Slotaccoordje

Alles wat niet onder de bovenstaande kopjes valt kun je hier kwijt...
Plaats reactie
Krypto-soit
Hop hop

Slotaccoordje

Bericht door Krypto-soit » 09 okt 2014, 18:59

Ik zie dat die obsesieve immorele sociopaat inmiddels ook weer actief is geworden hier. Omdat ik deze persoon zo ontzettend laag heb zitten ga ik geen seconde verspillen aan zijn demagogische gebral. Maar uit de titels maak ik op dat hij het belachelijk vindt dat hij alhier geen ban krijgt vanwege het continue verspreiden van prive info van de heer BB, vooral wanneer die zijn kop hier dreigt te laten zien.
Als dat zo is, heeft hij daarin gelijk. Want dit is namelijk het enige forum in Nederland waar dat al sinds het vertrek van koekblik als moderator gewoon is toegestaan. Op elk ander serieus te nemen forum word je resoluut en subiet geband als je ongevraagd prive informatie etc. van medegebruikers op het net kwakt, maar hier kan je gewoon doorposten en word je zelfs door velen als held onthaald. Dat laatste zeker wanneer het om het prijsgeven van privé informatie van iemand gaat die nogal eens een scherpe tong als wapen had en daardoor (blijkbaar) veel vijandigheid heeft gecreeërd.

Het moet gezegd, forumnerds.nl is daarin dus volstrekt uniek (samen met dat kargokult forum, maar dat is natuurlijk gewoon van hetzelfde dubieuze ploegje mensen). Het is dus ook uitermate hypocriet om toch nog een zweem van ethische moraal te suggereren door af en toe een stukje privé info weg te halen. Jullie allen hebben de keus allang gemaakt, en die is helder. Sta dan ook voor die keuze.

De persoon uit de eerste zin is een heel laag mens, maar wel eerlijk daarin. Het wordt tijd dat de meelopertjes gaan volgen in die traditie.
een wolf past het best in wolfskleren, en niet in die van een schaap.

Tabé hypocrietjes

Krypto-soit
Hop hop

Re: Slotaccoordje

Bericht door Krypto-soit » 09 okt 2014, 19:00

En gelieve niet te knoeien in de openingspost dit keer. Bedankt.

En nu echt weg

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 09 okt 2014, 19:01

Krypto-soit schreef:Omdat ik deze persoon zo ontzettend laag heb zitten ga ik geen seconde verspillen aan zijn demagogische gebral.
Ik zie het.

frobbert
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door frobbert » 09 okt 2014, 19:01

Hoe lang ga je nou nog door met afscheid nemen? Zelfs The Lord Of The Rings had minder eindes :roll:
“May my mercy prevail over my wrath.”

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 09 okt 2014, 19:05

Onbekommerd, zonnig
Forumnerd

Bericht door Onbekommerd, zonnig » 09 okt 2014, 19:05

frobbert schreef:Hoe lang ga je nou nog door met afscheid nemen? Zelfs The Lord Of The Rings had minder eindes :roll:
Zullen we Billy Heintje Davids noemen voortaan? :lol:

frobbert
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door frobbert » 09 okt 2014, 19:07

Onbekommerd, zonnig schreef:
frobbert schreef:Hoe lang ga je nou nog door met afscheid nemen? Zelfs The Lord Of The Rings had minder eindes :roll:
Zullen we Billy Heintje Davids noemen voortaan? :lol:
Ja, of ehhh...
Afbeelding

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 09 okt 2014, 19:09

(klaz*) schreef:
Krypto-soit schreef:Omdat ik deze persoon zo ontzettend laag heb zitten ga ik geen seconde verspillen aan zijn demagogische gebral.
Ik zie het.
:lol:
Too Freud to live
Too Jung to die

Siegfried Stahl
Forum Diva
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 09 okt 2014, 19:10

Hij is wel een stuk vrolijker sinds hij werk heeft he?
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl. Lidnr.66.

