Incubate 2015
Re: Incubate 2015
Zijn de lonen voor leraren verhoogd ofzo?
Facilitator, katalysator, transformator
Whatever makes you happy, dude.
Ik ga ieder jaar heen.Richardus schreef:Zijn de lonen voor leraren verhoogd ofzo?

En meestal maar 1 dag. Zonder camping.
Mono no aware

Behalve Merzbow zie ik niet veel bijzonders geprogrammeerd. Bijzonder dat The Knife toch nog bestaat opeens

KXP, Indian Jewelry, Giant Sand, Burial Hex, Dead Neanderthals, ZS, Basinski, Camera, Hookworms, Primitive Man, Necros Christos, Sun Worship...allemaal 'been there done that' en vrijwel allemaal in Tilburg (Roadburn/ZXZW).
Veel wat ik niet ken, dus nog maar even verdiepen maar de bekende namen zijn veilige bookings.
Lavinia Meijer
Op maandag, dan is toch ook Merzbow solo? Hmmm, laatste zal wel weer te laat geprogrammeerd worden om nog terug te kunnen met de trein.
Veel wat ik niet ken, dus nog maar even verdiepen maar de bekende namen zijn veilige bookings.
Lavinia Meijer

gung ho schreef:Sun Araw

Hmm, in ieder geval Melvins, Merzbow, Julianna Barwick, King Dude, Nate Hall, Tearist en voor m'n vriendin Alcest. Ik kom vast wel één of meerdere dagjes buurten zodra ik me wat meer in de line-up verdiept heb. En Circuit des Youx zie ik zondag als het goed is in het voorprogramma van Liturgy 

“May my mercy prevail over my wrath.”