Richardus schreef:Kryptozoid schreef:
Ries kan op deze manier beter beheerder van een begraafplaats worden :yesno:
dat is wat ik heb overgenomen van Guriel

dus verandert niks
Nou, je leek even in staat het forum wat op te leuken door Rams en Mien bereid te vinden weer eens langs te komen. Dat was een gewaagde, maar mijns inziens geslaagde zet.
Richardus schreef:verbaast me niks dat jij zo reageert, en toch valt het me tegen: dacht/hoopte dat jij wel wijzer was maar niet dus
Ik heb dit maal, in contrast tot vorige perioden dat ons forum zich in de aanwezigheid van Ram en Mien mocht verheugen, niets gemerkt van enig gedrag dat als irritant opgevat zou kunnen worden, zelfs niet van spammen, en ik heb toch regelmatig gekeken de afgelopen dagen. Het lijkt er dus op dat jij je persoonlijk beledigd en/of onnodig bekritiseerd hebt gevoeld.
Maar goed, zoals Kraut al zei: het is jouw forum. Dus je hoeft ook niet te verantwoorden.
Alleen is het dan niet bijster geloofwaardig als je pretendeert er verder iets van te maken. Nou Rams en Mien weer weg zijn, denk ik niet dat ik nog doorga met de geleedpotigen-serie (voor alleen Krautsurfer is het te veel werk) maar dat was wel het broodnodige contragewicht om die luisterpaalpostjes van Jacinthe enigszins dragelijk te houden.