Poll: Clinton, Trump, Sanders
Re: Poll: Clinton, Trump, Sanders
Google/Alphabet was de hoofdsponsor was van Clinton was en schoof door beïnvloeden van zoekresultaten 2 tot 10 miljoen stemmen haar kant op
https://mobile.twitter.com/goodmedicine ... 0245369856
Laatst gewijzigd door Richardus op 20 jul 2019, 12:13, 2 keer totaal gewijzigd.
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Insider Blows Whistle & Exec Reveals Google Plan to Prevent “Trump situation” in 2020 on Hidden Cam
Project Veritas has released a new report on Google which includes undercover video of a Senior Google Executive, leaked documents, and testimony from a Google insider. The report appears to show Google’s plans to affect the outcome of the 2020 elections and “prevent” the next “Trump situation.”
https://www.projectveritas.com/2019/06/ ... idden-cam/
https://gohmert.house.gov/news/document ... tID=399712
Project Veritas has released a new report on Google which includes undercover video of a Senior Google Executive, leaked documents, and testimony from a Google insider. The report appears to show Google’s plans to affect the outcome of the 2020 elections and “prevent” the next “Trump situation.”
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
't Is wel aandoenlijk. Terwijl het vorig jaar vrij onverwacht was dat Trump won (tenminste, voor degenen die niet buiten de linksige SJW-bubbel konden kijken), is de kans behoorlijk groot dat hij volgende keer opnieuw gekozen wordt. Veel potentiële Trumpstemmers durfden het de vorige keer niet, maar nu zien ze dat 'ie - al z'n onhebbelijkheden ten spijt - best wat voor elkaar weet te boksen. Dat duid ik niet positief (of negatief), ik constateer slechts.Richardus schreef: ↑20 jul 2019, 12:01 Insider Blows Whistle & Exec Reveals Google Plan to Prevent “Trump situation” in 2020 on Hidden Cam
If Man is five and the Devil is six and God is seven, dan zal ik wel Number9 zijn.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.
Wat heb jij geslikt? 
Wat heeft Trump dan ‘voor elkaar’ gekregen?
Behalve dat de economie een tijdje na de diepste crisis ooit prima gedraaid heeft (en nu lijkt af te koelen)?
Dat hij rogue states Isreal en Saoudi Arabië gesteund heeft?
Dat hij als een kleuter reageert op het verlies aan wereldhegemonie en China tot vijand heeft uitgeroepen?
Dat hij de inkomens- en vermogenskloof niet structureel heeft aangepakt?
Dat hij racisme openlijk salonfähig heeft gemaakt?
Dat de rol van VS als ‘voorbeeld voor de wereld’ on hold heeft gezet?
Dat hij het record leugens-per-dag-door-wereldleider overtuigend heeft doorbroken?
Dat hij de Iran-deal heeft opgeblazen?
Dat hij een rechtvaardige oplossing voor Palestina verder weg bracht dan ooit (net als iedere president vóór hem, save Carter?
Dat hij regelmatig openlijk lippendienst bewijst aan extreem rechts?
Dat hij ‘Parijs’ heeft opgezegd?
Dat hij autocratische en moordzuchtige figuren als Bolsonaro, Putin, Bin Salman, Sisi, Nethanyahu, Duterte steunt?
Wat heeft Trump dan ‘voor elkaar’ gekregen?
Behalve dat de economie een tijdje na de diepste crisis ooit prima gedraaid heeft (en nu lijkt af te koelen)?
Dat hij rogue states Isreal en Saoudi Arabië gesteund heeft?
Dat hij als een kleuter reageert op het verlies aan wereldhegemonie en China tot vijand heeft uitgeroepen?
Dat hij de inkomens- en vermogenskloof niet structureel heeft aangepakt?
Dat hij racisme openlijk salonfähig heeft gemaakt?
Dat de rol van VS als ‘voorbeeld voor de wereld’ on hold heeft gezet?
Dat hij het record leugens-per-dag-door-wereldleider overtuigend heeft doorbroken?
Dat hij de Iran-deal heeft opgeblazen?
Dat hij een rechtvaardige oplossing voor Palestina verder weg bracht dan ooit (net als iedere president vóór hem, save Carter?
Dat hij regelmatig openlijk lippendienst bewijst aan extreem rechts?
Dat hij ‘Parijs’ heeft opgezegd?
Dat hij autocratische en moordzuchtige figuren als Bolsonaro, Putin, Bin Salman, Sisi, Nethanyahu, Duterte steunt?
