Mensen Kanker Toewensen

Voor Film, TV, Boeken, Musea, Theater etc...
Flaaks
Forumjunk
Forumjunk

Re: Mensen Kanker Toewensen

Bericht door Flaaks » 11 jul 2018, 18:14

Iemand een sigaret aanbieden valt ook onder deze titel.
Voorheen Vlaecks.

Snif
Heeft niks beters te doen

Bericht door Snif » 11 jul 2018, 18:26

.
Voorheen skcus-idlA.

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 11 jul 2018, 19:18

frobbert schreef:
11 jul 2018, 18:10
Ik heb 't nergens over bijgeloof gehad. Is duidelijk jouw preoccupatie, waar ik niets mee kan. Gezien hoe jij je kennelijk gedraagt in aanwezigheid van de genoemde mensen zijn we het hier kennelijk gewoon over eens. ¯\_(ツ)_/¯
Qua gedrag tot op vrij grote hoogte waarschijnlijk wel, met dien verstande dat ik 'in het echt' bijvoorbeeld ook wel rekening houd met het gegeven dat sommige mensen in een god geloven, of muziek van André Hazes mooi vinden. Dat blijf ik echter wel wat mallig van ze vinden, en een reden om in dat opzicht (en dus niet noodzakelijkerwijs in andere opzichten) op ze neer te kijken. En dat vind ik ook van mensen die aanstoot nemen aan het recreatief-vulgaire gebruik van het woord 'kanker'.
"'Samenleving' is een biologische constructie."
                                                — Kryptozoid, lid 69

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 11 jul 2018, 19:54

Kryptozoid schreef:
11 jul 2018, 19:18

het gegeven dat sommige mensen in een god geloven, . Dat blijf ik echter wel wat mallig van ze vinden, en een reden om ) op ze neer te kijken.

U bent zich bewust dat u zelf uit liefhebberij het internet afstruint op zoek naar(bijvoorbeeld) 150 foto's van genitale wratten?
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl. Lidnr.66.

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 11 jul 2018, 20:01

Siegfried Stahl schreef:
11 jul 2018, 19:54
U bent zich bewust dat u zelf uit liefhebberij het internet afstruint op zoek naar(bijvoorbeeld) 150 foto's van genitale wratten?
Dat komt allemaal netjes, eigenlijk op presenteerblaadjes, binnen op diverse fora waar ik wel eens langsklik. Tussen de suïcides, busongelukken, lynchparijen etc.; die bespaar ik jullie altijd wel* dus enige moeite kost het me wel. Maar 't is een kwestie van schrappen, en niet van zoeken.

*Deels omdat ik ook de kwaadste niet ben, maar deels ook omdat dat vaak filmpjes zijn die je niet embedded hier kunt plaatsen; die wratten en mensen die doe-het-zelf materialen door hun edele delen heenschroeven zijn veelal gewoon makkelijke jpegjes.
                                                — Kryptozoid, lid 69

frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door frobbert » 11 jul 2018, 22:29

Kryptozoid schreef:
11 jul 2018, 19:18
En dat vind ik ook van mensen die aanstoot nemen aan het recreatief-vulgaire gebruik van het woord 'kanker'.
Dat mag. Ik heb mijn redenen om het een beladen woord te vinden en er dus aanstoot aan te nemen. Dat mag je best aanstellerig of teerhartig van me vinden. Maar ik zal je niet het recht ontnemen dit woord recreatief te willen gebruiken. Ik hoop dat jij op jouw beurt mijn mening respecteert dit een onsympathieke gewoonte van je te vinden. Zo hebben we beiden onze mening geuit, er is niets gecensureerd of verboden, en kunnen we ieder tevreden ons weegs gaan. Mooi toch? :up:
“May my mercy prevail over my wrath.”

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 11 jul 2018, 22:33

frobbert schreef:
11 jul 2018, 22:29
Mooi toch? :up:
:up: Zo is 't.
                                                — Kryptozoid, lid 69

Plaats reactie