Het Groote Guerilla-Adoratie Topic

Hierin vind u de forum reglementen en eventuele waarschuwingen/bans verschaft door de Forum Gestapo
iKer
Meganerd

Het Groote Guerilla-Adoratie Topic

Bericht door iKer » 27 jun 2009, 00:42

Voor onze topmod, de Onversaagde Bemodderde Reet van dit pokkeforum:
Een adoratietopic.

Guerilla, alsjeblieft.
:flower:
En daarmee bedoel ik natuurlijk: dankjewel!

Omdat we je allemaal kennen als fijnproever als het gaat om het andere geslacht hierbij het neusje van de zalm voor je:
Onze eigen (want zijn wij niet allen van duitschen bloed?) Katja Kassin. :up:

Afbeelding

Katja kon helaas niet zelf komen.
Maar heeft extra lief en elegant over haar smaakvolle schouder gekeken voor deze foto.
Haar woorden:
Katka Kassin schreef:Gratuliere der Affe mit seiner Adoration-Topic, hoffe das es ihm gefällt, das Bild.
Kennelijk had ik je naam als Gorilla uitgesproken. Excuses.
En wat betreft het genieten:
daar lijkt me geen twijfel over mogelijk. :no:

Guerilla. Hoop dat je nog lang onze Reet moogt zijn.
U doet het voortreffelijk.
:up:
'Er is voldoende mis in Nederland dat niets te maken heeft met cultuur of identiteit om het ongenoegen te verklaren' -Ewald Engelen, 2017

Zuigvriend Staal
Hop hop

Re: Het Groote Guerilla-Adoratie Topic

Bericht door Zuigvriend Staal » 27 jun 2009, 01:23

katja kassin is inderdaad wel ok
die doet tenmiste anaal enzo

maareh
aanbeden worden door iker?
is net zoiets als een kus ontvangen van margaret thatcher
erg zorgelijk voor die arme guerrilla

ik denk dat het beter is dat iker een eigen hokje krijgt
:roll:

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 27 jun 2009, 08:14

Zolang die hoekjes van TT nog gewoon te zien blijven bij de actueel knop, en al die AE's van R6 niet hetzelfde lot als het AE van TT wachten (want met die AE's kan ze ook gewoon inloggen, nog even dat bijna net zo infantiele irritante postgedrag van hemzelf daargelaten) ga ik nog even niet mee met het échte adoreren.
Het gespam is immers nog steeds duidelijk zichtbaar en met de vijandenlijst niet te negeren.

Als dat allemaal is opgelost lig ik aan Guerilla's voeten en zal ik een paar lekkere amateurchicks van het net posten voor 'm. :naughty:
Erelid der pro-multiculturele gedachtepolitie

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 27 jun 2009, 08:17

Billy Blitzkrieg schreef:Zolang die hoekjes van TT nog gewoon te zien blijven bij de actueel knop, :
goh, toch íemand die dat snapt...
als je niet ingelogd bent zie je 't niet bij 'actuele onderwerpen' B-)
Facilitator, katalysator, transformator

Whatever makes you happy, dude.

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 27 jun 2009, 08:20

Ja, als je uitgelogd bent... :crazy:
Welke forumnerd is nou uitgelogd?
Dat is je eigen levensader afsnijden! :cry:

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 27 jun 2009, 08:21

Neuh, is best lekker hoor. Ik heb het afgelopen week geen moment gemist, en ik nok 'm ook weer voor ik me weer ga lopen ergeren aan de randdebielen hier.

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 27 jun 2009, 08:22

dag richardus :wave:

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 27 jun 2009, 08:24

Ik bedoel; neem nou zo'n openingspost...dat is toch zum :puke: Niet omdat het een slijmpost is, maar dat toontje van iKer :puke: de zinnen die 'ie brouwt, dat ie dingen moet vergroten :crazy: de layout, structuur van zo'n post. Moet je eens opletten, is grappig: zoals jij, Billy, altijd zo'n laatste regel toevoegt waarin je iemand afsnauwt, zo verdeelt iKer z'n posts in twee gedeelten, waarbij in het laatste gedeelte een 'uitdagende' vraag stelt waarvan zelfs de Ikea-tafeltjes kromtrekken.

Gadverdamme.

En 't is maar één voorbeeld van de onuitstaanbare figuren die hier rondlopen.

:wave:

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 27 jun 2009, 08:25

(klaz*) schreef:dag richardus :wave:
hey dude :wave:

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 27 jun 2009, 08:34

Iker is idd ook een sukkel, zoals bijna iedereen hier (incluis ikzelf).
Het grote verschil is dat ie niet het hele forum onderspamt, en er af en toe ook wel eens wat zinnigs uitkomt.
Dat is ook de reden dat ik u wel kan waarderen ondanks uw bijna net zo gestoorde geest als die van TT en R6. Omdat u nog enige maat weet te houden en de prietpraat afwisselt met interessante inhoudelijke bijdragen.

Ook ik ga Guerilla adoreren als hij de clemente oplossing die hij heeft verzonnen (het hoekje ipv een eeuwige ban) werkbaar krijgt. Dat iemand zoveel moeite doet voor een stel kleuters dat ze kunnen blijven, en daarmee tevens het gros van de rest van het forum ten dienste is, verdient een grote pluim.
En daar mag best een goedmoedig ironisch topic op losgelaten worden. :up:

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 27 jun 2009, 09:10

Oh, het topic zelf vind ik ook terecht hoor. Guriel doet veel werk, is goed bezig. Of men het met z'n acties eens is of niet, hij stopt er zeker werk in, en dat is absoluut te waarderen. 't Is die vieze iKer met z'n geneuzel :puke:

Wat lief dat je me waardeert :love: Die afwisseling vind ik belangrijk op een forum. Jammer dat sommigen in hun geouwehoer onuitstaanbare klootzakken zijn. En er zijn er heel wat waar nooit iets zinnigs uit komt. Helaas.

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 27 jun 2009, 09:17

en die aap van een iKer moet leren spellen. Had ergens in een topic 2x dezelfde oerdomme d/t fout :crazy:

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 27 jun 2009, 09:39

Billy Blitzkrieg schreef:het hoekje ipv een eeuwige ban
Beetje het Madagascar-project versus de Shoa.

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 27 jun 2009, 09:45

(klaz*) schreef:
Billy Blitzkrieg schreef:het hoekje ipv een eeuwige ban
Beetje het Madagascar-project versus de Shoa.
Het alternatief is ze hun gang laten gaan en dat dan onherroepelijk alleen TT , R6, R en een zgn christen als u (een type christen dus waar christus zelf van zou kotsen) overblijven hier. Dat is een nog groter schrikbeeld dan Auschwitz

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 27 jun 2009, 09:51

Billy Blitzkrieg schreef:een type christen dus waar christus zelf van zou kotsen
Nu niet internet met de realiteit verwarren hè. U hebt niet het flauwste benul wie ik ben.

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 27 jun 2009, 10:02

Nu ja, laat ik het zo formuleren: Christus was in in geen geval 'rechts georiënteerd' zoals de meesten van zijn huidige volgelingen.

Ik heb iig bijv. nooit begrepen hoe CDA stemmers zich in godsnaam christenen kunnen noemen. Alles waar deze partij voor staat (of in elk geval het soort beleid wat ze voeren) druist lijnrecht in tegen het woord van jezus.

Voor het CDA kunt u overigens bijna elke andere Christelijke partij invullen. Het gaat om het principe; dat veel 'christenen' zelden de kant van de zwakkeren kiezen en bijna altijd heulen met de corrumperende en corrupte machthebbenden.
U heeft ook vaker aangegeven 'rechts geörienteerd' te zijn, en bent mi daarmede ook zo'n soort christen die in de praktijk lijnrecht tegen zijn woord indruist.
Vandaar..

(lekker off topic dit trouwens)

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 27 jun 2009, 10:27

Ik stem niet op CDA. Ik stem überhaupt niet. Uit het feit dat ik wel eens aangegeven heb dat ik rechts georiënteerd ben (politiek gezien) kunt u niet afleiden hoe ik in het dagelijkse leven met mensen omga. Bovendien ben ik zeer terughoudend wat betreft christelijke politiek.

In ieder geval maakt u zich hier schuldig aan datgene waar u zich zelf vaak over opgewonden heeft.

Siegfried Stahl
Forum Diva
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 27 jun 2009, 10:32

Billy Blitzkrieg schreef:Nu ja, laat ik het zo formuleren: Christus was in in geen geval 'rechts georiënteerd' zoals de meesten van zijn huidige volgelingen.

)

Christus was niet links of rechts georienteerd....jij hebt er zoals gewoonlijk weer helemaal niks van begrepen.

Uw onkunde is weer eens stuitend.
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl. Lidnr.66.

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 27 jun 2009, 10:33

Niets menselijks is mij vreemd.

En ik blijf een politiek rechts geörienteerde visie totaal in tegenspraak vinden met de woorden van Jezus. Maar ik zal het wel weer niet begrepen hebben, zoals SS suggereert :drink:

Flaaks
Knuffelnerd

Bericht door Flaaks » 27 jun 2009, 10:35

Over het water lopen is heel erg rechts. :nono:
Voorheen Vlaecks.

Siegfried Stahl
Forum Diva
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 27 jun 2009, 10:53

Billy Blitzkrieg schreef:Niets menselijks is mij vreemd.

En ik blijf een politiek rechts geörienteerde visie totaal in tegenspraak vinden met de woorden van Jezus. Maar ik zal het wel weer niet begrepen hebben, zoals SS suggereert :drink:
De farrizeeers en schrifgeleerden hebben op alle manieren geprobeeerd politieke uitspraken van hem los te krijgen maar Jezus ging altijd een stap verder dan politiek. En snoerde daarmee zijn vijanden de mond.

Links mag Jezus altijd maar graag in hun eigen kamp denken en rechts doet hetzelfde...eenieder die dat doet snapt het niet....net zoals u,mijnheer Blitzkrieg.
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl
Forum Diva
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 27 jun 2009, 10:54

Flaaks schreef:Over het water lopen is heel erg rechts. :nono:
Niet rechts ,niet links maar wel mijn favoriete CCR nummer:

Link
Johnny Lydon 1983

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 27 jun 2009, 11:01

Ik adoreer die enorme reet.
Wat prachtig.
:love:
Too Freud to live
Too Jung to die

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 27 jun 2009, 11:15

Siegfried Stahl schreef:

De farrizeeers en schrifgeleerden hebben op alle manieren geprobeeerd politieke uitspraken van hem los te krijgen maar Jezus ging altijd een stap verder dan politiek. En snoerde daarmee zijn vijanden de mond.

Links mag Jezus altijd maar graag in hun eigen kamp denken en rechts doet hetzelfde...eenieder die dat doet snapt het niet....net zoals u,mijnheer Blitzkrieg.
Ik beweer ook nergens dat jezus politieke uitspraken heeft gedaan :crazy:
Beweer enkel dat de prioriteiten van rechts geörienteerden nogal haaks staan op die van Jezus (de laatste legde vrijwel alle prioriteiten bij de empathie voor de minder bedeelden, de armen, de verschoppelingen; totaal het tegenovergestelde dus van wat de rechts geörienteerden voorstaan; wiens beleid leidt tot een verdere verrijking van de rijken en een verdere verarming van de minder bedeelden als we ze hun gang laten gaan).

1 van Jezus' beroemdste uitspraken is dat het onwaarschijnlijker is dat een rijke het koninkrijk gods binnenkomt dan dat een kameel door de oog van een naald kruipt (of iets in die trant).

Niet geheel ontoevallig trekt u juist deze bijbelse quote in twijfel qua authenticiteit. Hoe zou dat nou komen? :drink:

Siegfried Stahl
Forum Diva
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 27 jun 2009, 11:20

Billy Blitzkrieg schreef:
Siegfried Stahl schreef:

Ik beweer ook nergens dat jezus politieke uitspraken heeft gedaan :crazy:
Beweer enkel dat de prioriteiten van rechts geörienteerden nogal haaks staan op die van Jezus (de laatste legde vrijwel alle prioriteiten bij de empathie voor de minder bedeelden, de armen, de verschoppelingen; totaal het tegenovergestelde dus van wat de rechts geörienteerden voorstaan; wiens beleid leidt tot een verdere verrijking van de rijken en een verdere verarming van de minder bedeelden als we ze hun gang laten gaan).

1 van Jezus' beroemdste uitspraken is dat het onwaarschijnlijker is dat een rijke het koninkrijk gods binnenkomt dan dat een kameel door de oog van een naald kruipt (of iets in die trant).

Niet geheel ontoevallig trekt u juist deze bijbelse quote in twijfel qua authenticiteit. Hoe zou dat nou komen? :drink:
Het oog van de naald zou een pas geweest zijn waar nog al eens mensen overvallen en beroofd werden.
Jezus gaf hiermee aan dat de tocht door het leven voor een rijke vol gevaren en valstrikken lag.
Maar niet dat het onmogelijk is om het hemels koninkrijk te betreden. Integendeel.
Johnny Lydon 1983

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 27 jun 2009, 11:23

Afbeelding
Too Freud to live
Too Jung to die

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 27 jun 2009, 11:37

In ieder geval blijft het feit staan dat Billy hier net zo makkelijk mensen een negatief stempel weet op te plakken als hij Geert Wilders daarvan beticht.

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 27 jun 2009, 11:38

Wat dat betreft is-ie consequent.
Too Freud to live
Too Jung to die

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 27 jun 2009, 12:17

Siegfried Stahl schreef:
Het oog van de naald zou een pas geweest zijn waar nog al eens mensen overvallen en beroofd werden.
Jezus gaf hiermee aan dat de tocht door het leven voor een rijke vol gevaren en valstrikken lag.
Maar niet dat het onmogelijk is om het hemels koninkrijk te betreden. Integendeel.
"zou een pas geweest zijn" :lol: :worship:
Zou kunnen.. mag het een onsje vager aub?
Je weet je er weer lekker doorzichtig uit te lullen.
Enfin, bronvermelding graag :drink:

En als het zo is; waarom staat die nuance niet in de bijbel dan? :crazy:
En waar slaat het dan op dat ie wel degelijk de toevoeging maakte dat het voor de rijke onmogelijk was in het koninkrijk gods te belanden?
En waarom loopt die kameel dan door die pas, en niet die rijke vent? Is het leven voor de kameel gevaarlijker dan voor een mens misschien?

Kom eerst eens met een geloofwaardig argument, dan kijken we verder , stapje voor stapje. We komen er wel :clap:
Laatst gewijzigd door Billy Blitzkrieg op 27 jun 2009, 12:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 27 jun 2009, 12:22

(klaz*) schreef:In ieder geval blijft het feit staan dat Billy hier net zo makkelijk mensen een negatief stempel weet op te plakken als hij Geert Wilders daarvan beticht.
U zegt het goed: 'hier'

U haalt forum en realiteit weer eens niet uit elkaar :up:

Daarnaast had ik het 'hier' enkel over zgn christenen die politiek rechts georiënteerd zijn. Daar kotst de Here Jezus op, schat ik zo in.

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 27 jun 2009, 12:36

Dus uw opmerking "een zgn christen als u (een type christen dus waar christus zelf van zou kotsen)" moet dus gescheiden worden va hoe ik werkelijk in het leven sta. In dat geval had er net zo goed kunnen staan: "een zgn bakker als u die voor 7 uur 's ochtends nog niet eens wakker is."

Blijft nogal arbitrair, zo'n scheiding internet-realiteit.

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 27 jun 2009, 12:42

Ik bedoel enkel te zeggen dat ik me hier (op dit forum dus) vele malen minder genuanceerd uitdruk dan IRL. Dat is nou juist de lol van zo'n forum. Dat je lekker vrijuit dingen kan scanderen zonder meteen op je bek gerost te worden.
Heerlijke uitlaatklep.
Laat onverlet dat in veel dingen die ik hier beweer wel degelijk een kern van mijn werkelijke visie verborgen zit. Alleen IRL denk ik iets genuanceerder en druk ik me zeker genuanceerder uit.
Maar IRL heet ik ook geen Blitzkrieg van achternaam.

En ik ga er maar vanuit dat u IRL ook niet zo'n zak hooi bent als hier :drink:

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 27 jun 2009, 12:45

Definieer zak hooi eens.

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 27 jun 2009, 12:49

Billy Blitzkrieg schreef:Zolang die hoekjes van TT nog gewoon te zien blijven bij de actueel knop, en al die AE's van R6 niet hetzelfde lot als het AE van TT wachten (want met die AE's kan ze ook gewoon inloggen, nog even dat bijna net zo infantiele irritante postgedrag van hemzelf daargelaten) ga ik nog even niet mee met het échte adoreren.
Het gespam is immers nog steeds duidelijk zichtbaar en met de vijandenlijst niet te negeren.
Dat zou mooi zijn.
Hoef ik eindelijk die kloterige sport-topics nooit meer te zien.
Als ik nog een keer moet lezen dat AZ toch goed!!!!!!! is ga ik over m'n nek.
'T zit 'm vooral in die overbodige uitroeptekens, denk ik. Het teken van een onvolwassen en reeds bedorven geest.
Too Freud to live
Too Jung to die

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 27 jun 2009, 13:14

Richardus schreef:Ik bedoel; neem nou zo'n openingspost...dat is toch zum :puke: Niet omdat het een slijmpost is, maar dat toontje van iKer :puke: de zinnen die 'ie brouwt, dat ie dingen moet vergroten :crazy: de layout, structuur van zo'n post. Moet je eens opletten, is grappig: zoals jij, Billy, altijd zo'n laatste regel toevoegt waarin je iemand afsnauwt, zo verdeelt iKer z'n posts in twee gedeelten, waarbij in het laatste gedeelte een 'uitdagende' vraag stelt waarvan zelfs de Ikea-tafeltjes kromtrekken.

Gadverdamme.

En 't is maar één voorbeeld van de onuitstaanbare figuren die hier rondlopen.

Ik dacht dat jij vol bravoure 2 weken geleden nog beweerde niet emotioneel geraakt te worden op dit forum.
Hiervoor is nou die 'extra groot' bedoeld:

HAHAHAHA!

Voor de rest een tip:
NRC, gisteren. Heel artikel over psychologische kenmerken van samenzweringsdenkers.
Moest gelijk aan jou denken. Heel gek.
:lol:

Nou doei jongen.
Ik ben weg.
'Er is voldoende mis in Nederland dat niets te maken heeft met cultuur of identiteit om het ongenoegen te verklaren' -Ewald Engelen, 2017

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 27 jun 2009, 16:00

Richardus schreef:'t Is die vieze iKer met z'n geneuzel :puke:
Wat lief dat je me waardeert :love: Jammer dat sommigen in hun geouwehoer onuitstaanbare klootzakken zijn.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 27 jun 2009, 16:14

.

Flaaks
Knuffelnerd

Bericht door Flaaks » 27 jun 2009, 16:16

:yawn: :yawn:
Voorheen Vlaecks.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 27 jun 2009, 16:24

Flaaks schreef::yawn: :yawn:
Het adoreren moe?

---------------------------------------------------------------------

Hier nog een naakte vrouw voor Guerilla:

Afbeelding

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 28 jun 2009, 15:06

Nog een schouderklopje erbij.

Afbeelding

Flaaks
Knuffelnerd

Bericht door Flaaks » 28 jun 2009, 15:16

Wat lijkt deze dame op mijn vrouw! En die terrastafel is ook al precies hetzelfde. :eek:

Ik moet toch eens praten met mijn lief over haar tijdsbesteding als ik op mijn werk ben.
Voorheen Vlaecks.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 28 jun 2009, 15:27

Woont u naast mij?
:eek:
Mijn buren hebben ook zo'n terrastafel.

Flaaks
Knuffelnerd

Bericht door Flaaks » 28 jun 2009, 15:37

Het heeft hier nog niet geregend. Ik heb ook weinig overlast van de buren. :drink:
Voorheen Vlaecks.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 28 jun 2009, 16:12

Flaaks schreef:Het heeft hier nog niet geregend. Ik heb ook weinig overlast van de buren. :drink:
De negers die ik onlangs uit mijn park heb laten jagen waren niet mijn buren. :nono:

Racket
Hop hop

Bericht door Racket » 01 jul 2009, 23:00

iKer schreef: NRC, gisteren. Heel artikel over psychologische kenmerken van samenzweringsdenkers.
linkje? Ben wel benieuwd. (hmm, kan het natuurlijk zelf opzoeken, maar nu geen zin in.. :P )

In de VK stond op 11 sept 2006 ook zo'n soort artikel van één of andere hoogleraar. Kort gezegd kwam het erop neer dat mensen die geen leven hebben het 'extern' gaan zoeken.
Ik voelde me soms wel aangesproken. :oops:

(Niet dat ik het uiteindelijk met die hoogleraar eens was, raar artikel :nooo: )

Luisterpaal
Hop hop

Bericht door Luisterpaal » 23 jul 2009, 05:49

die sukkel antwoord zn mail niet eens

grapjas wilde zelfs een biertje drinken met ram6 :crazy:
"Over smaak valt niet te twisten, op de muziek van Chubby Checker wel": Leo Blokhuis

frobbert
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door frobbert » 09 sep 2009, 18:40

Die blok-functie is echt héérlijk! Bedankt! :flower:
“May my mercy prevail over my wrath.”

Hensup
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door Hensup » 13 okt 2009, 09:25

Je mag hier wel veel als ik het vergelijk met andere websites. Ga zo door!
Verre familie van

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 13 okt 2009, 22:31

Hensup schreef:Je mag hier wel veel als ik het vergelijk met andere websites. Ga zo door!
:yawn:

Hensup
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door Hensup » 15 okt 2009, 10:33

Weer een wat rare reactie. Leuk, ben ik dol op.
Verre familie van

Plaats reactie