Psych lab 2015

Naar een concert geweest? Schrijf hier je verslag. Waarom was het goed? Wat viel er tegen?
gung ho
Knuffelnerd

Psych lab 2015

Bericht door gung ho » 05 jun 2015, 13:14

Gaat bijna beginnen. :bounce:

Warm Graves om kwart voor vier. Zoals Pimmetje zei: 'Ik heb er zin an!'
It's just not understanding...

Richardus
Meganerd

Re: Psych lab 2015

Bericht door Richardus » 05 jun 2015, 15:03

Tegenvallende programmering
Facilitator, katalysator, transformator

Whatever makes you happy, dude.

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 05 jun 2015, 15:34

Forumzonnetje! :lol:
"We take a Norwegian cruise but we don't go to Norway"

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 05 jun 2015, 16:13

Is gewoon zo, ivm vorig jaar :sadyes:

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 06 jun 2015, 12:14

Ja en nee Richardus.

Zo op het eerste oog vond ik de programmering dit jaar minder verrassend en redelijk eenduidig. Vorig jaar snakte ik aan het einde van de twee dagen naar een stevige (house)beat en een ander geluid dan een laag gestemde gitaar. Daar was gisteravond geen sprake van. Ik vond het een heerlijke muziekdag.

Warm Graves was een beetje saai. Op een gegeven moment ben ik wel klaar met die samenzang. We waren laat en gingen eerder weg. Tubelight (uit België) leek in het begin van hun set te schrikken van het heldere geluid in de grote zaal. Het schoot de zanger ineens door zijn hoofd dat hij niet wegkwam met zijn luie zang. Het was voor mij iets teveel een Black Rebel Motorcycle Club kloon. Er was opnieuw tijd voor een biertje. Geen straf trouwens als het 32 graden buiten (en binnen) is. Leuk werd het met de volgende Belgische band Alpha Wale. Gezellig keuvelend tussen de nummers door maakten zij vrolijke muziek. Dat sloeg aan in de zaal. Helaas werd het geheel tegen het einde van de set wat te stoned voor mij. Er werd tussen de bandleden gegooid met een plectrum en daarna een flesje water. De drummer riep eerst zijn bandleden op tot respect en daarna bood hij zijn verontschuldigingen aan. Ja mensen, het was een dolle boel. In alle eerlijkheid moet ik bekennen dat ik de hele set naar Holy Mountain heb gekeken die op de muur werd geprojecteerd. Die had ik alweer een tijdje niet meer gezien. Over verouderde beeldtaal gesproken... (Al blijft de scene waarin de anus van Jezus wordt gewassen hilarisch).

Doug Tuttle deed het beter dan gedacht. Ook het geluid van deze band viel wat weg in de zaal, maar ze speelden goed -veel beter dan op de plaat- en ik ben bijna tot het einde gebleven omdat ik op tijd wilde zijn bij Klaus Johan Grobe. Die had twee vriendjes meegenomen en met z'n drieën maakten ze er een dansbaar geheel van. Ik had de indruk dat mensen hier daadwerkelijk bleven staan omdat het zo leuk was. Geen heftige psych dit, maar drie keurige jongens die keurige muziek maken. Een onverwachte energieboost!

Ik was erg nieuwsgierig naar The Soft Walls. Jammer genoeg bakten ze er weinig van. Waar ze op de plaat redelijk uit kunnen freaken, bleef het live nogal ingetogen. Vreemd, je zou dat toch andersom verwachten. Maakte verder niet uit, het gaf de gelegenheid te eten (wat overigens weer prima was). Een beetje te laat kwamen we aan bij Radar Men from the Moon in samenwerking met The Cosmic Dead. De kleine zaal zat stampvol en dat was terecht, want de heren kwamen met een enorme bak herrie die goed bleef klinken. Dat zorgde er wel voor dat Morgan Delt erg dunnetjes klonk. Ook zijn plaat vond ik leuk toen die op de Luisterpaal stond, maar live was het me wat te slap. Dan deed Electric Eye uit Noorwegen het beter. Lang uitgesponnen nummers, die traag begonnen en opbouwden naar een climax. Precies het soort muziek dat je wilt horen op zo'n dag. Live tip dus...

The Liminanas heb ik van begin tot einde gezien. De eerste andere naam die je te binnen schiet als je de band hoort is Nouvelle Vague, maar live wilde deze band wel iets wilder doen. Jammer dat de smerige geluiden op de achtergrond niet meer naar voren werden gemixt. Het bleef allemaal keurig binnen de lijntjes. Alleen de eerste plaat van deze band vond ik écht leuk en daar gaat dit optreden niets aan veranderen. Pow! kan ik me niet herinneren, misschien ben ik wel naar het onweer gaan kijken. Bij Jacco Gardner ben ik na anderhalf nummer weggelopen. Wat een saaie bedoening. Het klinkt als een klok en het klopt allemaal, voor mij hoeft het niet. Die gast kwam me nogal autistisch over trouwens. Weet iemand daar meer van?

De laatste band die ik zag was Hey Collosus. Mocht u ooit de kans krijgen die live te gaan zien, zou ik dat doen. Wat een geweld. Wat een muur van gitaar en wat een heerlijke referenties aan metal. Net als bij Klaus Johan bleven ook hier mensen staan omdat ze gegrepen werden door de muziek. Er werd her en der ouderwets geheadbangd, ik zag zelfs een gast de luchtgitaar bespelen, en als ze wat langer door waren gegaan was er vast een pit ontstaan. Helaas, en dat was echt jammer, hield de versterker van één van de gitaristen ermee op en daardoor viel het laatste nummer in het water.

In Moon duo had ik geen zin en Teeth of the Sea vind ik heel leuk live, maar ik had honger en wilde eten. Dat heb je soms.

Vandaag verheug ik me vooral op het programma vanaf half tien vanavond. :bounce:

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 08 jun 2015, 09:18

Zaterdag had ik een trage start. Ik was te laat om het optreden van half drie te zien (Bonnacons of doom) en vond het belangrijker om sociaal te doen en biertjes te drinken dan om naar een optreden te kijken. De eerste band die ik de moeite waard vond was The cult of Dom Keller. Buiten dat ze de prijs winnen voor beste bandnaam, deden ze het heel behoorlijk. Niet al te lange nummers met een stevig ritme zorgen ervoor dat het prettig in het gehoor ligt, maar niet echt beklijft. Een band die zeer aangenaam verraste was The Lucid Dream. Typisch Engelse jongens met typisch Engelse bravoure die onwijs goed stonden te spelen. Zij kregen de handen op elkaar met sterke nummers die bol stonden van de goed gebruikte effecten (de 'gewone' gitarist is trouwens uitgestorven, als je niet weet hoe je je gitaar als xylofoon kunt laten klinken, tel je niet meer mee). Aan het einde van hun optreden juichten ze net zo hard mee met het publiek en maakte de bassist een filmpje van de uitgelaten zaal.

Tegenovergestelde taferelen deden zich voor bij het optreden van Earth. Met hun compromisloze optreden kregen ze de goedgevulde Grote Zaal voor ruim de helft leeg. Dat zijn toch Swansachtige kwaliteiten. Ondanks de wat potsierlijke gebaren van drummer en gitarist vond ik het een zeer goed optreden waarin geen noot verkeerd klonk (overigens werden er bijzonder weinig noten gespeeld). Met z'n drieën hadden ze overigens geen enkel probleem de zaal te vullen met geluid. Dat mag gerust een prestatie heten.

Ik had vantevoren het meest zin in Black Bombaim en dat was terecht. Wat een muzikanten. Ik had de indruk dat ze er flink op los improviseren op het podium, maar op geen enkel moment ging dat ten koste van de luisterbaarheid. Heerlijke grooves, heerlijke freak, wat mij betreft het optreden van het weekend. Ik was verbaasd over The Soft Moon. De zaal stond vol voor een band waar ik nog nooit van had gehoord. Mijn schuld, ik weet het, ik word oud. Met relatief korte, puntige nummers kregen ze de zaal aan het bewegen. Het klonk allemaal retestrak en visueel viel er ook wat te beleven. Een goede band, niet geheel voor mij, daarvoor leunen ze teveel op een jaren '80 geluid, maar ze vielen als headliner (?) niet tegen. Niet afgekeken dat optreden omdat ik naar Black Bombaim moest.

K-X-P maakte de naam waar. De laatste twee platen vielen mij erg tegen, dat maakt verder niet uit als je live zo strak en dansbaar bent. In afsluiter ZzZ had ik daarna geen zin meer omdat ik met mijn voeten omhoog wilde liggen.

Al met al moet ik zeggen dat ik na vorig jaar twijfelde of ik dit jaar heen zou gaan, nu weet ik zeker dat ik volgend jaar weer ga. Tenminste: als Fumaca Preta wordt geboekt...

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 08 jun 2015, 09:57

gung ho schreef: K-X-P maakte de naam waar.
Welke naam? Hun naam? Betekent toch niks behalve initialen 2 oprichters KxP?

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 08 jun 2015, 09:58

Opvallemd dat ze weer de beste en boeiendste band als post-headline show gezet hebben, net als Mugstar vorig jaar

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 08 jun 2015, 10:00

Richardus schreef:
gung ho schreef: K-X-P maakte de naam waar.
Welke naam? Hun naam? Betekent toch niks behalve initialen 2 oprichters KxP?
Hun goede naam.

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 08 jun 2015, 10:01

Richardus schreef:Opvallemd dat ze weer de beste en boeiendste band als post-headline show gezet hebben, net als Mugstar vorig jaar
Earth?

Grootste fout vorig jaar was dat ze Nissenenmondai in de vroege middag hadden geprogrammeerd i.p.v. 's nachts.

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 08 jun 2015, 10:23

Kxp speelde toch na Earth als ik jouw stukje lees?

Ja, kxp speelde op eurosonic 5 jaar geleden al goed, dat ze nu hun weg naar ehv psych lab vonden :eek: ontzettend over t hiiifd geziene band

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 09 jun 2015, 13:01

Volgens de voorspellingen zou Frobbert nog even langs moeten komen om te zeggen dat hij Earth al drie (of vier) keer live heeft gezien en dat het optreden op Psych Lab het niet haalde bij het optreden in...., omdat....

Wees geduldig vrienden. Frobbert will come.

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 09 jun 2015, 14:36

welke voorspellingen

frobbert
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door frobbert » 09 jun 2015, 15:40

gung ho schreef:Volgens de voorspellingen zou Frobbert nog even langs moeten komen om te zeggen dat hij Earth al drie (of vier) keer live heeft gezien en dat het optreden op Psych Lab het niet haalde bij het optreden in...., omdat....

Nou, hier ben ik dan. Tot zover zat je goed :up:

Wat de rest van je gebabbel betreft, 't is wat mij betreft vooral de vraag of je Earth überhaupt gezien hebt. Zo is het je kennelijk niet eens opgevallen dat hun drummer een mevrouw is (een drumster dus) :roll:

En om er ook eens een voorspellinkje aan te wagen: Nu gaat gung ho natuurlijk zeggen dat het onzin van mij is om daarover te vallen, evenals zijn gebrekkige kennis van werkwoordvervoegingen :p

:wave:
“May my mercy prevail over my wrath.”

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 09 jun 2015, 16:25

frobbert schreef:
gung ho schreef:Volgens de voorspellingen zou Frobbert nog even langs moeten komen om te zeggen dat hij Earth al drie (of vier) keer live heeft gezien en dat het optreden op Psych Lab het niet haalde bij het optreden in...., omdat....

Wat de rest van je gebabbel betreft, 't is wat mij betreft vooral de vraag of je Earth überhaupt gezien hebt. Zo is het je kennelijk niet eens opgevallen dat hun drummer een mevrouw is (een drumster dus) :roll:

En om er ook eens een voorspellinkje aan te wagen: Nu gaat gung ho natuurlijk zeggen dat het onzin van mij is om daarover te vallen, evenals zijn gebrekkige kennis van werkwoordvervoegingen :p

Vanwege mijn feministische instelling duid ik een vrouwelijke directeur niet aan als directrice, maar als directeur. Een drumster bestaat niet, dat is gewoon een drummer. En geloof mij maar als ik zeg dat ze zeer zichtbaar was. :lol:

Overigens vind ik het veelzeggend dat je twijfelt over mijn aanwezigheid bij Earth. Waar komt die achterdocht vandaan?

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 09 jun 2015, 16:26

Prachtig hoe ze drumt hè :love: één van de mooiste drummers (qua stijl) om bezig te zien :yes:

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 09 jun 2015, 16:30

Richardus schreef:Prachtig hoe ze drumt hè :love: één van de mooiste drummers (qua stijl) om bezig te zien :yes:
Potsierlijk schreef ik daarover. :p

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 09 jun 2015, 16:31

frobbert schreef: En om er ook eens een voorspellinkje aan te wagen: Nu gaat gung ho natuurlijk zeggen dat het onzin van mij is om daarover te vallen, evenals zijn gebrekkige kennis van werkwoordvervoegingen :p

frobbert schreef:gebashed
:worship:

frobbert
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door frobbert » 09 jun 2015, 16:37

gung ho schreef:Overigens vind ik het veelzeggend dat je twijfelt over mijn aanwezigheid bij Earth. Waar komt die achterdocht vandaan?
Ik twijfel niet over je aanwezigheid bij Earth hoor. Je was er zeker en vast, hoogstwaarschijnlijk bier hijsend aan de bar en daardoor de hele show missend, ouwehoerend over hoeveel beter die show van Swans was laatst en je kennelijk afvragend wanneer ondergetekende dat andere biertje op kwam drinken dat dood stond te gaan op de bar. Wat heel vreemd is aangezien ik helegaar niet van plan was te gaan (en zulks bij mijn weten dus ook nooit aangekondigd heb) om de doodeenvoudige reden dat ik helemaal niet kon i.v.m. werk :crazy:

De vraag is dus vooral waar jouw fixatie op ondergetekende vandaan komt :roll:

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 09 jun 2015, 16:37

Muzikale penisnijd.

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 09 jun 2015, 16:38

gung ho schreef:
Richardus schreef:Prachtig hoe ze drumt hè :love: één van de mooiste drummers (qua stijl) om bezig te zien :yes:
prachtig! :protest:

frobbert
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door frobbert » 09 jun 2015, 16:41

gung ho schreef:
frobbert schreef: En om er ook eens een voorspellinkje aan te wagen: Nu gaat gung ho natuurlijk zeggen dat het onzin van mij is om daarover te vallen, evenals zijn gebrekkige kennis van werkwoordvervoegingen :p

frobbert schreef:gebashed
:worship:
Ik sta niet voor de klas dus ik mag dat B-)
Richardus schreef:Muzikale penisnijd.
Terecht. Die van mij is inderdaad groter B-)
Richardus schreef:
gung ho schreef:
prachtig! :protest:
Joh, hij heeft 'r helemaal niet gezien :roll:

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 09 jun 2015, 16:45

maar hij schreef er inderdaad potsierlijk over :drinkpig:

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 09 jun 2015, 18:32

frobbert schreef:hoogstwaarschijnlijk bier hijsend aan de bar en daardoor de hele show missend, ouwehoerend over hoeveel beter die show van Swans was laatst en je kennelijk afvragend wanneer ondergetekende dat andere biertje op kwam drinken dat dood stond te gaan op de bar.
:lol:

Je mensenkennis is werkelijk zeer slecht. :upup:

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 09 jun 2015, 18:36

dat lucht op hè

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 09 jun 2015, 18:38

frobbert schreef: Ik sta niet voor de klas dus ik mag dat B-)
Ik ook niet, dus ik mag het ook. :yes:
frobbert schreef:
Waarschijnlijk heb ik het gemist, maar wat is er precies groter? Je penisnijd?
frobbert schreef: Joh, hij heeft 'r helemaal niet gezien :roll:
:?
frobbert schreef: Ik twijfel niet over je aanwezigheid bij Earth hoor. Je was er zeker en vast,

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 09 jun 2015, 18:40

Richardus schreef:dat lucht op hè
Wat?

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 09 jun 2015, 18:40

gung ho schreef:
frobbert schreef:
Waarschijnlijk heb ik het gemist, maar wat is er precies groter? Je penisnijd?
Afbeelding

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 09 jun 2015, 18:41

gung ho schreef:
Richardus schreef:dat lucht op hè
Wat?
Afbeelding

frobbert
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door frobbert » 09 jun 2015, 19:52

gung ho schreef:
frobbert schreef: Joh, hij heeft 'r helemaal niet gezien :roll:
:?
frobbert schreef: Ik twijfel niet over je aanwezigheid bij Earth hoor. Je was er zeker en vast,
frobbert schreef:hoogstwaarschijnlijk bier hijsend aan de bar en daardoor de hele show missend, ouwehoerend over hoeveel beter die show van Swans was laatst en je kennelijk afvragend wanneer ondergetekende dat andere biertje op kwam drinken dat dood stond te gaan op de bar.

frobbert
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door frobbert » 09 jun 2015, 19:55

gung ho schreef:

Je mensenkennis is werkelijk zeer slecht. :upup:
Ik pretendeer dan ook niet mensenkennis te hebben. Jij pretendeert voor de klas te staan, te kunnen voorspellen en Earth te hebben gezien waarbij het je dus kennelijk niet opgevallen is dat de drummer een vrouw is :finger:

Maar wat wil je nou eigenlijk van me?

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 09 jun 2015, 20:30

frobbert schreef: Ik pretendeer dan ook niet mensenkennis te hebben. Jij pretendeert voor de klas te staan, te kunnen voorspellen en Earth te hebben gezien waarbij het je dus kennelijk niet opgevallen is dat de drummer een vrouw is :finger:
Geloof het of niet, ik heb echt de gewoonte de directrice (van mijn school :lol: ) directeur te noemen en een conductrice een conducteur. Dat dat er bij jou niet ingaat, kan ik me voorstellen, maar is verder niet mijn probleem.

frobbert
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door frobbert » 09 jun 2015, 20:38

Probleem? :crazy:

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 09 jun 2015, 20:59

frobbert schreef:Probleem? :crazy:
Blijkbaar heb jij er problemen mee dat ik een drumster een drummer noem. :sadyes:

frobbert
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door frobbert » 09 jun 2015, 21:15

gung ho schreef:
Blijkbaar heb jij er problemen mee dat ik een drumster een drummer noem. :sadyes:
Komkom, jij haalde mij erbij, nou niet gaan lopen janken :nono:

Nou ja, ergens begrijp ik 't ook wel. Ik had tenslotte al eerder geconstateerd dat je erg weinig taalgevoel hebt voor een zelfverklaard leraar en dat die voorspellende gaven die je jezelf toedicht ook al niet veel voorstellen. En nu toon ik ook nog eens onomstotelijk aan dat je eigenlijk helemaal niet loopt op te letten bij al die optredens die je zo uitvoerig 'recenseert'. Misschien moet je gewoon eens verstandig genoeg zijn om te beseffen dat je niet tegen me opgewassen bent en me verder met rust laten :up:

Ik voorspel dat gung ho nu iets gaat posten met een lach-smiley

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 09 jun 2015, 21:33

gung ho schreef:
frobbert schreef:

Vanwege mijn feministische instelling duid ik een vrouwelijke directeur niet aan als directrice, maar als directeur. Een drumster bestaat niet, dat is gewoon een drummer. En geloof mij maar als ik zeg dat ze zeer zichtbaar was. :lol:

?
Frobbert spreekt een vrouwelijke bus chauffeur waarschijnlijk aan met chauffeuse; Hallo Chaufeuse, is dit de bus naar het gekkenhuis?
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl. Lidnr.66.

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 09 jun 2015, 21:35

Is drumster trouwens wel een Nederlands woord?
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl. Lidnr.66.

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 09 jun 2015, 21:36

frobbert schreef:
gung ho schreef:
Komkom, jij haalde mij erbij, nou niet gaan lopen janken :nono:

Nou ja, ergens begrijp ik 't ook wel. Ik had tenslotte al eerder geconstateerd dat je erg weinig taalgevoel hebt voor een zelfverklaard leraar en dat die voorspellende gaven die je jezelf toedicht ook al niet veel voorstellen. En nu toon ik ook nog eens onomstotelijk aan dat je eigenlijk helemaal niet loopt op te letten bij al die optredens die je zo uitvoerig 'recenseert'. Misschien moet je gewoon eens verstandig genoeg zijn om te beseffen dat je niet tegen me opgewassen bent en me verder met rust laten :up:

Ik voorspel dat gung ho nu iets gaat posten met een lach-smiley
Dat is nu het mooie. Je toont niks aan. Je beweert veel en slaat keer op keer de plank, aantoonbaar, mis. Het bewijs dat ik 'stond op te letten' kan ik namelijk leveren (heb ik gedaan door de theatrale gebaren van de drummer aan te halen, en als dat niet genoeg voor je is kan ik je melden dat ze een nogal tuttig tasje droeg op het podium). Dat ik aan de bar stond is een aanname van jou die niet klopt. Helaas ben je nu zo overtuigd van je eigen gelijk dat je een andere lezing niet aankunt. Iedere sukkel had je trouwens kunnen vertellen dat Earth optreedt met een vrouwelijke drummer. Daarvoor hoef je echt niet naar een optreden.

Ik ben naar Psych Lab geweest, heb, in het kort, mijn mening gegeven over bepaalde optredens en had het zeker vermeld als ik vroeg was weggelopen bij Earth. Dat had namelijk een leuke discussie met jou en Richardus opgeleverd. Helaas vond ik het goed...

Jammer dat je er (weer) een competitie van wilt maken en moet beweren dat ik niet tegen je opgewassen ben. Het had zo mooi kunnen zijn.

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 09 jun 2015, 21:39

Gelukkig hebben we de foto's nog...euh....

frobbert
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door frobbert » 09 jun 2015, 21:46

gung ho schreef:Jammer dat je er (weer) een competitie van wilt maken en moet beweren dat ik niet tegen je opgewassen ben. Het had zo mooi kunnen zijn.
Scroll es even naar boven, huilebalk. IK wilde nergens iets van maken en heb ook nooit de intentie gehad om wat dan ook aan te tonen. Het zal me de spreekwoordelijke worst wezen of je wel of niet naar Eindhoven Psych Lab bent geweest en daar Earth wel of niet gezien hebt. JIJ was degene die MIJ erbij haalde. En als ik je dan je zin geef door er nog op in te gaan ook ga je een beetje lopen janken :roll:

En dat denkt dan dat ik nog bier met 'm zou willen drinken ook. Mietje :puke:

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 09 jun 2015, 21:58

frobbert schreef:
gung ho schreef:Jammer dat je er (weer) een competitie van wilt maken en moet beweren dat ik niet tegen je opgewassen ben. Het had zo mooi kunnen zijn.
Scroll es even naar boven, huilebalk. IK wilde nergens iets van maken en heb ook nooit de intentie gehad om wat dan ook aan te tonen. Het zal me de spreekwoordelijke worst wezen of je wel of niet naar Eindhoven Psych Lab bent geweest en daar Earth wel of niet gezien hebt. JIJ was degene die MIJ erbij haalde. En als ik je dan je zin geef door er nog op in te gaan ook ga je een beetje lopen janken :roll:

En dat denkt dan dat ik nog bier met 'm zou willen drinken ook. Mietje :puke:
Nou, nou. Schelden. Is dat nu echt noodzakelijk? Jammer hoor.

O.

Zoals je had voorspeld. :up:

frobbert
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door frobbert » 09 jun 2015, 22:00

gung ho schreef:Nou, nou. Schelden. Is dat nu echt noodzakelijk? Jammer hoor.
Is geen schelden, is een constatering (maar jammer is 't zeker :sadyes: zijn we 't verdorie wéér eens)
gung ho schreef:

Zoals je had voorspeld. :up:
Tsja, IK kan 't wel B-)

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 09 jun 2015, 22:05

frobbert schreef:
Is geen schelden, is een constatering )
Iemand mietje noemen is geen schelden? Goh.

Ik dacht dat het een denigrerend woord was voor homo, maar jij hanteert vast een andere betekenis.

frobbert
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door frobbert » 09 jun 2015, 22:12

gung ho schreef:
frobbert schreef:

Ik dacht dat het een denigrerend woord was voor homo, maar jij hanteert vast een andere betekenis.
mietje o dim. tant.

1. doetje, kleinzielig persoon

2. (scheldwoord) homo

Ik doelde natuurlijk op definitie 1 maar ik wist niet dat je homo was. Sorry daarvoor dan :erm:

frobbert
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door frobbert » 10 jun 2015, 11:12

Waarom reageer je nou wel in dat andere topic en niet meer hier? :?

O wacht, je bent zeker nog niet zo lang uit de kast? Sorry, wederom :oops:

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 10 jun 2015, 13:27

frobbert schreef:
gung ho schreef:
frobbert schreef:

mietje o dim. tant.

2. (scheldwoord) homo

Ik doelde natuurlijk op definitie 1 maar ik wist niet dat je homo was. Sorry daarvoor dan :erm:
Als ik het goed begrijp is 'mietje' geen scheldwoord als je hetero bent en wél een scheldwoord als je homo bent. Interessant verweer.

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 10 jun 2015, 13:28

frobbert schreef:Waarom reageer je nou wel in dat andere topic en niet meer hier? :?

O wacht, je bent zeker nog niet zo lang uit de kast? Sorry, wederom :oops:
Nee hoor, al jaren. Hoezo?

frobbert
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door frobbert » 10 jun 2015, 13:56

gung ho schreef:
frobbert schreef:
gung ho schreef:
frobbert schreef:

mietje o dim. tant.

2. (scheldwoord) homo

Als ik het goed begrijp is 'mietje' geen scheldwoord als je hetero bent en wél een scheldwoord als je homo bent. Interessant verweer.
Dat heb je inderdaad goed begrepen en zoals je ziet is dat gewoon een feit en geen verzinsel van mij. Zo gek is dat nou ook weer niet. Een nicht kan ook iets anders zijn dan een familielid :clown:

Is ook verder geen verweer hoor, al had ik misschien een andere woordkeus gebruikt als ik had geweten dat je homo was. Nogmaals en voor de laatste maal sorry dus, ich habe es nicht gewußt :oops:

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 10 jun 2015, 13:58

gung ho schreef: [...] met z'n drieën maakten ze er een dansbaar geheel van. Ik had de indruk dat mensen hier daadwerkelijk bleven staan [...]

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 10 jun 2015, 13:58

Siegfried Stahl schreef:Is drumster trouwens wel een Nederlands woord?
Keith Moon was een drumster. :yes:

Plaats reactie