Mss staat mijn mening onwrikbaar vast, maar die van u waait binnen enkele minuten alle kanten op, net hoe het u uitkomt
Geert Wilders aangeklaagd
- Billy Blitzkrieg
- Forum Diva
Re: Geert Wilders aangeklaagd
Je bent me een potje raar bezig Frob, eerst doe je een posting met quotes waar je het mee eens bent, en 1 posting later is dat ineens niet meer zo, of heb je de bewuste quote (waar je het mee eens was) ineens ingekort.
Mss staat mijn mening onwrikbaar vast, maar die van u waait binnen enkele minuten alle kanten op, net hoe het u uitkomt
Erelid der pro-multiculturele gedachtepolitie
- Billy Blitzkrieg
- Forum Diva
Ik weet overigens nog precies wat ik destijds op het 3 voor 12 forum allemaal heb gezegd over van Gogh en zijn dood hoor; omdat ik nog steeds exact dezelfde mening ben toegedaan. Heel in het kort kwam/komt het erop neer dat als je bijv als Ajax fan in een feyenoord vak gaat staan roepen dat alle feyenoorders homo's zijn je kan verwachten dat je in elkaar wordt getrimd. En dat de kans dat je dood wordt geslagen extra groot is als er ook nog een gestoorde gek in dat feyenoord vak staat.
Daarmee praat ik de moord niet goed, maar zeg ik enkel dat je een groot risico loopt als je je herhaaldelijk provocerend uitlaat in het openbaar bij bepaalde groepen. En dat van Gogh daarmee het noodlot over zichzelf afriep in zekere zin.
Gewoon een simpele logische gevolgtrekking.
Ik kan er ook weinig aan veranderen dat dingen zo werken. Als u straks naar het hells angels honk gaat en ze uitmaakt voor rotte vis kunt u er ook vanuit gaan dat u verminkt wordt. Volgens de wet mag het niet, maar toch gebeurt het.
Blijkbaar zijn psychologische wetten sterker dan de door de mens gecreërde die op papier staan. gek hoor
Maar dit alles staat los van het gegeven dat IK Theo van Gogh vooral mis als tv persoonlijkheid, hem kleuurijk vond , maar zijn anti-islam tactiek oliedom.
En daar is mi niets hypocriets of slijmerigs aan
Daarmee praat ik de moord niet goed, maar zeg ik enkel dat je een groot risico loopt als je je herhaaldelijk provocerend uitlaat in het openbaar bij bepaalde groepen. En dat van Gogh daarmee het noodlot over zichzelf afriep in zekere zin.
Ik kan er ook weinig aan veranderen dat dingen zo werken. Als u straks naar het hells angels honk gaat en ze uitmaakt voor rotte vis kunt u er ook vanuit gaan dat u verminkt wordt. Volgens de wet mag het niet, maar toch gebeurt het.
Blijkbaar zijn psychologische wetten sterker dan de door de mens gecreërde die op papier staan. gek hoor
Maar dit alles staat los van het gegeven dat IK Theo van Gogh vooral mis als tv persoonlijkheid, hem kleuurijk vond , maar zijn anti-islam tactiek oliedom.
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Mmmm...de Elsevier lees ik op zondag en maandag,die krijg ik van mijn broer....die ik op mijn beurt dan mijn exemplaar van de VN geef. Die ik tegenwoordig heel snel moet lezen want hij komt vrij laat in de week.iKer schreef:Zozo.Siegfried Stahl schreef:Je kan de pot op!
Ik raak weer eens te dicht aan dat gedeelte van je dat verzonnen is.
Vandaag de Elsevier nog gelezen?
Of was het Vrij Nederland vandaag?
En nog een beetje gebeden en in de Talmoed in Statenvertaling gebladerd?
Gebeden heb ik alleen voor het eten en van een Talmoed in statenvertaling is mij het bestaan niet bekend en heb er dus ook niet in kunnen bladeren.
Verder nog stomme vragen?
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983
Siegfried Stahl. Lidnr.66.
Johnny Lydon 1983
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Ik ben het zowaar een beetje met u eens.Billy Blitzkrieg schreef:Ik weet overigens nog precies wat ik destijds op het 3 voor 12 forum allemaal heb gezegd over van Gogh en zijn dood hoor; omdat ik nog steeds exact dezelfde mening ben toegedaan. Heel in het kort kwam/komt het erop neer dat als je bijv als Ajax fan in een feyenoord vak gaat staan roepen dat alle feyenoorders homo's zijn je kan verwachten dat je in elkaar wordt getrimd. En dat de kans dat je dood wordt geslagen extra groot is als er ook nog een gestoorde gek in dat feyenoord vak staat.
Shit!
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
- Billy Blitzkrieg
- Forum Diva
Siegfried Stahl schreef:
Ik ben het zowaar een beetje met u eens.
Shit!
Iedereen is gek geworden op het forum
Ik haak af
Ik denk dat jij degene bent die gewoon leest wat ie wil lezen
Dus even samengevat:
- Is de PVV extreem-rechts? Absoluut!
- Vind ik de standpunten van Geert Wilders verwerpelijk? Zondermeer!
- Zou ik op 'm gaan stemmen? Nee, natuurlijk niet!
- Heeft een onderzoekje waarin een open deur ingetrapt wordt over het extreemrechtse gehalte van de PVV enig nut? Nee, gezien het feit dat de tweede kamer opdracht heeft gegeven voor dit onderzoek lijkt het vooralsnog op de zoveelste politieke manoeuvre.
- Is de PVV staatsgevaarlijk? Dat kan ik niet beoordelen.
- Schieten we er iets mee op als Geert Wilders achter de tralies belandt? Nee, integendeel zelfs volgens mij. Laten we er vooral geen martelaar van maken.
- Vind ik dat Moslims gediscrimineerd mogen worden? Nee, natuurlijk niet. Ik ben tegen elke vorm van discriminatie. Dat betekent echter ook dat als mensen ervoor kiezen om vanuit religieuze overwegingen vrouwen en homo's te discrimineren je ze daarop moet kunnen aanspreken. Zodra het Christenen betreft is dat kennelijk geen probleem, maar zodra het over Moslims gaat ben je opeens een racist of een populist of weet ik veel wat. Met deze dubbele standaard heb ik moeite en ik vind dat ik dat ook mag zeggen.
pfft, vermoeiend hoor
Dus even samengevat:
- Is de PVV extreem-rechts? Absoluut!
- Vind ik de standpunten van Geert Wilders verwerpelijk? Zondermeer!
- Zou ik op 'm gaan stemmen? Nee, natuurlijk niet!
- Heeft een onderzoekje waarin een open deur ingetrapt wordt over het extreemrechtse gehalte van de PVV enig nut? Nee, gezien het feit dat de tweede kamer opdracht heeft gegeven voor dit onderzoek lijkt het vooralsnog op de zoveelste politieke manoeuvre.
- Is de PVV staatsgevaarlijk? Dat kan ik niet beoordelen.
- Schieten we er iets mee op als Geert Wilders achter de tralies belandt? Nee, integendeel zelfs volgens mij. Laten we er vooral geen martelaar van maken.
- Vind ik dat Moslims gediscrimineerd mogen worden? Nee, natuurlijk niet. Ik ben tegen elke vorm van discriminatie. Dat betekent echter ook dat als mensen ervoor kiezen om vanuit religieuze overwegingen vrouwen en homo's te discrimineren je ze daarop moet kunnen aanspreken. Zodra het Christenen betreft is dat kennelijk geen probleem, maar zodra het over Moslims gaat ben je opeens een racist of een populist of weet ik veel wat. Met deze dubbele standaard heb ik moeite en ik vind dat ik dat ook mag zeggen.
pfft, vermoeiend hoor
Memento Amoris
Ja.Siegfried Stahl schreef:Mmmm...de Elsevier lees ik op zondag en maandag,die krijg ik van mijn broer....die ik op mijn beurt dan mijn exemplaar van de VN geef. Die ik tegenwoordig heel snel moet lezen want hij komt vrij laat in de week.iKer schreef:Zozo.Siegfried Stahl schreef:Je kan de pot op!
Ik raak weer eens te dicht aan dat gedeelte van je dat verzonnen is.
Vandaag de Elsevier nog gelezen?
Of was het Vrij Nederland vandaag?
En nog een beetje gebeden en in de Talmoed in Statenvertaling gebladerd?
Gebeden heb ik alleen voor het eten en van een Talmoed in statenvertaling is mij het bestaan niet bekend en heb er dus ook niet in kunnen bladeren.
Verder nog stomme vragen?
Hoe komt het dat u christen en jood bent tegelijk?
Een merkwaardige speling van het lot?
Een joodse moeder en reformatorische vader, die u ten doop hebben gehouden in een vat LSD?
Make Peace Not War
Eigen schuld dikke bult dus? Tsja, zo'n opmerking zult U van mij dus nooit horen.Billy Blitzkrieg schreef:En dat van Gogh daarmee het noodlot over zichzelf afriep in zekere zin.
Memento Amoris
De PVV heeft zelf mede opdracht hiertoe gegeven, het is een breed onderzoek naar radicalisering in de Nederlandse samenleving.frobbert schreef:- Heeft een onderzoekje waarin een open deur ingetrapt wordt over het extreemrechtse gehalte van de PVV enig nut? Nee, gezien het feit dat de tweede kamer opdracht heeft gegeven voor dit onderzoek lijkt het vooralsnog op de zoveelste politieke manoeuvre.
Make Peace Not War
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
frobbert schreef:Nee, niet per sé, dat ze extreem-rechts zijn welBilly Blitzkrieg schreef:Dus dat de PVV staatsgevaarlijk is is waar,
Extreem rechts en pro-Israel?
Dat is dan een variatie die ik niet eerder kende.....
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
U vindt het vast niet erg dat ik dergelijke waanzin over LSD niet in ga? Ik ken uw standpunt inzake joden,u bent anti-semitisch.....ook hier probeert u het joodse volk (via mij) weer te kwetsen.
Hoe komt het dat u christen en jood bent tegelijk?
Een merkwaardige speling van het lot?
Een joodse moeder en reformatorische vader, die u ten doop hebben gehouden in een vat LSD?
Het moet maar , uw soort verandert nu éénmaal niet.
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
Daar heb je wel een puntje, Siegfried. Al is de PVV natuurlijk ook gewoon een opportunistisch partijtje. Zo maken ze ook goeie sier met vrouwenemancipatie en homorechten (ooit linkse speerpunten) en het feit dat ze zogenaamd opkomen voor de man in de straat (terwijl iedereen lijkt te vergeten dat Wilders uit een rechts-liberale partij komt).Siegfried Stahl schreef:Extreem rechts en pro-Israel?
Dat is dan een variatie die ik niet eerder kende.....
Memento Amoris
Het gaat er niet om of we ergers wat mee opschieten. Als Wilders de wet heeft overtreden (dat zou me niet echt verbazen, maar die discussie heeft vooralsnog geen uitkomst, en de uitkomst daarvan is aan de rechter. Aan niemand anders) moet hij zijn straf ondergaan.frobbert schreef:- Schieten we er iets mee op als Geert Wilders achter de tralies belandt? Nee, integendeel zelfs volgens mij. Laten we er vooral geen martelaar van maken.
Het enige dat van belang is hierin is of de wet nageleefd wordt en dat een overtreder bestraft wordt.
Is hij schuldig? Straf.
Is hij onschuldig? Geen straf.
En de knuppel over degene die de wetgevende macht minacht. Dat is al eeuwen zo, en dat moet nu ook zo zijn.
Laatst gewijzigd door iKer op 03 nov 2009, 17:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Make Peace Not War
DRUPGLID schreef:Heeft er ook nog iemand een redelijk alternatief voor dat verschrikkelijke d66 en hun visvijver de pvda...met hun kunstmatige kunstwereld?

Nimia familiaritas parit contemptum
-
DRUPGLID
- Heeft niks beters te doen
Eens effe kijken, ik heb hoogtevrees en ben geen meisje. Ook een zachtaardige twist maakt mij nog geen groen linkser. Maar een vvd-er...?
Ik ben eigenlijk meer van houdt de vrijheid laag.

Jedem das Seine
DRUPGLID schreef:Eens effe kijken, ik heb hoogtevrees en ben geen meisje. Ook een zachtaardige twist maakt mij nog geen groen linkser. Maar een vvd-er...?

:P
-
DRUPGLID
Ja, da's dan weer de interpretatie van Gerrit (en pechtold, en bos en JP en...).
Fuck em!
Fuck em!
Jedem das Seine
Over racisme gesproken, toch typisch dat Billemans Moslims op één hoop gooit met hell's angels en voetbalhooligans. Ja, als je Christenen beledigt komt je dat hooguit op de toorn van Andries Knevel te staan, maar volgens het racistische wereldbeeld van Billy kun je er nu eenmaal op rekenen aan een kromzwaard geregen te worden zodra je de Islam beledigt. Dat had Theo kunnen weten, toch Billemans?

Memento Amoris
- Billy Blitzkrieg
- Forum Diva
U snapt er ook werkelijk geen reet van de achterliggende theorieën van mijn postings he? Blijkbaar maakt die proletenmentaliteit u dommer dan u aanvankelijk was.
Of bent u op uw beurt ook aan het provoceren geslagen?
Anyway, ik ga het niet allemaal voor u op z'n Jip en jannekes uitspellen, het spijt me.. zeker nu niet, want er komt een vette pot voetbal op TV

Of bent u op uw beurt ook aan het provoceren geslagen?
Anyway, ik ga het niet allemaal voor u op z'n Jip en jannekes uitspellen, het spijt me.. zeker nu niet, want er komt een vette pot voetbal op TV
bwhahaha voetbalmietje
bonbons d'r bij zeker?
bonbons d'r bij zeker?
Laatst gewijzigd door Richardus op 03 nov 2009, 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.
¯\_(ツ)_/¯
aka Ri'shad, de Parel van het Noordoosten
aka Ri'shad, de Parel van het Noordoosten
Insgelijks. U schaart mij keer op keer bij het Wilders-kamp zonder daadwerkelijk op de inhoud in te gaanBilly Blitzkrieg schreef:U snapt er ook werkelijk geen reet van de achterliggende theorieën van mijn postings he? Blijkbaar maakt die proletenmentaliteit u dommer dan u aanvankelijk was.
Jazeker. Komt 't je bekend voor? :PBilly Blitzkrieg schreef:Of bent u op uw beurt ook aan het provoceren geslagen?![]()
Billy Blitzkrieg schreef:Anyway, ik ga het niet allemaal voor u op z'n Jip en jannekes uitspellen, het spijt me.. zeker nu niet, want er komt een vette pot voetbal op TV
Memento Amoris
Neen, dan de VS.Coyote schreef:Nederland, kleuterland.
Och och, wat doet Clinton het toch weer fantastisch.
Als de Midden Oostendependance besluit tot minder snel voortgaande verkrachting van het internationale recht zijn dat 'ongekende concessies'.
Als dat grote mensen zijn, zijn kinderen toch echt slimmer.
Vanwaar toch die verering van dat land wat overduidelijk minder kan betekenen voor z'n onderdanen?
Vanwaar dat idoliseren van non-beschaving en het kaalplukken van de armen ten gunste van de rijken?
Make Peace Not War
Het steekt nogal ingewikkeld in elkaar en ik sta op het punt om uit te loggen dus ik moet je helaas achterlaten met een willekeurig citaat:iKer schreef:Neen, dan de VS.Coyote schreef:Nederland, kleuterland.
Och och, wat doet Clinton het toch weer fantastisch.
Als de Midden Oostendependance besluit tot minder snel voortgaande verkrachting van het internationale recht zijn dat 'ongekende concessies'.
Als dat grote mensen zijn, zijn kinderen toch echt slimmer.
Vanwaar toch die verering van dat land wat overduidelijk minder kan betekenen voor z'n onderdanen?
