Arca - Mutant
Moderator: Jacinthe
Arca - Mutant
Vernieuwend of niet? Who cares?
Geef hieronder uw mening over deze plaat en win een Snicker.
Geef hieronder uw mening over deze plaat en win een Snicker.
Re: Arca - Mutant
Niets nieuws, genoeg van die vormloze computermeuk gemaakt. Nadeel is dat het al gauw te makkelijk verwaaid en te weinig biedt om op te vast te bijten en de stijl een eigen gezicht te bieden. En omdat het in het luchtledige blijft hangen en nergens op te pinnen is gaan de Pitchforkers het maar vernieuwend en avantgarde noemen
wat ie voor FKA Twigs deed was interessanter 

Facilitator, katalysator, transformator
Whatever makes you happy, dude.
Whatever makes you happy, dude.
Ik ben het tot in zoverre met Richardus eens dat ik zijn werk voor Björk beter vind.
Our mission was to graze the dust in search of a mystery stripped of anything serious.
...en dat noemt mij tegenstrijdiggung ho schreef:Ik ben het tot in zoverre met Richardus eens dat ik zijn werk voor Björk beter vind.

“May my mercy prevail over my wrath.”
Vernieuwend is niet perse goed.frobbert schreef:...en dat noemt mij tegenstrijdiggung ho schreef:Ik ben het tot in zoverre met Richardus eens dat ik zijn werk voor Björk beter vind.

Our mission was to graze the dust in search of a mystery stripped of anything serious.
't Is mij nog steeds niet duidelijk waar 'm die vernieuwing in zou moeten zitten, anders dan jouw uitspraak:gung ho schreef:Vernieuwend is niet perse goed.frobbert schreef:...en dat noemt mij tegenstrijdiggung ho schreef:Ik ben het tot in zoverre met Richardus eens dat ik zijn werk voor Björk beter vind.
...maar zijn daar ook concrete voorbeelden van?gung ho schreef:hij dwingt de route die eerder in is geslagen naar nieuwe verten.
Frobbert, over twintig jaar wordt alles duidelijk.frobbert schreef:'t Is mij nog steeds niet duidelijk waar 'm die vernieuwing in zou moeten zitten, anders dan jouw uitspraak:gung ho schreef:Vernieuwend is niet perse goed.frobbert schreef:...en dat noemt mij tegenstrijdiggung ho schreef:Ik ben het tot in zoverre met Richardus eens dat ik zijn werk voor Björk beter vind....maar zijn daar ook concrete voorbeelden van?gung ho schreef:hij dwingt de route die eerder in is geslagen naar nieuwe verten.

Bedankt dat je me dus eigenlijk gelijk geeft te dezentgung ho schreef:Frobbert, over twintig jaar wordt alles duidelijk.frobbert schreef:'t Is mij nog steeds niet duidelijk waar 'm die vernieuwing in zou moeten zitten, anders dan jouw uitspraak:gung ho schreef:Vernieuwend is niet perse goed.frobbert schreef:...en dat noemt mij tegenstrijdiggung ho schreef:Ik ben het tot in zoverre met Richardus eens dat ik zijn werk voor Björk beter vind....maar zijn daar ook concrete voorbeelden van?gung ho schreef:hij dwingt de route die eerder in is geslagen naar nieuwe verten.

Je hebt zeker gelijk. Dit is nu niet vernieuwend. Dat is over het twintig jaar.frobbert schreef:Bedankt dat je me dus eigenlijk gelijk geeft te dezent

Ik ben tot nu toe nog niet erg onder de indruk van je voorspellende gaven op dit forum maar we zullen het ziengung ho schreef:Je hebt zeker gelijk. Dit is nu niet vernieuwend. Dat is over het twintig jaar.frobbert schreef:Bedankt dat je me dus eigenlijk gelijk geeft te dezent

Moet je eerlijk zeggen dat dit mijn eerste voorspelling is.frobbert schreef:Ik ben tot nu toe nog niet erg onder de indruk van je voorspellende gaven op dit forum maar we zullen het ziengung ho schreef:Je hebt zeker gelijk. Dit is nu niet vernieuwend. Dat is over het twintig jaar.frobbert schreef:Bedankt dat je me dus eigenlijk gelijk geeft te dezent
Nee hoor. Je hebt ook al een paar keer voorspeld hoe ik zou reageren. Helaas steeds achterafgung ho schreef:Moet je eerlijk zeggen dat dit mijn eerste voorspelling is.frobbert schreef:Ik ben tot nu toe nog niet erg onder de indruk van je voorspellende gaven op dit forum maar we zullen het ziengung ho schreef:Je hebt zeker gelijk. Dit is nu niet vernieuwend. Dat is over het twintig jaar.frobbert schreef:Bedankt dat je me dus eigenlijk gelijk geeft te dezent

Zeg. Dat lijkt verdomd veel op de manier hoe jij vindt dat we vernieuwingen moeten duiden.frobbert schreef:Nee hoor. Je hebt ook al een paar keer voorspeld hoe ik zou reageren. Helaas steeds achteraf
Van mij 'moet' je niks.gung ho schreef:Zeg. Dat lijkt verdomd veel op de manier hoe jij vindt dat we vernieuwingen moeten duiden.frobbert schreef:Nee hoor. Je hebt ook al een paar keer voorspeld hoe ik zou reageren. Helaas steeds achteraf
frobbert schreef:Dat is niet meer dan mijn persoonlijke mening en het hoe en waarom daarachter heb ik in andere topics en op dat andere forum al eens uitgebreid uit de doeken gedaan. Wees dat gerust met me oneens als dat belangrijk voor je is. Voor mij is 'vernieuwing' verder geen leidraad om iets wel of niet goed te vinden dus heel belangrijk vind ik het verder ook niet.
Grote vernieuwer Arca heeft een nieuwe EP. Zeer de moeite waard. Beter dan Mutant en zeer vernieuwend.
Hier gratis te beluisteren en verkrijgbaar als gratis download. https://soundcloud.com/arca1000000/entranas
Dus Frobbert, als je meeleest...
Hier gratis te beluisteren en verkrijgbaar als gratis download. https://soundcloud.com/arca1000000/entranas
Dus Frobbert, als je meeleest...