Ik weet niet wie Soros is

Opmerkingen of vragen over Forumnerds.nl? Hier kun je ze kwijt.
United Hope
Heeft Geen Leven

Re: Ik weet niet wie Soros is

Bericht door United Hope » 26 sep 2018, 03:21

Krautsurfer schreef:
25 sep 2018, 21:22
United Hope schreef:
25 sep 2018, 21:15
slaap is het meest heilige dat er bestaat

de wereld is een teringzooi omdat men dat niet wil beseffen
We slapen met z'n allen steeds minder.
Domme ontwikkeling. Gevaarlijk, ook.
JUIST

en het vervelende is dat de slapende revolutionair het altijd moet afleggen tegen de wakende waardoor wij verstandige slaapliefhebbers het altijd afleggen tegen die zakkewassers wiens brein een slaapgebrekkerige gatenkaas is

ysfoxy zit daar achter denk ik
668 neighbour of the beast

United Hope
Heeft Geen Leven

Bericht door United Hope » 26 sep 2018, 03:31

Krautsurfer schreef:
25 sep 2018, 21:26

En die relaxte toestand, die ga ik denk ik morgen in! :bounce:
Ik heb een nieuw vers boek, waar ik vandaag al een deuk in heb geslagen, en nadat ik morgenochtend Krautsurfette naar school heb gebracht, ga ik d'r in verder! Met een keur aan uiterst intrigerende goed aansluitende muziek op de shuffle. Mild kopje koffie en een stroopwafel d'r bij... Nu al zin in.
Ik heb een engel in de staat naast mij

tweedehandswinkel

verkoopt alleen kleding
eerste keer wilde ik sandaaltjes kopen voor mijn dochter maar ik wist de maat niet
kreeg ik ze allemaal mee en dan moest ik ze thuis maar passen

twee week terug stonden daar allemaal dozen vol sci-fi
ik vroeg wat ze kosten

die zijn voor et filiaal aan het damsterdiep en die zijn stom (dat klopt dat zijn gore oplichters die absurde prijzen rekenen voor zaken die ze zelf gratis ontvangen) gaf me ALLE boeken gratis

Was er blij mee dat ik er blij mee was

Vandaag kocht ik een badjasje en een broekje voor mijn dochter (die ik voor het gemak bij me had)
mocht ik een euro betalen

overweeg een beetje daar te gaan werken

:love:

ik heb dus een hele grote tas vol met BOEKEN

en tevens ALle duivelsprinsen in een boek (die overgens een record heeft van druk- en zetfouten maar dat terzijde)
Mensen die boeken aan armlastige lezer geven verdienen zaken als standbeelden

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 26 sep 2018, 07:30

Allejezus die blijven thuis omdat ze verkouden zijn :lol: :nooo:
Facilitator, katalysator, transformator

Whatever makes you happy, dude.

Rainy Day Woman
Heeft ECHT geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 26 sep 2018, 07:38

:roll:
"Het is allemaal van het niveau van een kermisattractie, en het is verbazingwekkend dat mensen van boven de zeven bij zoiets serieus kunnen blijven."

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 26 sep 2018, 07:44

Ja echt... Geen werk meegemaakt waar je dat kon maken. Zo erg is verkouden niet. Echt griep, dan blijf je wel thuis. Griepje alleen als je lui bent. Maar verkoudheid :lol: OK, had wel ns een cliënt zonder afweer, daar mocht je dan niet heen maar verder hebben onze zwakke klantjes het vaak al voor ons aan gehad ;) en in horeca kun je het al helemaal niet maken...moet de toko dan maar dichtblijven om je snotneusje? Kom op zeg, zwakke autorijdende ebikende mensjes van nu allejezus. Allemaal onmisbaar in rijk genoeg werk om het te kunnen en willen betalen ook nog :crazy:

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 26 sep 2018, 08:53

Ik vind dat een kok ook thuis moet blijven als hij verkouden is. Vind ik.
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl. Lidnr.66.