Vanwaar dat idoliseren van non-beschaving en het kaalplukken van de armen ten gunste van de rijken?
"Als dit koffie is, breng me dan alstublieft thee, maar als dit thee is, breng mij dan alstublieft koffie."
Abraham Lincoln
Amerikaans staatsman en president (16e) (1809-1865)
Vertel me, alstjeblieft, een keertje wat er toch zo geweldig aan dat land is.Coyote schreef:Het steekt nogal ingewikkeld in elkaar en ik sta op het punt om uit te loggen dus ik moet je helaas achterlaten met een willekeurig citaat:iKer schreef:Vanwaar toch die verering van dat land wat overduidelijk minder kan betekenen voor z'n onderdanen?
"Als dit koffie is, breng me dan alstublieft thee, maar als dit thee is, breng mij dan alstublieft koffie."![]()
Abraham Lincoln
Amerikaans staatsman en president (16e) (1809-1865)
Als ik dat land bezie, zie ik een slavenmassa die ten gunste van een rijke elite zich tegen de klippen op kapot werkt, geld leent om te consumeren teneinde de leugen van The American Dream te vergeten.
Make Peace Not War
-
DRUPGLID
Als ik dat land bezie, zie ik een slavenmassa die ten gunste van een rijke elite zich tegen de klippen op kapot werkt, geld leent om te consumeren teneinde de leugen van The American Dream te vergeten.
Damn, da's pas pvda-taal...
Damn, da's pas pvda-taal...
Jedem das Seine
Lul niet zeikstraal, ik heb in 25 jaar maar 1x (lokaal) PvdA gekozen.

Make Peace Not War
Of het strafbaar is wat Wilders doet weet ik niet, dat het gevaarlijk is durf ik wel te stellen. Al is het alleen maar omdat een moslim-vriend van mij zich hier sinds de opkomst en populariteit van Wilders zich hier minder thuis voelt. Ik ben bang dat er zo meer vriendelijke, intelligente mensen met een moslim-achtergrond zijn die zich door de idiote uitspraken van Wilders en de enorme achterban die hij hier, iig in de peilingen, mee heeft verworven als tweederangs burgers in Nederland voelen.
Ik schaam me kapot voor deze flapdrol. Waar Pim Fortuyn een miskende bruggenbouwer was is Wilders alleen maar een sloper. Als dit, als hij de toekomst van Nederland is gaan we allemaal naar de klote.
Eigenlijk is het treurigste nog dat zo veel van zijn potentiële kiezers puur op hem zullen stemmen uit gebrek aan een alternatief. Wanneer staat er weer eens iemand met hersenen op, die de problemen (want die zijn er wel degelijk, idiologische dwazen die nog steeds een lofzang op de huidige multiculturele samenleving aan het zingen zijn zijn totaal ongeloofwaardig) op een constructieve wijze weet te benoemen en aan te pakken?
Ik ben stiekem best wel dol op dit landje, en het lijkt alsof het alleen nog maar fout kan gaan.
Ik schaam me kapot voor deze flapdrol. Waar Pim Fortuyn een miskende bruggenbouwer was is Wilders alleen maar een sloper. Als dit, als hij de toekomst van Nederland is gaan we allemaal naar de klote.
Eigenlijk is het treurigste nog dat zo veel van zijn potentiële kiezers puur op hem zullen stemmen uit gebrek aan een alternatief. Wanneer staat er weer eens iemand met hersenen op, die de problemen (want die zijn er wel degelijk, idiologische dwazen die nog steeds een lofzang op de huidige multiculturele samenleving aan het zingen zijn zijn totaal ongeloofwaardig) op een constructieve wijze weet te benoemen en aan te pakken?
Ik ben stiekem best wel dol op dit landje, en het lijkt alsof het alleen nog maar fout kan gaan.
