Single project van de Kift

De plek voor alle luisterpalen.
Blix'm Piebe
Hop hop

Single project van de Kift

Bericht door Blix'm Piebe » 16 mar 2009, 02:23

Dat de Kift 20 jaar bestaat en een split single project heeft om dat te vieren wisten jullie al.
Dat je een annobement er op kunt nemen ook wel neem ik maar aan.

Tot dusverre verschenen:
Single 1: Calexico doet de Kift doet Calexico.
De Kift doet Inspiracion. Prachtige tekst, geweldig nummer. Wat mij betreft het mooiste Kift nummer tot nu toe (in dit Split Single project).
Calexico doet "oe". En Calexico is ook wel een favoriete band van me, potje toeters altijd goed.
Het Calexico nummer is dan ook primadeluxe.

Single 2: De Kift doet Zita Swoon doet de Kift.
De Kift doet' De Quoi a Besoin l’Amour' en dan heet het Wat heeft de Liefde voor node. Na de pracht uitvoering van Inspiracion wederom een ongelooflijk mooie Kift uitvoering van andermans werk. Wat mij betreft wederom een topper in het oeuvre van de Kift.
Daarentegen is de uitvoering van Zita Swoon-zij doen "de Rivier"van de laatste plaat van de Kift-niet mijn kopje thee. Ik heb al een hekel aan zangers met een zachte gay, Belgen zullen daar niks aan kunnen doen, maar ik vind deze Zita Swoon uitvoering gewoon niet goed. De slechtste van de 6 tot nu toe uitgebrachte nummers. Zelfs. Nu heb ik verder ook niks met Zita Swoon, dus ja, dan krijg je dat.

Single 3: De Kift doet Monofocus doet de Kift
Deze single kwam vrijdag binnen. Nog niet zo vaak gehoord, dus mijn oordeel over die single hou ik nog effe voor me. Al kan ik nu al wel stellen dat de Kift uitvoering een tamelijk maf liedje is. Monofocus doet het met "knoeck". Ook wel een maf muziekje.

Anders nog mensen alhier die ook een annobement op de split singles van de Kift hebben en hun mening er over willen geven ?
Geen kloon

Plaats reactie