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 26 sep 2018, 08:57

Krautsurfer schreef:
Eigen verantwoordelijkheid zou dan ook moeten inhouden uitzieken totdat je uitgeziekt bent. Helaas zien maar weinig werkgevers dat zitten. Die denken dat er snorren gedrukt worden. Een kloterige instelling vind ik dat.
Bij mijn werkgever - en ik neem aan dat dat voor alle gelijkwaardige zorginstellingen geldt; er is immers een CAO - zit dat zo:
  1. Als je je binnen een periode van 365 dagen drie keer ziek meldt, krijg je een verzuimgesprek. Dat is vooral zonde van jouw en de betreffende manager z'n tijd, maar wettelijk (de zgn. "Wet Poortwachter") verplicht. Ze gaan dan uitleggen wat het kost enzo, en doen een soort moreel beroep op je om dat te voorkomen. Het heeft verder geen enkele consequentie. Ik ken hier en daar mensen waarvan ik het idee heb (ik hou het niet bij) dat die om de anderhalve maand wel een keer ziek zijn.

2. De lengte van een ziekmelding is weer van minder belang. Dus als je je een keer ziek meldt, kan je inderdaad beter gewoon goed uitzieken en niet na twee dagen alweer het werk hervatten. Dus als je drie keer binnen 365 dagen, twee dagen ziek bent, krijg je zo'n gesprek, maar als je twee keer anderhalve week ziek thuis blijft, niet.

3. Ik vermoed dat je, als het langer dan een bepaalde periode gaat duren, wel in een of ander traject terechtkomt: gesprekken met de bedrijfsarts (die voor het bedrijf werkt, en niet voor jou) enzo. Toch ken ik zijdelings iemand die dit ruim twee jaar heeft weten te rekken, met klachten die nooit echt duidelijk zijn geworden (zo'n verhaal van: "ze kunnen niks vinden") en daarna ergens anders is gaan werken.

4. De personele bezettingen zijn vaak dermate klote dat een ziekmelding betekent dat je collega's veel meer moeten doen en de kans groter wordt dat er dingen vergeten worden en misgaan. (Soms wordt er wel vervanging geregeld, maar dat heeft eigenlijk alleen maar zin bij simpele klusjes, wat maar een klein deel is van het werk; als je de patiënten niet (of niet goed) kent, kan je niet zo heel veel betekenen, hoewel het met het oog op eventuele calamiteiten wel handig is om in ieder geval voldoende personeel te hebben.) Maar als je ziek bent, moet je je daar toch maar niks van aantrekken: als je ziek gaat werken, loop je bovendien het risico dat jij met je zieke kop / lijf in zo'n onderbezetting mag zorgen dat alles goed loopt.

5. Ziekmeldingen gaan ten koste van de afdeling, dus niet ten koste van de gehele organistatie. Die persoon die ik noemde bij #3 geeft die periode, als fulltimer, 'ziek' op het dienstrooster gestaan. Dat team, en die patiëntenpopulatie, hebben het dus ruim twee jaar met een fulltimer minder moeten doen.
"'Samenleving' is een biologische constructie."
                                                — Kryptozoid, lid 69

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 26 sep 2018, 09:29

Richardus schreef:
26 sep 2018, 07:30
Allejezus die blijven thuis omdat ze verkouden zijn :lol: :nooo:
Wat ben je, keer op keer, toch een ontzettende stomme hork. Mijn complimenten.
'We zijn bezig het ongedwongene van het forum te killen met de constante metacommunicatie en analyses.'

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 26 sep 2018, 10:18

Kryptozoid schreef:
26 sep 2018, 08:57
Krautsurfer schreef:
Eigen verantwoordelijkheid zou dan ook moeten inhouden uitzieken totdat je uitgeziekt bent. Helaas zien maar weinig werkgevers dat zitten. Die denken dat er snorren gedrukt worden. Een kloterige instelling vind ik dat.
Bij mijn werkgever - en ik neem aan dat dat voor alle gelijkwaardige zorginstellingen geldt; er is immers een CAO - zit dat zo:
  1. Als je je binnen een periode van 365 dagen drie keer ziek meldt, krijg je een verzuimgesprek. Dat is vooral zonde van jouw en de betreffende manager z'n tijd, maar wettelijk (de zgn. "Wet Poortwachter") verplicht. Ze gaan dan uitleggen wat het kost enzo, en doen een soort moreel beroep op je om dat te voorkomen. Het heeft verder geen enkele consequentie. Ik ken hier en daar mensen waarvan ik het idee heb (ik hou het niet bij) dat die om de anderhalve maand wel een keer ziek zijn.

2. De lengte van een ziekmelding is weer van minder belang. Dus als je je een keer ziek meldt, kan je inderdaad beter gewoon goed uitzieken en niet na twee dagen alweer het werk hervatten. Dus als je drie keer binnen 365 dagen, twee dagen ziek bent, krijg je zo'n gesprek, maar als je twee keer anderhalve week ziek thuis blijft, niet.

3. Ik vermoed dat je, als het langer dan een bepaalde periode gaat duren, wel in een of ander traject terechtkomt: gesprekken met de bedrijfsarts (die voor het bedrijf werkt, en niet voor jou) enzo. Toch ken ik zijdelings iemand die dit ruim twee jaar heeft weten te rekken, met klachten die nooit echt duidelijk zijn geworden (zo'n verhaal van: "ze kunnen niks vinden") en daarna ergens anders is gaan werken.

4. De personele bezettingen zijn vaak dermate klote dat een ziekmelding betekent dat je collega's veel meer moeten doen en de kans groter wordt dat er dingen vergeten worden en misgaan. (Soms wordt er wel vervanging geregeld, maar dat heeft eigenlijk alleen maar zin bij simpele klusjes, wat maar een klein deel is van het werk; als je de patiënten niet (of niet goed) kent, kan je niet zo heel veel betekenen, hoewel het met het oog op eventuele calamiteiten wel handig is om in ieder geval voldoende personeel te hebben.) Maar als je ziek bent, moet je je daar toch maar niks van aantrekken: als je ziek gaat werken, loop je bovendien het risico dat jij met je zieke kop / lijf in zo'n onderbezetting mag zorgen dat alles goed loopt.

5. Ziekmeldingen gaan ten koste van de afdeling, dus niet ten koste van de gehele organistatie. Die persoon die ik noemde bij #3 geeft die periode, als fulltimer, 'ziek' op het dienstrooster gestaan. Dat team, en die patiëntenpopulatie, hebben het dus ruim twee jaar met een fulltimer minder moeten doen.
:D Ik geloof dat ik wel weet wie er twee jaar ziek thuis heeft gezeten. Ze zullen z'n bloed wel kunnen drinken op die afdeling.
Maar wat een kadaverdiscipline is me dat zeg. Met andere woorden: Als je je ziekmeldt, naai je je collega's... Echt bizar dat er geen goede vervanger kan worden gevonden voor iemand die twee jaar thuis zit. Iedereen moest toch ZZP'er worden, voor meer flexibiliteit?
Leve het neo-liberalisme, zullen we maar zeggen.

Ik heb bij diverse kleinere bedrijfjes gewerkt waar een ziekmelding als consequentie kon hebben dat een project gewoon niet doorging. Vaak zat met een koortsige kop doorgeweekt, met alle consequenties van dien.. Dus een week later je buurman met dezelfde symptonen en zo, en maar doorwerken om de baas z'n centen te verdienen.

Ik heb inmiddels de mazzel voor een middelgroot bedrijf te werken waar dat soort dingen beter opgevangen worden, en daar komt nog eens bij dat ik, ondanks allerlei geruchten van een weekje of wat terug*, een kwartaal vooruit loop met m'n werk, dus mijn weekje thuis zal verder weinig consequenties hebben.

*Ik kijk naar jullie, David en Snif.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Krautsurfer op 26 sep 2018, 13:22, 1 keer totaal gewijzigd.
'We zijn bezig het ongedwongene van het forum te killen met de constante metacommunicatie en analyses.'

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 26 sep 2018, 13:16

Krautsurfer schreef:
26 sep 2018, 10:18
Kryptozoid schreef:
26 sep 2018, 08:57
<knip>
:D Ik geloof dat ik wel weet wie er twee jaar ziek thuis heeft gezeten. Ze zullen z'n bloed wel kunnen drinken op die afdeling.
:? :? :?
Laatst gewijzigd door Kryptozoid op 26 sep 2018, 13:19, 1 keer totaal gewijzigd.
                                                — Kryptozoid, lid 69

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 26 sep 2018, 13:19

Kryptozoid schreef:
26 sep 2018, 13:16

Nee? Ik dacht dat ik 'm kende. Zal wel niet, dan.

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 26 sep 2018, 13:19

Krautsurfer schreef:
26 sep 2018, 13:19
Kryptozoid schreef:
26 sep 2018, 13:16

Nee? Ik dacht dat ik 'm kende. Zal wel niet, dan.
Bij mijn weten volslagen niet.
                                                — Kryptozoid, lid 69

United Hope
Heeft Geen Leven

Bericht door United Hope » 26 sep 2018, 14:06

slavernij ophemelen
het is me wat @rish al shard

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 26 sep 2018, 17:43

United Hope schreef:
26 sep 2018, 14:06
@rish al shard
:crazy: :eek: :pig:

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 26 sep 2018, 17:44

United Hope schreef:
slavernij ophemelen
Zwakte neersabelen

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 26 sep 2018, 18:08

En ook juist antikapitalistisch dat zij zulke onbenullige misbare functies hebben dat ze om zo'n kulreden thuis kunnen blijven en dat er zo veel geld rondslingsrt dat dat daaraan verspild kan worden. Laat staan hart voor het werk dat men om zoiets al liever thuis lummel dan wat bijdraagt. Natuurlijk hoort men gewoon hard aan den arbeit, zeker als linkse ridders. Als het nuttig werk was. Nuttiger dan tekeningetjes maken voor computerspelletjes. Gewoon een plein schrobben ofzo.

United Hope
Heeft Geen Leven

Bericht door United Hope » 26 sep 2018, 18:13

Richardus schreef:
26 sep 2018, 17:44
United Hope schreef:
slavernij ophemelen
Zwakte neersabelen
belachelijk

United Hope
Heeft Geen Leven

Bericht door United Hope » 26 sep 2018, 18:14

Richardus schreef:
26 sep 2018, 18:08
En ook juist antikapitalistisch dat zij zulke onbenullige misbare functies hebben dat ze om zo'n kulreden thuis kunnen blijven en dat er zo veel geld rondslingsrt dat dat daaraan verspild kan worden. Laat staan hart voor het werk dat men om zoiets al liever thuis lummel dan wat bijdraagt. Natuurlijk hoort men gewoon hard aan den arbeit, zeker als linkse ridders. Als het nuttig werk was. Nuttiger dan tekeningetjes maken voor computerspelletjes. Gewoon een plein schrobben ofzo.
altright rish al shard

everybody in the house say
sukkel!

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 26 sep 2018, 18:16

SUKKEL YAY!!!!

United Hope
Heeft Geen Leven

Bericht door United Hope » 26 sep 2018, 18:17

ik heb persoonlijk meer last van schone pleinen dan van computerspelletjes

laat die pleinen eens met rust
teringherrie altijd van die gemeentereiniginsgroenvernietigers :down:

al dat werk komt zowiezo ellende van
elke dag dat iemand thuis zit is weer minder ellende in de wereld

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 26 sep 2018, 18:18

Richardus schreef:
26 sep 2018, 18:08
:lol:
Sukkel.

United Hope
Heeft Geen Leven

Bericht door United Hope » 26 sep 2018, 18:27

rish al shard is eigelijk de perfecte slaaf

wil zijn meesters tijd niet verspillen door zaken als beenamputaties

doorzwoegen tot de dood
niks geen pensioen of ziekteverlof
eigelijk is dat betaald worden ook maar voor mietjes

United Hope
Heeft Geen Leven

Bericht door United Hope » 26 sep 2018, 18:28

enige reden dat riesje betaald wil worden is omdat ie dan tegen anderen kan zeggen dat hij keihard werkt voor zijn geld

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 26 sep 2018, 18:32

United Hope schreef:
26 sep 2018, 18:27
rish al shard is eigelijk de perfecte slaaf

wil zijn meesters tijd niet verspillen door zaken als beenamputaties

doorzwoegen tot de dood
niks geen pensioen of ziekteverlof
eigelijk is dat betaald worden ook maar voor mietjes
Tsjah, als daar al je zelfrespect vanaf hangt.. dan ben je je kutbaan.
Dan is het uiterst pijnlijk om geconfronteerd te worden met mensen die een andere regeling met hun leven hebben gesloten. En nog zuurder als dat nog blijkt te werken ook.
Lullig voor ‘m, maar de enige die dat kan veranderen is-ie zelf. De sukkel.

United Hope
Heeft Geen Leven

Bericht door United Hope » 26 sep 2018, 18:45

ach ja

hij doet belangrijk werk

maar je ego opkrikken en afgeven op anderen
ondertussen bakken met vrije tijd die knul zit meer in de trein dan dat ie werkt

dan valt ie weer schijtlijsters lastig op ameland de dag daarna zit ie in de bossen van almere huismussen van het dak te gluren om daarna Grödknäkkerg te kijken in Breda om de dag daarna het oezbeeks symphonieorkost in de schouwburg van den Helder te begluren

luizenbaantje kennelijk
geen wonder datie een verkoudheid niet als een reden ziet niet te komen
ik trof ooit wegens mijn werk een bejaarde dame in een rolstoel die als zorg alleen nog maar 10 minuten in de ochtend iemand had die haar steunkousen aandeed - dat zak riesjes baan wel zijn - 10 minuten werk en daarna die wielewaal zoeken
dudeljo zing riesjes lied

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 26 sep 2018, 18:59

United Hope schreef:
26 sep 2018, 18:45
ach ja

hij doet belangrijk werk

maar je ego opkrikken en afgeven op anderen
ondertussen bakken met vrije tijd die knul zit meer in de trein dan dat ie werkt

dan valt ie weer schijtlijsters lastig op ameland de dag daarna zit ie in de bossen van almere huismussen van het dak te gluren om daarna Grödknäkkerg te kijken in Breda om de dag daarna het oezbeeks symphonieorkost in de schouwburg van den Helder te begluren

luizenbaantje kennelijk
geen wonder datie een verkoudheid niet als een reden ziet niet te komen
ik trof ooit wegens mijn werk een bejaarde dame in een rolstoel die als zorg alleen nog maar 10 minuten in de ochtend iemand had die haar steunkousen aandeed - dat zak riesjes baan wel zijn - 10 minuten werk en daarna die wielewaal zoeken
dudeljo zing riesjes lied
Pff..
Hij doet werk dat-ie waarschijnlijk zelf leuk en zinvol vindt, net als ik. Zal best belangrijk zijn, maar dat is nog geen reden om, inderdaad, anderen te gaan afzeiken die gewoon naar de dokter zijn gegaan en het advies hebben gekregen eens een weekje uit te zieken. Echt zo stom, dat je op je borst roffelen dat je nooit ziek bent, en dat juh guhwoon mot werrukuh, ook als je verkouden bent. Wees godverdomme blij dat er langzaam een einde komt aan die stompzinnige praktijken. Wat een zak hooi.

United Hope
Heeft Geen Leven

Bericht door United Hope » 26 sep 2018, 19:04

leek koekblik wel

zou koekblik m gehacked hebben?

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 26 sep 2018, 20:49

Riesje kan uitstekend zelf de botte eikel uithangen, heeft-ie koekblik niet voor nodig.

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 27 sep 2018, 06:17

Naar de dokter met een najaarsverkoudheid?! :lol: :nooo:

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 27 sep 2018, 06:56

Ziek zijn is een keuze. Zo is het gewoon. Nietwaar R.?
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 27 sep 2018, 06:57

United Hope schreef:
26 sep 2018, 18:45

ik trof ooit wegens mijn werk
Zeer geestig! :worship:
Johnny Lydon 1983

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 27 sep 2018, 07:14

Siegfried Stahl schreef:
27 sep 2018, 06:56
Verkoudheid is geen ziek zijn, dude :lol: en ja; het risico daarop kun je met goede weerstand in grote mate verminderen. En als je het wel hebt blijf je niet thuis van je werk, of het moet zinloos werk zijn dat je te missen bent en er teveel geld is zodat je absentie nog doorbetaald kan worden ook, en daarvoor dan ook nog ter validatie naar een dokter :lol: hilarisch. Wat een arbeidsethos!

Men zegt altijd dat verkoudheid er uit moet zoals het er in kwam. In geval van die kantoorzittertjes is het dus in de sauna; lekker oververwarmd lui met de dikke reet op de loungebanken zitten snacken :upup:

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 27 sep 2018, 07:41

Ik zal het nog een keer uitleggen voor die uiterst domme hampel.
Natuurlijk kan ik doorwerken. Maar, bij ons is het zo’n beetje beleid dat als je loopt te hoesten en snotteren, je gewoon naar de doc gaat. Dit om je collega’s dezelfde ellende te besparen. Dan zegt de doc: blijf maar een paar dagen thuis. Iedereen blij.
Ik werk eindelijk ‘s een keer voor een goed georganiseerde studio waar dit gewoon kan. Ik hoef niks te bewijzen, niemand hoeft extra werk te doen, en ik ga maandag gewoon weer aan de slag. Mag jij allemaal vreselijk vinden, maar in mijn ogen ben je gewoon een triest stuk verdriet met een kutmentaliteit. Je werkgever zal het ongetwijfeld prachtig vinden.
Verder zou je ‘ns stil kunnen staan bij het feit dat nu eenmaal niet iedereen het geluk heeft om in de zorg te mogen werken.
Laatst gewijzigd door Krautsurfer op 27 sep 2018, 10:58, 1 keer totaal gewijzigd.

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 27 sep 2018, 08:39

Ik probeer altijd te gaan werken. Zo ben ik opgevoed. Ziek thuis blijven = je aanstellen. Iets van die mentaliteit zit er bij mij nog steeds. De afgelopen jaren probeer ik daarin een iets andere houding aan te nemen en meld ik mezelf soms ziek. Bij diarree en/of overgeven, maar ook als ik aan het einde zit van een slapeloze periode en eigenlijk niet goed meer kan functioneren.

Bij mij is het daadwerkelijk zo dat als ik thuisblijf anderen mijn werk over moeten nemen. Dat vind ik geen prettig idee. Daarnaast heb ik er een teringhekel aan om op de bank te liggen terwijl ik mezelf nuttig had kunnen maken.

Ik heb me de afgelopen (pak 'm beet) twintig jaar gemiddeld één of twee dagen per jaar ziek gemeld. Maar goed: ik ben leraar dus ik werk maar de helft van een jaar. :p
It's just not understanding...

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 27 sep 2018, 08:41

Ik weet nog steeds niet wie Soros precies is. :erm:

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 27 sep 2018, 09:05

Soros is een virus waar je ziek van kan worden. Net zoiets als het Rota of Noro virus. Het Soros virus!
Johnny Lydon 1983

David
Hop hop

Bericht door David » 27 sep 2018, 10:19

Maakt het enig verschil dat Krautsurfer zich ziek meldt van werk of niet dan? :?
De uitkomst blijkt exact dezelfde; hij post nog steeds op forumnerds.nl tijdens de gebruikelijke werkuren :upup:
Laatst gewijzigd door David op 27 sep 2018, 10:25, 1 keer totaal gewijzigd.

David
Hop hop

Bericht door David » 27 sep 2018, 10:21

United Hope schreef:
25 sep 2018, 20:49

jammer dat ik buiten ook een bepaalde buurman tegen het lijf kan lopen - die overigens al een tijdje zich gedraagt wat mijn suicidale gevoelens heeft weggenomen

dat wisten jullie nog niet

toch vreemd hoe erg een sukkel je op het randje kan drijven
Ja hallo, vorige maand kregen wij nog de schuld van je zelfmoordgedachten :bounce:
Nu krijgt je buurman de eer :protest: :down:

frobbert
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door frobbert » 27 sep 2018, 10:44

Ik moet me ook wel echt hondsberoerd voelen voordat ik me ziek meld. Is in die bijna 10 jaar dat ik nu bij deze stichting werk nog maar een keer of twee gebeurd denk ik (en toen vijf jaar geleden mijn moeder overleed natuurlijk maar dat zijn omstandigheden). Ik heb wel m'n vaste afspraken met cliënten maar mocht het me echt niet lukken te gaan werken dan heb ik voldoende vertrouwen in mijn teamgenoten dat die deze overnemen danwel verzetten.
“May my mercy prevail over my wrath.”

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 27 sep 2018, 11:03

R. heeft dat liever niet. En David ook niet.
Johnny Lydon 1983

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 27 sep 2018, 11:16

Probeer 't maar eens.
Geconcentreerd werken in een open ruimte met zo'n 30 collega's, terwijl de gozer achter je zich de hele dag door, dag in dag uit de tering hoest en snottert.

Niet zo leuk voor de collega's, en niet zo leuk voor diegene die hoest en uit eigen ervaring maar al te goed weet hoe funest het voor z'n directe collega's is.
Daarom bij ons:
Doe je stoere attitude de deur uit.
Ga lekker naar huis.
Rust uit,
wordt beter
en kom dan terug.

¯\_(ツ)_/¯

Moest er ook aan wennen, maar het bevalt me wel.
Laatst gewijzigd door Krautsurfer op 27 sep 2018, 11:28, 1 keer totaal gewijzigd.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 27 sep 2018, 11:18

Richardus schreef:
27 sep 2018, 07:14
Siegfried Stahl schreef:
Verkoudheid is geen ziek zijn, dude
Omg... SUKKEL.
Dat het niet de ergste ziekte ter wereld is betekent nog niet dat het geen ziekte is.
Werkelijk...
Extreemlinksche drammert

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 27 sep 2018, 11:41

Hij vergelijkt mij wel met The Dude. Dat is dan wel weer mooi!
Johnny Lydon 1983

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 27 sep 2018, 12:27

iKer schreef:
27 sep 2018, 11:18
Richardus schreef:
Siegfried Stahl schreef:
Omg... SUKKEL.
Dat het niet de ergste ziekte ter wereld is betekent nog niet dat het geen ziekte is.
Werkelijk...
Ben je nou echt zo dom of is het weer je brakke taalbegrip

lijkt beide

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 27 sep 2018, 12:53

Siegfried Stahl schreef:
27 sep 2018, 11:41
Hij vergelijkt mij wel met The Dude. Dat is dan wel weer mooi!
IRL werd ik vaak The Dude genoemd. :oops:
It's just not understanding...

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 27 sep 2018, 12:54

Richardus schreef:
27 sep 2018, 12:27
iKer schreef:
27 sep 2018, 11:18
Richardus schreef:
Siegfried Stahl schreef:
Omg... SUKKEL.
Werkelijk...
Ben je nou echt zo dom of is het weer je brakke taalbegrip

lijkt beide
Welk deel van SUKKEL begrijp jij niet?
Extreemlinksche drammert

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 27 sep 2018, 13:04

waar gaat dit in hemelsnaam over? ging toch over soros? dan gaat het weer over verkoudheid en toen over sukkels?

OMG OFF-TOPIC :hitler: godwin

Number9
Knuffelnerd

Bericht door Number9 » 27 sep 2018, 13:15

SoroS is een palindroom. Dat zou voldoende aanwijzing moeten zijn.
Number9, lid nummer 25.
The sacred pint alone can unbind the tongue of Dedalus.

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 27 sep 2018, 13:16

:eek:

Number9
Knuffelnerd

Bericht door Number9 » 27 sep 2018, 13:17

The Truth is out there.
Number9, lid nummer 25.
The sacred pint alone can unbind the tongue of Dedalus.

Plaats reactie