hij is hier al de gaylord
Hap hap!
Ik denk dat jij snel een roman over mij moet schrijven.Richardus schreef: ↑30 apr 2018, 09:31Neuh, hier lekker niet als ik er zin in hebnooit zo'n lege farce gezien als die opgeneukte heikneuter. Net zo hypocriet als Rutte en Wiebes, qua persoonlijke ontwikkeling ver achterlopend op bv Ramz en Oved; ver van zijn echte zelf verwijderd.
In t echt liet ik m lopen, hier interacteert hij met mij dus probeer ik m wakker te schudden. Alsof dat mijn pakkiean is, maar dat er zulke lege hulzen met zulke ego's vrij rond lopen johronduit verbijsterend.
Zal m wel weer negeren; hij is al zo oud en hopeloos dat elk trappen tegen zn luchtkasteel de muren alleen maar dikker maakt.
Hee ja zullen we dat doen? Ries over jou, jij over mij, en ik over RiesiKer schreef: ↑30 apr 2018, 09:40Ik denk dat jij snel een roman over mij moet schrijven.Richardus schreef: ↑30 apr 2018, 09:31Neuh, hier lekker niet als ik er zin in hebnooit zo'n lege farce gezien als die opgeneukte heikneuter. Net zo hypocriet als Rutte en Wiebes, qua persoonlijke ontwikkeling ver achterlopend op bv Ramz en Oved; ver van zijn echte zelf verwijderd.
In t echt liet ik m lopen, hier interacteert hij met mij dus probeer ik m wakker te schudden. Alsof dat mijn pakkiean is, maar dat er zulke lege hulzen met zulke ego's vrij rond lopen johronduit verbijsterend.
Zal m wel weer negeren; hij is al zo oud en hopeloos dat elk trappen tegen zn luchtkasteel de muren alleen maar dikker maakt.
Ik ben toch wel erg benieuwd wat Ries hiervan gaat bakken.
Wie wil dat beest niet zien dan?!
Het was een excursie, gast.
Als het klimaat maar voldoende omwarmt door iKers plezierreisjes dan wordt de lammergier vanzelf inheems, zeker als we de kadavers in de Oostvaardersplassen gewoon laten liggen, zoals het hoort.
Deze verwachting is inmiddels uitgekomen.
De meeste lammergieren die ik zag waren Frans. We vogelden nogal eens in de hogere delen van de Pyreneeën. Waar die grens dus loopt.
Doet mij erg aan tuinfluiter denken.
Vrouwtje...
Eenden zijn vaak al in de beginnende rui idd.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten