Zou je je een beetje in kunnen houden met je dreigementen? Dit forum lijkt me daar niet geschikt voor. En ja, dat is een waarschuwing.
“Ik word van een paar dode Israeli’s niet warm of koud.”
Re: “Ik word van een paar dode Israeli’s niet warm of koud.”
This country makes it hard to fuck.
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Is dat ook een dreigement?
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983
Siegfried Stahl. Lidnr.66.
Johnny Lydon 1983
Nee, een waarschuwing. Dat staat er toch.
Jij kent het verschil niet tussen een dreigement en een wens?gung ho schreef: ↑29 okt 2024, 19:59Zou je je een beetje in kunnen houden met je dreigementen? Dit forum lijkt me daar niet geschikt voor. En ja, dat is een waarschuwing.
Make Peace Not War
Ik ben zelf te druk met andere zaken om onze forumwezel daadwerkelijk op te zoeken en angst aan te jagen.
Make Peace Not War
Ben je gek. Ik ben alweer thuis!kattekopje schreef: ↑29 okt 2024, 16:02 Dus iKer gaat vanavond langs bij Kees Kakelvlees? Hope it's a good meeting![]()
Make Peace Not War
Jawel hoor. Maar ik heb geen zin in kinderachtige woordspelletjes. Hou op met die dreigementen. Het is niet grappig en je bereikt er niks mee.iKer schreef: ↑29 okt 2024, 20:51Jij kent het verschil niet tussen een dreigement en een wens?gung ho schreef: ↑29 okt 2024, 19:59Zou je je een beetje in kunnen houden met je dreigementen? Dit forum lijkt me daar niet geschikt voor. En ja, dat is een waarschuwing.
Dat is fijn voor je. Als je het toch te druk hebt, kun je ook stoppen dat verder nog te suggereren.
Dank u en een fijne, ontspannen avond.
Toch behoorlijk lachwekkend dat iemand hier bang wordt van mijn wens dat iemand hem een geweten schopt. Ik ken nog wel een plek op de wereld waar ze hem keihard uitlachen voor zijn eerste wereldproblemen.
Make Peace Not War
Je moet je niet laten meeslepen door de angsten van peanutbrain Kees K.
Make Peace Not War
Dus je kent het verschil daadwerkelijk niet?gung ho schreef: ↑29 okt 2024, 21:02Jawel hoor. Maar ik heb geen zin in kinderachtige woordspelletjes. Hou op met die dreigementen. Het is niet grappig en je bereikt er niks mee.iKer schreef: ↑29 okt 2024, 20:51Jij kent het verschil niet tussen een dreigement en een wens?gung ho schreef: ↑29 okt 2024, 19:59Zou je je een beetje in kunnen houden met je dreigementen? Dit forum lijkt me daar niet geschikt voor. En ja, dat is een waarschuwing.
Ik had jou hoger ingeschat. Hier sta ik wel een beetje van te kijken.
Overigens, kun je Kees niet een maand bannen?
Hij beticht me onophoudelijk van dingen die onwaar zijn.
Dank u voor uw actie en een fijne avond.
Ik ga ervan uit dat Kees hier tot eind november niet meer welkom is.
Make Peace Not War
iKer schreef: ↑29 okt 2024, 21:18Dus je kent het verschil daadwerkelijk niet?gung ho schreef: ↑29 okt 2024, 21:02Jawel hoor. Maar ik heb geen zin in kinderachtige woordspelletjes. Hou op met die dreigementen. Het is niet grappig en je bereikt er niks mee.
Ik had jou hoger ingeschat. Hier sta ik wel een beetje van te kijken.
Overigens, kun je Kees niet een maand bannen?
Hij beticht me onophoudelijk van dingen die onwaar zijn.
Dank u voor uw actie en een fijne avond.
Ik ga ervan uit dat Kees hier tot eind november niet meer welkom is.
- Rainy Day Woman
- Forum Diva
Het gaat erom hoe we hier met elkaar omgaan, en met elkaar in dialoog gaan.
The company of women with opinions and fat asses.
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Dat soort omdraaiingen lukt bij de Verenigde Naties misschien (de Palestijnen zijn er meester in) maar hier natuurlijk niet Iker.
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
Als Kees mij blijft bullshitten krijgt hij vroeg of laat de klap voor z’n kop waar hij om bedelt. Period.Rainy Day Woman schreef: ↑29 okt 2024, 22:33Het gaat erom hoe we hier met elkaar omgaan, en met elkaar in dialoog gaan.
Volgens Kees ben ik antisemiet en haat ik joden. Hoewel Kees daarmee blijk geeft de definitie van antisemitisme niet te kennen zijn er grenzen aan mijn geduld met Kees Kankervlees. In dialoog gaan: prima. Maar Kees heeft nooit een dialoog met mij gevoerd. Kees heeft zijn oordeel klaar zonder uitleg te kunnen geven.
Make Peace Not War
Zoals ik al zei: vroeg of laat krijgt Kees de knal voor zijn kop als hij erom blijft bedelen. Die knal zal ik zelf niet geven, daar zijn andere wegen voor.
Make Peace Not War
Als er excuses komen zal ik mild zijn.
Maar mijn geduld is eindig.
Maar mijn geduld is eindig.
Make Peace Not War
En ook een klacht ingediend.
Over twee weken, 13 november, is mijn geduld met Kees op.
Blijft hij daarna doorgaan met ongefundeerd schelden dan sluit ik consequenties niet uit.
Over twee weken, 13 november, is mijn geduld met Kees op.
Blijft hij daarna doorgaan met ongefundeerd schelden dan sluit ik consequenties niet uit.
Make Peace Not War
Hier geef je meteen aan waar her verschil zit. Kees probeert het met woorden, en ja die zijn op de man, en jij kiest als reactie voor escalatie en dreigt met fysiek geweld.iKer schreef: ↑30 okt 2024, 00:18Als Kees mij blijft bullshitten krijgt hij vroeg of laat de klap voor z’n kop waar hij om bedelt. Period.Rainy Day Woman schreef: ↑29 okt 2024, 22:33Het gaat erom hoe we hier met elkaar omgaan, en met elkaar in dialoog gaan.
Volgens Kees ben ik antisemiet en haat ik joden. Hoewel Kees daarmee blijk geeft de definitie van antisemitisme niet te kennen zijn er grenzen aan mijn geduld met Kees Kankervlees. In dialoog gaan: prima. Maar Kees heeft nooit een dialoog met mij gevoerd. Kees heeft zijn oordeel klaar zonder uitleg te kunnen geven.
Buiten dat het een zwaktebod is, lijkt me dat een reden voor een ban.
Bij mijn weten zijn dit soort bedreigingen niet eerder geuit op dit forum dus je krijgt de primeur.
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Nu is het natuurlijk wel zo dat je pas een echte forumnerd bent als je ooit een ban hebt gekregen. Het is the red badge of courage als het ware.
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
En grappig om te zien dat Iker net als Israël grijpt naar bruut geweld. 
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
Jawel, zelfde sujet heeft dit eerder gedaan, op forum en zeker per pm zal het misschien nog net (niet) op 1 hand te tellen zijn. En dan nog ala Manson dreigen met z'n eigen handjes schoon te houden. Walgelijk. Een machtswellusteling met giga minderwaardigheidscomplex, en dat krijgt maatschappelijk gezag via een boa cursusje, levensgevaarlijk. Lekker zo, op een forum. Wat denk je waarom ik m'n pm al jaren uit heb staan. Hij is hier al jaren net zo een dreiging als Oof de boel onderschijt met koffie(praat). Mooie boel.gung ho schreef: ↑30 okt 2024, 06:13Hier geef je meteen aan waar her verschil zit. Kees probeert het met woorden, en ja die zijn op de man, en jij kiest als reactie voor escalatie en dreigt met fysiek geweld.iKer schreef: ↑30 okt 2024, 00:18Als Kees mij blijft bullshitten krijgt hij vroeg of laat de klap voor z’n kop waar hij om bedelt. Period.Rainy Day Woman schreef: ↑29 okt 2024, 22:33Het gaat erom hoe we hier met elkaar omgaan, en met elkaar in dialoog gaan.
Buiten dat het een zwaktebod is, lijkt me dat een reden voor een ban.
Bij mijn weten zijn dit soort bedreigingen niet eerder geuit op dit forum dus je krijgt de primeur.
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Het escaleert al lekker hier op het forum.
Persoonlijke bedreigingen kunnen natuurlijk niet. Al blijft de vraag in hoeverre het ironisch is bedoeld. Maar aangezien Iker daadwerkelijk lijkt te weten waar de heer Kietelvlees woont kan ik me voorstellen dat dit toch wat te intimiderend overkomt. Ik zou het zelf in elk geval niet prettig vinden (ook omdat aan een flink aantal hier een steekje los zit).
Ik kreeg overigens de laatste weken het sterke vermoeden dat Iker zwaar overspannen aan het worden was. Dat verklaart dan wel weer een beetje dit soort gedrag.
Opvallend dat Richenelleke meteen weer tevoorschijn komt cq ramptoeristje komt spelen.
Wel meteen voor mij de gelegenheid te vragen waarom hij zonder opgaaf van reden dat Signal kanaal eruit heeft gegooid.
Lijkt me ook weer zo'n impulsieve overspannen reactie.
Ikzelf ben trouwens ook wat overspannen, al ligt dat niet aan dit forum.
Het zal na de winst van Trump volgende week allemaal nog onzekerder worden in het leven mensen, dus stoelriemen vast!
Persoonlijke bedreigingen kunnen natuurlijk niet. Al blijft de vraag in hoeverre het ironisch is bedoeld. Maar aangezien Iker daadwerkelijk lijkt te weten waar de heer Kietelvlees woont kan ik me voorstellen dat dit toch wat te intimiderend overkomt. Ik zou het zelf in elk geval niet prettig vinden (ook omdat aan een flink aantal hier een steekje los zit).
Ik kreeg overigens de laatste weken het sterke vermoeden dat Iker zwaar overspannen aan het worden was. Dat verklaart dan wel weer een beetje dit soort gedrag.
Opvallend dat Richenelleke meteen weer tevoorschijn komt cq ramptoeristje komt spelen.
Wel meteen voor mij de gelegenheid te vragen waarom hij zonder opgaaf van reden dat Signal kanaal eruit heeft gegooid.
Het zal na de winst van Trump volgende week allemaal nog onzekerder worden in het leven mensen, dus stoelriemen vast!
Probleemwolf
- kattekopje
- Forumspammer
Ik droomde dat ik geen koffie meer dronk, voorspellende droom maybe...
we are the nukes of terror
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
- MarkS
- Knuffelnerd
- Contacteer:
Het blijft me verbazen dat hij zich door Kees' abjecte geraaskal zo op de kast laat jagen. Er zijn maar twee mensen die denken dat hij echt een antisemiet is, maar dat ziet ie niet blijkbaar.David schreef: ↑30 okt 2024, 08:52 Het escaleert al lekker hier op het forum.
Waarschijnlijk gaat al zijn hersencapaciteit op aan het bedenken van een briljante schaakzet
Feck!
- kattekopje
- Forumspammer

we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
- Rainy Day Woman
- Forum Diva
Het gaat er niet om wie van jullie gelijk heeft, of wie van jullie zuiver argumenteert. Het gaat erom dat er een grens zit aan de manier van met elkaar omgaan, en dreigende taal naar een andere nerd uitslaan is over die grens, zeker als het meerdere malen gebeurt. Ook als het zogenaamd suggestief of ironisch bedoeld is. En ook de ernst van het onderwerp rechtvaardigt niet dat je je daartoe verlaagt.iKer schreef: ↑30 okt 2024, 00:18Als Kees mij blijft bullshitten krijgt hij vroeg of laat de klap voor z’n kop waar hij om bedelt. Period.Rainy Day Woman schreef: ↑29 okt 2024, 22:33Het gaat erom hoe we hier met elkaar omgaan, en met elkaar in dialoog gaan.
Het is gewoon niet ok.
- kattekopje
- Forumspammer
Dan had ik allang honderd bans gehad moeten hebben 
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
- Rainy Day Woman
- Forum Diva
Ik heb het niet over een ban. We zouden elkaar op elkaars gedrag moeten kunnen aanspreken om dit forum prettig te houden.
Als dat niet werkt moeten we verder kijken.
Als dat niet werkt moeten we verder kijken.
Laatst gewijzigd door Rainy Day Woman op 30 okt 2024, 09:53, 1 keer totaal gewijzigd.
- kattekopje
- Forumspammer
iKer heeft toch een ban?
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
- Rainy Day Woman
- Forum Diva
- Rainy Day Woman
- Forum Diva
Kan me er overigens wel iets bij voorstellen. Ondanks dat hij erop gewezen wordt dat het niet kan, toont hij geen zelfreflectie en blijft zelfs doorgaan.
Kan me van jou trouwens niet zulke dreigementen herinneren, wel doodsverwensingen. Los daarvan denk ik dat het per geval bekeken moet worden.
Maar godzijdank ben ik geen mod en hoef ik zulke beslissingen niet te nemen. En bij de mods die we hebben heb ik er alle vertrouwen in dat ze dat weloverwogen kunnen en zullen inschatten.
Enfin, de trein is zo goed als gearriveerd, nu ik nog. Fijne dag vandaag
Kan me van jou trouwens niet zulke dreigementen herinneren, wel doodsverwensingen. Los daarvan denk ik dat het per geval bekeken moet worden.
Maar godzijdank ben ik geen mod en hoef ik zulke beslissingen niet te nemen. En bij de mods die we hebben heb ik er alle vertrouwen in dat ze dat weloverwogen kunnen en zullen inschatten.
Enfin, de trein is zo goed als gearriveerd, nu ik nog. Fijne dag vandaag
- kattekopje
- Forumspammer
Fijne dag RDW!
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
Als je goed observeert vinden deze 3 heren het gewoon erg lekker om tot de einde der tijden met elkaar in conclaaf te gaan over dit onderwerp.MarkS schreef: ↑30 okt 2024, 09:25
Het blijft me verbazen dat hij zich door Kees' abjecte geraaskal zo op de kast laat jagen. Er zijn maar twee mensen die denken dat hij echt een antisemiet is, maar dat ziet ie niet blijkbaar.
Waarschijnlijk gaat al zijn hersencapaciteit op aan het bedenken van een briljante schaakzet![]()
Vooral Siegfried en Iker kunnen niet met, maar ook niet zonder elkaar. Ze houden elkaar heerlijk bezig.
Ik denk ook dat Iker het lekker vindt om zich op de kast te laten jagen door deze heren. Je kan je eigen overspannenheid dan lekker veilig afreageren op een forum.
Maar het is nuchter beschouwd natuurlijk volslagen ridicuul om de framing van antisemitisme van dit soort figuren ook maar een moment aux serieus te nemen. Het zijn zelf de grootste goedpraters van massamoorden en terreur, op racistische leest geschoeid.
Sowieso: iedereen die anno nu, na alle excessieve misdaden van Israël jegens het onderdrukte Palestijnse volk (inclusief het verbieden notabene van een VN organisatie die zich bezighoudt met nood-en voedselhulp voor de vluchtelingen!) nog steeds denkt zich genuanceerd over te kunnen laten over deze gruwelijke terreurstaat (die mi écht niet veel verschilt met Hitler Duitsland qua immoreel beleid met een genocidaal karakter) is in mijn ogen inmiddels hartstikke fout.
Want wat moet Israël nog meer doen qua misdadigheid voordat deze zogenaamd mildzame correcte denkers eindelijk eens hun morele kompas laten spreken? Als je hier al niet tegen in verweer komt, kan je Hitler Duitsland ook wel goed gaan praten.
Het enige echte verschil wat ik op dit moment zie qua misdadigheid en schending van de mensenrechten tussen Nazi Duitsland en Israël zijn de gaskamers. Maar vluchtelingen en masse doelgericht laten uithongeren en/of platbombarderen is bijna net zo'n gruweldaaad.
Zelfs Poetin is een lieverdje hierbij vergeleken. En daar spreken we wel allemaal schande van (terecht ook overigens).
Het onbegrijpelijke is en blijft dat Israël echt overal mee weg blijft komen. Ook bij veel forumnerds alhier, die zich maar 'genuanceerd' uit blijven drukken.
Ze zouden zich dood moeten schamen.
Want nogmaals: wat moet Israël nog meer doen qua misdadigheid en massamoord?
Is er wel een grens? Wellicht zijn de gaskamers die grens?
En o ja, voor ik het vergeet: Je mag met dit onderwerp zeker WEL WO 2 erbij halen. Want het trauma van WO2/de holocaust is namelijk de directe aanleiding voor de stichting van deze racistische terreurstaat.
Probleemwolf
-
roadrunner
- Forumjunk

Over nuance gesproken, onozelaar 
- kattekopje
- Forumspammer
leg u nader uit
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
Sowieso, wat is er genuanceerd en correct aan het goedpraten van massamoord en het verbieden van VN hulp cq laten uithongeren van vluchtelingen?
Dat is geen nuance, dat is het gedogen van radicale misdadigheid.
Het is juist genuanceerd hier tegen in verweer te komen. Je uit te spreken.
We willen geen fascisme of gelijkende praktijken meer.
Als je je hier al niet tegen uitspreekt collaboreer je met racisme en massamoord.
Nogmaals: waar ligt bij die zogenaamde genuanceerde correct denkende luitjes de grens in godesnaam?
Wanneer komt er een moment dat ook zij zeggen: tot hier en niet verder?
Daar zou ik wel eens een concreet antwoord op willen krijgen.
Dat is geen nuance, dat is het gedogen van radicale misdadigheid.
Het is juist genuanceerd hier tegen in verweer te komen. Je uit te spreken.
We willen geen fascisme of gelijkende praktijken meer.
Als je je hier al niet tegen uitspreekt collaboreer je met racisme en massamoord.
Nogmaals: waar ligt bij die zogenaamde genuanceerde correct denkende luitjes de grens in godesnaam?
Wanneer komt er een moment dat ook zij zeggen: tot hier en niet verder?
Daar zou ik wel eens een concreet antwoord op willen krijgen.
Probleemwolf
- kattekopje
- Forumspammer
zei gung hooooo
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
Ik vroeg me af of je blijft volharden in je dreigementen. Zo te lezen wel. Dat lijkt me voldoende voor een ban.
En simpele ziel Gung Ho gaat erin mee?
Nee, dat doet hij niet. Maar één ding Gung Ho: consequenties’ kan ook betekenen ’iKer eet geen pasta meer’ of ‘iKer verdwijnt hier vanwege slechte moderatie’.
En fyi: ik ben uiteindelijk gisteren niet dichterbij Kees geweest als Schiphol. In Utrecht was iedereen te druk om mij te ontvangen. En speciaal voor Kees een omweg maken is veel teveel eer. Ik ben lekker vogels gaan kijken.
Nee, dat doet hij niet. Maar één ding Gung Ho: consequenties’ kan ook betekenen ’iKer eet geen pasta meer’ of ‘iKer verdwijnt hier vanwege slechte moderatie’.
En fyi: ik ben uiteindelijk gisteren niet dichterbij Kees geweest als Schiphol. In Utrecht was iedereen te druk om mij te ontvangen. En speciaal voor Kees een omweg maken is veel teveel eer. Ik ben lekker vogels gaan kijken.
Make Peace Not War
Waar dreig ik mee?
Gewoon, waar lees jij dat ik dreig richting Kees?
Make Peace Not War
Het gaat er natuurlijk wel om dat je weet waar KK (is het niet KKK?) woont en dan fysieke bedreigingen gaat uiten (op de kop slaan etc.).
Dat gaat wel 2 stappen te ver.
Dat gaat wel 2 stappen te ver.
Probleemwolf
Als je daar boos op wordt krijg je een ban.
Make Peace Not War
Ho ho ho. Ikzelf zou zoiets nooit doen. De laatste keer dat ik klappen uitdeelde was in de jaren negentig toen ik werd aangevallen door twee Utrechters (ironisch genoeg niet ver van Kees’ huis)
Maar als ik zou willen zou het kunnen gebeuren.
Ondertussen is me dat het geld niet waard, Kees is een sneue jongen met een beperkte culturele horizon. Als ik iedere randdebiel op mijn weg een klap zou willen laten verkopen zou ik bezig kunnen blijven. Maar aangezien hij blijft beledigen en gevoelig is voor fysieke angsten is het lekker dat te bespelen.
Laatst gewijzigd door iKer op 30 okt 2024, 10:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Make Peace Not War
Als Kees mij blijft bullshitten krijgt hij vroeg of laat de klap voor z’n kop waar hij om bedelt. Period.
[/quote]
Ik lees hier slechts ‘dan krijgt Kees vroeg of laat de klap tegen zijn kop waar hij om bedelt. Period.’gung ho schreef: ↑30 okt 2024, 10:51Als Kees mij blijft bullshitten krijgt hij vroeg of laat de klap voor z’n kop waar hij om bedelt. Period.
Dus één keer een regelrecht dreigement.
De rest is flauwekul.
Make Peace Not War
Dan zijn we het eens.iKer schreef: ↑30 okt 2024, 10:53Ik lees hier slechts ‘dan krijgt Kees vroeg of laat de klap tegen zijn kop waar hij om bedelt. Period.’gung ho schreef: ↑30 okt 2024, 10:51Als Kees mij blijft bullshitten krijgt hij vroeg of laat de klap voor z’n kop waar hij om bedelt. Period.
Dus één keer een regelrecht dreigement.
De rest is flauwekul.
Je redt je huid hier. Ik had de neiging je geestelijke capaciteiten in twijfel te trekken op basis van je gebrekkige taalvermogen.
Kortom: ik heb Kees één keer bedreigd met fysiek geweld. En als ik dat nog eens doe krijg ik een ban. Zolang Kees zich vanaf nu netjes gedraagt zal dat niet gebeuren.
Kortom: ik heb Kees één keer bedreigd met fysiek geweld. En als ik dat nog eens doe krijg ik een ban. Zolang Kees zich vanaf nu netjes gedraagt zal dat niet gebeuren.
Make Peace Not War
In principe zou, volgens deze redeneertrant, jij degene zijn die mijn huid redt. Dus bedankt daarvoor.