Nog steeds zonder bas.

Gaat iemand dit luisteren en een oordeel vellen?
Da's wel héél treurig voor een remaster van dit album. 'net iets minder dun'. Wat een blunder. Het zou het album klassieke status kunnen hebben gegeven.
Ik heb m beluisterd.
De live opnames rammen er lekker op los.
Niet aan mij besteed. De eerste drie elpees van Metallica vond ik er destijds net mee doorgaan, maar ook toen al ondergeschikt aan Slayer (globaal hetzelfde genre en destijds ook vaak wel in een adem genoemd). Van plaat 2 en 3 draai ik heel af en toe nog wel iets. Die latere elpees waaronder deze heb ik geloof ik wel op CD, maar daar vond ik toen al geen reet meer aan (waren koopjes en weggevertjes). Ik vond ze al suf, en toen kwam daar nog bij dat ze Napster om zeep hebben geholpen
Ach, invloeden!
Nee, dat was meer een soort finishing touch, waarmee ik mijn oordeel van de band afsluit, maar ook als ik ze sympathiek had gevonden, had ik er vanaf ...And Justice for All weinig tot niks meer aan gevonden qua muzikale beleving, en vond ik die eerdere platen eigenlijk ook al te gladjes en te rustig*, en bleken Slayer en andere soortgelijke bandjes beter in m'n behoefte te voorzien.
Dat ben ik met je eens.Siegfried Stahl schreef: ↑13 nov 2018, 10:06Het moet voor de muziek namelijk niets uitmaken of de artiest in zake een zakkenwasser is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast