Moeje werken danKrautsurfer schreef: ↑24 nov 2017, 14:46Oh djee, moet ik jou nou ook serieus nemen?
Lekker weekend wordt dat zeg.
Moeje werken danKrautsurfer schreef: ↑24 nov 2017, 14:46Oh djee, moet ik jou nou ook serieus nemen?
Nee, hoezo?Richardus schreef: ↑24 nov 2017, 15:07
sure dude, lul er maar omheen; dit is kitschbagger van de bovenste plank, niks geen kwaliteit aan op geen enkele manier itt die rits andere namen die jij noemt.frobbert schreef: ↑24 nov 2017, 15:10Potsierlijk? Kitscherig? Dat zou je ook kunnen zeggen over (bijvoorbeeld) Magma, Kayo Dot, Psychic TV, Der Blutharsch, A Forest of Stars en zo nog een trits bands die al eerder op Roadburn stonden. Maar goed, Igorrr is natuurlijk niet aan iedereen besteed, zeker niet mensen die meer van 'normale' muziek houden![]()
Anyway, ik zit op m'n werk dus jelui zult 't even zonder mijn kostelijke filmpjes moeten doen![]()
Gadverdamme wat een fantasieloos klotefestival is dat! Beetje twee keer dezelfde artiest uitnodigen, en Ries uit z'n chronische vernieuwingsroes trekken
Ja maakt jou allemaal nie uit wat er komt hè
Ik ben op muziekgebied gewoon iets avontuurlijker ingesteld dan jij. Da's niet iets wat je me kunt aanrekenen of verwijten toch?
Indeed...........
Nieuwe plaat komt uit in maart en het eerste voorproefje klinkt alvast veelbelovend. Zou toch leuk zijn als.... (maar 't zal wel niet)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten