Voorsteltopic

Hierin vind u de forum reglementen en eventuele waarschuwingen/bans verschaft door de Forum Gestapo
(klaz*)
Forumgod

Re: Voorsteltopic

Bericht door (klaz*) » 12 jan 2010, 09:17

Dit is inderdaad niet echt een voorsteltopic te noemen. Vooral niet als snarf hier afscheid zit te nemen.

Jasper V.
Hop hop

Bericht door Jasper V. » 12 jan 2010, 19:01

(klaz*) schreef:Dit is inderdaad niet echt een voorsteltopic te noemen. Vooral niet als snarf hier afscheid zit te nemen.
:clap: :yes: :upup:

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 13 jan 2010, 15:40

Dikke mensen zijn altijd erg gezellig. Elephant is zo'n gezellige dikkerd. Zij is de grote (zeg maar enorme haha) zus van Guerrilla en samen zijn zij onafscheidelijk. Menigeen denkt dat het een eeneiige tweeling is omdat ze zoveel op elkaar lijken, maar ze schelen toch echt een jaar, vier maanden, drie weken en twee dagen.

Tja, wat valt er verder over deze lieve jongedame te zeggen. Onder al haar lagen vet zit vast een beeldschone vrouw verstopt. Zelden ben ik zo'n goedaardig karakter tegengekomen. Ze heeft een paar reegroene ogen waarin een bataljon commando's de weg kwijt zou raken, en haar kookkunsten zijn onovertroffen. Omdat ze zich altijd excellent weet te kleden, is haar kortgeleden bij de Zeeman een vast contract aangeboden. Chapeau! Van haar eigen verdiende centen wil ze graag een maagwandverkleining bekostigen. Het is toch eeuwig zonde dat dat uit het verzekeringspakket is gehaald.

Nog even dit nieuwkomer: vorig jaar deed een gemene roddel de ronde. Elephant zou een geheime aanbidder hebben gehad. Wij vreesden allemaal dat ze ten prooi was gevallen aan een zogenaamde loverboy omdat de kans klein is dat ze in deze staat ooit aan de man komt, maar wat bleek? Elephant heeft een gezond stel hersens in haar waterhoofd en had deze man zelf al ontmaskerd. Het spreekt voor zich dat deze mannelijke hoer hier niet langer welkom was en dat hem op vriendelijke wijze verstaan is gegeven hier niet meer rond te lummelen.
It's just not understanding...

tzz
Heeft niks beters te doen

Bericht door tzz » 13 jan 2010, 15:50

en ze is heel lang en slank. Onze Ele.
Love Love Love.. Mild. Blijf luisteren. Blijf proberen.

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 13 jan 2010, 17:44

Mijn excuses Tzz. Je hebt gelijk, op de laatste forumbijeenkomst hebben we afgesproken geen grappen meer te maken over de omtrek van Elephant, haar niet meer dik, vet of enorm te noemen en in plaats daarvan te kiezen voor het woord slank.

Tzz, lieve nieuwkomer, houdt de notulen bij op onze forumbijeenkomsten. Deze vinden overigens plaats op de eerste dinsdag van iedere maand. Met uitzondering van de maand december. Daar zit nogal een apart verhaal aan vast, maar dat ga ik nu niet helemaal uit de doeken doen, dat komt later wel. Ach, ik ben nogal een zijweg ingeslagen merk ik. Normaal gesproken houdt Tzz ons strak aan de lijn tijdens de bijeenkomsten en u merkt nu meteen waarom.

Tzz staat in haar dorp bekend als 'het kattenvrouwtje'. Zij en haar man verzorgen namelijk alles bij elkaar zo'n eenentwintig afgedankte katten en poezen. Op de Mulo deed zij een typcursus en zij is in 1967 tweede geworden tijdens de typkampioenschappen in Nederland. Dit noemt zij tot op de dag van vandaag de grootste prestatie uit haar leven. Voor mij is zij echter een ware kampioen omdat ze altijd een goed woord over heeft voor mens en dier. Laat u daarom niet afschrikken door de geur die soms van haar afslaat en sluit haar diep in uw armen.

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 13 jan 2010, 18:12

We hebben trouwens ook een echte winnaar hier op het forum. En dat is onze Snarf. Snarf werd vorig jaar namelijk in een live-uitzending van de E.O. uitgeroepen tot Vrijwilliger van het jaar. Dankzij zijn jarenlange inzet voor de plaatselijke V.V. is hem deze eer toegekomen. En terecht. Altijd is Snarf te vinden op en om de velden. Of hij nu een middenstip moet aanleggen, de doelpalen moet verzetten, thee moet zetten in de rust of de jongens masseert na de wedstrijd, het maakt hem niet uit. Groot was dan ook de eer toen hij Ridder werd in de Orde van de Glimmende Lans. Wij waren allemaal aanwezig toen het Hare Majesteit behaagde hem het lintje op te spelden, vooral omdat we wisten hoe dol Snarf is op onze Koningin.

Met zijn baard en zijn eeuwige shag (javaanse Jongens drie kwart) in de mond is hij een vaste waarde geworden. Niet alleen bij het voetbal, maar ook in onze harten.

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 13 jan 2010, 18:28

Omdat mijn linkerteelbal afgezet moest worden na een vorkheftruckincident kan ik helaas geen kinderen meer krijgen. Toch heb ik een zoon op dit forum en hij heet (Klaz*). Deze naam is voor hem gekozen door een select gezelschap hier op dit forum. Er is gekozen voor (Klaz*) omdat het zo'n klassejongen is en het sterretje heeft hij gekregen omdat hij het verdient. Om zijn bescheidenheid te eren hebben we hem twee haakjes gegeven. Nooit zal hij over zichzelf zeggen dat hij klasse is met een sterretje, dat zet hij zogezegd liever tussen haakjes.

(Klaz*) is een jongen naar mijn hart. Sinds kort woont hij op kamers om te studeren voor het ambt van priester. En ik kan niemand bedenken die dat beter kunnen dan onze klasse(Klaz*) zelf. Met zijn zalvende stem, zijn standvastbaarheid en zijn rotsvaste vertrouwen in onze God lijkt hij voor niets anders in de weg gelegd dan het leiden van de kudde. Houd deze jongeman in de gaten nieuwkomer. Over een jaar of vijftig veranderd (Klaz*) in paus Pius XIII. (Klaz*). Het is een bijzondere jongen.

Onbekommerd, zonnig
Forumnerd

Bericht door Onbekommerd, zonnig » 13 jan 2010, 18:52

Deze egotrip van Gung Ho...

Waarom tuint men er en masse in? :crazy:

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 13 jan 2010, 19:07

Achter de naam Onbekommerd, zonnig gaat, hoe kan het ook anders, een onbekommerd zonnige persoonlijkheid schuil. Onbekommerd, zonnig is in het dagelijks leven burgemeestersvrouw. Een verantwoordelijke taak, waar ze zich met zorg aan kwijt. Er wordt gesmoesd dat ze van adel is, en ik heb permissie gekregen te onthullen dat dit inderdaad het geval is. Haar vader was niemand minder dan landsadvocaat Johan van der Sloot. Nooit zal Onbekommerd, zonnig zich echter voorstaan op haar adellijke afkomst. Wat vooral opvalt is dat ze zo enorm gewoon is gebleven en zo dicht bij het volk blijft staan.

In haar spaarzame vrije uurtjes maakte ze graag tijd vrij andere plaastelijke notabelen te helpen met allerlei hand- en spandiensten en natuurlijk zingt ze zo nu en dan een ariaatje bij de operettevereniging. Haar belangrijkste taak blijft echter die van sterke vrouw. Zo eentje waarop een man kan bouwen.

Onbekommerd, zonnig
Forumnerd

Bericht door Onbekommerd, zonnig » 13 jan 2010, 19:11

gung ho schreef:Achter de naam Onbekommerd, zonnig gaat, hoe kan het ook anders, een onbekommerd zonnige persoonlijkheid schuil. Onbekommerd, zonnig is in het dagelijks leven burgemeestersvrouw. Een verantwoordelijke taak, waar ze zich met zorg aan kwijt. Er wordt gesmoesd dat ze van adel is, en ik heb permissie gekregen te onthullen dat dit inderdaad het geval is. Haar vader was niemand minder dan landsadvocaat Johan van der Sloot. Nooit zal Onbekommerd, zonnig zich echter voorstaan op haar adellijke afkomst. Wat vooral opvalt is dat ze zo enorm gewoon is gebleven en zo dicht bij het volk blijft staan.

In haar spaarzame vrije uurtjes maakte ze graag tijd vrij andere plaastelijke notabelen te helpen met allerlei hand- en spandiensten en natuurlijk zingt ze zo nu en dan een ariaatje bij de operettevereniging. Haar belangrijkste taak blijft echter die van sterke vrouw. Zo eentje waarop een man kan bouwen.
"Waar ze zich met zorg VAN kwijt: VAN !!!, godverdomme!!!"

Ehh... je vergeet m'n bridgeclub. En de leesclub van plattelandsvrouwen. We zijn helemaal weg van Paulo Coelho... :love:

Guerrilla
Heeft Geen Leven
Contacteer:

Bericht door Guerrilla » 13 jan 2010, 19:13

Onbekommerd, zonnig schreef:Deze egotrip van Gung Ho...

Omdat het redelijk geniaal is?
I Love women, I have all their albums

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 13 jan 2010, 19:14

Vergeet niet te vermelden dat onbekommerd zonnig ook in het bezit is van een zeer soepele anus. En dat siert haar!
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl. Lidnr.66.

Onbekommerd, zonnig
Forumnerd

Bericht door Onbekommerd, zonnig » 13 jan 2010, 19:14

Guerrilla schreef:
Onbekommerd, zonnig schreef:Deze egotrip van Gung Ho...

Omdat het redelijk geniaal is?

:erm:

...

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 13 jan 2010, 19:14

Nou nieuwkomer u ziet het. Zo gewoon gebleven. De taal van het volk spreekt ze nog steeds. Ik hoop niet dat ze mijn andere postjes leest. Daar zouden zomaar nog meer taal-en spelfouten in kunnen zitten.

Onbekommerd, zonnig
Forumnerd

Bericht door Onbekommerd, zonnig » 13 jan 2010, 19:15

Siegfried Stahl schreef:Vergeet niet te vermelden dat onbekommerd zonnig ook in het bezit is van een zeer soepele anus. En dat siert haar!
Ruk u op een ander af. Wilt u. :drink:

Onbekommerd, zonnig
Forumnerd

Bericht door Onbekommerd, zonnig » 13 jan 2010, 19:18

gung ho schreef:Nou nieuwkomer u ziet het. Zo gewoon gebleven. De taal van het volk spreekt ze nog steeds. Ik hoop niet dat ze mijn andere postjes leest. Daar zouden zomaar nog meer taal-en spelfouten in kunnen zitten.
Wat geeft 't. Het gaat immers om de genialiteit nietwaar? :upup:

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 13 jan 2010, 19:18

Onbekommerd, zonnig schreef:
Siegfried Stahl schreef:Vergeet niet te vermelden dat onbekommerd zonnig ook in het bezit is van een zeer soepele anus. En dat siert haar!
Ruk u op een ander af. Wilt u. :drink:
Ik denk niet dat dit gaat lukken.
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl. Lidnr.66.

Bep Brul

Bericht door Bep Brul » 16 feb 2010, 10:45

Okee, en dan speciaal voor 1ofthemfaces, want die schreef elders;

"Ik geloof er geen zak van.
Maar goed...stelt u zich eens voor zou ik zeggen.
Is ook een topic voor.
Het heet het voorsteltopic."

Eigenlijk heet ik helemaal geen bep, maar vindt ik dat gewoon een heel mooie naam! Verder ben ik A-muzikaal, en heb ik een enorme wansmaak!
(dan kan dat mij niet kwalijk worden genomen, lekker makkelijk dus!) :upup:

Verder nog vragen?

koekblik

Bericht door koekblik » 16 feb 2010, 11:35

Bep Brul schreef:Verder nog vragen?
ja, wat is je andere naam hier?

Bep Brul

Bericht door Bep Brul » 16 feb 2010, 11:41

Nounou zeg, wat een achterdocht! ik heb helemaal geen andere naam hier! :naughty:

nee, kwam dit forum viavia tegen, ik zat te zoeken op google (weet niet meer waarnaar)
en zag daar wat staan over forumnerds.nl. naja, even een kijkje nemen dus!

koekblik

Bericht door koekblik » 16 feb 2010, 16:26

ah... en wanneer ga je weer weg hier? :roll:

Guerrilla
Heeft Geen Leven
Contacteer:

Bericht door Guerrilla » 16 feb 2010, 17:36

Bep Brul schreef:Nounou zeg, wat een achterdocht! ik heb helemaal geen andere naam hier! :naughty:

nee, kwam dit forum viavia tegen, ik zat te zoeken op google (weet niet meer waarnaar)
en zag daar wat staan over forumnerds.nl. naja, even een kijkje nemen dus!
Trek je er maar niks van aan hoor, iedereen is hier achterdochtig enzo...
Hoort bij een inteelt forum als deze, maar wees Welkom!
I Love women, I have all their albums

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 16 feb 2010, 17:47

Waar zijn de tijden gebleven dat koekblik elke nieuwe nerd/of AE met een vrouwennaam meteen helemaal dolstalkte met oneerbaren voorstellen en ze daarmee op den duur voor eeuwig verjaagde?

Nee hoor, nu ie ein-de-lijk voorzien is jaagt ie ze gewoon aux forum weg; zonder wanhopig geflirt, maar simpel en direct; als een botte boer.

De degeneratie zet zich niet alleen in de maatschappij door, maar ook in de forum-cultuur :cry:
Erelid der pro-multiculturele gedachtepolitie

rozebanaan
Contacteer:

Bericht door rozebanaan » 16 feb 2010, 18:23

gung ho schreef:Dag nieuwkomer,

U zag hier een personage voorbijkomen met de raadselachtige naam "rozebanaan". Net als u vermoedde ik in eerste intantie een homofiel aan te treffen achter dit pseudoniem. Tot op heden weten we dit forum gelukkig netjes, schoon en homofielenvrij te houden, want "rozebanaan" is een echte macho. Weliswaar een die poëzie schrijft, slechts vriendinnen tot zijn beste vrienden rekent, tot op heden geen automobielrijbewijs heeft, in zijn vrije tijd taarten bakt (zijn kersenstaaf is niet te versmaden), en slechts luistert naar muziek die de pijn van het bestaan doet voelen, toch maakt dit hem tot de meest macho man hier op het forumnerds forum. Vrouwen vinden dat alles namelijk machtig interessant. Daarom een oplettend woord voor alle papa's en mama's: "rozebanaan" is te vertrouwen. Is uw dochter dat ook?
vreemd, ik lees dit nu pas.
1. ik schrijf nauwelijks poëzie. Ik schrijf wel proza. Dat dan weer wel.
2. Van die vriendinnen klopt bijna. Ik heb in elk geval n pak minder mannelijke dan vrouwelijke vrienden. En dat ondanks mijn heteroseksualiteit
3. Ik heb intussen al bijna 2 jaar mijn rijbewijs en rijd elke dag naar mijn werk. :bounce:
4. Bah taaart. Hoewel, mijn koekjestaart is gerennommeerd en wereldvermaard.
5. zielenpijnmuziek is allang niet mer het enige in mijn collectie, al is dat lang hier wel geweest.

daar nog aan toevoegend
Banaan heeft nu pas de indruk dat hij zijn puberteit aan het beleven is en drinkt zich elke week te pletter. Daarnaast heeft hij moeite om de realiteit te beteugelen, wat ervoor zorgt dat hij zich laat leiden door dromen die veel te groot voor hem zijn. Maar hij kan niet anders. De meeste van zijn collega's vinden hem geschift, maar gelukkig heeft hij minstens één collega die hem begrijpt in zijn geschiftheid. Met zijn tweeën kunnen ze de werkwereld aan (vooral omdat ze op alle mogelijke manieren aan 'n ontsnappingsplan bezig zijn).
Banaan is speciaal minder gaan werken om die onrealistische dromen na te jagen. Hij blijft dus dezelfde dromer.

Verzuring is hem vreemd, al kan enig cynisme hem wel toegeschrevne worden soms. Hij kan ook heel erg opgefokt raken door onrecht, en gaat dan tot op het absurde af mensen beledigen.

Hij denkt trouwens dat aburdisme in het leven the way to go is.

Van dat alles weten de meeste forumnerds niets. Zij kennen Banan dan ook eigenlijk niet helemaal.
Er heeft zich in mij een uil genesteld, die 's nachts de muizenissen uit mijn dromen vangt.

rozebanaan
Contacteer:

Bericht door rozebanaan » 16 feb 2010, 18:27

aha, zie nu pas dat de stukjes satirisj zijn"
Er heeft zich in mij een uil genesteld, die 's nachts de muizenissen uit mijn dromen vangt.

Bep Brul

Bericht door Bep Brul » 16 feb 2010, 19:07

koekblik schreef:ah... en wanneer ga je weer weg hier? :roll:
ha, er word in ieder geval gereageerd! een goed teken! :naughty:

@de rest; danku!

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 16 feb 2010, 19:40

:flower:

maarreh, jij vervangt Flaaks dus zolang die in China zit?
Facilitator, katalysator, transformator

Whatever makes you happy, dude.

Bep Brul

Bericht door Bep Brul » 16 feb 2010, 19:45

ik of banaan?

in mijn geval; dat is maar afwachten natuurlijk, maar vooralsnog zie ik het wel zitten om te blijven!

En hartelijk dank voor de bloemen! B-)

koekblik

Bericht door koekblik » 16 feb 2010, 20:48

Zeg Bep, neuken? M'n vriendin is zwanger, dus bij haar hoef ik 't niet te zoeken :cry:

Billy, hopelijk laat bovenstaande je je traumatische conclusie heroverwegen

Bep Brul

Bericht door Bep Brul » 16 feb 2010, 21:30

Wat moet ik hier nou weer voor een antwoord op geven? je wacht nog maar een paar maandjes, kan je meteen mooi voor kind nummer twee gaan! :wanker:

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 16 feb 2010, 21:31

ben je nog zo jong?!

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 16 feb 2010, 21:35

Bep, wat heppie met Rotterdam?
Extreemlinksche drammert

Bep Brul

Bericht door Bep Brul » 16 feb 2010, 21:39

eigenlijk helemaal niks, behalve dat er een overgrootopa vandaan komt! verder loop ik tegen de 30 en zou ik niet met koekblik willen neuken! :naughty:

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 17 feb 2010, 21:58

Dag nieuwkomer,

Daar meldde Richardus zich. Dat duurde een tijdje zeg. Dit heeft waarschijnlijk te maken met het weer. Tijdens langere vorst-en regenperioden heeft hij veel last van de reuma in zijn vingers die dan hem lelijk in de steek laten. Soms heeft hij zoveel last dat hij zijn rolstoel niet meer in beweging krijgt. Ach, wat wordt hij door zijn lichaam vaak herinnerd aan die fatale dag waarop hij probeerde een jongetje van tien het leven te redden door hem voor een vrachtwagen vandaan te trekken. Niet alleen mislukte deze poging, Richardus hield er een verlamming aan over die hem het lopen en het krijgen van kinderen onmogelijk maakte. Sinds die tijd is hij hier, op mooi weer dagen, veel te vinden en orakelt hij erop los. Wij tolereren hem omdat hij anders vereenzaamt. Soms zoekt een van ons (meestal Tzz) hem op in zijn drempelloze woninkje en luistert dan uren en uren naar zijn met boekenwijsheden doorspekte monologen. Er zijn weinig zaken die zoveel geduld vragen van een mens, gelukkig zullen wij hiervoor in het hiernamaals worden beloond. Richardus is er voor de echte doorzetters.

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 17 feb 2010, 22:00

Je had mij toch al gehad?

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 17 feb 2010, 22:00

p.s.: wel grappig hoor :up:

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 17 feb 2010, 22:04

Dit is een forum van gelijkgestemden. Soms glippen er echter gluiperds door de mazen van het net. Iemand die blijkbaar overal doorheen glibbert is koekblik. Hij is niet een van ons en ieder contact met hem dient te worden vermeden.

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 17 feb 2010, 22:08

Eeeehhh... :roll:

O.

