Mmmm.... al weer een ruim half uur berichtjes posten op het onvolprezen maar momenteel kennelijk onbezochte www.forumnerds.nl, zonder directe reacties daarop, laat staan interactie. Maar hé, vroeger hè, met die postduiven en zo, duurde het ook altijd wel even voordat je reactie had op wat je had geschreven.
Zullen dan wel saaie niet-provocerende posts geweest zijn hè de afgestompte oudjes hier zijn nog moeilijk te triggeren met alledaagsheden
Klopt wel een beetje.
Ten tijden van 3voor12 postte ik heel veel in het Mijn dag topic, nu bijna nooit meer. Daar zijn meerdere redenen voor aan te wijzen, maar één reden is dat ik simpelweg niet meer te triggeren ben om mijn eigen (vergrote, verkleinde of verzonnen) alledaagsheden te delen.
Our mission was to graze the dust in search of a mystery stripped of anything serious.
Beste jongens en meisjes.
Ik ga nu mijn werkplek verlaten om naar huis te lopen
(de kelderdeur naar mijn fiets was geblokkeerd door een kapot slot deze ochtend)
om daar de auto op te pikken om zodoende Krautsurfette van haar zoveelste verjaardagsfeestje af te halen.
Dan moeten er nog wat boodschappen gedaan worden.
Eten gemaakt.
Beetje voor de buis hangen.
Van mijn zanggroepje mag ik als enige van de mensen die tegelijk met mij begonnen zijn, na de zomervakantie doorstromen naar de gevorderdencursus. Verder alleen de mensen die er al langer bij zitten.
Jaja mensen, en met zo'n vrouw zitten jullie dus gewoon op een forum hè.
Maybe that would have filled this tiny little hole in my heart, but probably not...
Heel goed hoor. Het is altijd leuk om je na je jeugdjaren nog ergens in te bekwamen, naast je werk. Dat had ik met tennis, maar mijn tenniscarrière stagneert inmiddels een beetje.
Gisteren was ik voorzitter bij BusinessClub. Had een leuke presentatie van een uurtje over über-selfdevelopgoeroe Napoleon Hill voorbereid.
Had een bekende/vriendin uitgenodigd ('die komt toch niet') uit vriendelijkheid en weetikveel.
Maar ze kwam kijken. Maar spreekt alleen maar Engels. En die club is Nederlands. Spreekt Nederlands. En mijn presentatie was in het Nederlands.
Kort verhaal lang: ik was voorzitter in het Engels. Hield mijn presentatie in het Engels. En dat ging goed. En nu ben ik best wel trots op mezelf.
fok, moet ik weer bedenken wat ik komende week voor kleren aantrek stom gedoe. Moet je dr netjes uitzien ofzo. Afgelopen week met 20 jaar oud overhemd met scheurtje in mouwboord gelopen. Tot iemand me er op wees dat er ook 2 gaten in de mouw zaten. En ik er achterkwam dat ik al 3 dagen met dat ding binnenstebuiten liep. Wat niemand me gemeld heeft Magoe, nu weer iets uit de kast trekken eerst maar ns met de grasmaaier de kop scalperen en de schimmel uit t kruis schrobben
fok, moet ik weer bedenken wat ik komende week voor kleren aantrek stom gedoe. Moet je dr netjes uitzien ofzo. Afgelopen week met 20 jaar oud overhemd met scheurtje in mouwboord gelopen. Tot iemand me er op wees dat er ook 2 gaten in de mouw zaten. En ik er achterkwam dat ik al 3 dagen met dat ding binnenstebuiten liep. Wat niemand me gemeld heeft Magoe, nu weer iets uit de kast trekken eerst maar ns met de grasmaaier de kop scalperen en de schimmel uit t kruis schrobben
mijn moeder zei altijd
al draagt een aap een gouden ring
het is en blijft een lelijk ding
dus chill dude trek gewoon lekker aan wat je wil
maakt geen zak uit
mijn moeder zei altijd
al draagt een aap een gouden ring
het is en blijft een lelijk ding
dus chill dude trek gewoon lekker aan wat je wil
maakt geen zak uit