Rsd

Deel hier uw muzikale ervaringen
Plaats reactie
Radiohoofdnz
Forumspammer
Forumspammer
Contacteer:

Rsd

Bericht door Radiohoofdnz » 24 apr 2018, 00:57

Heb ons dit jaar weer laten verleiden tot rsd aankopen. Althans David Sylvian dead bees on a cake kwam niet binnen bij 't oor te Hilversum. Dus stad en land rond gebeld maar overal al snel uitverkocht. En had ook geen tijd meer om verder te zoeken. Al snel staan er op discogs dead bees voor minstens het dubbele. Ook platenzaken doen daar aan mee wat op Facebook groepen inmiddels een bron van ergenis en discussie is geworden. Gaat al heel ver met krant erbij en organisatie aanschrijven etc. En terecht natuurlijk. Geen stijl om zo'n lp achter te houden en dan voor soms 140 euro of meer proberen te verkopen. Zelf werd ik zondag morgen getipt en taggt dat delft er nog een aantal had. Was daar als de kippen bij zodoende ik een exemplaar mag ophalen. Voor de officiële rsd prijs natuurlijk. Ja je hebt genoeg eerlijke platenzaken dus ook deze. Maak er gelijk een dagje delft van aangezien we daar toch nog nooit geweest zijn.
Vivadixiesubmarinetransmissionplot

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Re: Rsd

Bericht door Siegfried Stahl » 24 apr 2018, 05:55

rsd...rsd....nee, zegt me niets.....praat me even bij?
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl. Lidnr.66.

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 24 apr 2018, 07:27

Radiohoofdnz schreef:
24 apr 2018, 00:57
Heb ons dit jaar weer laten verleiden tot rsd aankopen. Althans David Sylvian dead bees on a cake kwam niet binnen bij 't oor te Hilversum. Dus stad en land rond gebeld maar overal al snel uitverkocht. En had ook geen tijd meer om verder te zoeken. Al snel staan er op discogs dead bees voor minstens het dubbele. Ook platenzaken doen daar aan mee wat op Facebook groepen inmiddels een bron van ergenis en discussie is geworden. Gaat al heel ver met krant erbij en organisatie aanschrijven etc. En terecht natuurlijk. Geen stijl om zo'n lp achter te houden en dan voor soms 140 euro of meer proberen te verkopen. Zelf werd ik zondag morgen getipt en taggt dat delft er nog een aantal had. Was daar als de kippen bij zodoende ik een exemplaar mag ophalen. Voor de officiële rsd prijs natuurlijk. Ja je hebt genoeg eerlijke platenzaken dus ook deze. Maak er gelijk een dagje delft van aangezien we daar toch nog nooit geweest zijn.
Was dat toevallig Sounds in Delft?
'We zijn bezig het ongedwongene van het forum te killen met de constante metacommunicatie en analyses.'

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 24 apr 2018, 07:39

Record Store Day. Of de afkorting voor Nieuwe Servische Dinar. In het Servisch dan.
Extreemlinksche drammert

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 24 apr 2018, 09:01

Aha! :up:
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl. Lidnr.66.

Radiohoofdnz
Forumspammer
Forumspammer
Contacteer:

Bericht door Radiohoofdnz » 09 mei 2018, 00:40

Krautsurfer schreef:
24 apr 2018, 07:27
Radiohoofdnz schreef:
24 apr 2018, 00:57
Was dat toevallig Sounds in Delft?
Het was Velvet. Leuke stad trouwens dat Delft.
Vivadixiesubmarinetransmissionplot

Flaaks
Knuffelnerd

Bericht door Flaaks » 10 mei 2018, 08:33

Ik wil graag die CD-box van Brockhampton, Saturation. Nergens te krijgen, behalve bij vage lieden voor heel veel geld. :(
Voorheen Vlaecks.

United Hope
Heeft Geen Leven

Bericht door United Hope » 10 mei 2018, 08:58

???? ik weet van niks
668 neighbour of the beast

frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door frobbert » 10 mei 2018, 10:10

Nooit het nut van ingezien. Ik zou het eerder uitmelkday willen noemen maar goed, miljoenen mensen tuinen er in kennelijk :drinkpig:
“May my mercy prevail over my wrath.”

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 10 mei 2018, 11:47

frobbert schreef:
10 mei 2018, 10:10
Nooit het nut van ingezien. Ik zou het eerder uitmelkday willen noemen maar goed, miljoenen mensen tuinen er in kennelijk :drinkpig:
Faces heeft vorig jaar een coole picture disc van Welcome te Hell voor me gescoord voor, ik meen, €25 Idd uitmelk: kwaliteit was niet echt goed (zoals dat traditioneel met picture discs is), en ik heb die plaat al een keer of drie, vier op vinyl in diverse versies, en daarnaast op cd. Maar toch, leuk hebbedingetje :up:

Afbeelding
"'Samenleving' is een biologische constructie."
                                                — Kryptozoid, lid 69

frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door frobbert » 10 mei 2018, 12:05

't Is een hype geworden, die Record Store Day. 't Is in feite net zoiets als carnaval. Als je lekker gek wil doen of raar wil uitdossen dan doe je dat toch wanneer je daar zin in hebt? Zo gaat het met platen kopen ook (al speelt budget hier natuurlijk ook een rol in).

Maar leuk hebbedingetje inderdaad :up:
“May my mercy prevail over my wrath.”

United Hope
Heeft Geen Leven

Bericht door United Hope » 10 mei 2018, 12:33

iemand al moederdagkado's gescoord?

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 10 mei 2018, 16:21

United Hope schreef:
10 mei 2018, 12:33
iemand al moederdagkado's gescoord?
Ja, de picture disc van Welcome to Hell.
"We take a Norwegian cruise but we don't go to Norway"

United Hope
Heeft Geen Leven

Bericht door United Hope » 11 mei 2018, 01:45

ja maar iedereen weet dat de kwaliteit van picturediscs niet al te best is en iedereen weet ook dat des moeders oren alles horen
derhalve denkt United Hope dat Ysfoxy beter een leuke plaat voor zijn moeder kan kopen van een kwalitatief aanbevolen muziekgroep die zich verre houdt van protopuberale platen waar de hoes samengeperst is met het vinyl .

Plaats reactie