Topic mbt medicatie & de psychiatrie

Opmerkingen of vragen over Forumnerds.nl? Hier kun je ze kwijt.
frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Re: Even voor de duidelijkheid

Bericht door frobbert » 17 feb 2016, 12:31

Semi-aardig, that's me B-)
"I didn't spend all those years playing Dungeons and Dragons and not learn a little something about courage"

Oved
Forumgod

Bericht door Oved » 17 feb 2016, 12:36

Krautsurfer schreef:
Oved schreef:Sowieso, nerds in het echt zijn heel anders dan hier op forum. Zo heeft Ram6 Frobbert eens ontmoet in het Oude Rkz, gewoon normale semi-aardige gozert. En hier scheld ie ons ineens uit voor koe en junk en weet ik veel wat nog meer.

Wat is dat toch?
Doe jij ook.
Ik had iets gezegd (En niks onaardigs, helemaal niet) tegen N9 op Kargokult, en jij denkt dat het voor jou is en begint tegen mij te fuck-you'en. En vervolgens 'heb je er geen behoefte aan' als ik daar wat van zeg.
Meerdere keren heb je me dat geflikt.
Dus je zou bij jezelf te rade kunnen gaan als je wilt weten wat dat toch is.
We zitten hier op ForumNerds, wil je onze gedoe van kargoKult hier buiten laten?

Bij voorbaat dank.

Oved
Forumgod

Bericht door Oved » 17 feb 2016, 12:37

Krautsurfer schreef:En ik kan me ook nog maar al te goed herinneren hoe bizar Ramzje hier tegen 1ofthemFaces tekeer ging, die hij ook wel eens in real life ontmoet had, en wat volgens 1ofthemFaces ook best gezellig was geweest.
Dus tsjek vooral erg goed jullie eigen gedrag voordat je de vermoorde onschuld gaat staan lopen uithangen.
Dat kwam omdat 1ofthemFeaces naar tegen mij deed over mijn topics over Beauty & Fashion. Hij wilde dat ik op ging rotten naar een wijvenforum oid.

Krautsurfer
Forumgod

Bericht door Krautsurfer » 17 feb 2016, 13:36

Oved schreef:
Krautsurfer schreef:
Oved schreef:Sowieso, nerds in het echt zijn heel anders dan hier op forum. Zo heeft Ram6 Frobbert eens ontmoet in het Oude Rkz, gewoon normale semi-aardige gozert. En hier scheld ie ons ineens uit voor koe en junk en weet ik veel wat nog meer.

Wat is dat toch?
Doe jij ook.
Ik had iets gezegd (En niks onaardigs, helemaal niet) tegen N9 op Kargokult, en jij denkt dat het voor jou is en begint tegen mij te fuck-you'en. En vervolgens 'heb je er geen behoefte aan' als ik daar wat van zeg.
Meerdere keren heb je me dat geflikt.
Dus je zou bij jezelf te rade kunnen gaan als je wilt weten wat dat toch is.
We zitten hier op ForumNerds, wil je onze gedoe van kargoKult hier buiten laten?

Bij voorbaat dank.
Niks daarvan.
Dit is van mens tot mens. Maakt me niks uit op welk forum we zitten.
En ik vind je buitengewoon niet cool te dezent.
Jij verwacht de hele tijd speciale gunsten, maar kan zelf niks hebben.
Zou best kunnen dat dat allemaal met je bipolaire stoornis te maken heeft, en het spijt me oprecht dat je daar mee moet leven, want het lijkt me niet makkelijk, maar da's nog geen reden om me door jou om het minste of geringste af te laten zeiken, al helemaal niet omdat ik volgens mij altijd behoorlijk welwillend richting jou ben geweest.
Maar geen credit hoor, niks.
Dus dat.
Too Freud to live, too Jung to die.

Krautsurfer
Forumgod

Bericht door Krautsurfer » 17 feb 2016, 13:39

Oved schreef:
Krautsurfer schreef:En ik kan me ook nog maar al te goed herinneren hoe bizar Ramzje hier tegen 1ofthemFaces tekeer ging, die hij ook wel eens in real life ontmoet had, en wat volgens 1ofthemFaces ook best gezellig was geweest.
Dus tsjek vooral erg goed jullie eigen gedrag voordat je de vermoorde onschuld gaat staan lopen uithangen.
Dat kwam omdat 1ofthemFeaces naar tegen mij deed over mijn topics over Beauty & Fashion. Hij wilde dat ik op ging rotten naar een wijvenforum oid.
:nono:
Dat was al ver daarvoor, toen Rams vond dat alle VVD'ers z'n opa hadden vermoord of zoiets. Dat was niet zo mooi hoe die toen leegliep tegen 'Faces.
En inderdaad, die laatste keer toen jij d'r weer eens helemaal naast zat met je interpretatie van wat 'Faces' te vertellen had over al je spam-topics van toen, was ook geen fraai voorbeeld van tolerantie vanuit jullie kant. Gelijk dat verontwaardigde janktoontje over respect. :down:
Als je een beetje beter had gelezen en alles wat je wist over 'Faces in consideratie had genomen had het anders uit kunnen pakken.
Ik zou 'Faces' woordkeus niet gebruikt hebben, maar vond wel dat-ie gelijk had.
Laatst gewijzigd door Krautsurfer op 17 feb 2016, 16:47, 2 keer totaal gewijzigd.

Oved
Forumgod

Bericht door Oved » 17 feb 2016, 14:19

Ok duidelijk :wave:

Krautsurfer
Forumgod

Bericht door Krautsurfer » 17 feb 2016, 14:29

Mooi zo.
Ik hoop dat je er wat mee kunt.
:wave:

Oved
Forumgod

Bericht door Oved » 17 feb 2016, 14:36

Moet het eerst verwerken, nachtje over slapen, dromen over hebben etc.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 17 feb 2016, 16:22

Euhm, Oved... ik denk kdat Kraut gelijk heeft. Sorry, maar ik kan er niks anders van maken...
Blut Boden Baudet

Oved
Forumgod

Bericht door Oved » 17 feb 2016, 16:23

Duz?

Oved
Forumgod

Bericht door Oved » 17 feb 2016, 18:31

Krautsurfer schreef: Niks daarvan.
Zou best kunnen dat dat allemaal met je bipolaire stoornis te maken heeft, en het spijt me oprecht dat je daar mee moet leven, want het lijkt me niet makkelijk, maar da's nog geen reden om me door jou om het minste of geringste af te laten zeiken, al helemaal niet omdat ik volgens mij altijd behoorlijk welwillend richting jou ben geweest.
Dus dat.
Ik ben geen mens, ik ben een buitenaards wezen. Net als Ram6, hij is obvious een buitenaards wezen.

Ik verwacht helemaal nix van niemand. Snap niet hoe je daarbij komt, dat maak jij ervan. Enne ik zeikte jou slechts 1 x af op kargokult. Toen werd je boos op mij op basis van een misverstand van mijn kant en toen had ik er geen zin meer in en had zoiets van bekijk het maar.

Oved
Forumgod

Bericht door Oved » 17 feb 2016, 18:35

Krautsurfer schreef:
Dat was al ver daarvoor, toen Rams vond dat alle VVD'ers z'n opa hadden vermoord of zoiets. Dat was niet zo mooi hoe die toen leegliep tegen 'Faces.
En inderdaad, die laatste keer toen jij d'r weer eens helemaal naast zat met je interpretatie van wat 'Faces' te vertellen had over al je spam-topics van toen, was ook geen fraai voorbeeld van tolerantie vanuit jullie kant. Gelijk dat verontwaardigde janktoontje over respect. :down:
Als je een beetje beter had gelezen en alles wat je wist over 'Faces in consideratie had genomen had het anders uit kunnen pakken.
Ik heb geen zin om het voor Ram6 op te nemen als hij nix met dit forum meer te maken wil hebben. Vertelde gewoon mijn standpunt vanuit mijn perspectief.

Leuk hoe jullie "jullie" zeggen tegen mij telkens. Jij bent niet de enige daarin. Ram6 en ik zijn niet 1 geheel ofzo. Wellicht wel op een bepaalde manier, maar niet wat internet betreft. Hij doet totaal andere dingen als ik in discussies op verschillende plekken. Ik doe alleen FN en KK. Verder zit ik niet op andere fora.

Maar dat terzijde. Faces en ik zitten wel weer goed geloof ik. Hij had gister zelfs oprecht en serieus gereageerd op mijn welzijn of onzijn.

Maakt verder niet uit wie gelijk heeft, dat zal me aan mn reet roesten.

Krautsurfer
Forumgod

Bericht door Krautsurfer » 17 feb 2016, 18:41

Oved schreef:
Krautsurfer schreef: Niks daarvan.
Dus dat.
Ik ben geen mens, ik ben een buitenaards wezen. Net als Ram6, hij is obvious een buitenaards wezen.

Ik verwacht helemaal nix van niemand. Snap niet hoe je daarbij komt, dat maak jij ervan. Enne ik zeikte jou slechts 1 x af op kargokult. Toen werd je boos op mij op basis van een misverstand van mijn kant en toen had ik er geen zin meer in en had zoiets van bekijk het maar.
Verwacht je wel, want als je op dezelfde manier benaderd wordt zoals jij mensen benaderd ga je over de zeik. En niet zo'n beetje.
Zo kom ik daar dus bij.
En het is vaker gebeurd dan 1x. Je kan het terugzoeken, mocht je d'r zin in hebben. Ik niet meer, want ik heb het op KK al een paar keer voor je gequoot. Je kwam toen zelfs met de info dat je nauwelijks leest wat er staat en dat je 'maar wat typt'. Op zich prima, maar ga dan niet zo uit je ster als je iets niet in één keer snapt. Want dat slaat dan namelijk helemaal nergens op.
Dat misverstand van jou kant had je dus best mogen toegeven, in plaats van boos op me te worden omdat ik je vertelde dat je er naast zat.
Dus toen kreeg ik zoiets van 'bekijk het maar'.
Vind je dat erg vreemd?

Oved
Forumgod

Bericht door Oved » 17 feb 2016, 18:48

Krautsurfer schreef: Verwacht je wel, want als je op dezelfde manier benaderd wordt zoals jij mensen benaderd ga je over de zeik. En niet zo'n beetje.
Zo kom ik daar dus bij.
En het is vaker gebeurd dan 1x. Je kan het terugzoeken, mocht je d'r zin in hebben. Ik niet meer, want ik heb het op KK al een paar keer voor je gequoot. Je kwam toen zelfs met de info dat je nauwelijks leest wat er staat en dat je 'maar wat typt'. Op zich prima, maar ga dan niet zo uit je ster als je iets niet in één keer snapt. Want dat slaat dan namelijk helemaal nergens op.
Dat misverstand van jou kant had je dus best mogen toegeven, in plaats van boos op me te worden omdat ik je vertelde dat je er naast zat.
Dus toen kreeg ik zoiets van 'bekijk het maar'.
Vind je dat erg vreemd?
Ok duidelijk :mean: :p

Ik denk dat jullie mij niet zo extreem boeien om er al te veel energie en moeite in te steken. Zijn weinig nerds die ik "hoog" acht, dus dan lees ik de reacties ook meestal sporadisch. Zeg ik dat goed?

Naja, ik snap mezelf niet goed genoeg om mezelf uit te leggen aan forumpoppetjes.

Krautsurfer
Forumgod

Bericht door Krautsurfer » 17 feb 2016, 18:52

Oved schreef:
Krautsurfer schreef:
Ik heb geen zin om het voor Ram6 op te nemen als hij nix met dit forum meer te maken wil hebben. Vertelde gewoon mijn standpunt vanuit mijn perspectief.

Leuk hoe jullie "jullie" zeggen tegen mij telkens. Jij bent niet de enige daarin. Ram6 en ik zijn niet 1 geheel ofzo. Wellicht wel op een bepaalde manier, maar niet wat internet betreft. Hij doet totaal andere dingen als ik in discussies op verschillende plekken. Ik doe alleen FN en KK. Verder zit ik niet op andere fora.

Maar dat terzijde. Faces en ik zitten wel weer goed geloof ik. Hij had gister zelfs oprecht en serieus gereageerd op mijn welzijn of onzijn.

Maakt verder niet uit wie gelijk heeft, dat zal me aan mn reet roesten.
Jullie zijn soms boos over dezelfde dingen, en het is ook vaak 'Rams & Ik'. Doe jij trouwens vaker dan dat Rams dat doet..
Hoewel die meteen gaat steigeren als jij ergens al dan niet terecht boos om bent.
Zal er nog beter op letten, want is inderdaad zeker niet de bedoeling om 'jullie' op één hoop te gooien. Ben momenteel boos op jou, en niet op Rams.

Je vertelde niet alleen je standpunt, je stelde ook een vraag over het waarom betreffende het verschil in Nerds in real life en op het forum. Die vraag beantwoordde ik met wat voorbeelden waaruit bleek dat je je vraag met gemak zelf zou moeten kunnen beantwoorden.

Voor de rest kan Rams prima voor zichzelf zorgen, dus ik verwacht ook helemaal niet dat je het voor Rams op zou moeten nemen. Doe je trouwens soms wel. Gaat dan vaak mis.

Krautsurfer
Forumgod

Bericht door Krautsurfer » 17 feb 2016, 18:53

Oved schreef:Ik denk dat jullie mij niet zo extreem boeien om er al te veel energie en moeite in te steken.
:lol:
Ik geloof d'r niks van. Waarom kom je dan zo vaak hier?

Oved
Forumgod

Bericht door Oved » 17 feb 2016, 19:28

Krautsurfer schreef: :lol:
Ik geloof d'r niks van. Waarom kom je dan zo vaak hier?
Net zoals ik elke ochtend douche en koffie drink, is dit een gewoonte geworden.

gung ho
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door gung ho » 17 feb 2016, 21:49

Vrede op aarde en in de harten van de mens.
I was cured all right

Oved
Forumgod

Bericht door Oved » 18 feb 2016, 09:08

gung ho schreef:Vrede op aarde en in de harten van de mens.
Zeg dat maar tegen de Turkse premier/president. :roll:

gung ho
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door gung ho » 18 feb 2016, 09:17

Niet tegen de aanslagplegers?
I was cured all right

Krautsurfer
Forumgod

Bericht door Krautsurfer » 18 feb 2016, 09:40

Eigenlijk vind ik dat iedereen die de wereld wil verbeteren door middel van dodelijk geweld tegen willekeurige mensen de wereld significant zou verbeteren door dat dodelijke geweld eerst op zichzelf te gebruiken.

Oved
Forumgod

Bericht door Oved » 18 feb 2016, 09:52

gung ho schreef:Niet tegen de aanslagplegers?
Syrische Koerden zijn aanslagplegers? :roll:

gung ho
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door gung ho » 18 feb 2016, 10:01

Oved schreef:
Wie heeft het over Syrische Koerden? Ik heb het over aanslagplegers. :roll:
I was cured all right

Oved
Forumgod

Bericht door Oved » 18 feb 2016, 10:02

gung ho schreef:
Oved schreef:
Ik had het over de Syrische Koerden toen ik over de Turkse premier begon.

gung ho
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door gung ho » 18 feb 2016, 10:02

Krautsurfer schreef:Eigenlijk vind ik dat iedereen die de wereld wil verbeteren door middel van dodelijk geweld tegen willekeurige mensen de wereld significant zou verbeteren door dat dodelijke geweld eerst op zichzelf te gebruiken.
Helaas nemen deze zelfmoordenaars andere mensen mee naar de hemel.
I was cured all right

gung ho
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door gung ho » 18 feb 2016, 10:04

Oved schreef:
gung ho schreef:
Oved schreef:
Nee hoor. Ik heb je post teruggelezen en er staat niets over Syrische Koerden.
I was cured all right

Krautsurfer
Forumgod

Bericht door Krautsurfer » 18 feb 2016, 10:07

gung ho schreef:
Krautsurfer schreef:Eigenlijk vind ik dat iedereen die de wereld wil verbeteren door middel van dodelijk geweld tegen willekeurige mensen de wereld significant zou verbeteren door dat dodelijke geweld eerst op zichzelf te gebruiken.
Helaas nemen deze zelfmoordenaars andere mensen mee naar de hemel.
Dat moeten we d'r nog even uitmoduleren inderdaad.

Krautsurfer
Forumgod

Bericht door Krautsurfer » 18 feb 2016, 10:10

gung ho schreef:
Oved schreef:
gung ho schreef:
Oved schreef:
Klopt.
Wel een hoop rollende oogjes van Oved.

Oved
Forumgod

Bericht door Oved » 18 feb 2016, 10:12

gung ho schreef:[

Jij had het over vrede en dat soort BS en toen zei ik zeg dat maar tegen de Turkse premier.

En die comment van mijn kant was n.a.v. de berichtgevingen gister en vandaag over dat Turkije aanvallen pleegt op Syrische Koerden.

Maar goed, whatever.

gung ho
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door gung ho » 18 feb 2016, 11:44

Er is gister een aanslag gepleegd in Ankara. Of volg je het nieuws zo eenzijdig dat je dat niet hebt meegekregen? Ik dacht dat je het over de reactie van Erdogan op die aanslag had.

Wat meer duiding zou sommige posts geen kwaad doen Oved.
I was cured all right

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 18 feb 2016, 12:00

Oved schreef:vrede en dat soort BS

Oved
Forumgod

Bericht door Oved » 18 feb 2016, 12:49

gung ho schreef:Er is gister een aanslag gepleegd in Ankara. Of volg je het nieuws zo eenzijdig dat je dat niet hebt meegekregen? Ik dacht dat je het over de reactie van Erdogan op die aanslag had.

Die aanslag in Turkije boeit me niet, wat me wél boeit is dat Turkije aanvalt op Koerden in verschillende regio's buiten hun eigen gebied. Lijken de Israëliërs wel.

gung ho
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door gung ho » 18 feb 2016, 12:55

Oved schreef:
gung ho schreef:Er is gister een aanslag gepleegd in Ankara. Of volg je het nieuws zo eenzijdig dat je dat niet hebt meegekregen? Ik dacht dat je het over de reactie van Erdogan op die aanslag had.

Die aanslag in Turkije boeit me niet, wat me wél boeit is dat Turkije aanvalt op Koerden in verschillende regio's buiten hun eigen gebied. Lijken de Israëliërs wel.
Het ene mensenleven is minder waard dan het andere, toch Oved?
I was cured all right

frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door frobbert » 18 feb 2016, 13:09

Goed, dit topic ging over duidelijkheid dus :pig:
"I didn't spend all those years playing Dungeons and Dragons and not learn a little something about courage"

gung ho
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door gung ho » 18 feb 2016, 13:10

frobbert schreef:Goed, dit topic ging over duidelijkheid dus :pig:
Heb je duidelijkheid nodig jongen?
I was cured all right

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 18 feb 2016, 13:12

Duidelijkheid is soms best wel vernieuwend.
Two Librans reflect
Two Librans high and low in mind
To Oprah Winfrey
She studied bees
Studied bees two Librans

Krautsurfer
Forumgod

Bericht door Krautsurfer » 18 feb 2016, 13:14

Soms ook niet.

Oved
Forumgod

Bericht door Oved » 18 feb 2016, 13:15

gung ho schreef: Het ene mensenleven is minder waard dan het andere, toch Oved?
Heb ook in principe niks tegen Turken, alleen tegen de huidige regering.

frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door frobbert » 18 feb 2016, 13:24

gung ho schreef:
Wat bedoel je meid?

gung ho
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door gung ho » 18 feb 2016, 13:39

frobbert schreef:
gung ho schreef:
Wat bedoel je meid?
De vraag lijkt niet multi-interpretabel, het is mij onduidelijk wat je niet snapt.

Verder heb ik nu al geen zin meer in dit gesprek. :cry:
I was cured all right

frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door frobbert » 18 feb 2016, 13:44

Damn I'm good B-)

gung ho
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door gung ho » 18 feb 2016, 13:46

frobbert schreef:Damn I'm good B-)
Je zult het nodig hebben.

I was cured all right

frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door frobbert » 18 feb 2016, 13:47

:lol: :lol:

gung ho
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door gung ho » 18 feb 2016, 13:51

:lol: :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol:

I was cured all right

frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door frobbert » 18 feb 2016, 13:54

Afbeelding

:finger:

:wave:

Oved
Forumgod

Bericht door Oved » 21 feb 2016, 10:26

Ik heb besloten om GEEN nieuws meer te kijken of volgen. Ik word er namelijk "raar" van.

Bovendien krijg je er grijze haartjes van. :yes:

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 21 feb 2016, 10:47

de rest van de wereld IS er al raar van...das de bedoeling ook van nieuws...massamanipulatie
Facilitator, katalysator, transformator

Whatever makes you happy, dude.

Oved
Forumgod

Bericht door Oved » 21 feb 2016, 11:18

Maar hoe moet je op de hoogte blijven van actualiteiten?

Offe hutje op de hei?

Oved
Forumgod

Bericht door Oved » 21 feb 2016, 12:41

Oved schreef:Maar hoe moet je op de hoogte blijven van actualiteiten?

Offe hutje op de hei?
Elke zondag ZML kijken :pig:

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 21 feb 2016, 12:44

Oved schreef:Ik heb besloten om GEEN nieuws meer te kijken of volgen. Ik word er namelijk "raar" van.

Bovendien krijg je er grijze haartjes van. :yes:
:up:

Plaats reactie