Niet borderliner
Ok?!

Die zitten ook vast aan Aripiprazol?(klaz*) schreef:Net als de hele aardkloot.
Nee, die draait rustig door.Oved schreef:Die zitten ook vast aan Aripiprazol?(klaz*) schreef:Net als de hele aardkloot.
Oved schreef:Die zitten ook vast aan Aripiprazol?(klaz*) schreef:Net als de hele aardkloot.
mwah, dat begint ook al te wankelen(klaz*) schreef:Net als de hele aardkloot.
En je bent rancuneus.Oved schreef:Ik ben bipolair
Niet borderliner
Ok?!
Wordt vaak gemisdiagnosticeerd, Serieus.Oved schreef:Ik ben bipolair
Niet borderliner
Ok?!
Ik heb geen schizofrenie. Dat is uitgebreid onderzocht. Ik ben bij de UMCG geweest. Daar hebben ze dus mijn diagnose vastgesteld op bipolair stoornis met aanleg voor psychoses.1ofthemFaces schreef:Wordt vaak gemisdiagnosticeerd, Serieus.Oved schreef:Ik ben bipolair
Niet borderliner
Ok?!
Type 1 of 2?
Borderline kan trouwens naast een bipolaire stoornis bestaan, Is diagnostiek op een andere as.
Ik herinner me vooral dat je psychoses hebt doorlopen en stemmen had. Niet typische symptomen van een bipolaire stoornis, Eerder van een psychotische stoornis of schizofrenie.
Er werken echter nogal wat zwakzinnigen in de ggz en adequate diagonsticering lijkt aan modegrillen onderhevig.
Zelfkennis1ofthemFaces schreef: Er werken echter nogal wat zwakzinnigen in de ggz
Weet trouwens niet type 1 of 2. Zal het een keer opzoeken in dat ene mapje die ik meegekregen. Wat is het verschil?1ofthemFaces schreef:Wordt vaak gemisdiagnosticeerd, Serieus.Oved schreef:Ik ben bipolair
Niet borderliner
Ok?!
Type 1 of 2?
Borderline kan trouwens naast een bipolaire stoornis bestaan, Is diagnostiek op een andere as.
Ik herinner me vooral dat je psychoses hebt doorlopen en stemmen had. Niet typische symptomen van een bipolaire stoornis, Eerder van een psychotische stoornis of schizofrenie.
Er werken echter nogal wat zwakzinnigen in de ggz en adequate diagonsticering lijkt aan modegrillen onderhevig.
Juist, en ik ben helemaal niet dik!Oved schreef:Ik ben bipolair
Niet borderliner
Ok?!
iKer schreef:Even voor de duidelijkheid:
Erg kut, maar ik ben wel blij voor je dat er nu duidelijkheid en behandeling is.
Je komt nu een stuk rustiger over dan vroeger, en bent goed te handelen.
Edoch: sterkte!
Oved schreef:Dit bericht is geplaatst door Siegfried Stahl, deze gebruiker zit momenteel in je vijandenlijst. Toon dit bericht.
Dit bericht is geplaatst door Siegfried Stahl, deze gebruiker zit momenteel in je vijandenlijst. Toon dit bericht.
Dit bericht is geplaatst door Siegfried Stahl, deze gebruiker zit momenteel in je vijandenlijst. Toon dit bericht.
Ok, zal de reacties van die personen negeren dan.Krautsurfer schreef:Hee Oved.
Kap effe met elke keer te posten dat je een bericht niet kan lezen omdat iemand in je vijandenlijst zit.
Is irritant.
Voor iedereen.
Ja, maar mss reageert die persoon op mij en verwacht hij of zij een antwoord.(klaz*) schreef:Ja, dat is ook de hele bedoeling van zo'n vijandenlijst.
Oved schreef:Ja, maar mss reageert die persoon op mij en verwacht hij of zij een antwoord.(klaz*) schreef:Ja, dat is ook de hele bedoeling van zo'n vijandenlijst.
Doe jij ook.Oved schreef:Sowieso, nerds in het echt zijn heel anders dan hier op forum. Zo heeft Ram6 Frobbert eens ontmoet in het Oude Rkz, gewoon normale semi-aardige gozert. En hier scheld ie ons ineens uit voor koe en junk en weet ik veel wat nog meer.
Wat is dat toch?
En dat is sinds hij jullie ontmoet heeft? Interressant.Oved schreef:Sowieso, nerds in het echt zijn heel anders dan hier op forum. Zo heeft Ram6 Frobbert eens ontmoet in het Oude Rkz, gewoon normale semi-aardige gozert. En hier scheld ie ons ineens uit voor koe en junk en weet ik veel wat nog meer.
?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast