Heeft iemand de nieuwe Ladytron al beluisterd?

De plek voor alle luisterpalen.
Plaats reactie
Oved
Meganerd

Heeft iemand de nieuwe Ladytron al beluisterd?

Bericht door Oved » 04 feb 2019, 18:39

:music:

iKer
Meganerd

Re: Heeft iemand de nieuwe Ladytron al beluisterd?

Bericht door iKer » 04 feb 2019, 20:09

Is die er al?!
Ik ben bang dat het een behoorlijke deceptie wordt. De albums worden steeds gladder en wmb nietszeggender. Wel een band waar zowel mevr. iKer en iKer zich gezamenlijk in kunnen vinden. En dat is best zeldzaam.
If your government isn’t protecting you and the future of your kids, you have a duty to rebel and a right to rebel. (Gail Bradbrook, Extinction Rebellion co-founder)

Scalle
Heeft ECHT geen Leven

Bericht door Scalle » 07 feb 2019, 15:40

Please enter the telephone number, then press https://soundcloud.com/boomboomboom/crazy-date

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 07 feb 2019, 23:19

Tnx Scalle (en Oved).
Op Deezer moet ik nog een dikke week wachten. Maar zowaar! Mevr. iKer hint op het gezamenlijk naar een concert gaan. Het is een godswonder. Zelfs mijn recente voorstellen samen naar Therapy? of Editors te gaan samen werden niet gehonoreerd. En Echo & Bunnymen waar we samen naartoe gingen waren zo reteslecht dat ik dat graag vergeet.
If your government isn’t protecting you and the future of your kids, you have a duty to rebel and a right to rebel. (Gail Bradbrook, Extinction Rebellion co-founder)

Scalle
Heeft ECHT geen Leven

Bericht door Scalle » 08 feb 2019, 00:41

iKer schreef:
07 feb 2019, 23:19
Zelfs mijn recente voorstellen samen naar Therapy? of Editors te gaan samen werden niet gehonoreerd.
Dat is toch normaal zekerst?
Please enter the telephone number, then press https://soundcloud.com/boomboomboom/crazy-date

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 08 feb 2019, 02:31

Daar zijn verschillende antwoorden op mogelijk. Als je bedoelt dat geen echtgenote ooit meegaat naar je favoriete bandjes: klopt.
En als je bedoelt dat mijn vrouw te bedonderd is 's avonds van de bank af te komen: klopt ook.

Maar.
Onze eerste nacht in haar bed was onder een affiche van Therapy?'s Troublegum.
En Editors is weliswaar new wave-light, maar we kunnen elkaar er wel in vinden.

Het had dus gekund, ergens.

Scalle
Heeft ECHT geen Leven

Bericht door Scalle » 08 feb 2019, 11:55

iKer schreef:
08 feb 2019, 02:31
Onze eerste nacht in haar bed was onder een affiche van Therapy?'s Troublegum.
Dat verklaart uiteraard!
Editors = new wave light, goede omschrijving iker.

Neeje, ik had het niet over vrouwmensen maar over de groepen eigenlijk.

Therapy? Ooit nog een briljant optreden van gezien op Rock Torhout in 1995. Maar hebben die nog 1 minuut goede muziek gemaakt na Infernal love? Niet bij mijn weten.
En Editors... Mocht ik het kaartje cadeau krijgen, zou ik wel gaan denk ik. Alleen dan.

Maar goe... hoe zit het nu eigenlijk, heeft iemand de nieuwe Ladytron al beluisterd?

Oved
Meganerd

Bericht door Oved » 08 feb 2019, 12:59

Ik snel doorheen gespoeld. Vanavond herkansing. Niet zo goed als voorgaanden zo op het eerste oor beluisterd.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 09 feb 2019, 07:51

Scalle schreef:
08 feb 2019, 11:55
Therapy? Ooit nog een briljant optreden van gezien op Rock Torhout in 1995. Maar hebben die nog 1 minuut goede muziek gemaakt na Infernal love?
Wel bij mijn weten. High Anxiety vind ik persoonlijk als powerpop-album veel beter dan Troublegum. Kwestie van smaak allicht.
Daarnaast diepen ze harde gitaarrock als genre in experimentelere albums meer uit.
Uit de albums die weerbarstiger muziek laten horen vind ik zelf A Brief Crack Of Light en Crooked Timber erg goed (Semi Detached ook wel aardig, maar is ook erg jaren negentig imho).

NB: Laatste twee albums zijn weer gemakkelijk in het gehoor liggende albums in lijn met Troublegum.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 09 feb 2019, 22:33

On topic:
Heb het album driekwart beluisterd. Niet zo slecht als het vorige is mijn indruk. Maar de rauwe energie van de eerste drie albums is er niet.

Plaats reactie