Spiritualized - And nothing hurt

De plek voor alle luisterpalen.
Plaats reactie
gung ho
Knuffelnerd

Spiritualized - And nothing hurt

Bericht door gung ho » 11 sep 2018, 12:39

Een nieuwe plaat van Spiritualized! :bounce:

Jammer genoeg is dit één grote herhalingsoefening en kunt u hem links laten liggen. :down:
It's just not understanding...

Krautsurfer
Forum Diva

Re: Spiritualized - And nothing hurt

Bericht door Krautsurfer » 11 sep 2018, 12:44

Ah, mijn dank. Dat scheelt dan weer mooi tijd.
'We zijn bezig het ongedwongene van het forum te killen met de constante metacommunicatie en analyses.'

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 11 sep 2018, 12:45

heb je linkje naar hun muziek gung hoooooooooooooooo? :hitler:

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 11 sep 2018, 13:00

Nee, ik heb Spotify.

Rainy Day Woman
Heeft ECHT geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 11 sep 2018, 21:24

Afgelopen zondag Ladies and Gentlemen We are Floating in Space geluisterd. Die vond ik wel oké.

Is dit on topic? Mwah.
Vind iemand dit boeiend? Mwah.
Ga ik desalniettemin op 'Verstuur' klikken? Jazeker.
Shine a little light on my darkness, babe

Rainy Day Woman
Heeft ECHT geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 11 sep 2018, 21:36

Radiohoofdnz
Forumspammer
Forumspammer
Contacteer:

Bericht door Radiohoofdnz » 11 sep 2018, 23:06

Tot nu toe de eerste track die op spotify kwam aangenaam waargenomen. En dat smaakt naar meer.
Vivadixiesubmarinetransmissionplot

Scalle
Heeft ECHT geen Leven

Bericht door Scalle » 12 sep 2018, 11:40

Een groepje dat mij eigenlijk nooit veel gedaan heeft.

Geen fan. En die nieuwe (die ik gehoord heb) verandert daar niets aan.
Please enter the telephone number, then press https://soundcloud.com/boomboomboom/crazy-date

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 12 sep 2018, 12:21

Ik heb 'Ladies and Gentlemen... We Are Floating in Space' ooit 'ns aangeschaft. Vond het wel een aardig plaatje.
Maar nooit de behoefte gehad er meer van te luisteren.

Spacemen 3 daarentegen is alweer een stukje interessanter.
'We zijn bezig het ongedwongene van het forum te killen met de constante metacommunicatie en analyses.'

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 12 sep 2018, 13:29

Rainy Day Woman schreef:
11 sep 2018, 21:24
Afgelopen zondag Ladies and Gentlemen We are Floating in Space geluisterd. Die vond ik wel oké.

Is dit on topic? Mwah.
Scalle schreef:
12 sep 2018, 11:40

Lieve Rainy en Scalle,

Nu heb ik jullie beiden zeer hoog zitten, maar hier raken we elkaar kwijt. Ladies and gentlemen... vind ik tot op de dag van vandaag één van de beste platen ooit gemaakt, en mag wat mij betreft gelden als een meesterwerk.

Ik ben fan sinds ik dit zag op MTV

Link

en wat ben ik blij dat het gewoon terug te vinden is. Het is in 26 jaar tijd niet in me opgekomen dit op te zoeken. :oops: En krijg ik tranen in mijn ogen terwijl ik dit typ? :yes:

Doe me een lol en houd even vol tot 2 minuut 56 en wellicht begrijp je dan waarom ik als zestienjarige gebiologeerd naar het scherm ben blijven staren en de volgende dag op zoek ben gegaan naar de cd waar dit nummer op stond.

Lazer guided melodies
Afbeelding
De oudere nerd zal zich wellicht kunnen herinneren dat deze afbeelding jarenlang mijn avatar was. En ik in een zeldzaam moment van openheid kan ik u mededelen dat deze albumhoes mijn profielfoto is op WhatsApp.

Al deze sentimentele ontboezemingen ten spijt ben ik het verder met jullie eens.

Het nieuwe album is ruk.

Scalle
Heeft ECHT geen Leven

Bericht door Scalle » 12 sep 2018, 20:04

Neen, dit groepje en ik worden geen vrienden.

Ik kan het echt niet helpen. Ik heb al die platen (Ladies en Lazer) nochtans (ooit) aandachtig beluisterd.
De noise overtuigt me niet.
En ze missen de melacholie van, bvb, The Durutti Column (op LC of Vini Reilly).

:oops:

Binnen een paar jaar misschien nog es... Want andere Scalle dan met andere oren...
Please enter the telephone number, then press https://soundcloud.com/boomboomboom/crazy-date

Rainy Day Woman
Heeft ECHT geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 12 sep 2018, 22:14

gung ho schreef:
12 sep 2018, 13:29
Rainy Day Woman schreef:

Is dit on topic? Mwah.
Scalle schreef:

Lieve Rainy en Scalle,

Nu heb ik jullie beiden zeer hoog zitten, maar hier raken we elkaar kwijt. Ladies and gentlemen... vind ik tot op de dag van vandaag één van de beste platen ooit gemaakt, en mag wat mij betreft gelden als een meesterwerk.

Link

en wat ben ik blij dat het gewoon terug te vinden is. Het is in 26 jaar tijd niet in me opgekomen dit op te zoeken. :oops: En krijg ik tranen in mijn ogen terwijl ik dit typ? :yes:

Doe me een lol en houd even vol tot 2 minuut 56 en wellicht begrijp je dan waarom ik als zestienjarige gebiologeerd naar het scherm ben blijven staren en de volgende dag op zoek ben gegaan naar de cd waar dit nummer op stond.

Lazer guided melodies
Afbeelding
De oudere nerd zal zich wellicht kunnen herinneren dat deze afbeelding jarenlang mijn avatar was. En ik in een zeldzaam moment van openheid kan ik u mededelen dat deze albumhoes mijn profielfoto is op WhatsApp.

Al deze sentimentele ontboezemingen ten spijt ben ik het verder met jullie eens.

Het nieuwe album is ruk.
Lieve Gung Ho,

Dank voor je warme woorden. En voor je openheid. De Whatsappprofielfoto van de man achter het personage achter gung ho. Het is verdorie niet niks. Alleen al daarom verdien je mijn oprechte reactie. Bovendien, zoals je vast al weet, heb ik jou ook hoog zitten.

Ik denk dat je mijn post te negatief geïnterpreteerd hebt. Ik luisterde het betreffende album, LAGWFIS, zondag nog maar voor de allereerste keer, waarbij ik bovendien bezig was met andere, stormachtige zaken waar ik hier verder niet over zal uitweiden. Verder heb ik, volgens mijn luisterstatistieken, alleen het album Sweet Heart Sweet Light een keer geluisterd, in 2012. Kortom, mijn ervaringen met deze band zijn nog beperkt. Ik geef toe dat "best oké" een zuinig oordeel is, maar wat niet is kan nog komen. Bij meer en aandachtiger beluistering ga ik
LAGWFIS misschien ooit nog eens zomaar een meesterwerk vinden. Wie zal het zeggen?

Het door jou geposte YouTubefilmpje heb ik niet slechts tot 2 minuut 56, maar van het begin tot het einde beluisterd en ik vond het prachtig. Ik kreeg er kriebels van in mijn buik, die van de goede soort. Ik zal die Lazer Guided Melodies dan ook vast eens gaan draaien binnenkort, en daarbij even aan jou, of in ieder geval de zestienjarige gung ho denken.

Gaat het nu weer een beetje? Hopelijk. Ik weet namelijk niet of mijn toch al zo breekbare hartje het zou overleven als de magie tussen ons zou verdwijnen.

Liefs,
Rainy
Laatst gewijzigd door Rainy Day Woman op 13 sep 2018, 00:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Scalle
Heeft ECHT geen Leven

Bericht door Scalle » 12 sep 2018, 22:29

Al die liefde hier... mooi, mooi, mooi.
Dat zien we precies niet vaak op dit forum.

Goed dan. Zal nog es luisteren Gung Ho.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 12 sep 2018, 23:31

Ik vond het clipje best leuk.
Extreemlinksche drammert

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 13 sep 2018, 07:54

Rainy Day Woman schreef:
12 sep 2018, 22:14
gung ho schreef:
12 sep 2018, 13:29
Rainy Day Woman schreef:

Is dit on topic? Mwah.
Scalle schreef:

Lieve Rainy en Scalle,

Link

Lazer guided melodies
Afbeelding

Het nieuwe album is ruk.
Lieve Gung Ho,

Dank voor je warme woorden. En voor je openheid. De Whatsappprofielfoto van de man achter het personage achter gung ho. Het is verdorie niet niks. Alleen al daarom verdien je mijn oprechte reactie. Bovendien, zoals je vast al weet, heb ik jou ook hoog zitten.

Ik denk dat je mijn post te negatief geïnterpreteerd hebt. Ik luisterde het betreffende album, LAGWFIS, zondag nog maar voor de allereerste keer, waarbij ik bovendien bezig was met andere, stormachtige zaken waar ik hier verder niet over zal uitweiden. Verder heb ik, volgens mijn luisterstatistieken, alleen het album Sweet Heart Sweet Light een keer geluisterd, in 2012. Kortom, mijn ervaringen met deze band zijn nog beperkt. Ik geef toe dat "best oké" een zuinig oordeel is, maar wat niet is kan nog komen. Bij meer en aandachtiger beluistering ga ik
LAGWFIS misschien ooit nog eens zomaar een meesterwerk vinden. Wie zal het zeggen?

Het door jou geposte YouTubefilmpje heb ik niet slechts tot 2 minuut 56, maar van het begin tot het einde beluisterd en ik vond het prachtig. Ik kreeg er kriebels van in mijn buik, die van de goede soort. Ik zal die Lazer Guided Melodies dan ook vast eens gaan draaien binnenkort, en daarbij even aan jou, of in ieder geval de zestienjarige gung ho denken.

Gaat het nu weer een beetje? Hopelijk. Ik weet namelijk niet of mijn toch al zo breekbare hartje het zou overleven als de magie tussen ons zou verdwijnen.

Liefs,
Rainy
:oops:

Het gaat veel beter nu. Dank je wel. :*)

De magie blijft...

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 13 sep 2018, 10:02

Ik heb het aanstaan, wat een brave muziek. :eek:
Wel lollig in de ochtend wanneeer je slechts kort op bent. :yes:
Even verder bluisteren...

Link

gung ho
Knuffelnerd