Tot die tijd hou ik het hier voor gezien

Dat irriteert mij ook serieus aan de dame. Haar kopje is direct vol.Krautsurfer schreef: ↑26 apr 2017, 11:43
En:
Wat me persoonlijk het meeste irriteerd aan haar, is dat ze erg gauw uit d'r slof schiet, en vaak ook nog omdat ze iets verkeerd gelezen heeft of niet goed begrepen. Kritiek accepteren is een kant van haar die ze nogal onderbelicht laat.
Omdat je op hoge toon aankondigt dat je ervandoor gaat, en vervolgens een half uur later weer opduikt.
Op zich wel.
Nóg een drama-queen..Richardus schreef: ↑27 apr 2017, 16:59Beperken werkt niet, dan maakt ze een ander account en gaat ze weer doohoor, hebben ze beiden al meerdere malen gedaan. We've been through this a zillion times. Mag blij zijn dat dat ventje van 'r er nog niet zo veel is. Die zou 'ns z'n echtgenotelijke/vaderlijke verantwoordelijkheid mogen nemen en haar achter die kutcomputer wegslepen maar we weten hoe hij online kan, en elders zal, zijn. Deze leuke hideout wordt altijd compleet verpest door de diarrhee van dat achterlijke Viva-mokkel. Ik krijg de neiging evil uitspraken te gaan doen om het te neutraliseren, wat ik liever niet doe (int echt zijn ze nml echt tof, en er is een 3e in t spel). Ze is zo'n ding die me de rest van de mensheid nog erger laat haten, en dan ook nog hier online waar dat normaal juist even uit beeld is door 't leuke rollenspel. Net als in 't echt keer ik dat dan hier ook maar de rug toe, zolang er niks aan gedaan wordt of kan worden. iKel, je weet me te bereiken, geef ff een gil als iemand heeft ingegrepen of ze uit zichzelf is verdwenen? c ya
Was wel lief
OMG WTF
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast