Onbekommerd, zonnig vs. de rest
- Onbekommerd, zonnig
- Forumnerd
Onbekommerd, zonnig vs. de rest
Kom es met iets prikkelends, iets nieuws, iets inspirerends. Steeds weer dezelfde meuk, gepresenteerd op dezelfde toontjes, gelardeerd met dezelfde meninkjes, dezelfde gebbetjes.

Re: Onbekommerd, zonnig vs. de rest
Jij eerst. Als iemand drijft op herhaling ben jij het wel.
Our mission was to graze the dust in search of a mystery stripped of anything serious.
z'n lijstje van twee jaar terug was anders behoorlijk goed
Facilitator, katalysator, transformator
Whatever makes you happy, dude.
- Onbekommerd, zonnig
- Forumnerd
Lijstje? 

- Billy Blitzkrieg
- Forum Diva
Kunnen we het hier eindelijk eens hebben over dat burgetruttige ouwelullen museum in die duffe achterhoek met die snobistische gaypride semi-intellectueel aan het roer?
Fijn
Fijn

Erelid der pro-multiculturele gedachtepolitie
- Onbekommerd, zonnig
- Forumnerd
Een onorigineel antwoord. Veilig, ontwijkend, pijnlijk ongrappig, rancuneus en geborneerd. Ouwe koek, door mottige zuurbekjes gepresenteerd. Onbekommerd, zonnig zegt: neen.gung ho schreef:Jij eerst. Als iemand drijft op herhaling ben jij het wel.
Hiervoor heb ik godverdikkeme dit prachttopic niet geïnitieerd.

- Onbekommerd, zonnig
- Forumnerd
Kijk: deze is nieuw, verfrissend, ja: avant gardistisch welhaast. Top!Billy Blitzkrieg schreef:Kunnen we het hier eindelijk eens hebben over dat burgetruttige ouwelullen museum in die duffe achterhoek met die snobistische gaypride semi-intellectueel aan het roer?
Fijn

- Billy Blitzkrieg
- Forum Diva
Nu nog een verfrissende update over het wel en wee van het museum in kwestie en uw dictatoriale regime aldaar te dezent 

Erelid der pro-multiculturele gedachtepolitie
mweh, een of andere opsomming met Obituary en Ghost enzoOnbekommerd, zonnig schreef:Lijstje?
Trut! :POnbekommerd, zonnig schreef:Kom es met iets prikkelends, iets nieuws, iets inspirerends. Steeds weer dezelfde meuk, gepresenteerd op dezelfde toontjes, gelardeerd met dezelfde meninkjes, dezelfde gebbetjes.
"We take a Norwegian cruise but we don't go to Norway"
Cobalt
Mijn antwoord was niet veilig. Ik stelde me open voor het onoriginele antwoord dat ik verwachtte. Het was niet ontwijkend, ik ging de aanval in, op een beschaafde manier. Het was ongrappig, maar niet pijnlijk ongrappig want het was niet grappig bedoeld. Rancuneus was het niet. Ik vind je niet zo interessant, maar koester verder geen wrok. En geborneerd is een veel te moeilijk woord, maar ook daar ben ik het vast niet mee eens.Onbekommerd, zonnig schreef:Een onorigineel antwoord. Veilig, ontwijkend, pijnlijk ongrappig, rancuneus en geborneerd. Ouwe koek, door mottige zuurbekjes gepresenteerd. Onbekommerd, zonnig zegt: neen.gung ho schreef:Jij eerst. Als iemand drijft op herhaling ben jij het wel.

Jij zegt mottig zuurbekje, ik zeg:
Our mission was to graze the dust in search of a mystery stripped of anything serious.
- Onbekommerd, zonnig
- Forumnerd
Neen Gung Ho. Je bent te licht bevonden.gung ho schreef:Mijn antwoord was niet veilig. Ik stelde me open voor het onoriginele antwoord dat ik verwachtte. Het was niet ontwijkend, ik ging de aanval in, op een beschaafde manier. Het was ongrappig, maar niet pijnlijk ongrappig want het was niet grappig bedoeld. Rancuneus was het niet. Ik vind je niet zo interessant, maar koester verder geen wrok. En geborneerd is een veel te moeilijk woord, maar ook daar ben ik het vast niet mee eens.Onbekommerd, zonnig schreef:Een onorigineel antwoord. Veilig, ontwijkend, pijnlijk ongrappig, rancuneus en geborneerd. Ouwe koek, door mottige zuurbekjes gepresenteerd. Onbekommerd, zonnig zegt: neen.gung ho schreef:Jij eerst. Als iemand drijft op herhaling ben jij het wel.![]()
Jij zegt mottig zuurbekje, ik zeg:

Je hebt de laatste tijd geen meesterwerk ontdekt en dan kom je maar met zo'n topic? 

Onbekommerd, zonnig schreef:Neen Gung Ho. Je bent te licht bevonden.