Met veel kaas omdat iKer vandaag een uitstekende cholesterol bleek te bezitten.

O, mijn intelligentie speelde me parten. Niet uw onnavolgbare logica van een geestelijk gehandicapte.1ofthemFaces schreef:De aard van de woordgrap was vooral te wijten aan het eerdere onvermogen uwerzijds een meer ingewikkelde grol te vatten.Billy Blitzkrieg schreef:Gezien de aard van uw woordgrap kan ysfoxy misschien de plek van kwak innemen. Moet ie zich wel eerst wat rechts-dubieuzer profileren
Hou je muil eens druiloor, we hebben het hier over de gewenste destructie van de mens en over nazi'siKer schreef:Een pastagerecht met een saus op basis van rundergehakt.
Hoe oud ben je nou?iKer schreef:Een pastagerecht met een saus op basis van rundergehakt.
Billy Blitzkrieg schreef:Des te beter; zodra u hemd bruin is geworden kunt u het duo van kwik (krypto) en kwek (faces) promoveren tot het gewenste trio door de rol van kwak op u te nemen
Het vermogen grollen te vatten hangt niet noodzakelijkerwijs samen met je intelligentie.Billy Blitzkrieg schreef:O, mijn intelligentie speelde me parten. Niet uw onnavolgbare logica van een geestelijk gehandicapte.1ofthemFaces schreef:De aard van de woordgrap was vooral te wijten aan het eerdere onvermogen uwerzijds een meer ingewikkelde grol te vatten.Billy Blitzkrieg schreef:Gezien de aard van uw woordgrap kan ysfoxy misschien de plek van kwak innemen. Moet ie zich wel eerst wat rechts-dubieuzer profileren
Heeft u wel eens aan een inschrijving voor het Aktion T4 programma gedacht te dezent?
iKer schreef:O ja, ik ga dus naar de Efteling.
Dat hadden jullie misschien al geraden.
Vergezichten en plafonds. :PiKer schreef:
Wat schilder jij zoal, Drupglid?
€30 betalen voor een Laaf en een Holle Bolle Gijs?Kryptozoid schreef:De Efteling is Kultur!
Die laven zijn daar pas gekomen toen 'diversiteit' gepromoot werd door de salonprogressieve elite. Er zijn inheemse eftelingers die daar niet blij mee zijn.Richardus schreef:€30 betalen voor een Laaf en een Holle Bolle Gijs?Kryptozoid schreef:De Efteling is Kultur!
En jij gaat ervan uit dat als jij genoeg van die vis eet, dat hij dan uitgestorven zal geraken...Billy Blitzkrieg schreef:Victoriabaars is nou werkelijk de meest duurzame vis die je kunt eten. Sterker nog; het is de enige vis waarmee je het ecologische evenwicht van zijn leefomgeving mee helpt herstellen door 'm te eten.
Ik ben overigens niet zozeer een mileufreak, dus eet niet principieel biologisch. Mijn principes zijn meer anti-kapitalistisch
Leuk zeg .iKer schreef:O ja, ik ga dus naar de Efteling.
Op zoek naar een nieuw tuinhuisje?iKer schreef:O ja, ik ga dus naar de Efteling.
Billy Blitzkrieg schreef:Victoriabaars is nou werkelijk de meest duurzame vis die je kunt eten. Sterker nog; het is de enige vis waarmee je het ecologische evenwicht van zijn leefomgeving mee helpt herstellen door 'm te eten.
Ik gister nog. Nou ja, met echte rookworst dan toch.Billy Blitzkrieg schreef:Stamppot aardappelen , boerenkool , vegetarische rookworst en een groentesausje
Eet ik nu al een maand lang 3 x per week ongeveer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten