Wikileaks

Heeft Mark, Maxime, Geert, Diederik, Emiel, Jolande / Tofik, Alexander, Arie, Kees, Marianne of een andere waardeloze politicus weer iets nutteloos besloten? Spuw dan hier uw gal.
gung ho
Forumgod

Re: Wikileaks

Bericht door gung ho » 05 jan 2021, 14:36

Maar goed, iemand die meent dat het niet-uitleveren van Assange het gevolg is van Brexit is geen serieuze gesprekspartner voor mij.
This country makes it hard to fuck.

David
Knuffelnerd

Bericht door David » 05 jan 2021, 14:37

Nou , dat valt me weer van je mee.
Maar als je daadwerkelijk gelooft dat die zelfmoordangst de ware reden is voor niet uitlevering ben je echt zo wereldvreemd als pakweg een groen linkser.
Als dat de ware reden zou zijn zouden ze vrijwel elke (ware) crimineel die een levenslange gevangenisstraf boven het hoofd hangt nooit meer uitleveren want die kans op zelfmoord is dan altijd aanwezig.
De reden dat ze dat vrijwel nooit doen is omdat dat dan ware criminelen zijn. Bij Assange is het evident dat hij dat niet is. Ze leveren hem gewoon liever niet uit. En de enige manier om dat te kunnen voorkomen is om zo'n juridische uitleg erbij te geven. En ze kunnen het nu ook nóg makkelijker doen omdat ze niet meer aan de EU gebonden zijn.
Je moet wel stekeblind zijn dat niet te doorzien. Sorry hoor!
Probleemwolf

Bijdragen van David zijn slechts voor 23 % door AI gegenereerd

David
Knuffelnerd

Bericht door David » 05 jan 2021, 14:41

gung ho schreef: ↑05 jan 2021, 14:36 Maar goed, iemand die meent dat het niet-uitleveren van Assange het gevolg is van Brexit is geen serieuze gesprekspartner voor mij.
Jij was dat sowieso al niet meer voor mij.
Omdat je niet door dingen heen blijkt te kunnen kijken. Niet verder door blijkt te kunnen denken dan wat de officiële lezingen je vertellen.

Maar je stemt vast groenlinks en dat verklaart dan meteen alles.
Probleemwolf

gung ho
Forumgod

Bericht door gung ho » 05 jan 2021, 14:50

David schreef: ↑05 jan 2021, 14:37 Nou , dat valt me weer van je mee.
Maar als je daadwerkelijk gelooft dat die zelfmoordangst de ware reden is voor niet uitlevering ben je echt zo wereldvreemd als pakweg een groen linkser.
Als dat de ware reden zou zijn zouden ze vrijwel elke (ware) crimineel die een levenslange gevangenisstraf boven het hoofd hangt nooit meer uitleveren want die kans op zelfmoord is dan altijd aanwezig.
De reden dat ze dat vrijwel nooit doen is omdat dat dan ware criminelen zijn. Bij Assange is het evident dat hij dat niet is. Ze leveren hem gewoon liever niet uit. En de enige manier om dat te kunnen voorkomen is om zo'n juridische uitleg erbij te geven. En ze kunnen het nu ook nóg makkelijker doen omdat ze niet meer aan de EU gebonden zijn.
Je moet wel stekeblind zijn dat niet te doorzien. Sorry hoor!
:lol:

Er zijn vast maar weinig gebeurtenissen zonder diepere betekenislagen voor jou. Iedere gebeurtenis duidt vast op iets wat er wérkelijk is gebeurd. En wat dat werkelijk is, weten alleen jij en een select groepje gelijkdenkenden. De mensen die dat niet begrijpen zijn naïef, stekeblind of wereldvreemd.

De rechter vindt hem overigens wel schuldig hoor en de kans bestaat dat hij uiteindelijk voor de rechter komt.

District Judge Vanessa Baraitser explicitly concluded that Mr Assange should answer allegations that he aided and abetted hacking, theft and the disclosure of the identities of informants working for the US security agencies - disclosures that endangered their lives.

In English law, that would be enough for him to be charged with a crime here - and so the route was open for Mr Assange to face trial for the same in the United States.

gung ho
Forumgod

Bericht door gung ho » 05 jan 2021, 14:51

David schreef: ↑05 jan 2021, 14:41
gung ho schreef: ↑05 jan 2021, 14:36 Maar goed, iemand die meent dat het niet-uitleveren van Assange het gevolg is van Brexit is geen serieuze gesprekspartner voor mij.
Omdat je niet door dingen heen blijkt te kunnen kijken. Niet verder door blijkt te kunnen denken dan wat de officiële lezingen je vertellen.

Ja, alle Groenlinksers zijn slecht. :clap:

David
Knuffelnerd

Bericht door David » 05 jan 2021, 14:55

Ja, het enige wat jij kan is elke geest die wat kritischer kijkt dan jij (gebeurt al snel) wegzetten als het zoveelste complotgekkie.
Prima als je me op die hoop gooit hoor.
Ik gooi je op de hoop van het zoveelste wereldvreemde naïeve groenlinks gekkie. :upup:
Probleemwolf

David
Knuffelnerd

Bericht door David » 05 jan 2021, 14:58

gung ho schreef: ↑05 jan 2021, 14:51
David schreef: ↑05 jan 2021, 14:41

Ja, alle Groenlinksers zijn slecht. :clap:
Slecht heb ik nooit in de mond genomen.
Ik ben niet zo van het rechts-links denken qua moraal. Verouderde termen, dat links en rechts.
Het valt me alleen op dat groenlinksers vaak zo totaal naïef danwel wereldvreemd zijn. En zichzelf (mede daarom) zo hoog verheven voelen boven de rest.
Maar misschien is dat wel de beste levenshouding voor het eigen levensgeluk.
Laatst gewijzigd door David op 05 jan 2021, 15:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Probleemwolf

gung ho
Forumgod

Bericht door gung ho » 05 jan 2021, 14:59

David schreef: ↑05 jan 2021, 14:55 Ja, het enige wat jij kan is elke geest die wat kritischer kijkt dan jij (gebeurt al snel) wegzetten als het zoveelste complotgekkie.
Ik gooi je op de hoop van het zoveelste wereldvreemde naïeve groenlinks gekkie. :upup:
Probleem is dat je helemaal niet zo kritisch kijkt. Je gelooft gewoon niks. Je zou je wat beter kunnen informeren zodat je met argumenten kunt komen voor de flauwekul die je debiteert.

gung ho
Forumgod

Bericht door gung ho » 05 jan 2021, 15:02

David schreef: ↑05 jan 2021, 14:58
Ik ben niet zo van het rechts-links denken qua moraal. Verouderde termen, dat links en rechts.
Het valt me alleen op dat groenlinksers vaak zo totaal wereldvreemd zijn.
:lol: :worship:

:wave:

David
Knuffelnerd

Bericht door David » 05 jan 2021, 15:03

gung ho schreef: ↑05 jan 2021, 14:59
David schreef: ↑05 jan 2021, 14:55 Ja, het enige wat jij kan is elke geest die wat kritischer kijkt dan jij (gebeurt al snel) wegzetten als het zoveelste complotgekkie.
Probleem is dat je helemaal niet zo kritisch kijkt. Je gelooft gewoon niks. Je zou je wat beter kunnen informeren zodat je met argumenten kunt komen voor de flauwekul die je debiteert.
Ik geloof wel degelijk veel hoor. Ik lees niet voor niets nog steeds de reguliere kranten inplaats van dat ik me door social media laat dicteren.

Alleen bij bepaalde zaken is het zo evident dat de officiële lezingen de werkelijke redenen moeten verhullen.. het probleem is dan dat jij dat niet doorziet en de mensen die het wel doorzien wegzet als de zoveelste complotgekkies.
Niet dat het mij verder iets uitmaakt. Het maakt alleen discussiëren nogal kansloos tussen ons omdat we uitgaan van verschillende 'kernwaarheden'.
En als het basisuitgangspunt al 180 graden verschilt zijn er geen aanknopingspunten meer om op door te kunnen gaan. Behalve wederzijdse ridiculisering. Jij houdt daar erg van. Ik vind het ridiculiseren van een groen linkser een pleonastische en dus zinloze bezigheid.
Probleemwolf

David
Knuffelnerd

Bericht door David » 05 jan 2021, 15:07

En hier heb je nogmaals je argumentatie:
David schreef: ↑05 jan 2021, 14:37
De reden dat ze dat vrijwel nooit doen is omdat dat dan ware criminelen zijn. Bij Assange is het evident dat hij dat niet is. Ze leveren hem gewoon liever niet uit. En de enige manier om dat te kunnen voorkomen is om zo'n juridische uitleg erbij te geven.
En wat betreft dit:
gung ho schreef: ↑05 jan 2021, 14:50

De rechter vindt hem overigens wel schuldig hoor en de kans bestaat dat hij uiteindelijk voor de rechter komt.

District Judge Vanessa Baraitser explicitly concluded that Mr Assange should answer allegations that he aided and abetted hacking, theft and the disclosure of the identities of informants working for the US security agencies - disclosures that endangered their lives.

In English law, that would be enough for him to be charged with a crime here - and so the route was open for Mr Assange to face trial for the same in the United States.
Uiteraard is de officiële lezing dat de rechter hem wel schuldig vindt. Als ze ook nog eerlijk zouden erkennen dat ze hem onschuldig zouden vinden kunnen ze de goede betrekkingen met de regering Biden helemaal wel op hun buik schrijven.
Diplomatiek A verklaren maar intussen B denken en doen. Zo oud als de weg naar Rome. Behalve voor de goedgelovige zieltjes dan.

Kusjes van je complotgekkie :wave:
Probleemwolf

Plaats reactie