Waarschuwing iKer
Waarschuwing iKer
Hoi allemaal,
Hier een berichtje van de mod you love to hate.
iKer dreigt met fysiek geweld, meerdere malen. Als oorzaak noemt hij herhaalde opmerkingen van Kees Kietelvlees. Die noemt hem een antisemiet. Daar kun je van alles van vinden, maar het blijft mijns inziens binnen het toelaatbare (van wat we op het forum tolereren). Het lijkt me niet echt een discussiepunt dat dreigen met fysiek geweld buiten die grens ligt.
Ik hou niet zo van bans, maar als iKer volhardt in zijn dreigementen, krijgt hij er wel één. In eerste instantie van twee weken.
Hier een berichtje van de mod you love to hate.
iKer dreigt met fysiek geweld, meerdere malen. Als oorzaak noemt hij herhaalde opmerkingen van Kees Kietelvlees. Die noemt hem een antisemiet. Daar kun je van alles van vinden, maar het blijft mijns inziens binnen het toelaatbare (van wat we op het forum tolereren). Het lijkt me niet echt een discussiepunt dat dreigen met fysiek geweld buiten die grens ligt.
Ik hou niet zo van bans, maar als iKer volhardt in zijn dreigementen, krijgt hij er wel één. In eerste instantie van twee weken.
This country makes it hard to fuck.
Re: Waarschuwing iKer
Mee eens.
If Man is five and the Devil is six and God is seven, dan zal ik wel Number9 zijn.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.
Hoe staat het inmiddels met de ban voor Kees?
Ik ben benieuwd.
Ik ben benieuwd.
Make Peace Not War
Mocht ik twee weken niet op het forum komen heb ik natuurlijk alle tijd goede vrienden in Utrecht te bezoeken, vogels te kijken, te tuinieren, te gamen… you name it!
Make Peace Not War
Kortom: op de man spelen en blijven volharden in bullshit gaat ongestraft? Maar als ik vertel dat ik een hartig f2f gesprek met Kees ga hebben hierover mag niet?
Make Peace Not War
Ik wilde eigenlijk zeggen: iKer spoort zelf niet, maar gezien zijn professionele betrekking doet 'ie dat nu juist wel.
If Man is five and the Devil is six and God is seven, dan zal ik wel Number9 zijn.
Ja dat klopt. Dat gaat al sinds 3voor12 zo.
En dat is niet wat je zei.
Okay. Nu dan.
Dan herroep ik mijn eerdere geweldsuitspraak.
Dan wordt dit:
Mocht Kees volharden in zijn gescheld richting iKer dan kan het zijn dat iKer face2face een hartig woordje met Kees komt spreken.
Dan herroep ik mijn eerdere geweldsuitspraak.
Dan wordt dit:
Mocht Kees volharden in zijn gescheld richting iKer dan kan het zijn dat iKer face2face een hartig woordje met Kees komt spreken.
Make Peace Not War
- MarkS
- Knuffelnerd
- Contacteer:
Domme reactie iker 
Is (herhaaldelijke) laster geen reden tot ban? Zou dat wel moeten zijn in mijn optiek.
Voor de duidelijkheid:
Wat is smaad
Smaad is het moedwillig zwartmaken van een ander en een zwaarder delict dan belediging. Dit zwartmaken kan geschieden via een geschrift (smaadschrift), of mondeling maar bijvoorbeeld ook op Facebook. Voor strafbaarheid van smaad is het vereist dat u anders dan uit noodzakelijke verdediging of uit goede trouw, iemand beschuldigt van iets, waarbij het niet eenvoudig vast te stellen is of deze feiten onwaar zijn. Zelfs wanneer u de waarheid aan het licht stelt, kan u strafbaar zijn.
Op smaad staat en maximale gevangenisstraf van zes maanden of een geldboete van de derde categorie. Pleegt u smaad via een geschrift (via teksten of afbeeldingen), dan is de maximale straf één jaar cel of een boete van de derde categorie.
Wat is laster
Laster is het moedwillig iemand beschuldigen van een onwaar feit. Het verschil tussen smaad en laster is dus dat het bij laster altijd gaat om beweerde feiten die niet waar zijn. Dus enkel wanneer u iemands goede naam aantast door onware feiten bent u strafbaar op grond van laster. Wanneer u de waarheid vertelt en iemands goede naam aantast, kan dit smaad zijn. Op het plegen van laster is een maximale straf gesteld van twee jaren gevangenisstraf of een boete van de vierde categorie.
https://www.ls-advocatenstrafrecht.nl/s ... aad%20zijn
Is (herhaaldelijke) laster geen reden tot ban? Zou dat wel moeten zijn in mijn optiek.
Voor de duidelijkheid:
Wat is smaad
Smaad is het moedwillig zwartmaken van een ander en een zwaarder delict dan belediging. Dit zwartmaken kan geschieden via een geschrift (smaadschrift), of mondeling maar bijvoorbeeld ook op Facebook. Voor strafbaarheid van smaad is het vereist dat u anders dan uit noodzakelijke verdediging of uit goede trouw, iemand beschuldigt van iets, waarbij het niet eenvoudig vast te stellen is of deze feiten onwaar zijn. Zelfs wanneer u de waarheid aan het licht stelt, kan u strafbaar zijn.
Op smaad staat en maximale gevangenisstraf van zes maanden of een geldboete van de derde categorie. Pleegt u smaad via een geschrift (via teksten of afbeeldingen), dan is de maximale straf één jaar cel of een boete van de derde categorie.
Wat is laster
Laster is het moedwillig iemand beschuldigen van een onwaar feit. Het verschil tussen smaad en laster is dus dat het bij laster altijd gaat om beweerde feiten die niet waar zijn. Dus enkel wanneer u iemands goede naam aantast door onware feiten bent u strafbaar op grond van laster. Wanneer u de waarheid vertelt en iemands goede naam aantast, kan dit smaad zijn. Op het plegen van laster is een maximale straf gesteld van twee jaren gevangenisstraf of een boete van de vierde categorie.
Feck!
- Ysidorus Fuchs
- Meganerd
Een ban van een jaar of twee kan op een forum. Die geldboetes zijn iets lastiger om uit te delen.
“The forest was shrinking but the trees kept voting for the axe, for the axe was clever and convinced the trees that because his handle was made of wood he was one of them.”
Dat, gekoppeld aan de uitspraak dat je weet waar hij woont en bereid bent geweld te (laten) gebruiken, is niet voldoende.
Jij kunt echt niet lezen he.
Er staat letterlijk:
en stel daar 'een hartig woordje in een Face2face gesprek' voor in de plaats.
Je zult het er maar mee moeten doen.
Laat anders deze zin vertalen voor je door iemand die wel in staat is begrijpend te lezen.
Heb ik weer: zit ik op een forum met een mod die het Nederlands niet voldoende machtig is.
Make Peace Not War
- kattekopje
- Forumspammer
Moeten jullie niet in plaats van dit aan ochtendsex doen?
we are the nukes of terror
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
- Kees Kietelvlees
- Forumspammer

Dank Gung Ho!
Nadat ik in de loop van de dag nog reageer op iKer zal ik hem geen Jodenhater meer noemen. Niet omdat ik hem niet meer als Jodenhater classificeer. Maar omdat het een kleine moeite is om hem geen Jodenhater te noemen en jij nu in een rol zit die vervelend is. Althans, lijkt mij.
Nadat ik in de loop van de dag nog reageer op iKer zal ik hem geen Jodenhater meer noemen. Niet omdat ik hem niet meer als Jodenhater classificeer. Maar omdat het een kleine moeite is om hem geen Jodenhater te noemen en jij nu in een rol zit die vervelend is. Althans, lijkt mij.
Is Woke
- Ysidorus Fuchs
- Meganerd
Dit is de ochtendseks, schat!
“The forest was shrinking but the trees kept voting for the axe, for the axe was clever and convinced the trees that because his handle was made of wood he was one of them.”
Dat heb ik gelezen. Dan zul jij het moeten doen met een ban.iKer schreef: ↑30 okt 2024, 11:56Jij kunt echt niet lezen he.
Er staat letterlijk:
Laat anders deze zin vertalen voor je door iemand die wel in staat is begrijpend te lezen.
Heb ik weer: zit ik op een forum met een mod die het Nederlands niet voldoende machtig is.
![]()
Dus als ik zou willen zou Kees tussen de 6 maanden en 2 jaar kunnen krijgen.MarkS schreef: ↑30 okt 2024, 11:38 Domme reactie iker
Voor de duidelijkheid:
Wat is smaad
Wat is laster
Bedreiging:
Aangezien ik mijn bedreiging heb omgezet in intimidatie is de situatie veranderd.Het moet gaan om bedreiging met geweld, moord, mishandeling of brandstichting. Dit geldt ook voor een schriftelijke bedreiging (e-mail, sms, Whatsapp etc.). In het geval een bedreiging gepaard gaat met algemene uitlatingen, dan is er geen sprake van een misdrijf.
Voor schriftelijke bedreiging liggen de straffen iets hoger: 4 jaar gevangenisstraf of een geldboete van de vierde categorie.
Hoewel intimidatie heel vervelend en ook eng kan zijn, is een intimidatie niet strafbaar.
Make Peace Not War
Omdat Kees zo gul is zijn leven te beteren verklaar ik hierbij plechtig dat hij geen gesprekje met mijn irl hoeft te voeren.Kees Kietelvlees schreef: ↑30 okt 2024, 12:00 Dank Gung Ho!
Case closed.
Doorlopen mensen, niks te zien hier!
Make Peace Not War
En nu maar afwachten of dat voldoende is voor Kees.iKer schreef: ↑30 okt 2024, 12:06Omdat Kees zo gul is zijn leven te beteren verklaar ik hierbij plechtig dat hij geen gesprekje met mijn irl hoeft te voeren.Kees Kietelvlees schreef: ↑30 okt 2024, 12:00 Dank Gung Ho!
Case closed.
Doorlopen mensen, niks te zien hier!
- kattekopje
- Forumspammer
ondertussen misen de nerds de leuke full frontal photo van Kraut en Faces
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
Wacht eerst even op iemand die begrijpend kan lezen en je de situatie uitlegt.gung ho schreef: ↑30 okt 2024, 12:02Dat heb ik gelezen. Dan zul jij het moeten doen met een ban.iKer schreef: ↑30 okt 2024, 11:56Jij kunt echt niet lezen he.
Er staat letterlijk:
![]()
Voor de rest vind ik een ban prima. Ik ben ver genoeg gegaan met deze Israel-apologeet.
Knielen of buigen voor de lange hand van het zionisme is beyond my reach.
Make Peace Not War
Deze houding doet nogal puberaal aan iKer.iKer schreef: ↑30 okt 2024, 12:11Wacht eerst even op iemand die begrijpend kan lezen en je de situatie uitlegt.gung ho schreef: ↑30 okt 2024, 12:02Dat heb ik gelezen. Dan zul jij het moeten doen met een ban.iKer schreef: ↑30 okt 2024, 11:56Jij kunt echt niet lezen he.
Er staat letterlijk:
![]()
Voor de rest vind ik een ban prima. Ik ben ver genoeg gegaan met deze Israel-apologeet.
Knielen of buigen voor de lange hand van het zionisme is beyond my reach.
Boeien Gung Ho.
Laat iemand je even uitleggen wat er is gebeurd en geschreven.
Neem daarna je besluit.
Laat iemand je even uitleggen wat er is gebeurd en geschreven.
Neem daarna je besluit.
Make Peace Not War
Van mij mag Kees zeggen of het intrekken van je dreigement voldoende is. Wat mij betreft, en een flink aantal anderen is het daarmee eens, ben je te ver gegaan en verdien je een ban. Mijn besluit is dus genomen, maar als Kees een ban te ver vindt gaan, ga ik niet bannen om het bannen.
Waar staat die originele uithaal van iKer?
Kan iemand die link hier posten aub?
(Scalle is zoals gewoonlijk niet op de hoogte)
Kan iemand die link hier posten aub?
(Scalle is zoals gewoonlijk niet op de hoogte)
Please enter the telephone number, then press https://soundcloud.com/boomboomboom/crazy-date
- kattekopje
- Forumspammer
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
Dank dank dank.
Een klap voor zo'n kop.
Da's nie netjes idd.
Maar zo voel ik het soms ook hoor.
Ik sta dan ook aan iKers kant zunne.
Een klap voor zo'n kop.
Da's nie netjes idd.
Maar zo voel ik het soms ook hoor.
Ik sta dan ook aan iKers kant zunne.
Please enter the telephone number, then press https://soundcloud.com/boomboomboom/crazy-date
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Goed om te weten
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983
Siegfried Stahl. Lidnr.66.
Johnny Lydon 1983
@Scalle:
Inmiddels is dat omgezet naar 'een hartig face2face gesprek'.
Iets wat in tegenstelling tot iKer's vorige uitlatingen (en ook itt Kees' uitlatingen richting iKer) niet strafbaar is te zeggen.
Hetgeen Kees uiteraard gemakkelijk kan ontlopen door gewoon niet thuis te zijn op het moment dat ik aanbel.
(Dat aanbellen op zich is al hoogst onwaarschijnlijk, maar omdat Kees zich zo gemakkelijk angst laat aanjagen blijft het leuk te zeggen.)
Iets wat in tegenstelling tot iKer's vorige uitlatingen (en ook itt Kees' uitlatingen richting iKer) niet strafbaar is te zeggen.
Hetgeen Kees uiteraard gemakkelijk kan ontlopen door gewoon niet thuis te zijn op het moment dat ik aanbel.
(Dat aanbellen op zich is al hoogst onwaarschijnlijk, maar omdat Kees zich zo gemakkelijk angst laat aanjagen blijft het leuk te zeggen.)
Laatst gewijzigd door iKer op 30 okt 2024, 13:40, 2 keer totaal gewijzigd.
Make Peace Not War
- kattekopje
- Forumspammer
is dat een deigement?
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
we are all mutated
rehabilitated
friends of the earth
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Nee.
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Dit wel.iKer schreef: ↑30 okt 2024, 13:38 @Scalle:
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
- deschrijver
- Knuffelnerd
Precies dat.
Al zou ik het zelf waardevol vinden op een forum te vertoeven waar mensen elkaar ook niet uitschelden, maar ik besef dat dat een utopie is als het om dit forum gaat
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.
dan ga je toch weg? 
Tomorrow is yesterday's history and art will still be there, even if life terminates.
- Keith Emerson
- Keith Emerson
deschrijver schreef: ↑30 okt 2024, 15:23Precies dat.
Al zou ik het zelf waardevol vinden op een forum te vertoeven waar mensen elkaar ook niet uitschelden, maar ik besef dat dat een utopie is als het om dit forum gaat
Nee hoor, ook dit forum is een forum waar mensen elkaar niet uitschelden. Weliswaar niet alle mensen, maar ik durf de stelling aan dat de meerderheid van de mensen te alhier elkaar hier niet uitschelden. Welcome to the club.
- Kees Kietelvlees
- Forumspammer

Niet helemaal een achterhoede gevecht aangezien iKer vrolijk doorgaat met een vervelend ventje zijn.
Is Woke
- Kees Kietelvlees
- Forumspammer

Wat een comfortabele situatie!gung ho schreef: ↑30 okt 2024, 12:24Van mij mag Kees zeggen of het intrekken van je dreigement voldoende is. Wat mij betreft, en een flink aantal anderen is het daarmee eens, ben je te ver gegaan en verdien je een ban. Mijn besluit is dus genomen, maar als Kees een ban te ver vindt gaan, ga ik niet bannen om het bannen.
Weet je, het is mij om het even want een ban is iets voor de komende twee weken & daarna kan-ie weer vrolijk doorgaan (zoals nu al het geval is).
Misschien is beter als ik naar een Jodenhaterloosforum ga
Is Woke
Maar nu binnen de grenzen van de wet.Kees Kietelvlees schreef: ↑30 okt 2024, 16:15Niet helemaal een achterhoede gevecht aangezien iKer vrolijk doorgaat met een vervelend ventje zijn.
Hetgeen van jou inmiddels ook gezegd kan worden.
Vergeet niet: je bent een jaar aan het zuigen geweest op een manier die voor de Nederlandse wet strafbaar is. Omdat ik daar eindelijk iets tegenover heb gesteld begin je te janken. Maar je hebt je keutel ingetrokken en beloofd je leven te beteren. Daarom hoef je verder niks te vrezen.
Make Peace Not War
Als jij bereid bent om geweld te gebruiken om de Palestijnen te redden, waarom val je Kees Kotsvlees lastig en ga je niet naar Gazaaaaaa 
Tomorrow is yesterday's history and art will still be there, even if life terminates.
- Keith Emerson
- Keith Emerson
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Onzin. Ik strijd immer (voor de goede zaak) met open vizier.
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
Wat een soap vandaag

- Keith Emerson
- Keith Emerson
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Dat is niet woke! Schaam je!
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
Siegfried Stahl schreef: ↑30 okt 2024, 17:06
Onzin. Ik strijd immer (voor de goede zaak) met open vizier.

- Keith Emerson
- Keith Emerson
- Kees Kietelvlees
- Forumspammer

Nou, gelukkig heb ik niets te vrezen. Ik begon me zorgen te maken...iKer schreef: ↑30 okt 2024, 17:01Maar nu binnen de grenzen van de wet.Kees Kietelvlees schreef: ↑30 okt 2024, 16:15Niet helemaal een achterhoede gevecht aangezien iKer vrolijk doorgaat met een vervelend ventje zijn.
Hetgeen van jou inmiddels ook gezegd kan worden.
Vergeet niet: je bent een jaar aan het zuigen geweest op een manier die voor de Nederlandse wet strafbaar is. Omdat ik daar eindelijk iets tegenover heb gesteld begin je te janken. Maar je hebt je keutel ingetrokken en beloofd je leven te beteren. Daarom hoef je verder niks te vrezen.
Want smaad of laster is natuurlijk ernstig en iets wat het OM serieus neemt. Vooral als het vermeende achtoffer een anoniem AE is op een (marginaal)forum.
Los van het gegeven dat ik vind dat jij met regelmatig antisemitische teksten verpakt als anti-zionisme bezigt.
Is Woke