:crazy:

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 17 feb 2010, 22:09

gung ho schreef:Goedemorgen Drees1. :wave:

Drees1 is het levende bewijs dat integreren in de Nederlandse samenleving helemaal niet zo moeilijk is. Geboren als Mohammedaan in Amsterdam-West als zoon van een hardwerkende kleermaker en een godvrezende moeder wist hij uiteindelijk met veel pijn en moeite zijn Mulo af te ronden. Omdat hij het bedrijf van zijn vader, met wie hij gebrouilleerd was geraakt, niet over wilde nemen ging hij aan de slag bij de Hoogovens. Daar ontmoette hij Gertie. Zij overtuigde hem van het feit dat hij zijn slavennaam af moest werpen en, om een lang verhaal kort te maken, kort daarna zijn zij getrouwd. Zij leven nu alweer bijna 30 jaar samen en hebben drie kinderen.

Omdat Drees1 niet kon verkroppen dat Hoogovens voor een deel buitenlands zijn geworden, nam hij ontslag. Een loffelijk streven. Helaas hakt de recessie er hard in en tot op heden heeft Drees1 nog geen nieuwe baan gevonden. Het is een schande dat hardwerkende mensen zoals hij nu thuis moeten zitten.
Foute inschatting.....................Heb altijd in de Zorg gewerkt, en sinds een jaar of acht bezorg ik post. Ben gescheiden, heb 4 kinderen, en mijn vader was Laborant op een zuivelfabriek.......
:worship:
Geboren op het uiterste puntje................10 meter van de duitse grens.
Maar niet in die kutstad amsterdam, maar lekker in de Achterhoek...........zo wordt het toch geleerd op school....rechts in het midden............is toch de achterhoek, met daar boven twente...........ook niet slecht.
Als je als automobilist moet blazen, zet dan je bril af,dat scheelt twee glazen.

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 18 sep 2010, 15:41

Isis!

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 18 sep 2010, 15:43

Drees1 schreef:

Drees1 is het levende bewijs dat integreren in de Nederlandse samenleving helemaal niet zo moeilijk is. Geboren als Mohammedaan in Amsterdam-West als zoon van een hardwerkende kleermaker en een godvrezende moeder wist hij uiteindelijk met veel pijn en moeite zijn Mulo af te ronden. Omdat hij het bedrijf van zijn vader, met wie hij gebrouilleerd was geraakt, niet over wilde nemen ging hij aan de slag bij de Hoogovens. Daar ontmoette hij Gertie. Zij overtuigde hem van het feit dat hij zijn slavennaam af moest werpen en, om een lang verhaal kort te maken, kort daarna zijn zij getrouwd. Zij leven nu alweer bijna 30 jaar samen en hebben drie kinderen.

Omdat Drees1 niet kon verkroppen dat Hoogovens voor een deel buitenlands zijn geworden, nam hij ontslag. Een loffelijk streven. Helaas hakt de recessie er hard in en tot op heden heeft Drees1 nog geen nieuwe baan gevonden. Het is een schande dat hardwerkende mensen zoals hij nu thuis moeten zitten.
Foute inschatting.....................Heb altijd in de Zorg gewerkt, en sinds een jaar of acht bezorg ik post. Ben gescheiden, heb 4 kinderen, en mijn vader was Laborant op een zuivelfabriek.......
Maar niet in die kutstad amsterdam, maar lekker in de Achterhoek...........zo wordt het toch geleerd op school....rechts in het midden............is toch de achterhoek, met daar boven twente...........ook niet slecht.
Iets minder interpunctie zou aan de leesbaarheid ten goede komen.

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 23 sep 2010, 22:56

(klaz*) schreef:
Drees1 schreef:

Iets minder interpunctie zou aan de leesbaarheid ten goede komen.
Denk die interpunctie dan gewoon weg............... :lol:
Als je als automobilist moet blazen, zet dan je bril af,dat scheelt twee glazen.

Oofje
Forum Diva

Bericht door Oofje » 25 aug 2018, 19:06

L.S.,

Ik ben Oofje.
Gegroet zij allen!

:wave:

Flaaks
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door Flaaks » 26 aug 2018, 01:02

Oofje schreef:
25 aug 2018, 19:06
L.S.,

Ik ben Oofje.
Gegroet zij allen!

:wave:
Dank en welkom. Laat je ook nog wat van je horen in het aansteltopic?
Voorheen Vlaecks.

Plaats reactie