10 soundscapes that focus on silence.
Jaja, en ondertussen maar muziek maken.

Niet onaardig, maar ook niet erg origineel.
Natuurlijk zit er geen melodie in verborgen.Siegfried Stahl schreef: ↑25 jan 2019, 07:24Zo zo, zit er zomaar een melodietje in verborgen? Nou nou....want daar houden wij niet van he?
Ik heb uw postje even vertaald voor hen die niet door hebben dat u de boel zit te foppen.
Neen,neen,neen! Volledig ruk. Een prutser van het zuiverste water.iKer schreef: ↑03 feb 2019, 20:59
Bartók is duidelijk voor de wat gevorderde klassiek liefhebber. Niet de voorspelbare troep van Vivaldi, Mozart of Schubert waar Radio4 de uren mee dichtsmeert. Net even een stapje moderner. Dit is -samen met Debussy en stravisnky- zowat de enige modernere componist die regelmatig langskomt op die zender, en een componist die mij al heel lang interesseert.
Nu ben ik wat gerichter werk van hem aan het checken en dat is soms best taaie kost. Vaak erg atonaal, wat ik kan hebben. Maar soms heeft het ook een gebrek aan urgentie en/of focus. Acquired taste-materiaal. En dat is waar een mens aan moet werken, niewaer?
Wist ik niet, dat ze samen nog een plaat gemaakt hebben. Zo zie je maar.
U moet op deze leeftijd nog beginnen 100 jaar klassieke Europese muziekontwikkeling in te halen? Dat lijkt me een behoorlijke klus.Siegfried Stahl schreef: ↑03 feb 2019, 22:15Neen,neen,neen! Volledig ruk. Een prutser van het zuiverste water.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten