1ofthemFaces schreef:iKer schreef:Maar welke argument(en) hanteer jij vóór je stem?
Het kabinet wat slagvaardiger maken. Het schiet niet op dat de 1e kamer uit andersgezinden bestaat of steeds van koers te wisselen..
Maar - er
is toch nauwelijks een koers, tenzij je inderdaad de rechts lullende, links vullende VVD-subsidiesponzen waarvan er gemiddeld twee per week door de mand vallen, als indicatoren van een 'koers' wilt zien
Rutte zelf is dan soms nog wel okee - ik vind zijn antwoord (
niet opmerking, want hij gaf slechts antwoord op een door journalisten geschetste tegenstelling) over die jihadisten die beter daar dood kunnen gaan dan terugkeren, niet meer dan common sense, want waarom zouden we, zoals Pechtold en die knakker van GL, Oink ofzo, suggereren, daar ons rechtssysteem mee belasten? Maar de VVD heeft inmiddels toch wel laten zien, zelfs voor wie iKer's postjes daarover consequent genegeerd heeft, synoniem te zijn met frauderende ambtenaren, en dat is nog een slag erger dan toen dat bij de PvdA zo bleek, omdat het bij de PvdA met enige fantasie in ieder geval nog vanuit de partij-ideologie te verdedigen valt.
Ik vrees overigens wel dat dat voor iedere partij geldt die groot gaat worden: mensen gaan daarbij vanuit een carrière-planning. Nog niet eens met de harde intentie om de boel te gaan flessen, maar daar zal het wel van gaan komen, vroeg of laat. En als ze dan ondertussen nog iets nuttigs deden, dan was het nog tot daar aan toe. Maar dat is nu ook niet zo: dat de economie op lijkt te krabbelen, lijkt me moeilijk terug te voeren op het kabinetsbeleid. Volgens mij is dat gewoon toeval, en als we al iemand dankbaar zouden moeten zijn, zijn dat waarschijnlijk Merkel en Lagarde (geen lekkere wijven, zelfs niet als cougars).
Voorts ben ik van mening dat er een einde moet komen aan de bio-industrie, en aan de islamisering en internationalisering van Europa