Nou nee, want Jíj was diegene die het onmogelijk vond dat Can wel eens een invloed zou kunnen zijn, of dat JR er zelfs maar naar luisterde. Terwijl er genoeg voorbeelden van te vinden zijn. Okee, niet zo letterlijk als jij 't wilt hebben, maar da's meer jouw probleem.Siegfried Stahl schreef: ↑11 jul 2018, 11:34Jij wil nu de boel omdraaien dooor mij bewijs te laten zoeken dat hij door Can beïnvloed is? Knap om de boel zo om te draaien.
Dus eigenlijk zou Jíj met bewijs moeten komen voor je stelling. Dat wordt na al die jaren trouwens wel eens tijd.
Overigens heb je m'n verzoek weer eens verkeerd gelezen.
Ik vroeg niet om een Can-bewijs, maar ik vroeg om een lijst, opgesteld door JR, met bands die 'm beinvloed hebben. Hoeft niet per sé Can tussen te staan. Hoewel het me niet zou verbazen als die ergens in dat lijstje tevoorschijn komen.
Hop hop!
Nou, blijkbaar is die Can-invloed voor wel meer mensen aanvaardbaar, helemaal nadat JR er zelf de aandacht op vestigde, en is dat voor sommige mensen zonder oren en met de neiging te overdrijven, aanleiding geweest om JR te tergen met de beschuldiging dat-ie een Can-kopie aan het neerzetten was. Hetgeen natuurlijk je reinste nonsens is. Can was, zeker op de eerste vijf platen, een stuk interessantere band dan Pil. (En PIL een stuk interessanter dan The Sex Pistols).Siegfried Stahl schreef: ↑11 jul 2018, 11:34O, en nog wat....waar zou Johhny Rotten vandaan hebben dat men hem beschuldigde van het KOPIEREN van Can?