Met Koekblik als mod...

Hierin vind u de forum reglementen en eventuele waarschuwingen/bans verschaft door de Forum Gestapo
Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Re: Met Koekblik als mod...

Bericht door Billy Blitzkrieg » 25 jul 2011, 18:03

Het voorstel dat jij gaf; zo is het ook gegaan..

Je gaat dus weg omdat je je eigen voorstel niet steunt? :lol: :crazy:

Wat een kul dit allemaal. Valse insinuaties en argumentaties. Zeg gewoon dat je de pest hebt aan koekblik als persoon en dat je niet kan uitstaan dat ik je onder tafel heb geluld met Il conformista discussie ( :D ), en dat je sowieso uitgekeken bent op forumnerds.
Maw; wees eerlijk en ga geen zondebok aanwijzen op gronden die nergens op zijn gebaseerd.
My god Ho, had je toch echt iets hoger ingeschat

Tabe dan maar :sadwave:
Erelid der pro-multiculturele gedachtepolitie

Snif
Heeft niks beters te doen

Bericht door Snif » 25 jul 2011, 18:18

DRUPGLID schreef:He :drink: , effe wat anders: waar zijn Mina, Ram6 en Richardus gebleven?
:lol:
Niet aardig.

Number9
Knuffelnerd

Bericht door Number9 » 25 jul 2011, 18:46

Ik lees in de topiektitel steeds een slagzin die afgemaakt moet worden.

Welaan:

Met koekblik als mod...
voelt men zich een jonge god.
Number9, lid nummer 25.
The sacred pint alone can unbind the tongue of Dedalus.
Bovendien:
Was Jahrhunderten trotzt, wird auch nur in Jahrhunderten stark.

Snif

Bericht door Snif » 25 jul 2011, 19:00

Met koekblik als mod...is er steeds meer mot. :drink:
Niet aardig.

Number9
Knuffelnerd

Bericht door Number9 » 25 jul 2011, 19:27

Met koekblik als mod...
is er eindeloos genot.
Number9, lid nummer 25.
Bovendien:

1ofthemFaces
Knuffelnerd

Bericht door 1ofthemFaces » 25 jul 2011, 20:31

gung ho schreef:
(klaz*) schreef:Het probleem is dat de regels juist een uitgelezen middel zijn geworden om te provoceren. Het zou zo mooi zijn: een forum waarop geen regels nodig zijn omdat iedereen volwassen genoeg is om zich fatsoenlijk te gedragen, maar helaas. Ik wil net als gung ho liever ook niet dat de regels strikt worden gehandhaafd, maar ik vraag me af of praten het juiste alternatief is. Aangezien men hier eerder geneigd is tot polemiek dan tot constructiviteit zie ik zo 1-2-3 nog niet een goede oplossing.
Met je eerste zin sla je de spijker op zijn kop. Met de laatste zin trouwens ook. De manier waarop het nu gaat is me in ieder geval te eenzijdig. Ik kan mezelf niet terugvinden in de uitvoering van de forumregels. Ik pleit er niet eens voor de regels te veranderen. Ik geef alleen maar aan dat dat een reden is voor vertrek.
Richardus gebruikt het regelement als hij een extene macht aan wil roepen om van zijn forumverslaving af te komen.
Ekki...geen idee..niet gevolgd...vond het geen verlies.
Nerds als Ho en Frobbert verdwijnen gewoon omdat ze genoeg hebben van Blitzkrieg en het niet kunnen hebben dat ze zich telkens opnieuw uit hun tent laten lokken.
Maus is weg vanwege het minder muziekgerelateerde karakter van dit forum, evenals Veenendal, Emiel1 en Guerrilla (die is hier nooit meer).Flaaks schijnt na de zomer terug te komen. Onbekommerd Zonnig is nooit een vaste waarde geweest.
De grootste verliezen hebben volgens mij niets met het regelement en de handhaving te maken. Meer met het gebrek aan aanwas. Op 3voor12 gebeurde dat verdwijnen van nerds ook, maar had je wel weer steeds nieuwe verse nerds.

Ik snap Ho wel, maar denk dat ons forum best vrij is in vergelijking met andere fora. (Dit is het enige forum waar Siegfried nog welkom is). Het lijkt me meer een gevoelskwestie; zou ook niet weten hoe anders te handhaven. Billy heeft best gelijk als hij zegt dat er van alles geprobeerd is alvorens het bannen. Is het het zogenaamde plezier waarmee Koekblik de bans uitdeelt? Dat zou ik me namelijk wel kunnen voorstellen. :drink:
En geloof me; Ram6 en Mina melden zich echt nog wel eens.

Leuk je weer eens te zien hier Ho! :wave:

Is het wel te doen een ae aan te maken op dit moment?

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 25 jul 2011, 21:12

1ofthemFaces schreef:
gung ho schreef:
(klaz*) schreef:Het probleem is dat de regels juist een uitgelezen middel zijn geworden om te provoceren. Het zou zo mooi zijn: een forum waarop geen regels nodig zijn omdat iedereen volwassen genoeg is om zich fatsoenlijk te gedragen, maar helaas. Ik wil net als gung ho liever ook niet dat de regels strikt worden gehandhaafd, maar ik vraag me af of praten het juiste alternatief is. Aangezien men hier eerder geneigd is tot polemiek dan tot constructiviteit zie ik zo 1-2-3 nog niet een goede oplossing.
Met je eerste zin sla je de spijker op zijn kop. Met de laatste zin trouwens ook. De manier waarop het nu gaat is me in ieder geval te eenzijdig. Ik kan mezelf niet terugvinden in de uitvoering van de forumregels. Ik pleit er niet eens voor de regels te veranderen. Ik geef alleen maar aan dat dat een reden is voor vertrek.

. (Dit is het enige forum waar Siegfried nog welkom is).

Mwah....Htforum geen problemen en bij de freethinkers slechts gemuilkorfd.....is daar trouwens regel: zodra men iets te goochem wordt voor de atheisten krijg je een ban of wordt je beperkt in de bewegings vrijheid {ik krijg direct een ban als ik ergens anders post dan in de babbelbox} :D

Overigens is Harrie daar ook al geband...vanwege oeverloos posten en zaniken....vreemd dat, hier was ie altijd zo lekker bondig.
Zalig hij, die durft geloven, ook wanneer het oog niet ziet.

Siegfried Stahl. Lidnr.66.

Number9
Knuffelnerd

Bericht door Number9 » 25 jul 2011, 21:44

Harrie geband??!?! :eek:
Number9, lid nummer 25.
Bovendien:

gung ho
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door gung ho » 25 jul 2011, 21:50

Billy Blitzkrieg schreef:Het voorstel dat jij gaf; zo is het ook gegaan..

Wat een kul dit allemaal. Valse insinuaties en argumentaties. Zeg gewoon dat je de pest hebt aan koekblik als persoon en dat je niet kan uitstaan dat ik je onder tafel heb geluld met Il conformista discussie ( :D ), en dat je sowieso uitgekeken bent op forumnerds.
Maw; wees eerlijk en ga geen zondebok aanwijzen op gronden die nergens op zijn gebaseerd.

Ik ken Koekblik niet eens. :lol: Het schijnt een zeer aimabel persoon te zijn in het echt. Dat hoorde ik van iedere nerd die ik in het echt heb gesproken.

Over Il Conformista kunnen we het eindeloos hebben. Een beetje filmkenner hoeft de film maar te kijken en zal meteen toegeven dat de gebruikte beeldtaal verouderd is. Ik ben niet uitgekeken op Forumnerds, ik vind dat ik hier niet langer thuishoor. Ik gebruik Koekblik niet als zondebok, ik ben het niet eens met zijn (en overduidelijk jouw) uitleg van de regels. Nogmaals: ik pas niet op een forum dat anderen uitsluit. Je mag van me aannemen dat ik de waarheid spreek. Je mag ook aannemen dat ik lieg. Dat maakte Gung ho zo leuk!
I was cured all right

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 25 jul 2011, 21:54

gung ho schreef:Het schijnt een zeer aimabel persoon te zijn in het echt.
Hij kwam inderdaad wel sympathiek over. Maar ik houd privé en forum graag gescheiden.

1ofthemFaces
Knuffelnerd

Bericht door 1ofthemFaces » 25 jul 2011, 22:10

gung ho schreef:

Ik ken Koekblik niet eens. :lol: Het schijnt een zeer aimabel persoon te zijn in het echt. Dat hoorde ik van iedere nerd die ik in het echt heb gesproken.

Over Il Conformista kunnen we het eindeloos hebben. Een beetje filmkenner hoeft de film maar te kijken en zal meteen toegeven dat de gebruikte beeldtaal verouderd is. Ik ben niet uitgekeken op Forumnerds, ik vind dat ik hier niet langer thuishoor. Ik gebruik Koekblik niet als zondebok, ik ben het niet eens met zijn (en overduidelijk jouw) uitleg van de regels. Nogmaals: ik pas niet op een forum dat anderen uitsluit. Je mag van me aannemen dat ik de waarheid spreek. Je mag ook aannemen dat ik lieg. Dat maakte Gung ho zo leuk!
Mogen we ook aannemen dat je over een week of wat gewoon weer gaat posten? :drink:

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 25 jul 2011, 22:11

Hopelijk wel :)

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 25 jul 2011, 22:12

Gung Ho past blijkbaar wel op een forum waar privacyregels worden geschonden en waar racisten vrij spel hebben. Die zie je dus binnenkort terug op het bunni en stormfront forum :up:

Krautsurfer
Forumgod

Bericht door Krautsurfer » 25 jul 2011, 22:33

gung ho schreef:

:protest:
Terugkomen, aub! Anders ben ik de enige Gung-Ho / Krautsurfer-achtige nerd hier, en da's er een te weinig.
:cry:
Too Freud to live, too Jung to die.

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 25 jul 2011, 22:35

Krautsurfer schreef:Anders ben ik de enige Gung-Ho / Krautsurfer-achtige nerd hier
Wat moet ik me bij een Gung-Ho / Krautsurfer-achtige nerd voorstellen?

Hensup
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door Hensup » 26 jul 2011, 12:08

Billy Blitzkrieg schreef:Ik wil me trouwens verder niet teveel met de dialoog tussen Klaz en Gung Ho bemoeien, maar Richardus heeft wel 3 topics aangemaakt waarin ie met prive info strooide. In het begin werd ie er niet eens om geband (heeft ie nog een topic voor aangemaakt zelfs..dat ie dat hypocriet vond..had ie gelijk in trouwens). Hij wilde idd geband worden en ging daarom door. Vrije bewuste keuze , en ten koste van anderen. De naïviteit te denken dat 'praten' iets oplost als iemand doelbewust provocerend de regels schendt. :crazy:
Groen links realisme heet dat :lol:

Bij herhaaldelijke schending is R. toen 2 weekjes geband. Je moet ergens een grens stellen tenslotte.

Mientje heeft wel 10 kansen gekregen voordat ze haar permabannetje kreeg.. bleek geen 'gesprekje' tegen opgewassen.. dwangmatig irrationeel spamgedrag wat iedereen deed wegjagen. We hebben het jaren geprobeerd, op geen forum heeft ze zoveel kansen gehad als hier. Geen enkel effect en daarom maanden geleden die permaban. En onlangs is ze op plaids AE toch weer ingelogd en is haar permaban ook op dat AE voortgezet. Helaas voor Plaid, maar hij wist welk risico hij nam.

Resumerend: wat Gung Ho nu voorstelt is precies wat er gebeurd is. Ellenlang geduld en waarschuwingen en het mocht niet baten. Geen oplossing dus.

En Ekki-trio was idd racisme ..welgemeend en zonder vleugje ironie-wat de ban veroorzaakte. Geen nazi's op dit forum lijkt me hele plausibele regel. Voor je het weet zit het hier vol met stormfront types
Een paar correcties hierop acht ik noodzakelijk, Witzkrieg. Het 'Ekki-trio' was niet racistisch. Hooguit 1 van die drie, Ekki dus, en dan nog valt moeilijk te bewijzen hoe serieus ie was en het trio in het bijzonder. Een dunne grens dus tussen absurde humor en totaal niet serieus te nemen opmerkingen. Dat heb je eenmaal in een virtuele wereld. Een ban was hoe dan ook wel op zijn plaats. Tijdelijk. Er is namelijk geen enkele goede reden voor langdurige bans. Het is niet veel moeite om iemand na een paar weken weer toegang te verlenen. Valt diegene weer in de fout, begint het spel opnieuw. Kleine moeite en eigenlijk best een groot plezier. Hoort er gewoon bij.
Verre familie van

Venezici
Forumnerd

Bericht door Venezici » 26 jul 2011, 12:28

Hensup schreef: Het is niet veel moeite om iemand na een paar weken weer toegang te verlenen. Valt diegene weer in de fout, begint het spel opnieuw. Kleine moeite en eigenlijk best een groot plezier. Hoort er gewoon bij.
Die moeite is nou juist de reden dat Koekblik mod is. Guerilla heeft meer dan eens aangegeven dat ie geen zin en/of tijd heeft om hier actief te modereren.
Computer says: "no"

koekblik

Bericht door koekblik » 26 jul 2011, 20:20

gung ho schreef:
(klaz*) schreef:Welke alternatieven zou jij zoal willen voorstellen in plaats van bannen, gung ho?
Handhaven. Mee in gesprek gaan. Als uiterste redmiddel een tijdelijke ban (2 weken). That's it.
dat is juist hetgeen ik heb gedaan via een korte, maar duidelijke PM :roll: als die ban al 2 weken heeft geduurd :roll:
gung ho schreef:Het noemen van namen en het plaatsen van foto's wordt nu juist gebruikt om geband te worden. De forumwereld op zijn kop.
niet veel later dan m'n PM was juist dit hetgeen de gRoningeR boeR heeft gedaan. M.i. z'n eigen keuze. ik kan er niet zo wakker om liggen, want zoals al bediscussieerd ligt het probleem van doodbloeden niet bij de (tijdelijke) afwezigheid van R, maar bij het wegblijven van nieuwkomers.

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 26 jul 2011, 21:04

De opgaaf van reden van Gung Ho om weg te gaan is ook echt de meest stompzinnige die ik ooit heb vernomen. Mss zelfs nog wel stompzinniger dan zijn uitspraak dat de beeldtaal van Il Conformista verouderd is (en dat wil wat zeggen!).
Het komt er immers op neer dat zijn reden van vertrek ligt in het gegeven dat er is gehandeld zoals hij wil dat er gehandeld moet worden. :crazy:

Sowieso is zijn opgaaf van reden hypocriet (ik wens niet deel te nemen aan een forum dat anderen uitsluit) omdat hij in dat geval ook niet op het 3 voor 12 forum door had mogen posten-en al die jaren daarna. Want ook in die tijd zijn er mensen geband. Zoals er op elk forum mensen worden geband. Daar ontkom je niet aan want je hebt altijd figuren die over de grens gaan. In het echte leven belanden die in het gevang. Misschien moet Gung Ho ook maar de Nld'se samenleving uit, want ook die sluit bepaalde mensen uit. Mij benieuwen waar hij dan heen moet, want overal worden 'bepaalde mensen' uitgesloten. Zelfs in anarchistische geemeenschappen (sterker nog..juist daar!)

Misschien is het vluchten naar de maan een optie?

Wat een sof die Ho :lol: :erm:

gung ho
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door gung ho » 26 jul 2011, 21:18

@ Koekblik

Dat gaat over Richardus. Het banningsmechanisme werkt niet als mensen expres regels overtreden om een ban te krijgen. Dat lijkt mij het tegendeel van wat je probeert te bereiken. Suicide by mod.

Er zijn echter meer AE's met een ban: Mina, Ram6, ekki, zonnedauw en harrie. Allemaal geband. Ik heb me niet zo ingelezen in de materie, maar de redenen waarom zij zijn geband zijn mij wat duister. Billy schijnt daar perfect van op de hoogte te zijn dus blijkbaar zijn er mensen die om ruggespraak gevraagd wordt. Jouw beweegredenen zijn mij niet duidelijk en, zoals gezegd, het vertrouwen dat Guerrilla in je stelt als moderator deel ik niet. Omdat het een rottaak is en het meerendeel tevreden is over je werk trek ik de simpele conclusie dat het niet meer dan eerlijk is als ik er vandoor ga. Beter dat dan gaan janken of valse insuniaties spuien.

:D
I was cured all right

gung ho
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door gung ho » 26 jul 2011, 21:20

Billy Blitzkrieg schreef:De opgaaf van reden van Gung Ho om weg te gaan is ook echt de meest stompzinnige die ik ooit heb vernomen. Mss zelfs nog wel stompzinniger dan zijn uitspraak dat de beeldtaal van Il Conformista verouderd is (en dat wil wat zeggen!).
Het komt er immers op neer dat zijn reden van vertrek ligt in het gegeven dat er is gehandeld zoals hij wil dat er gehandeld moet worden. :crazy:

Sowieso is zijn opgaaf van reden hypocriet (ik wens niet deel te nemen aan een forum dat anderen uitsluit) omdat hij in dat geval ook niet op het 3 voor 12 forum door had mogen posten-en al die jaren daarna. Want ook in die tijd zijn er mensen geband. Zoals er op elk forum mensen worden geband. Daar ontkom je niet aan want je hebt altijd figuren die over de grens gaan. In het echte leven belanden die in het gevang. Misschien moet Gung Ho ook maar de Nld'se samenleving uit, want ook die sluit bepaalde mensen uit. Mij benieuwen waar hij dan heen moet, want overal worden 'bepaalde mensen' uitgesloten. Zelfs in anarchistische geemeenschappen (sterker nog..juist daar!)

Misschien is het vluchten naar de maan een optie?

Wat een sof die Ho :lol: :erm:
Ach wat zal ik je simpelheid missen.

:wave:
I was cured all right

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 26 jul 2011, 21:21

Dat laatste heb je anders de afgelopen dagen louter gedaan.
Weer hypocriet
Wanneer houdt het eens op?

En je lijkt maar niet in te willen zien dat jouw voorstel hoe het zou moeten gaan , exact is hoe het is gegaan.
Logisch dat je dat niiet wil zien, want dan val je openlijk door de mand..kan je egootje niet aan natuurlijk

gung ho
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door gung ho » 26 jul 2011, 21:24

Is dat zo? En de permabans dan?
I was cured all right

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 26 jul 2011, 21:24

gung ho schreef: Ach wat zal ik je simpelheid missen.

En ik zal je inhoudelijke weerwoorden missen :lol:

gung ho
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door gung ho » 26 jul 2011, 21:25

Billy Blitzkrieg schreef:
want dan val je openlijk door de mand..
:crazy:
I was cured all right

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 26 jul 2011, 21:25

gung ho schreef:Is dat zo? En de permabans dan?
Die waren er ook al bij 3 voor 12.. maar toen kon je er wel mee omgaan dus?

gung ho
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door gung ho » 26 jul 2011, 21:26

Billy Blitzkrieg schreef:
gung ho schreef: Ach wat zal ik je simpelheid missen.

En ik zal je inhoudelijke weerwoorden missen :lol:
Er is er in ieder geval een geweest die jou met feitelijkheden om de oren sloeg. Niet met een meninkje. Het is dat ik geen zin meer heb om het reglement op te zoeken anders had ik je daar ook nog mee gepakt.

Ik ga een boek lezen.
I was cured all right

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 26 jul 2011, 21:28

Je hebt me nergens mee gepakt gek.. dat maakt je misplaatste grote ego je maar wijs :lol:
En met dat reglement pak je me al helemaaaaal niet. Je pakt alleen jezelf, met je tegenstrijdige quotes

Vlucht maar naar je boekje.. hopelijk is het een cursusboekje retorica. want je hebt veel te leren :wave:

Coyote
Heeft Geen Leven

Bericht door Coyote » 26 jul 2011, 21:35

Tja, ik weet het niet zeker. Te streng en te onbetrouwbaar mi maar we moeten het er maar mee doen. :drink:
Nimia familiaritas parit contemptum

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 26 jul 2011, 21:36

Te streng :lol: :crazy:

Je moet maar eens op andere fora inloggen..kan je pas zien wat streng modereren is :yes:

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 26 jul 2011, 21:41

Anyway, op 3 voor 12 waren bans en permabans voor de Gung Ho's van deze wereld nog geen item..maar toen was het ook nog druk en gezellig.
Forumnerds.nl is bijna dood en dan is het natuurlijk ineens wel een probleem en zelfs reden tot vertrek met veel tendentieus gejank :worship:
En dan wordt z'n grote ego ook nog gefrustreerd bij diverse polemieken :drink:

Ziedaar de werkelijke reden(en) voor zijn vertrek (en deels die van anderen)

Maar ja, een zondebok als koekblik is natuurlijk prettiger om mee af te sluiten

Kutproleten :yawn:

Case closed.. slotje op dit topic mod?

gung ho
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door gung ho » 26 jul 2011, 22:38

Op 3voor12 was ik ook geen voorstander van de ban van Mina. Zoek maar op.

Tijdens een volgend biertje (belangeloos aangeboden door Jack) zal ik de redenen voor vertrek nog eens rustig opsommen. Tot die tijd: je hebt gelijk Billy.

I was cured all right

Krautsurfer
Forumgod

Bericht door Krautsurfer » 26 jul 2011, 22:46

(klaz*) schreef:
Krautsurfer schreef:Anders ben ik de enige Gung-Ho / Krautsurfer-achtige nerd hier
Wat moet ik me bij een Gung-Ho / Krautsurfer-achtige nerd voorstellen?
Geen idee.
Ooit zijn we 'ns op een hoop gegooid als zijnde Gung Ho / Krautsurfer-achtige Nerds.
Volgens mij door Billy.
Kan ook iemand anders geweest zijn.
Was op het oude forum.
Ergens in 2007 of 2008.

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 27 jul 2011, 08:31

gung ho schreef:Op 3voor12 was ik ook geen voorstander van de ban van Mina. Zoek maar op.

Tijdens een volgend biertje (belangeloos aangeboden door Jack) zal ik de redenen voor vertrek nog eens rustig opsommen. Tot die tijd: je hebt gelijk Billy.

'Geen voorstander zijn' is wat anders dan 'niet deel uit willen maken van' en al helemaal wat anders dan vertrekken om die reden.

Dat biertje is prima (al weet ik niet of Jack die na zijn vakantie nog kan betalen), maar ook tijdens dat biertje en erna heb ik gelijk (kan ik je alvast verklappen).

Op zich is het probleem ook niet dat je vertrekt (al vind ik dat wel erg jammer) maar dat je opgaaf van reden vals, tegenstrijdig, hypocriet en tendentieus is. Met die arme knuffelige koekblik als zondebok.
Ik vind dan ook dat jij dat biertje belangeloos aan moet bieden, en koekblik een heel kratje op moet sturen, als spijtbetuiging :nono:

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 05 aug 2011, 07:41

Billy Blitzkrieg schreef:Geen nazi's op dit forum lijkt me hele plausibele regel.
Flauwekul. En discriminatie bovendien.

Anders zou het worden in mijn optiek als men gaat pleiten voor geweld tegen buitenlanders o.i.d.
Blut Boden Baudet

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 05 aug 2011, 09:45

gung ho schreef:Tijdens een volgend biertje (belangeloos aangeboden door Jack) zal ik de redenen voor vertrek nog eens rustig opsommen.
Is Gung Ho hier nou nog aan het vertellen dat hij hier weg is gegaan??
"'Samenleving' is een biologische constructie."
                                                — Kryptozoid, lid 69

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 05 aug 2011, 09:50

gung ho schreef:Het banningsmechanisme werkt niet als mensen expres regels overtreden om een ban te krijgen. Dat lijkt mij het tegendeel van wat je probeert te bereiken. Suicide by mod.

Er zijn echter meer AE's met een ban: Mina, Ram6, ekki, zonnedauw en harrie. Allemaal geband. Ik heb me niet zo ingelezen in de materie, maar de redenen waarom zij zijn geband zijn mij wat duister. Billy schijnt daar perfect van op de hoogte te zijn dus blijkbaar zijn er mensen die om ruggespraak gevraagd wordt. Jouw beweegredenen zijn mij niet duidelijk en, zoals gezegd, het vertrouwen dat Guerrilla in je stelt als moderator deel ik niet.
Hear hear. Ik zal hem missen (en ben er niet zeker van dat dat wederzijds is)

Ik vind die bans ook idioot, zeker op zo'n leeg forum als dit. En het is inderdaad Billy die daar de drijvende kracht achter is.
"'Samenleving' is een biologische constructie."
                                                — Kryptozoid, lid 69

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 07 apr 2013, 10:54

Ik had het zien aankomen.

Krautsurfer
Forumgod

Bericht door Krautsurfer » 07 apr 2013, 11:25

Tsjah, het is een doodlopende weg hier.
Maar ik ging er van uit dat de laatste post er 1tje van Billy zou zijn:
'Vroeger was het forum beter.'

Hensup
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door Hensup » 07 apr 2013, 11:43

Krautsurfer schreef:Tsjah, het is een doodlopende weg hier.
Het is hier net het leven in optima forma.
Verre familie van

Krautsurfer
Forumgod

Bericht door Krautsurfer » 07 apr 2013, 11:45

We all have it coming...

1ofthemFaces
Knuffelnerd

Bericht door 1ofthemFaces » 07 apr 2013, 13:24

(klaz*) schreef:Terwijl 1ofthemfaces eigenlijk de enige mod alhier is...
:up:

Krautsurfer
Forumgod

Bericht door Krautsurfer » 07 apr 2013, 13:25

He is the mod,
He is the mod...
He is,
He is:
He is the mod!

Number9
Knuffelnerd

Bericht door Number9 » 07 apr 2013, 19:10

Stelletje modderfokkers... :protest:
Number9, lid nummer 25.
Bovendien:

gung ho
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door gung ho » 08 apr 2013, 20:42

Fijn om (terug) te lezen dat ik er bijna twee jaar geleden ook al zo over dacht. Kon me deze hele discussie niet meer herinneren. En een doosje bonbons van Richardus heb ik nooit ontvangen...
I was cured all right

Plaats reactie