Met Koekblik als mod...

Hierin vind u de forum reglementen en eventuele waarschuwingen/bans verschaft door de Forum Gestapo
gung ho
Forumjunk
Forumjunk

Met Koekblik als mod...

Bericht door gung ho » 25 jul 2011, 10:56

Is er geen plaats meer voor Gung ho op dit forum.

De sfeer is allesbehalve open en de licht anarchistische toets is compleet verdwenen. Alle afwijkende meningen worden in de ban gedaan. Soms zelfs permanent. Op die manier sluit het forumnet zich steeds strakker om degenen die hier posten en wordt het gevoel van vrijheid beknot door het strikt handhaven van het forumreglement. Voor mij dan toch.

Guerrilla heeft Koekblik tot mod gemaakt omdat hij hem vertrouwt, dat vertrouwen was bij mij op 3voor12 al bijna niet aanwezig en is nu dus geheel verdwenen. Reden voor mij om zo weinig mogelijk te posten. Meelezen doe ik natuurlijk nog wel al was het alleen maar om het herstel van van mijn goede vriend 1ofthemfaces in de gaten te houden.

Als die zijn adres even doorgeeft, stuur ik hem een cd'tje.
It's just not understanding...

(klaz*)
Forumgod

Re: Met Koekblik als mod...

Bericht door (klaz*) » 25 jul 2011, 10:59

Terwijl 1ofthemfaces eigenlijk de enige mod alhier is...

Trash
Heeft niks beters te doen
Contacteer:

Bericht door Trash » 25 jul 2011, 11:24

Idem. Weg met koekblik als mod. De lol is er wat mij betreft af zolang hij mod is.
"Maar zal Planet Trash ( :bounce: ) idd weer eens wat vaker visiteren.. het enige kwalitatieve lichtpuntje op het web qua muzikale underground"

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 25 jul 2011, 11:26

Er zijn geen mensen geband om de afwijkende meningen, maar om het schenden van het forumreglement (topic-spammen en het schenden van het verbod op het geven van privacy info tegen de wens van de betreffende nerd(s) in).

Die tendentieuze verkeerde voorstelling van zaken, daar word ik pas misselijk van. Stelt me teleur dat Gung Ho zich daar nu ook schuldig aan maakt, en het zelfs als reden van zijn vertrek aanvoert. Wat een eng proleetje eigenlijk..

Bah :down:
Erelid der pro-multiculturele gedachtepolitie

Trash
Contacteer:

Bericht door Trash » 25 jul 2011, 11:36

Prima dat het forumregelement wordt gehandhaafd, alleen willen we niet dat dat door koekblik wordt gedaan.
"Maar zal Planet Trash ( :bounce: ) idd weer eens wat vaker visiteren.. het enige kwalitatieve lichtpuntje op het web qua muzikale underground"

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 25 jul 2011, 11:39

Dan is de uitvoerder van het rechtvaardige reglement dus de boosdoener.
Net als dat de boodschapper van het slechte nieuws door de eeuwen heen altijd wordt geslachtofferd.
Jullie zijn echt een stelletje proleten

Trash
Contacteer:

Bericht door Trash » 25 jul 2011, 11:40

Neen, koekblik is de boosdoener.

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 25 jul 2011, 11:43

Koekblik heeft niks anders gedaan dan de forumreglementen naleven.
Net als dat ie dat bij 3 voor 12 heeft gedaan
Uitstekende mod derhalve (itt gureilla, die veel te soft is om maatregelen te nemen waardoor de immorele kleuters hier de overhand kunnen krijgen)

gung ho
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door gung ho » 25 jul 2011, 11:48

Billy Blitzkrieg schreef: Die tendentieuze verkeerde voorstelling van zaken, daar word ik pas misselijk van. Stelt me teleur dat Gung Ho zich daar nu ook schuldig aan maakt, en het zelfs als reden van zijn vertrek aanvoert. Wat een eng proleetje eigenlijk..

:lol: Blij om te zien dat ik zelfs nu verkeerd gelezen wordt. Ik geef aan dat mijn reden voor stoppen de strikte handhaving van forumregels is. Jij bent daar erg blij mee, ik niet. Ik vind dat er op een andere manier invulling gegeven kan worden aan het forumreglement. Geen tendentieuze voorstelling van zaken. Een zakelijke constatering.

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 25 jul 2011, 11:50

Overigens mogen jullie god op de blote knieën danken dat Guerilla koekblik mod heeft gemaakt , en niet ondergetekende.
Koekblik is nog uitermate clement.. die geeft nerds vaak nog enkele weken de kans na een schending van het forumreglement, of heft een ban al na 2 weken op.
Als ik de mod-rechten had gehad hadden jullie pas écht wat te zeiken kunnen hebben. Ik zou een veel grotere übernazi zijn (in jullie ogen) als wannabe- ras moralist.

Denk dat koekblik al die domme verwijten luchtig over zich heen laat vallen. Ik word oprecht misselijk van die tendentieuze beschuldigen die nergens op gebaseerd zijn.

Neen, wees maar blij dat koekblik de mod is

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 25 jul 2011, 11:53

gung ho schreef:
Billy Blitzkrieg schreef: Die tendentieuze verkeerde voorstelling van zaken, daar word ik pas misselijk van. Stelt me teleur dat Gung Ho zich daar nu ook schuldig aan maakt, en het zelfs als reden van zijn vertrek aanvoert. Wat een eng proleetje eigenlijk..

:lol: Blij om te zien dat ik zelfs nu verkeerd gelezen wordt. Ik geef aan dat mijn reden voor stoppen de strikte handhaving van forumregels is. Jij bent daar erg blij mee, ik niet. Ik vind dat er op een andere manier invulling gegeven kan worden aan het forumreglement. Geen tendentieuze voorstelling van zaken. Een zakelijke constatering.
Nee, jij suggereert dat het hebben van een afwijkende mening de reden is van de bans; ik citeer: De sfeer is allesbehalve open en de licht anarchistische toets is compleet verdwenen. Alle afwijkende meningen worden in de ban gedaan. Soms zelfs permanent

Je lijkt wel een Wilderiaan met je tendentieuze op niks gebaseerde kritiek.

En bij de weg; als jij op een forum wil zitten waar geen respect is voor de privacy en alles wordt ondergespamd, ga dan naar het bunni forum ipv hier melodramatisch lopen janken als een volleerd shakesperiaanse acteur .. :puke:

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 25 jul 2011, 11:59

Billy Blitzkrieg schreef: En bij de weg; als jij op een forum wil zitten waar geen respect is voor de privacy en alles wordt ondergespamd, ga dan naar het bunni forum ipv hier lopen janken .. :puke:
Kom op zeg, Gung Ho is al jaren forumnerd, die mag toch best interne kritiek leveren?

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 25 jul 2011, 12:01

(klaz*) schreef:
Billy Blitzkrieg schreef: En bij de weg; als jij op een forum wil zitten waar geen respect is voor de privacy en alles wordt ondergespamd, ga dan naar het bunni forum ipv hier lopen janken .. :puke:
Kom op zeg, Gung Ho is al jaren forumnerd, die mag toch best interne kritiek leveren?
Tuurlijk, maar dan moet het wel ergens op gebaseerd zijn. En hij geeft net zelf aan dat ie het niet eens is met het forumreglement. Dan is ie ie dus tegen verbod op privacy info en tegen het verbod op topicspammen.

Dan moet ie dus maar naar het bunni forum. Sowieso verstandiger dan hier lopen janken met zijn tendentieuze gelul

Trash
Contacteer:

Bericht door Trash » 25 jul 2011, 12:09

Je schiet je doel weer eens voorbij Billy. Men wil een leuk forum, jij wilt alleen aan je principes vasthouden. Straks post bijna niemand meer en heb je alleen je eigen postings om te lezen (en geloof me, dat is nog niet zo eenvoudig als het lijkt).

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 25 jul 2011, 12:13

Trash schreef:Je schiet je doel weer eens voorbij Billy. Men wil een leuk forum, jij wilt alleen aan je principes vasthouden. Straks post bijna niemand meer en heb je alleen je eigen postings om te lezen (en geloof me, dat is nog niet zo eenvoudig als het lijkt).
Ik vind het idd fijn dat dit een forum is waar je recht op privacy wordt beschermd en waar niet alles wordt ondergespamd door deze of gene met 50 topics per dag met alleen een emoticon of een poezenfoto.
Als u zo'n forum als 'niet leuk' beschouwd, verwijs ik u ook door naar het bunni forum. (ach, daar bent u al, hoe kan het ook anders)

Kwaliteit boven kwantiteit. Heb het liever rustiger met deze regels, dan druk zonder

Bovendien is het nooit anders geweest dan met deze regels. Dus waarom nu ineens erover zeuren?

De reden van het vertrek van velen is ook niet de naleving van het reglement, maar puur verveling.. het is hier niet meer zo leuk als weleer omdat we op elkaar uitgekeken zijn en alles al 1000 x is gezegd en uitgevochten.
Dit forum sterft sowieso een langzame dood..en dat is een volkomen normaal evolutionair proces. Jullie willen een zondebok..en dat maakt jullie proleten

Trash
Contacteer:

Bericht door Trash » 25 jul 2011, 12:19

Geef ons onze zondebok en offer koekblik op. Historisch gezien een normale gang van zaken. Dat is een volkomen normaal evolutionair proces.

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 25 jul 2011, 12:20

Trash schreef:Geef ons onze zondebok en offer koekblik op. Historisch gezien een normale gang van zaken. Dat is een volkomen normaal evolutionair proces.
En wie is/zijn hiermee de werkelijke nazi('s) denk je?

:wave:

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 25 jul 2011, 12:22

Knap staaltje framing.

Trash
Contacteer:

Bericht door Trash » 25 jul 2011, 12:22

Billy Blitzkrieg schreef:
Trash schreef:Geef ons onze zondebok en offer koekblik op. Historisch gezien een normale gang van zaken. Dat is een volkomen normaal evolutionair proces.
En wie is/zijn hiermee de werkelijke nazi('s) denk je?

Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen...

Number9
Knuffelnerd

Bericht door Number9 » 25 jul 2011, 14:34

Afbeelding
Number9, lid nummer 25.
The sacred pint alone can unbind the tongue of Dedalus.

gung ho
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door gung ho » 25 jul 2011, 16:04

(klaz*) schreef:
Tuurlijk, maar dan moet het wel ergens op gebaseerd zijn. En hij geeft net zelf aan dat ie het niet eens is met het forumreglement. Dan is ie ie dus tegen verbod op privacy info en tegen het verbod op topicspammen.
De 'dan is ie dus' gedachtekronkel is weer geniaal.

Ik ben geen voorstander van bans en permabans vind ik een repressief middel. Overigens vind ik niet dat jouw foto steeds weer geplaatst mag worden of dat Koekbliks naam steeds genoemd hoeft te worden. Daar ben ik tegen. De manier waarop daar nu gereageerd word, vind ik echter te ver gaan. Dat gezeur over bans. Hetzelfde had ik na het verwijderen van ekki, zonnedauw et al. Dat jij een voorstander bent van dit soort praktijken begrijp ik best. Voor mij maakt het dit forum oninteressant. Een groep die anderen permanent uitsluit is geen groep waar ik bij wil horen.

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 25 jul 2011, 16:11

Number9 schreef:Afbeelding
:lol: :clap:
"Why can't I be different and unusual... like everyone else?"

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 25 jul 2011, 16:14

Je bent weer eens flink aan het draaien en in tegenstrijdige bochten aan het wringen Gung Ho. Je beweert dat je ook tegen ongewenste prive info geven bent terwijl dat precies de reden is dat Richardus geband is. En niet permanent, maar voor een paar weken. Weer tendentieus gelul..wanneer houdt het eens op? :roll:

En als jij liever tussen mensen wil zitten die permanent racistische taal uitslaan ipv op een forum waar ze geweerd worden wens ik je veel plezier op het Wilders forum van zonnedauw.
En als je graag tussen nerds wil zitten die de hele dag tig topics plaatsen met een emoticon wens ik je veel plezier op het bunni forum.
Het alom bekende reglement van dit forum, dat ooit democratisch gevormd is, verbiedt dit soort zaken, dus het slaat als kut op Dirk te gaan zeuren als het wordt nageleefd.

Verder bezig ik geen gedachtenkronkels; je moet je maar eens handiger leren uitdrukken als je vindt dat ik je onrechtmatig bekritiseer. Ik reageer puur op letterlijk door jouw gedane uitspraken, en die zijn , inderdaad, helemaal nergens op gebaseerd.
Laatst gewijzigd door Billy Blitzkrieg op 25 jul 2011, 16:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 25 jul 2011, 16:18

En wat anarchisme hiermee te maken heeft is me al helemaal onduidelijk. Het toont alleen maar jelui's onwetendheid over wat het inhoudt. Anarchisme is iig in geen geval het ontbreken van regels of een vrijbrief voor immoreel danwel laakbaar gedrag van de aanwezigen. :crazy:

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 25 jul 2011, 16:26

Resumerend:
Als men problemen heeft met de bans dient men zich kritisch uit te laten over het forumreglement, en niet tegen degene die deze naleeft.
Als jelui willen dat privacy schenders, topic spammers en racisten welkom zijn moet het forumreglement de kliko in.
Dat is dan tevens voor mij de uitstekende gelegenheid dit forum voorgoed vaarwel te zeggen.

gung ho
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door gung ho » 25 jul 2011, 16:29

Zoals gezegd: erg verbazingwekkend klinkt het niet uit jouw mond. Jij zit graag op een forum met gelijkgestemden en hebt het moeilijk met figuren die anders zijn dan jij. Die heb je liever niet op dit forum. Wat mijn mening betreft: ik draai niet hoor. Ik ben zeer duidelijk. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er zelfs een aantal mensen zijn die wel begrijpen wat ik bedoel.

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 25 jul 2011, 16:31

Heb geen moeite met mensen die anders denken dan ik.. die fileer ik gewoon tot op het bot..daar drijf ik juist op..dat is juist mijn voeding.

En er is nog nooit iemand geband hier om een afwijkende mening..alleen om puur racisme..dat is idd verboden alhier.

Er zijn hier louter mensen geband omdat het forumreglement overtreden werd, en nooit om wat anders

Je bent een eng tendentieus mannetje.. maar goed, daar staat geen ban op
Laatst gewijzigd door Billy Blitzkrieg op 25 jul 2011, 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.

gung ho
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door gung ho » 25 jul 2011, 16:31

Billy Blitzkrieg schreef:Resumerend:
Als men problemen heeft met de bans dient men zich kritisch uit te laten over het forumreglement, en niet tegen degene die deze naleeft.
Het gaat over de naleving van het reglement. Je kunt op duizenden manieren invulling geven aan je rol als moderator. De weg die Koekblik kiest, is niet de mijne.

gung ho
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door gung ho » 25 jul 2011, 16:33

Je bent een eng tendentieus mannetje..
:yawn:
Ik zie dat je argumenten op zijn. Je beledigingen beginnen weer. Jammer. Een inhoudelijke discussie was zo aardig geweest.

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 25 jul 2011, 16:33

gung ho schreef:
Billy Blitzkrieg schreef:Resumerend:
Het gaat over de naleving van het reglement. Je kunt op duizenden manieren invulling geven aan je rol als moderator. De weg die Koekblik kiest, is niet de mijne.
Dat komt omdat jij een hypocriet bent.. je zegt tegen het schenden van pricacy te zijn, conform de reglementen, en als iemand het dan toch doet en erom wordt geband (en slechts voor een paar weekjes) ga je lopen janken en valse insinuaties rond lopen strooien

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 25 jul 2011, 16:34

gung ho schreef:
Je bent een eng tendentieus mannetje..
:yawn:
Ik zie dat je argumenten op zijn. Je beledigingen beginnen weer. Jammer. Een inhoudelijke discussie was zo aardig geweest.

Ik ben volledig inhoudelijk geweest. Het is slechts een conclusie.. geen belediging
Mijn argumenten zijn ook niet op, jij hebt een gebrek eraan..en daarom vlucht je weer weg in je slachtofferrol

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 25 jul 2011, 16:35

Kijk, waarom is dit geen voorpaginanieuws en een kleinschalige moordpartij in Oslo wel? :nooo:

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 25 jul 2011, 16:37

Welke alternatieven zou jij zoal willen voorstellen in plaats van bannen, gung ho?

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 25 jul 2011, 16:38

Community service (ben effe het Nederlandse woord kwijt :crazy: ). :drink:

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 25 jul 2011, 16:38

avondmaal/eucharistie?

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 25 jul 2011, 16:40

:D

:no: Gemeenschapsdienst.

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 25 jul 2011, 16:44

Billy Blitzkrieg schreef:Heb geen moeite met mensen die anders denken dan ik.. die fileer ik gewoon tot op het bot..daar drijf ik juist op..dat is juist mijn voeding.
Dan zul je er wel tamelijk ondervoed uitzien denk ik.
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl. Lidnr.66.

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 25 jul 2011, 16:47

Siegfried Stahl schreef:
Billy Blitzkrieg schreef:Heb geen moeite met mensen die anders denken dan ik.. die fileer ik gewoon tot op het bot..daar drijf ik juist op..dat is juist mijn voeding.
Dan zul je er wel tamelijk ondervoed uitzien denk ik.
:lol:

(en nu even koekblik pm'en of ie siegfried wil bannen)

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 25 jul 2011, 16:48

Waarom heb je me in al die jaren dan nog niet gefileerd?

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 25 jul 2011, 16:50

(klaz*) schreef:Waarom heb je me in al die jaren dan nog niet gefileerd?
Blijkbaar is joe mening niet afwijkend genoeg gebleken.
Iets meer rechtse danwel proletische kul uitslaan dus

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 25 jul 2011, 16:54

(klaz*) schreef:Waarom heb je me in al die jaren dan nog niet gefileerd?
Blijkbaar is joe mening niet afwijkend genoeg gebleken.
Iets meer rechtse danwel proletische kul uitslaan dus
Nee, ik wil wel eerlijk blijven.

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 25 jul 2011, 16:58

Tsja, choice is yours Klaz.. of eerlijk blijven en niet al te domme uitspraken doen, of de proleet uithangen en lekker in mootjes gehakt worden door ome Billy.
Ik zou het laatste kiezen; kan je daarna lekker janken dat afwijkende meningen niet gewenst zijn hier :up:

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 25 jul 2011, 17:03

Een middenweg ken je niet hè?

gung ho
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door gung ho » 25 jul 2011, 17:04

(klaz*) schreef:Welke alternatieven zou jij zoal willen voorstellen in plaats van bannen, gung ho?
Handhaven. Mee in gesprek gaan. Als uiterste redmiddel een tijdelijke ban (2 weken). That's it. Het noemen van namen en het plaatsen van foto's wordt nu juist gebruikt om geband te worden. De forumwereld op zijn kop.

We zitten verlegen om nieuwe aanwas, maar nieuwelingen worden binnen no-time weggejaagd. Liever een forum waar het hard tegen hard gaat (wat meningen betreft) dan een forum dat langzaam doodbloedt. Ondanks dat de komst van zonnedauw en ekki ervoor zorgde dat ik er minder was gebeurde er wel wat op het forum. Als ze zich echt racistisch hebben uitgelaten is dat uiteraard uit den boze (mee in gesprek gaan, ban van 2 weken), ze compleet uitsluiten betekende een zwaktebod van onze kant. Niet om het goed te praten, maar de lijn tussen racisme en grappen over nazisme lijkt me voor een buitenstaander niet helemaal duidelijk.

Spreek jij je eens uit Klaz. Wat vind jij?

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 25 jul 2011, 17:04

(klaz*) schreef:Een middenweg ken je niet hè?
Nuance is voor mietjes :down:

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 25 jul 2011, 17:08

Ik wil me trouwens verder niet teveel met de dialoog tussen Klaz en Gung Ho bemoeien, maar Richardus heeft wel 3 topics aangemaakt waarin ie met prive info strooide. In het begin werd ie er niet eens om geband (heeft ie nog een topic voor aangemaakt zelfs..dat ie dat hypocriet vond..had ie gelijk in trouwens). Hij wilde idd geband worden en ging daarom door. Vrije bewuste keuze , en ten koste van anderen. De naïviteit te denken dat 'praten' iets oplost als iemand doelbewust provocerend de regels schendt. :crazy:
Groen links realisme heet dat :lol:

Bij herhaaldelijke schending is R. toen 2 weekjes geband. Je moet ergens een grens stellen tenslotte.

Mientje heeft wel 10 kansen gekregen voordat ze haar permabannetje kreeg.. bleek geen 'gesprekje' tegen opgewassen.. dwangmatig irrationeel spamgedrag wat iedereen deed wegjagen. We hebben het jaren geprobeerd, op geen forum heeft ze zoveel kansen gehad als hier. Geen enkel effect en daarom maanden geleden die permaban. En onlangs is ze op plaids AE toch weer ingelogd en is haar permaban ook op dat AE voortgezet. Helaas voor Plaid, maar hij wist welk risico hij nam.

Resumerend: wat Gung Ho nu voorstelt is precies wat er gebeurd is. Ellenlang geduld en waarschuwingen en het mocht niet baten. Geen oplossing dus.

En Ekki-trio was idd racisme ..welgemeend en zonder vleugje ironie-wat de ban veroorzaakte. Geen nazi's op dit forum lijkt me hele plausibele regel. Voor je het weet zit het hier vol met stormfront types
Laatst gewijzigd door Billy Blitzkrieg op 25 jul 2011, 17:28, 1 keer totaal gewijzigd.

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 25 jul 2011, 17:28

Het probleem is dat de regels juist een uitgelezen middel zijn geworden om te provoceren. Het zou zo mooi zijn: een forum waarop geen regels nodig zijn omdat iedereen volwassen genoeg is om zich fatsoenlijk te gedragen, maar helaas. Ik wil net als gung ho liever ook niet dat de regels strikt worden gehandhaafd, maar ik vraag me af of praten het juiste alternatief is. Aangezien men hier eerder geneigd is tot polemiek dan tot constructiviteit zie ik zo 1-2-3 nog niet een goede oplossing.

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 25 jul 2011, 17:30

(klaz*) schreef:Het probleem is dat de regels juist een uitgelezen middel zijn geworden om te provoceren. Het zou zo mooi zijn: een forum waarop geen regels nodig zijn omdat iedereen volwassen genoeg is om zich fatsoenlijk te gedragen, maar helaas. Ik wil net als gung ho liever ook niet dat de regels strikt worden gehandhaafd, maar ik vraag me af of praten het juiste alternatief is. Aangezien men hier eerder geneigd is tot polemiek dan tot constructiviteit zie ik zo 1-2-3 nog niet een goede oplossing.
De ironie wil dat de regels niet eens strikt worden gehandhaafd.. iedereen die is geband heeft tig kansen en waarschuwingen gehad. Ik durf te wedden dat dit het meest soepele/minst strenge forum is op het net. Kijk alleen maar op hoeveel fora onze Siegfried al is geband. :lol: En hier mag ie al jaren lopen fokken :up:
En kijk ter vergelijk eens hoe snel Ram6 en mientje elders er meestal af worden gemieterd. En dat geldt evenzo voor het Ekki trio.
Het is niet voor niks dat zij allen een eigen forum hebben geopend.

En als men doelbewust voor een ban gaat, moet je dat ook inlossen want anders is er echt geen grens meer.

Ik denk dat jullie gewoon eens logisch na moeten denken en niet zo tendentieus moeten redeneren. Slaat als kut op Dirk

En nu ga ik vreten

DRUPGLID

Bericht door DRUPGLID » 25 jul 2011, 17:39

He :drink: , effe wat anders: waar zijn Mina, Ram6 en Richardus gebleven?
Jedem das Seine

gung ho
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door gung ho » 25 jul 2011, 17:45

(klaz*) schreef:Het probleem is dat de regels juist een uitgelezen middel zijn geworden om te provoceren. Het zou zo mooi zijn: een forum waarop geen regels nodig zijn omdat iedereen volwassen genoeg is om zich fatsoenlijk te gedragen, maar helaas. Ik wil net als gung ho liever ook niet dat de regels strikt worden gehandhaafd, maar ik vraag me af of praten het juiste alternatief is. Aangezien men hier eerder geneigd is tot polemiek dan tot constructiviteit zie ik zo 1-2-3 nog niet een goede oplossing.
Met je eerste zin sla je de spijker op zijn kop. Met de laatste zin trouwens ook. De manier waarop het nu gaat is me in ieder geval te eenzijdig. Ik kan mezelf niet terugvinden in de uitvoering van de forumregels. Ik pleit er niet eens voor de regels te veranderen. Ik geef alleen maar aan dat dat een reden is voor vertrek.

Plaats reactie