om eurosonic

Naar een concert geweest? Schrijf hier je verslag. Waarom was het goed? Wat viel er tegen?
Plaats reactie
United Hope
Heeft Geen Leven

om eurosonic

Bericht door United Hope » 18 jan 2018, 02:49

ach ja

eurosonic is weer

dat is een soort dag dat allemaal bobo's en sukkels naar onze stad komen om complete zeikzooi te gaan waarderen

uiteraard heeft de plaatselijke horeca daar iets zinnigs aan gedaan ; gewoon zelf bandjes neerzetten

je hebt al duizenden sonics en gewoon kroegen die geen sonic zijn maar toch een bandje boeken

maar per on geluk was ik er even bij

in de zolder

was een bandje met hele aardige mensen die ik eerder ontmoette wegens een bizarre samenloop van omstandigheden beland en wilde ook weer naar huis toen ik een duitse bobo ontmoette die fan van de band was en overtuigde nog even te blijven

band wist niet helemaal wat ze moesten zijn
bluessaai of glamcool

vermakelijk maar jammer
zanger en zijn vriendin waren het na het concert met me eens MEER GLAM
drummer vond dat maar niets

duitser was gewoon groot fan en verheugde zich alweer op andere dagen in de stad
wat tips uitgewisseld en bleek dat we in principe allebei eens waren over allerlei muzikale dingen

ik heb geen tijd en zin meestal meer voor dergelijke flauwekul omdat ik nooit meer verbaast wordt - het vermaak is echter nog steeds daar

leuke is toeval

kwam van een vergadering en was toevallig in de stad om een vijfjes stuff te kopen zonder na te denken dat eurosonic er was want dat is voor sukkels uit amsterdam die de boel komen onderkotsen zoals wij in amsterdam de boel onderkotsen met koningsdag
668 neighbour of the beast

Richardus
Meganerd

Re: om eurosonic

Bericht door Richardus » 18 jan 2018, 07:32

:yawn:
Facilitator, katalysator, transformator

Whatever makes you happy, dude.

Plaats reactie