Laatst gewijzigd door iKer op 21 jul 2019, 03:51, 1 keer totaal gewijzigd.
iKer. Een ijdel cultfiguur met een megalomaan online ego.
Ik wist wel dat je rechts was, Number9. Maar ik wist niet dat je zo negatief dacht over het oordeelsvermogen van de Amerikanen.
En buiten het opzeggen van ‘Parijs’, wat een kortzichtige stap was, onderzoeksgelden voor wetenschap heeft lopen korten is in het licht van de opkomst van China ook een treurig schot in eigen voet.
Diminish America’s Future Again!
Diminish America’s Future Again!
Maar: hij heeft een onmiskenbare fanbase, en een propagandazender die feilloos de anderhalve hersencel van zijn potentiële kiezers weet te kietelen. Fox.
Toen ik 15/17 jaar geleden dat eens keek nam ik dat volstrekt niet serieus. De NOS was toen nog een instituut van niveau. Dat zo’n pulpzender kon uitgroeien tot politieke macht van betekenis was voorbij mijn voorstellingsvermogen.
Maar exact dat gebeurde.
Toen ik 15/17 jaar geleden dat eens keek nam ik dat volstrekt niet serieus. De NOS was toen nog een instituut van niveau. Dat zo’n pulpzender kon uitgroeien tot politieke macht van betekenis was voorbij mijn voorstellingsvermogen.
Maar exact dat gebeurde.
om eerlijk te zijn ben ik er ook niet gerust op.
en nu de serieuze link svp.Richardus schreef: ↑20 jul 2019, 11:56 Google/Alphabet was de hoofdsponsor was van Clinton was en schoof door beïnvloeden van zoekresultaten 2 tot 10 miljoen stemmen haar kant op
want jij vertrouwt de Senate Juridiciary Committee niet? 
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Sorry Ries, ik had niet goed gekeken.
Dit gebeurt dus als je het grote bedrijfsleven haar gang laat gaan.
En je politiek systeem wijd open laat staan voor grote donaties.
Van Clinton is bekend dat ze een mega-campagnefonds had dat door het grote bedrijfsleven was gefinancierd.
Overigens verbaast me dit niks. De macht van Google is enorm, maar niemand weet hoe enorm, wie er express aan welke knoppen draait etc. Goed dat zo'n man 6 jaar van zijn leven heeft gegeven om dit te onderzoeken. Lijkt me overigens wel een beetje een ouwe man die van buitenaf kijkt. Beter is een insider te hebben die lekt denk ik (disclaimer: dat moet dan wel een zeer goeie quant zijn die zeer dicht bij het vuur gezeten heeft en alle algoritmes doorziet).
Enfin, dit soort bedrijven belasten (zoals Frankrijk nu doet) is slechts de eerste stap. De macht van Google is al jaren veel te groot. En ook ik profiteer door (bijv. gisteren) files te vermijden tijdens het rijden, en snel via Google wat wiki-lemma's door te spitten.
http://forumnerds.nl/viewtopic.php?p=417243#p417243
En ja, de macht van Alphabet is... "groot" (heel zwak uitgedrukt: zij (meer dan fb/twitter) kunnen de hele perceptie van realiteit, het "narratief", bij de domme massa bepalen, en ze doen dat)
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Duckduckgo. Gebruikt geen Googlebot, wel Yahoo, Bing en hun eigen bot. Dus, tja. Geanonimiseerd, dus als je te rechts denkt zal het je niet enkel linkse dingen geven of andersom, of bankstellen als je dat ff zocht.
Startpage is populair maar gebruikt wel Google. Helaas. Maar wel geanonimiseerd. En werkt ruk imo.
Startpage is populair maar gebruikt wel Google. Helaas. Maar wel geanonimiseerd. En werkt ruk imo.
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Ik gebruik (minder dan de helft van de tijd) Yahoo, maar dat is qua zoekresultaten echt minder dan Google.
Ja klopt. Maar probeer ddg maar ns, is na Jewgle (gheghe) goeie 2e, zeker beter dan yahoo/bing/startpage
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Ken de naam al eeuwen maar dus nu beter?
Ik ga het proberen, tnx.
Ik ga het proberen, tnx.
Is mss wennen, als je in open browser op Google zat, dat je geen op jou toegespitste resultaten spekkienaarbekkie krijgt
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
- United Hope
- Forumgod
ik weet niet wat het is maar alle zoekmachines functioneren niet meer als voorheen
JOEPIE, FLAAKS GAAT NAAR SINT KILDA
Klopt. Censuur en beïnvloeding.
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
- United Hope
- Forumgod