Lang leve de 3voor12 luisterpaal!
Lang leve de 3voor12 luisterpaal!
Welke topplaten van de afgelopen jaren hebben er niet ooit aan de luisterpaal gehangen? Nou? 

Voorheen Vlaecks.
Re: Lang leve de 3voor12 luisterpaal!
Stars of the Lid | And Their Refinement of the Decline
- Luisterpaal
- Hop hop
Viezerik(klaz*) schreef:Stars of the Lid | And Their Refinement of the Decline
"Over smaak valt niet te twisten, op de muziek van Chubby Checker wel": Leo Blokhuis
- Billy Blitzkrieg
- Forum Diva
Eens.
Die luisterpaal heeft me vele jaren aan afzeikplezier geschonken. Stel dat er goede muziek op had gestaan. Dan had ik nooit zo'n hoge postfrequentie gehad en tot zo'n beroemde forumzeikerd kunnen uitgroeien.
Maar ik zeik, dus ik besta. Dus: Bedankt luisterpaal! En een driewerf houzee! Voor al die heerlijke kuthypes en retro bagger al die jaren
Die luisterpaal heeft me vele jaren aan afzeikplezier geschonken. Stel dat er goede muziek op had gestaan. Dan had ik nooit zo'n hoge postfrequentie gehad en tot zo'n beroemde forumzeikerd kunnen uitgroeien.
Maar ik zeik, dus ik besta. Dus: Bedankt luisterpaal! En een driewerf houzee! Voor al die heerlijke kuthypes en retro bagger al die jaren

Erelid der pro-multiculturele gedachtepolitie
- United Hope
- Heeft Geen Leven
om nu als oude verbitterde man eenzaam achter de filmgeraniums te zittenBilly Blitzkrieg schreef: ↑01 jun 2009, 20:28Eens.
Maar ik zeik, dus ik besta. Dus: Bedankt luisterpaal! En een driewerf houzee! Voor al die heerlijke kuthypes en retro bagger al die jaren![]()

668 neighbour of the beast
Billy vetrok zodra de luisterpaal was opgedoekt.
Voorheen Vlaecks.
- United Hope
- Heeft Geen Leven
Ik was de paal 

- Rainy Day Woman
- Heeft ECHT geen Leven
Maybe that would have filled this tiny little hole in my heart, but probably not...
- United Hope
- Heeft Geen Leven
ik denk dat billy gehuurd was door de vpro om de mensen met die paal bezig te laten houden
overduidelijk eigelijk als je beseft dat hij en die paal hand en hand gingen al die jaren
overduidelijk eigelijk als je beseft dat hij en die paal hand en hand gingen al die jaren
668 neighbour of the beast
- Kryptozoid
- Forumgod
Ik dacht altijd dat dat precies andersom was...
"'Samenleving' is een biologische constructie."
— Kryptozoid, lid 69
— Kryptozoid, lid 69
- Krautsurfer
- Forum Diva
United Hope schreef: ↑11 jul 2018, 07:50overduidelijk eigelijk als je beseft dat hij en die paal hand en hand gingen al die jaren

Too Freud to live
Too Jung to die
Too Jung to die