Heb je ze (= MOR) ooit gezien trouwens?frobbert schreef:Hè kut![]()
Ten tijde van hun (geniale) debuut moet dat echt wel de moeite geweest zijn.
Heb je ze (= MOR) ooit gezien trouwens?frobbert schreef:Hè kut![]()
Zekers, twee keer maar al lang geleden. Eén keer was het erg goed en één keer viel het m.i. wat tegen i.v.m. slecht geluid. Het schijnt er ook nogal vanaf te hangen wie Chris Goss meeneemt als begeleidingsband (want in feite is hij natuurlijk in z'n eentje MOR). Volgens mensen die er bij waren viel het daarom de laatste keer nogal tegen. Vandaar ook dat ik nog twijfelde. Ach ja...Scalle schreef:Heb je ze (= MOR) ooit gezien trouwens?frobbert schreef:Hè kut![]()
Ten tijde van hun (geniale) debuut moet dat echt wel de moeite geweest zijn.
Géén idee, maar het is wel een fijn gebeuren !mr.T schreef:Le Guess Who festival, is dat traditioneel snel uitverkocht?
Richardus.Richardus schreef:Komen we toch aardig tot een welteverstaan...
Het zou toch echt fijn zijn als je je eens realiseerde waarom ik een beetje geagiteerd was.
Ik zal het nóg eens uit de doeken doen.
1: Op tamelijk onbeschofte wijze gewezen worden op deetee-foutjes. En zoals je best wel weet had ik dat al lang toegegeven aan andere Nerds. Frobbert, Krypto en Blitzje.
2: Bovendien door iemand die zelf verre van duidelijk of foutloos schrijft.
3: Na nogmaals een verontschuldiging en uitleg te horen krijgen dat ik het 'moet toegeven'. Waaruit blijkt dat je waarschijnlijk niks leest, of op vreselijk gênante wijze loopt te provoceren.
4: Na diverse keren dit aan je verstand proberen te peuteren, te horen krijgen dat ik niet moet zeuren.
5: je discussie-insteek. Eerst grof en ongenuanceerd de deur intrappen, dan niet luisteren naar argumenten, schelden, en vervolgens klagen over het tóóntje als er op je gereageerd wordt.
Het zou je sieren als je:
a: Eén en ander eens een keer doorkreeg van jezelf, want het voelt echt alsof ik het tegen een kleuter heb.
b: Vervolgens eens wat aan dat gedrag deed. 'Grow up', zoals je meerdere malen andere Nerds aanraadde.
c: En dan welgemeende excuses maakte. Bewijzen dat je een fase verder in het leven bent gekomen. Geestelijke groei. Daar is geen zweefteverij voor nodig.
Hebben we nou weer dat biertje misgelopen?Richardus schreef:gister Elder in Little Devil![]()
![]()
Wat, liep joj daar ook?!frobbert schreef:Hebben we nou weer dat biertje misgelopen?Richardus schreef:gister Elder in Little Devil![]()
![]()
Fantastisch optreden van Papir. Veel nieuwe nummers. Geweldig aardige gasten, na hun optreden deden ze zelf de merchandising, en heb een hele poos staan kletsen met hun.Drees1 schreef:http://www.cacaofabriek.nl/pop/info/id/ ... wsun_Papir
Kwestie van geen gekke dingen doen, netjes leven, goed zijn voor de medemens en braaf zondags naar de kerk !!!!Kryptozoid schreef:Wel goed dat jij Magere Hein toch nog steeds hebt weten te ontlopen, DreesDat geeft moed!
Ja, merkwaardig dat kwaliteit plots niet wordt gewaardeerd.Richardus schreef:OM @ Vera! Waren gisteren nog maar 50 kaarten voor verkocht tegenover 450 voor John Coffeyomgekeerde wereld qua kwaliteit
frobbert schreef:Ik heb erg veel zin in de shows van Arthur Brown en Magma op Le Guess Who
Beiden hebben aan de verwachtingen voldaanDrees1 schreef:frobbert schreef:Ik heb erg veel zin in de shows van Arthur Brown en Magma op Le Guess Who
Hoe had je het graag gehad willen hebben?
frobbert schreef:Beiden hebben aan de verwachtingen voldaanDrees1 schreef:frobbert schreef:Ik heb erg veel zin in de shows van Arthur Brown en Magma op Le Guess Who
Hoe had je het graag gehad willen hebben?
Over best kept secret mag ik niks vertellen.mr.T schreef:twijfel dit jaar tussen best kept secret en down the rabbit hole....vraag mij af wat de grote verschillen zijn tussen beide festivals?
dat hoeft ook niet(klaz*) schreef:Over best kept secret mag ik niks vertellen.mr.T schreef:twijfel dit jaar tussen best kept secret en down the rabbit hole....vraag mij af wat de grote verschillen zijn tussen beide festivals?
Scalle schreef:
Inderdaad... Op 16 mei in Werchter.
De groep waarmee alles begon voor mij want Back in black was het eerste cassetje dat ik ooit kreeg/kocht (herinner mij het niet meer welke van de 2). Heb ze nog nooit gezien live.
Daarna kan ik op pensioen.
Amen.
Denken ze vast dat je je dochter op komt halen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten