Wat eten we vandaag?
-
- Forumspammer
-
- Forumspammer
Re: Wat eten we vandaag?
En een zelfgemaakte perzikkenmouse als toetje (blik perzikken, 1/4 room en een scheut biologische melk in de blender). 

Forumspammer
Volgens mij bent u:
1. Pervers of
2. Single. Of
3. Anders, namelijk 1+2
Anyway, vandaag was het broccoli met aardappelovendinges en kaassaus, geflankeerd door een flinke plak vegaschnitzel (2 eigenlijk).
1. Pervers of
2. Single. Of
3. Anders, namelijk 1+2
Anyway, vandaag was het broccoli met aardappelovendinges en kaassaus, geflankeerd door een flinke plak vegaschnitzel (2 eigenlijk).
Extreemlinksche drammert
Ik heb het geheel smakelijk in balans gebracht door er een biertje bij te nuttigen. Absolute aanrader, iKerd.
Verre familie van
Dat biertje kwam later bij mij.
Wel verdomde lekker, zou zo weer eentje lusten.
Wel verdomde lekker, zou zo weer eentje lusten.
Extreemlinksche drammert
Was al duidelijk, jongen.iKer schreef:Dat biertje kwam later bij mij.

Verre familie van
-
- Forumspammer
Drie uur gewerkt, gestemd, de vuilnis buiten gezet. Ik trakteer mezelf vanavond eens op een pizza fruti de mar; die heb ik wel verdiend. 

Forumspammer
Ik had boerenkool met worst en een Budels biertje! (nog eentje uit het 'smaak van Echt' pakket dat jammer genoeg zowat leeg is)
-
- Forumspammer
Wordt vanavond een mengelmoes van wat ik in huis heb: Chinese mie & kruiden, paprika, bosui en shoarmavlees. 
Alle ingrediënten staan inmiddels gereed.

Alle ingrediënten staan inmiddels gereed.

Laatst gewijzigd door roadrunner op 04 mar 2010, 21:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Forumspammer
Bep is in het ouderlijk huis en daar staan bruine bonen met van alles op het menu! 

Wat dacht je van afhaalchineeshutspot: alle chinees van gisteren bij elkaar flikkeren en smullen maar. Bieltje elbij, meneel Hensup? Glaag!
Verre familie van
Zelfgemaakte pizza.
Facilitator, katalysator, transformator
Whatever makes you happy, dude.
Gebakken aardappeltjes, spruitjes en varkenshaas. Een uitzondering hoor dit eten zo door de weeks. Mijn lief had er zin in.
Een echte heer gaat eenzaam zijn eigen weg.
- Trash
- Heeft niks beters te doen
- Contacteer:
AH Pizza. Uitgezocht door Trash jr...
"Maar zal Planet Trash (
) idd weer eens wat vaker visiteren.. het enige kwalitatieve lichtpuntje op het web qua muzikale underground"

Die is in de bonus he? ik moet morgen weer wat makkelijks eten, dus misschien haal ik er wel zo eentje! 

- Trash
- Contacteer:
Geen aanrader hoor...
"Maar zal Planet Trash (
) idd weer eens wat vaker visiteren.. het enige kwalitatieve lichtpuntje op het web qua muzikale underground"

Welke versie had je dan? die 'verse' ben ik wel een beetje beu en die 'excellent' is op zich wel te doen!

- Trash
- Contacteer:
Weet niet hoe die heet. Zou die verse wel eens geweest kunnen zijn... Jr. vond het iig erg lekker...
"Maar zal Planet Trash (

Verse zijn idd in de bonus, net even opgezocht. Ooit 'ns gehad, ontieglijk ranzig. Die Excellent zijn idd beter, die van La Grand' Italia zijn beste. Maar laat mij maar m'n eigen pizza's bakken 

De bonus. Vind dat maar een vervelend systeem.Richardus schreef:Verse zijn idd in de bonus, net even opgezocht. Ooit 'ns gehad, ontieglijk ranzig. Die Excellent zijn idd beter, die van La Grand' Italia zijn beste. Maar laat mij maar m'n eigen pizza's bakken
Och jee. Wat nu.
Daar moet je zo'n pasje voor hebben. Weinig zin om zo'n ding te nemen, beetje in kaart brengen wat voor boodschappen ik doe.
Alsof ze daar dat pasje voor nodig hebben
Bonuskaart is niet meer persoonsgebonden hoor, je kunt er zo eentje krijgen. Zonder die kaart valt alles ook wel te achterhalen 

Ach, dat is ook wel zo. Moet toch iets te rebelleren hebben in mijn stoffige leventje 

- Trash
- Contacteer:
Dit geeft juist ongekende mogelijkheden. Valse info opgeven. Zo ben ik bv jarenlang een alleenstaande moeder met 6 kinderen geweest die iedere week heel veel kratten bier bij de plaatselijke super kocht...(klaz*) schreef:Daar moet je zo'n pasje voor hebben. Weinig zin om zo'n ding te nemen, beetje in kaart brengen wat voor boodschappen ik doe.
"Maar zal Planet Trash (

- grote massamoord
- Hop hop
Mevrouw Grote Massamoord slaagde er gisteren in de visdingen van Iglo, drie minuten baktijd, tot verkolens toe te laten aanbranden. 

Godverdomme leuk.
Hoe krijg je het voor elkaar?!
Ik ben toch maar voor de maaltijdsalade gegaan, bij de pizza's was het dus de 2e voor de helft van de centen! en aangezien ik er maar
een nodig had vandaag! ik had een tijdlang een bonuskaart van iemand anders in gebruik, die kreeg wel eens mailtjes van Albert H. te Z.
over wat ik gekocht had! Al een tijd dus ook zo'n anonieme in gebruik.. goed systeem!

Ik ben toch maar voor de maaltijdsalade gegaan, bij de pizza's was het dus de 2e voor de helft van de centen! en aangezien ik er maar
een nodig had vandaag! ik had een tijdlang een bonuskaart van iemand anders in gebruik, die kreeg wel eens mailtjes van Albert H. te Z.
over wat ik gekocht had! Al een tijd dus ook zo'n anonieme in gebruik.. goed systeem!

- grote massamoord
- Hop hop
Een hele prestatie, en wie kon het opeten?
Dan liever zo'n maaltijdsalade. Had die tweede pizza ook in de vrieskist kunnen bokken.

Dan liever zo'n maaltijdsalade. Had die tweede pizza ook in de vrieskist kunnen bokken.

Godverdomme leuk.
Ja, maar nee, toch eigenlijk niet! de vriezer zit al aardig vol en morgenmiddag moet ik toch weer langs de super dus ws wordt het dan pizza aangezien t vriendinnetje er gek op is!
Had je nog wat anders in huis, of uiteindelijk toch maar het aangebrande er af geschrapt?

Had je nog wat anders in huis, of uiteindelijk toch maar het aangebrande er af geschrapt?
- grote massamoord
- Hop hop
Grote Massamoord eet alles wat ze hem voorzet, anders is het oorlog.
Gelukkig waren de aardappelen en worteltjes wel gelukt, dat is altijd maar afwachten.

Gelukkig waren de aardappelen en worteltjes wel gelukt, dat is altijd maar afwachten.

Godverdomme leuk.
Ik weet nog wel een leuk cadeautje waarmee je haar kunt verrassen, een nieuw kookboek! 

..en dan vandaag!
zelfgemaakte tonijnsalade met tonijn, kappertjes en halvanaise en broodjes met tomaat en geraspte oude kaas van de grill met daaroverheen olijventapenade!
zelfgemaakte tonijnsalade met tonijn, kappertjes en halvanaise en broodjes met tomaat en geraspte oude kaas van de grill met daaroverheen olijventapenade!

gister weer zelfgebakken pizza (deeg moest op) met ansjovis, olijven, parmezaanse kaas en mozzarella.
Vandaag tortellini's met restant (zelfgemaakte, duh) pizzasaus (die érg goed gelukt was...hmmm...)
Vandaag tortellini's met restant (zelfgemaakte, duh) pizzasaus (die érg goed gelukt was...hmmm...)
klinkt goed! 

Cervelat.
(niet heus, maar het is wel een boeiend woord)
(niet heus, maar het is wel een boeiend woord)
"We take a Norwegian cruise but we don't go to Norway"
- grote massamoord
- Hop hop
Dat gaf ik haar gisteren. "Hoe lang moet dat boek dan koken voor het gaar is", vroeg mevrouw Grote Massamoord.Bep Brul schreef:Ik weet nog wel een leuk cadeautje waarmee je haar kunt verrassen, een nieuw kookboek!

Godverdomme leuk.
Dolletjes. Hoe make men snoeppapier eigenlijk? Is dat een soort ouwel, Grote Massa?
Verre familie van
- Siegfried Stahl
- Forumgod
- Contacteer:
Ik ga een schnitzeltje bakken. Met risotto.... 

" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983
Siegfried Stahl. Lidnr.66.
Johnny Lydon 1983
Spaghetti, bij de ouders! 

En de 2 ons groente??Siegfried Stahl schreef:Ik ga een schnitzeltje bakken. Met risotto....

- Siegfried Stahl
- Forumgod
- Contacteer:
GroenteBep Brul schreef:En de 2 ons groente??Siegfried Stahl schreef:Ik ga een schnitzeltje bakken. Met risotto....

Nu wel een beetje pijn in de buik want ik had voor 2 dagen schnitzels gebakken maar in één keer opgegeten.
Spijt....spijt....
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
Doe dat dan ook niet! 

Broccolisoep met zeevruchten, met daarbij zelfgebakken parmezaansekaaszongedroogdetomatenbrood
met kruidenkaas. Deeg ligt nu te rijzen 

Tjeetje. Hou je dan aan het eind van de maand nog wel geld over voor een TV, Richardusniet?
Verre familie van
Parmezaan, en dan maar lachen met Siegfrieds brie.
"We take a Norwegian cruise but we don't go to Norway"
:kwijl:Richardus schreef:Broccolisoep met zeevruchten, met daarbij zelfgebakken parmezaansekaaszongedroogdetomatenbroodmet kruidenkaas. Deeg ligt nu te rijzen
Gisteren hadden we verse tortellini met gedroogde tomaten in de saus erbij. Erg lekkr.
Benieuwd wat het vandaag gaat zijn. Ik gok op boerenkoolstamppot.
Extreemlinksche drammert