18. Camera Obscura - This Is Love (Feels Alright)iKer schreef: ↑02 jan 2019, 18:1318/
'O I miss my my night/life of knife'. Maar bloederig lijkt het nergens te worden dus het zal wel night of life zijn. Is dit Camera Obscura? Er zit prettig ander instrumentarium in dit nummer. Saxofoon, een sixtiesorgetje. 'Give in to your mind, this is love it feels allright'. Hele stukken zijn zelfs verstaanbaar.
Even tussendoor een maaltijd maken met witlof.

Desire Lines (2013)
Camera Obscura kon natuurlijk niet ontbreken! Op jouw swap ook al voorbij horen komen.

Wat kan ik zeggen, ik hou van Camera Obscura en ik vind dit een heerlijk relaxt (en wederom lief) wegdroomnummer. Die prachtige stem met Schots accent van Tracyanne Campbell en dat orgeltje en trompetje maken het helemaal af. (Misschien ga ik nog wel een keer een trompetjesswap maken.) Dit album deed niet zo veel bij me toen het uitkwam, maar heeft zich inmiddels opgewerkt tot een van mijn favoriete van deze band en ik had er ook makkelijk een ander nummer van kunnen kiezen.
Helaas is Camera Obscura na het overlijden van de toetseniste een paar jaar geleden voor onbepaalde tijd on hold gezet, maar afgelopen jaar kwam Tracyanne dan gelukkig wel met een nieuw projectje, dat ook leuk is, maar het toch niet haalt bij die mooi rijk geproduceerde Camera Obscuranummers.
Link