Onbekommerd, zonnig
Forumnerd

Bericht door Onbekommerd, zonnig » 09 okt 2014, 19:11

Krypto-soit schreef:Ik zie dat die obsesieve immorele sociopaat inmiddels ook weer actief is geworden hier. Omdat ik deze persoon zo ontzettend laag heb zitten ga ik geen seconde verspillen aan zijn demagogische gebral. Maar uit de titels maak ik op dat hij het belachelijk vindt dat hij alhier geen ban krijgt vanwege het continue verspreiden van prive info van de heer BB, vooral wanneer die zijn kop hier dreigt te laten zien.
Als dat zo is, heeft hij daarin gelijk. Want dit is namelijk het enige forum in Nederland waar dat al sinds het vertrek van koekblik als moderator gewoon is toegestaan. Op elk ander serieus te nemen forum word je resoluut en subiet geband als je ongevraagd prive informatie etc. van medegebruikers op het net kwakt, maar hier kan je gewoon doorposten en word je zelfs door velen als held onthaald. Dat laatste zeker wanneer het om het prijsgeven van privé informatie van iemand gaat die nogal eens een scherpe tong als wapen had en daardoor (blijkbaar) veel vijandigheid heeft gecreeërd.

Het moet gezegd, forumnerds.nl is daarin dus volstrekt uniek (samen met dat kargokult forum, maar dat is natuurlijk gewoon van hetzelfde dubieuze ploegje mensen). Het is dus ook uitermate hypocriet om toch nog een zweem van ethische moraal te suggereren door af en toe een stukje privé info weg te halen. Jullie allen hebben de keus allang gemaakt, en die is helder. Sta dan ook voor die keuze.

De persoon uit de eerste zin is een heel laag mens, maar wel eerlijk daarin. Het wordt tijd dat de meelopertjes gaan volgen in die traditie.
een wolf past het best in wolfskleren, en niet in die van een schaap.

Tabé hypocrietjes

Obsessieve (laat ik het maar wel goed spellen) immorele sociopaat... :lol: Een heel laag mens... :lol: Zijn niet alle mensen heel laag, Blitzkrieg? Je rol is hier uitgespeeld. Men vond je niet de moeite van het strijden waard. Dus stop met strijden. Sukkel. Je was leuker toen je hier nog posts genereerde. Maar je hebt je ontpopt tot een sneue stalker. Weet je, als ik je ooit tegenkom dan naai ik je in je linkeroorgat. Afgesproken? Afgesproken! Zo ken ik je weer. Nu ben je ook weer een beetje mijn Billy Blitzkrieg... :drink:

En laag? Ja: ik heb er plezier in om mensen zoals jij te kietelen. Je toont jezelf zo mooi in je naaktheid... :drink: Schitterend!

frobbert
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door frobbert » 09 okt 2014, 19:19

Krypto-soit schreef:...bla bla bla privé informatie van iemand gaat die nogal eens opzettelijk valse insinuaties, geweldverheerlijking, mensen framen, homofobie en misogynie als wapen had en daardoor (blijkbaar) veel vijandigheid heeft gecreeërd.
Zo, heb 'm even voor je aangepast :up:

roadrunner
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door roadrunner » 09 okt 2014, 19:20

Afbeelding
Forumspammer

Onbekommerd, zonnig
Forumnerd

Bericht door Onbekommerd, zonnig » 09 okt 2014, 19:25

frobbert schreef:
Krypto-soit schreef:...bla bla bla privé informatie van iemand gaat die nogal eens opzettelijk valse insinuaties, geweldverheerlijking, mensen framen, homofobie en misogynie als wapen had en daardoor (blijkbaar) veel vijandigheid heeft gecreeërd.
Voor mij? :?

frobbert
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door frobbert » 09 okt 2014, 19:26

Nee :roll:

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 09 okt 2014, 19:27

Dat was gedaan om Jack nog effe te pesten, Sloot.
Laatst gewijzigd door Krautsurfer op 09 okt 2014, 19:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Too Freud to live
Too Jung to die

Onbekommerd, zonnig
Forumnerd

Bericht door Onbekommerd, zonnig » 09 okt 2014, 19:28

Onbekommerd, zonnig schreef:
frobbert schreef:
Voor mij? :?
Had het niet goed gelezen. Sorry, zelfs iemand van mijn kaliber maakt nog wel eens een foutje... :drinkpig:

1ofthemFaces
Knuffelnerd

Bericht door 1ofthemFaces » 09 okt 2014, 21:52

Siegfried Stahl schreef:Hij is wel een stuk vrolijker sinds hij werk heeft he?
:lol:

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 09 okt 2014, 22:00

Die was goed, ja.
:)
Too Freud to live
Too Jung to die

Siegfried Stahl
Forum Diva
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 29 aug 2018, 15:44

(klaz*) schreef:
09 okt 2014, 19:01
Ik zie het.
:worship:
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl. Lidnr.66.

Plaats reactie