Ook dood!
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Ook dood!
[youtube]
[youtube]
[youtube]
Laatst gewijzigd door Siegfried Stahl op 06 nov 2022, 22:18, 1 keer totaal gewijzigd.
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983
Siegfried Stahl. Lidnr.66.
Johnny Lydon 1983
Re: Ook dood!
Het forum was net ook dood.
Maar hij doet ut weer.
Snel Billy replyen.
Maar hij doet ut weer.
Snel Billy replyen.
Make Peace Not War

deze belgische zingende lesbische omroepster heeft zich deze middag
het leven ontnomen.
heb ooit nog naast haar op toilet gezeten .
...die herinneringen toch :')
Laatst gewijzigd door mr.T op 25 jun 2009, 20:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Als ik in die ogen kijk rest 1 opmerking:
eeuwige zonde.
Ook dood:
Farah Fawcett.
Hebt u zich er ook zo aan geërgerd dat ze de meesterlijk serie met Lee Majors niet noemden in haar overlijdensbericht?

eeuwige zonde.
Ook dood:
Farah Fawcett.
Hebt u zich er ook zo aan geërgerd dat ze de meesterlijk serie met Lee Majors niet noemden in haar overlijdensbericht?

Make Peace Not War
als ik in die ogen kijk...eeuwige zonde 
Sterkte...........Mr.T
Als je als automobilist moet blazen, zet dan je bril af,dat scheelt twee glazen.
Yasmine, in 2006 vakjuryvoorzitter tijdens Eurosong, is overleden op 37-jarige leeftijd. Ze maakte zelf een eind aan haar leven. Vlaanderen verliest een eigenzinnige zangeres, Eén verliest een gewaardeerde presentatrice en de Vlaamse holebi's verliezen één van hun absolute boegbeelden. Yasmine was getrouwd met Marianne Dupon, maar het koppel ging eerder dit jaar uit elkaar. De twee dames hebben samen één dochtertje.
Als je als automobilist moet blazen, zet dan je bril af,dat scheelt twee glazen.
Tja, van die dingen.
Leven heeft altijd wat te bieden, maar.......... soms niet dus.
Leven heeft altijd wat te bieden, maar.......... soms niet dus.
Arne Janssen, van meisjes met rode haren.
........................................................................................................................................Drees1 schreef:Sterkte...........Mr.T
Brazilië maar moeizaam langs Zuid-Afrika
Laatst gewijzigd door Coyote op 26 jun 2009, 01:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Nimia familiaritas parit contemptum
Dit is ook een mooie...............................

er is nog iemand gestorven, een madam van een bekende TV reeks (naam omtgaat me)
We gaan allemaal een keer.......... :P
één van de weinige zekerheden die we hebben!!!!!
één van de weinige zekerheden die we hebben!!!!!
Wat deed u op het vrouwentoilet?mr.T schreef: heb ooit nog naast haar op toilet gezeten .
Hoe dan ook, het deed me toch wat toen men gisteren zei dat ze er zelf een einde aan heeft gemaakt..
Om aan het dodental bij te tellen: gisteren blies ook Sky Saxon (van the Seeds) zijn laatste adem uit. Kende de band verder niet hoor.
Misschien is hij zelf stiekem blij dat het voor hem afgelopen is. 50 te geven concerten zijn hem door de strot geduwd.
Waarschijnlijk meer bedoeld om zo veel mogelijk geld uit het toen nog net levende lijk te persen. En om zijn schulden af te betalen. Het had alleen maar een afgang voor hem kunnen worden.
May he rust in peace.
Waarschijnlijk meer bedoeld om zo veel mogelijk geld uit het toen nog net levende lijk te persen. En om zijn schulden af te betalen. Het had alleen maar een afgang voor hem kunnen worden.
May he rust in peace.
Een echte heer gaat eenzaam zijn eigen weg.
- Ysidorus Fuchs
- Meganerd
Hij heette eigenlijk Metal Jackson?jackN schreef:May he rust in peace.
“The forest was shrinking but the trees kept voting for the axe, for the axe was clever and convinced the trees that because his handle was made of wood he was one of them.”
was er backstage op Werchter 3 dagen junkfood aan het uitschijten (naast Yasmine)dingske schreef:Wat deed u op het vrouwentoilet?mr.T schreef: heb ooit nog naast haar op toilet gezeten .
Hoe dan ook, het deed me toch wat toen men gisteren zei dat ze er zelf een einde aan heeft gemaakt..
Om aan het dodental bij te tellen: gisteren blies ook Sky Saxon (van the Seeds) zijn laatste adem uit. Kende de band verder niet hoor.
dat heeft ze dan toch mooi weten te verwerken 
- Zuigvriend Staal
- Hop hop
MJ was al tien jaar dood

28 jaar slechts............
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Gevaarlijke sport dat fietsen.
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
Ik kreeg net een SMS'je van mijn neef uit de plaatselijke coffeeshop dat Andrew Koenig vandaag dood gevonden is en of ik het met een foto wilde posten op forumnerds.nl
:

Acteur in 'Growing Pains', comedyserie, jaren 80. dood.Coyote schreef:Ik kreeg net een SMS'je van mijn neef uit de plaatselijke coffeeshop dat Andrew Koenig vandaag dood gevonden is en of ik het met een foto wilde posten op forumnerds.nl:
Wat veel erger is, lees ik net: GURU ligt in een coma.
http://www.guardian.co.uk/music/2010/mar/01/rapper-guru
Coyote schreef:Wat veel erger is, lees ik net: GURU ligt in een coma.
- Billy Blitzkrieg
- Forum Diva
Volgens mij is Siegfried zelf ook dood. Al bijna een week niet meer gesignaleerd op dit forum. Een unicum 
Erelid der pro-multiculturele gedachtepolitie
Na 44 jaar heeft Heavy D de pijp aan Maarten gegeven. R.I.P. Dwight Arrington Myers
- 1ofthemFaces
- Knuffelnerd
Wat ben je toch een kut. Dit is zijn rukste track ooit.Coyote schreef:Na 44 jaar heeft Heavy D de pijp aan Maarten gegeven. R.I.P. Dwight Arrington Myers![]()
wel een leuk meisje in die still 
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Het is de enige track die ik van 'm ken.1ofthemFaces schreef:Wat ben je toch een kut. Dit is zijn rukste track ooit.Coyote schreef:Na 44 jaar heeft Heavy D de pijp aan Maarten gegeven. R.I.P. Dwight Arrington Myers![]()
Tja. 44. Dat krijg je als je heavy bent.Coyote schreef:Het is de enige track die ik van 'm ken.1ofthemFaces schreef:Wat ben je toch een kut. Dit is zijn rukste track ooit.Coyote schreef:Na 44 jaar heeft Heavy D de pijp aan Maarten gegeven. R.I.P. Dwight Arrington Myers![]()
Sometimes life is like blues. Sometimes life is like jazz.
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:

Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
- 1ofthemFaces
- Knuffelnerd
Jezus.Coyote schreef:Het is de enige track die ik van 'm ken.1ofthemFaces schreef:Wat ben je toch een kut. Dit is zijn rukste track ooit.Coyote schreef:Na 44 jaar heeft Heavy D de pijp aan Maarten gegeven. R.I.P. Dwight Arrington Myers![]()
Dit was hun hit!
Swingbeat.
-
roadrunner
- Forumjunk

Ik ben onbekend met zijn muziek maar 108 jaar is ie uiteindelijk geworden
De enige echt authentieke nazi van het forum, en dan ken je zijn muziek niet 
Make Peace Not War
Dj Jeroen Soer, van VARA's Verrukkelijke 15, is vanochtend aan een hartaanval overleden. R.I.P. Jeroen, ik heb veel naar je geluisterd.
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.
- Ysidorus Fuchs
- Meganerd
En Etta James (73) overleed een dag nadat haar ontdekker, Johnny Otis (90), stierf. Merkwaardig, dat.
“The forest was shrinking but the trees kept voting for the axe, for the axe was clever and convinced the trees that because his handle was made of wood he was one of them.”
?????? maar is wel dood.
Doeschka Meijsing (64) is gisteren overleden. Ze was voor mij de beste Nederlandse schrijfster. Slim, grappig en een mopperkont, maar altijd met compassie.
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
Coyote schreef:Niemand noemenswaardig vandaag
Prijst den dag niet vooraleer zij voorbijgeganen is.
If Man is five and the Devil is six and God is seven, dan zal ik wel Number9 zijn.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
[youtube]

Laatst gewijzigd door Siegfried Stahl op 08 dec 2022, 19:26, 2 keer totaal gewijzigd.
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
- Ysidorus Fuchs
- Meganerd