

Ysfoxy schreef:
iKer schreef:Ysfoxy, kom d'r maar in!
Fijn! Maar Ysfoxy hoopt dat je niet zomaar wat kaas op een schoteltje hebt gedonderd...
"'Samenleving' is een biologische constructie."
                                                — Kryptozoid, lid 69

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 17 okt 2014, 17:56

Zoals zojuist al aangekondigd, viel mij, toen ik eerder deze week 's morgens na de nachtdienst in bed kroop, zomaar dit project in, met concept en het merendeel der nummers en al. Moge het als een voorbeeld dienen hoe muziek die je al jaren kent, want dat geldt voor zeker drie kwart van deze nummers, nog steeds kan blijven boeien — zoals de fantasie- en horrorverhalen in zo'n goeie ouwe Loeb-verzamelaar.

Evenwel kan ik me voorstellen dat jullie enthousiasme wel eens matig zou kunnen zijn :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

Zeventien spannende verhalen die het herlezen waard zijn (158 MB)
  • stijl/genre: progrock en -metal, in de ruimere zin
  • Mp3: VBR 192 kbps
  • beeldmateriaal bijgeleverd voor zowel compact disc als compact cassette (dat laatste overigens zonder na te kijken of de maten die ik in mijn hoofd had wel kloppen: 100x65x13 mm) NB de trackvolgorde voor bandjes dient iets te worden aangepast; hetzelfde geldt ook voor een eventuele vinylpersing (waarvoor overigens geen beeldmateriaal is aangeleverd); uiteraard ga ik dit zelf niet branden maar ik vind dat dat er allemaal wel bij moet

Opmerkingen:
  1. Rain in the Country zou wel eens beacht kunnen zijn door bootleggers: ik ken dit nummer van een cd-bootleg die gebaseerd is op de legendarische Omay Yad vinyl bootleg. Op de officiële re-release van de Zabriskie Point soundtrack heet dit nummer - en dit is de versie die hier beland is - Unknown Song.
  2. Deze Syzygy is de progrockband uit Ohio, niet te verwarren met één van deze projecten.
  3. De oddity is hier uiteraard dat laatste nummer, dat ik aantrof op een progrock verzamelaar onder de, zoals later bleek foutieve, titel Sunset in the Third System (dat moet dus Sunset in the FifthSystem zijn), en dat ik, bij de eerste beluistering afdeed als een fascinerend klinkende fake remix van het nummer Alpha Centauri, die de samenstellers van de verzamelaars gemaakt moesten hebben omdat dat nummer anders veel te lang zou zijn.

Het blijkt dus echter echt te zijn: inderdaad een remix uit 2008, maar wel dus ook op officiële TD-samplers te vinden.
Laatst gewijzigd door Kryptozoid op 17 okt 2014, 19:25, 2 keer totaal gewijzigd.
                                                — Kryptozoid, lid 69

Flaaks
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door Flaaks » 17 okt 2014, 18:30

Ha, Steve Hackett. Daar luisterde ik vroeger ook veel naar: Voyage of the Acolyte en Spectral Mornings. :lol:

Die platen (vinyl uiteraard) heb ik zeker in geen 25 jaar meer beluisterd. Ze staan nog op zolder. Terecht, denk ik.
Voorheen Vlaecks.

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 17 okt 2014, 18:36

Flaaks schreef:Ha, Steve Hackett. Daar luisterde ik vroeger ook veel naar: Voyage of the Acolyte en Spectral Mornings. :lol:

Die platen (vinyl uiteraard) heb ik zeker in geen 25 jaar meer beluisterd. Ze staan nog op zolder. Terecht, denk ik.
Sowieso zonde dat ze door jou gekocht zijn. Eigenlijk had het voor jou (of überhaupt iemand) helemaal niet zo vreselijk als jij doof geboren zou zijn geweest.
                                                — Kryptozoid, lid 69

frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door frobbert » 17 okt 2014, 18:43

Ja, die ouwe Loeb-verzamelbundels, heb ik er ook nog een paar van. Mooie comp ook by the way (want het meeste ervan ken ik natuurlijk wel) :up:

En Flaaks' reactie maakt wederom duidelijk dat dit forum een facepalm-smiley nodig heeft :protest:
“May my mercy prevail over my wrath.”

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 17 okt 2014, 19:07

File corrupt.

Wil hem niet uitpakken. Wat nu?
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl. Lidnr.66.

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 17 okt 2014, 19:11

Siegfried Stahl schreef:File corrupt.

Een paar dollar overmaken.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 17 okt 2014, 19:17

Ik zal het downloaden en beluisteren.
Waar is die compilatie van Kalz*?
Die wil ik ook nog hebben.
Extreemlinksche drammert

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 17 okt 2014, 19:27

Siegfried Stahl schreef:File corrupt.

Die van mij of die van Klaz?

Ik probeer 'm te downloaden, en dat lukte pas na 4x proberen :erm:

EDIT Die van mij is gewoon een net ZIP file hoor. Ik heb 'm niet uitgepakt, maar zo te zien is er niks mis mee.
Laatst gewijzigd door Kryptozoid op 17 okt 2014, 19:37, 1 keer totaal gewijzigd.
                                                — Kryptozoid, lid 69

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 17 okt 2014, 19:36

:bounce:
Gaat lekker zo, de laatste tijd, met die swaps!

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 17 okt 2014, 19:39

Krautsurfer schreef::bounce:
Gaat lekker zo, de laatste tijd, met die swaps!
Wel nummers waarvan jij sommige tot in den treure kent. Maar ik neem aan dat je het concept wel kan waarderen? 't Is deels een hommage aan onze tochten naar Boekhandel Blokken, en qua sfeertje ook wel passend bij sommige strips die ik bij jou las (hoewel we toen, van deze muziek, alleen mar Floyd daadwerkelijk in dat tijdvak draaiden).
                                                — Kryptozoid, lid 69

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 17 okt 2014, 19:41

Ik ga 'm toch downloaden. Al is het maar voor de kwaliteit van het artwork.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 17 okt 2014, 19:43

Nu dan. Welaan!

Er zijn in mijn muziekleven megaklassiekers, klassiekers, tijdelijke klassiekers, veelbelovende goeie artiesten, interessante artiesten, opgroeiende artiesten en kinderen die aan kwamen lopen. Daar doorheen meandert een veranderende smaak en interesse.

Om met het laatste te beginnen:
Zo eens in de paar jaar ga ik keihard op een bepaalde stijl. Zo hadden we ooit duistere electronica, gitaarwerk rond White Stripes enzo, vlagen britpop a la Franz Ferdinand en Oasis, crossover als RHCP, UDS en 24/7 Spysz, new wave a la Simple Minds, Bauhaus en The Cure, traditionele gitaren als Claw Boys Claw en Green on Red. Enzovoorts, enzoverder.
Rode draad is wel een beetje extreme emotie: hard gitaarwerk, diepe droefenis, moeilijke stijlmixen, diepmelancholische electronica. U snapt het: ik ben zo afgestompt dat er door de artiest een stapje harder moet worden gemusiceerd om mij te raken.

Als ik een bandje/artiest beluister komt het vaak tot me via het favoriete genre van het moment. Zo beluister ik nu DJ Rashad's Double Cups, Fly Lo's nieuwste en de laatste SBTRKT. Allemaal door de bevlieging van de laatste jaren; electronica. Daarvan is Flying Lotus een eventuele kandidaat om door te dringen naar 'opgroeiend artiest' Waar Liars zijn aanbeland. Die zijn al jaren bij me, net als Yeah Yeah Yeahs bijvoorbeeld.
Interessante artiesten zijn al langer bezig in mijn zichtbereik. Amon Tobin ken ik weliswaar nog maar een jaartje of 7,8, maar draai ik al zolang dat hij de kans heeft langdurige belangstelling van mijn kant te krijgen. Burial idem. Tobin is trouwens veruit mijn meestgedraaide electronicaster. Eigenlijk al een veelbelovende goeie artiest, Burial zit daar ook dichtbij maar is nog niet in staat uit zn eigen universum te treden en er iets te produceren wat óók goed is.

Over tot de tijdelijke klassiekers: Bauhaus bleek zo'n artiest. Een paar jaar relatief veel gedraaid, het hele oeuvre ken ik (incl. reünieplaat), Pink Floyd zelfde laken een pak. Artiesten die je een paar jaar echt vreugde geven maar toch daarna niet meer echt beklijven. Af en toe na 15 jaar nog eens kortstondig draaien is hun hoogste level van attentie van mij.

Klassiekers: het is allemaal wat vaag en schimmig, maar ze blijven terugkomen. New Order is zo'n artiest. In de schaduw van megaklassiek artiest Joy Division lijkt het toch sindsdien een blijvertje. Met goed te draaien laatste albums enzo. Laibach is ook zo'n artiest. Nooit heavy play through the ages, maar sinds Nova Akropola gedraaid en steeds weer terugkomend. Ook met recente platen die goed draaibaar zijn. Echo and the Bunnymen, Beatles en Dandy Warhols horen hier ook thuis.

En dan megaklassiekers. Nick Cave, R.E.M, The Cure (niet echt geweldige platen afgelopen 20 jaar, maar eerste helft van het oeuvre geweldig), Ramones, Motörhead, Claw Boys Claw... een lange rij. Traditionele bands, want ze moeten zich lang hebben bewezen immers?

Sommige megaklassiekers sneuvelen weer. The Cramps en Metallica draai ik nog zelden, maar die waren ooit zeer favoriet. Zelfs een klassieker kan sterven.
Extreemlinksche drammert

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 17 okt 2014, 19:44

Zo, geen hond gaat dat lezen!
Extreemlinksche drammert

frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door frobbert » 17 okt 2014, 19:47

Afbeelding

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 17 okt 2014, 19:49

Extreemlinksche drammert

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 17 okt 2014, 19:49

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 17 okt 2014, 20:41

@ Iker: prima antwoord. Je muziek smaak kan me minder boeien, hoewel wat ik er van meen te kennen, niet eens heel slecht is. Ik zou liever een lange tocht bij jou in de auto zitten dan bij Flaaks, als ik even zou vergeten dat jij naar een of andere pro-palestina manifestatie zou rijden en Flaaks naar een potentieel interessant populair-wetenschappelijk congres over ziekteverwekkers :D
                                                — Kryptozoid, lid 69

Flaaks
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door Flaaks » 17 okt 2014, 20:48

frobbert schreef:Ja, die ouwe Loeb-verzamelbundels, heb ik er ook nog een paar van. Mooie comp ook by the way (want het meeste ervan ken ik natuurlijk wel) :up:

En Flaaks' reactie maakt wederom duidelijk dat dit forum een facepalm-smiley nodig heeft :protest:
Vind jij Steve Hackett echt zo goed? :lol: :lol:

Dat is nou een jeugdzonde voor mij, net als die flapkul van een Tangerine Dream. Yes is bij vlagen nog wel aardig. Een hedendaags, intelligent en bevlogen bandje als de Arctic Monkeys gaat daar 10 keer overheen.
Laatst gewijzigd door Flaaks op 17 okt 2014, 21:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Voorheen Vlaecks.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 17 okt 2014, 21:18

Dat is nogal een eeuh... opmerkelijke uitspraak.
Extreemlinksche drammert

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 17 okt 2014, 21:38

Je blijft je bescheuren hier.
:clap:

gung ho
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door gung ho » 17 okt 2014, 21:53

iKer schreef:Nu dan. Welaan!

Er zijn in mijn muziekleven megaklassiekers, klassiekers, tijdelijke klassiekers, veelbelovende goeie artiesten, interessante artiesten, opgroeiende artiesten en kinderen die aan kwamen lopen. Daar doorheen meandert een veranderende smaak en interesse.

Om met het laatste te beginnen:
Zo eens in de paar jaar ga ik keihard op een bepaalde stijl. Zo hadden we ooit duistere electronica, gitaarwerk rond White Stripes enzo, vlagen britpop a la Franz Ferdinand en Oasis, crossover als RHCP, UDS en 24/7 Spysz, new wave a la Simple Minds, Bauhaus en The Cure, traditionele gitaren als Claw Boys Claw en Green on Red. Enzovoorts, enzoverder.
Rode draad is wel een beetje extreme emotie: hard gitaarwerk, diepe droefenis, moeilijke stijlmixen, diepmelancholische electronica. U snapt het: ik ben zo afgestompt dat er door de artiest een stapje harder moet worden gemusiceerd om mij te raken.

Als ik een bandje/artiest beluister komt het vaak tot me via het favoriete genre van het moment. Zo beluister ik nu DJ Rashad's Double Cups, Fly Lo's nieuwste en de laatste SBTRKT. Allemaal door de bevlieging van de laatste jaren; electronica. Daarvan is Flying Lotus een eventuele kandidaat om door te dringen naar 'opgroeiend artiest' Waar Liars zijn aanbeland. Die zijn al jaren bij me, net als Yeah Yeah Yeahs bijvoorbeeld.
Interessante artiesten zijn al langer bezig in mijn zichtbereik. Amon Tobin ken ik weliswaar nog maar een jaartje of 7,8, maar draai ik al zolang dat hij de kans heeft langdurige belangstelling van mijn kant te krijgen. Burial idem. Tobin is trouwens veruit mijn meestgedraaide electronicaster. Eigenlijk al een veelbelovende goeie artiest, Burial zit daar ook dichtbij maar is nog niet in staat uit zn eigen universum te treden en er iets te produceren wat óók goed is.

Over tot de tijdelijke klassiekers: Bauhaus bleek zo'n artiest. Een paar jaar relatief veel gedraaid, het hele oeuvre ken ik (incl. reünieplaat), Pink Floyd zelfde laken een pak. Artiesten die je een paar jaar echt vreugde geven maar toch daarna niet meer echt beklijven. Af en toe na 15 jaar nog eens kortstondig draaien is hun hoogste level van attentie van mij.

Klassiekers: het is allemaal wat vaag en schimmig, maar ze blijven terugkomen. New Order is zo'n artiest. In de schaduw van megaklassiek artiest Joy Division lijkt het toch sindsdien een blijvertje. Met goed te draaien laatste albums enzo. Laibach is ook zo'n artiest. Nooit heavy play through the ages, maar sinds Nova Akropola gedraaid en steeds weer terugkomend. Ook met recente platen die goed draaibaar zijn. Echo and the Bunnymen, Beatles en Dandy Warhols horen hier ook thuis.

En dan megaklassiekers. Nick Cave, R.E.M, The Cure (niet echt geweldige platen afgelopen 20 jaar, maar eerste helft van het oeuvre geweldig), Ramones, Motörhead, Claw Boys Claw... een lange rij. Traditionele bands, want ze moeten zich lang hebben bewezen immers?

Sommige megaklassiekers sneuvelen weer. The Cramps en Metallica draai ik nog zelden, maar die waren ooit zeer favoriet. Zelfs een klassieker kan sterven.
Het is de eerste post van je (met meer dan 140 lettertekens) die ik helemaal uitlees iKer. Potdomme, dat ik dit nog mee mag maken. Een inhoudelijke boodschap!
:clap:
It's just not understanding...

gung ho
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door gung ho » 17 okt 2014, 21:53

Flaaks schreef:
frobbert schreef:Ja, die ouwe Loeb-verzamelbundels, heb ik er ook nog een paar van. Mooie comp ook by the way (want het meeste ervan ken ik natuurlijk wel) :up:

Vind jij Steve Hackett echt zo goed? :lol: :lol:

Dat is nou een jeugdzonde voor mij, net als die flapkul van een Tangerine Dream. Yes is bij vlagen nog wel aardig. Een hedendaags, intelligent en bevlogen bandje als de Arctic Monkeys gaat daar 10 keer overheen.
En deze uitspraak is pas echt punk.
It's just not understanding...

Flaaks
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door Flaaks » 17 okt 2014, 21:54

iKer schreef:Zo, geen hond gaat dat lezen!
Helemaal gelezen. :bounce:
Voorheen Vlaecks.

frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door frobbert » 17 okt 2014, 22:05

Waar blijven die facepalm-smileys!!? :protest:

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 17 okt 2014, 22:08

Komt dit in de buurt? Afbeelding

Flaaks
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door Flaaks » 17 okt 2014, 22:11

Ik ben al een tijdje Steve Hackett aan het luisteren. De platen hoef ik niet eens uit de kist te halen, alles staat gewoon op youtube.

Link

Ongelooflijk! Dat kan toch echt niet meer, zulke sentimentele shit.

En dan te bedenken dat je toen ook al The Ramones had, maar had niemand me verteld. Alleen dit kwam voorbij in de LP-shows.
Voorheen Vlaecks.

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 17 okt 2014, 22:21

Pfff...
Wat een dooddoener.
voor The Ramones had je The Velvet Underground en The Monks en zo, dus zó revolutionair was 't nou ook weer niet. Alsof Steve Hackett d'r dan gelijk maar mee zou moeten stoppen.
En tegelijkertijd werd er de meest fantastische dub gemaakt.
En dit.
En dat.
Is gewoon appels met peren vergelijken.

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 17 okt 2014, 22:54

Krautsurfer schreef:Is gewoon appels met peren vergelijken.
Eerder appels met schroeven. Appels en peren lijken best veel op elkaar.
                                                — Kryptozoid, lid 69

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 17 okt 2014, 22:56

Krautsurfer schreef:Pfff...
Wat een dooddoener.
voor The Ramones had je The Velvet Underground en The Monks en zo, dus zó revolutionair was 't nou ook weer niet.
En daarvoor had je weer Leadbelly :worship:

Link
                                                — Kryptozoid, lid 69

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 17 okt 2014, 22:58

Kryptozoid schreef:
Krautsurfer schreef:Is gewoon appels met peren vergelijken.
Eerder appels met schroeven. Appels en peren lijken best veel op elkaar.
Nu ja, het is allebei muziek uit de jaren '70 van de vorige eeuw.

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 17 okt 2014, 22:58

Kryptozoid schreef:
Krautsurfer schreef:Pfff...
Wat een dooddoener.
voor The Ramones had je The Velvet Underground en The Monks en zo, dus zó revolutionair was 't nou ook weer niet.
En daarvoor had je weer Leadbelly :worship:

Link
Precies.

frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door frobbert » 18 okt 2014, 03:50

Het gaat me niet eens zozeer om Steve Hackett. Niets ten nadele van zijn solowerk (een gedeelte daarvan althans) maar natuurlijk heeft die zijn beste tijd gehad bij de ouwe Genesis. Muziek die vroeger Symfonische Rock werd genoemd en tegenwoordig Progrock. Dat is muziek ook die zich niets aantrekt van trends of hypes en daarom ook de tand des tijds zal doorstaan, in tegenstelling tot een middelmatig en volkomen inwisselbaar gitaarpopbandje als die stomme Arctic Monkeys. Ik bedoel kom op nou toch Flaakje, als je nou toch echt en daadwerkelijk van muziek houdt dan hoor je toch wel dat een band als Yes hier vele malen overheen stijgt? En het is niet zo dat ik punk nou per definitie minderwaardige muziek vind. Belachelijk trouwens, dat je blijkbaar The Ramones niet eens kende. Die stonden anno 1980 gewoon in TopPop :roll:

O, en de opmerking:
Flaaks schreef:Ongelooflijk! Dat kan toch echt niet meer, zulke sentimentele shit.
is buiten de abjecte formulering (een serieuze muziekliefhebber gaat af op wat hij/zij mooi vindt, niet of iets wel of niet 'kan') volkomen belachelijk uit de mond van een zelfverklaard Anouk-fan die ook nog eens meerdere keren heeft aangegeven oprecht ontroerd te raken door "We Are The World" :clown:

Met andere woorden, Flaakje: :finger:

1ofthemFaces
Knuffelnerd

Bericht door 1ofthemFaces » 18 okt 2014, 11:52

Ik zat eerlijk gezegd meer te wachten op die verzamelaaar met middeleeuwse muziek.
Mooie hoes.

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 18 okt 2014, 15:17

1ofthemFaces schreef:Ik zat eerlijk gezegd meer te wachten op die verzamelaaar met middeleeuwse muziek.
Mooie hoes.
Ik ben druk doende. Ik zit nu inmiddels met drieënhalf* uur muziek die door de selectie is heengekomen en waar ik nu een (in stukken op te delen) playlist van moet maken. En omslagjes voor compact disc en compact cassette :mrgreen:

*(Dit is overigens zonder de muziek uit de 16e en 17e eeuw, die er wat mij betreft zeker ook bij hoort, maar dan wel in een zusterproject.)

EDIT Oeps, ik ontdek net twee cds waar ik absoluut nog selecties van moet meenemen. Er kan dus nog wel drie kwartier bijkomen :erm:

EDIT2: En nog alles wat ik alleen maar als MP3 heb (meestens wel eigen rips van gehuurde cds; geen downloads)
                                                — Kryptozoid, lid 69

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 18 okt 2014, 20:50

frobbert schreef:een serieuze muziekliefhebber

frobbert
Forumspammer
Forumspammer