~W
- Kryptozoid
- Forumgod
- Contacteer:
Dat ben ik ook meer en meer gaan merken, en het is idd jammer.hgrk(zk) schreef:Of het strafbaar is wat Wilders doet weet ik niet, dat het gevaarlijk is durf ik wel te stellen. Al is het alleen maar omdat een moslim-vriend van mij zich hier sinds de opkomst en populariteit van Wilders zich hier minder thuis voelt. Ik ben bang dat er zo meer vriendelijke, intelligente mensen met een moslim-achtergrond zijn die zich door de idiote uitspraken van Wilders en de enorme achterban die hij hier, iig in de peilingen, mee heeft verworven als tweederangs burgers in Nederland voelen.
Ik ben eerder bang voor radicalere "kroonprinsen" die Wilders tzt opzij schuiven. Of dat hij verder zal radicaliseren onder druk van de meer extreme aanhang ("wie de tijger berijdt, kan er niet meer afstappen")hgrk(zk) schreef:Ik schaam me kapot voor deze flapdrol. Waar Pim Fortuyn een miskende bruggenbouwer was is Wilders alleen maar een sloper. Als dit, als hij de toekomst van Nederland is gaan we allemaal naar de klote.
Hear hear.hgrk(zk) schreef:Eigenlijk is het treurigste nog dat zo veel van zijn potentiële kiezers puur op hem zullen stemmen uit gebrek aan een alternatief. Wanneer staat er weer eens iemand met hersenen op, die de problemen (want die zijn er wel degelijk, idiologische dwazen die nog steeds een lofzang op de huidige multiculturele samenleving aan het zingen zijn zijn totaal ongeloofwaardig) op een constructieve wijze weet te benoemen en aan te pakken?
Ik zou overigens zelf nog steeds wel op Wilders willen stemmen, puur om Billy, Francisco van Jole en dergelijke figuren te zieken
"'Samenleving' is een biologische constructie."
— Kryptozoid, lid 69
— Kryptozoid, lid 69
Daar ben jij veel te intelligent voor.Kryptozoid schreef:Ik zou overigens zelf nog steeds wel op Wilders willen stemmen
Make Peace Not War
- Billy Blitzkrieg
- Forum Diva
Neen, het treurigste is dat zelfs types als u nu al gaan lopen roepen dat de multiculturele samenleving niet werkt. Pleur toch eens op met die onzin. Domme meeloper!hgrk(zk) schreef:
.
Geef mij nou maar eens aan wat dan die zgn problemen zijn met die multi culti samenleving. Afgezien van een bepaalde groep Marokkaanse kutjochies en een paar imbeciele radicale immans. Die tezamen bovendien maar een heel klein onderdeel van de hele samenleving vormen, en waar je al die andere culturen in de samenleving niet voor verantwoordelijk kunt stellen.
Het probleem is die domme onderbuikmentaliteit waar u ook al ten prooi aan gaat vallen. Zomaar wat roepen wat in de mode is. De buitenlanders zijn de schuld! (want dat zeg je namelijk in wezen als je beweert dat de multi culti samenleving het probleem is).
Denk eens na debiel! Van krypto, gezichtennazi etc. kan je dit soort gelul verwachten, maar u schatte ik ietsjes hoger in
Zo, en nu ga ik slapen
Laatst gewijzigd door Billy Blitzkrieg op 05 nov 2009, 00:16, 1 keer totaal gewijzigd.
- Billy Blitzkrieg
- Forum Diva
Het gaat niet om intelligentie , maar om mentaliteit. Intelligentie heeft er zelfs niets mee van doen. Göring en Goebbels waren ook hoogst intelligent.iKer schreef:Daar ben jij veel te intelligent voor.Kryptozoid schreef:Ik zou overigens zelf nog steeds wel op Wilders willen stemmen
Om maar eens passende voorbeelden te noemen
Krypto moet dus vooral Wilders gaan stemmen, omdat die gewoon bij zijn mentaliteit past
O ja, ik ging slapen
Zever. Op het moment dat ik concludeer dat er in dit land grote groepen uit onwetenheid en angst langs elkaar heenleven ligt dat probleem zowel bij het oude autochtone dametje in de supermarkt die niet wil afrekenen bij een kassameisje met een hoofdoek, als bij de zestienjarige allochtoon die het leuk vind om meisjes hoer te noemen. Als ik zeg dat de multiculturele samenleving niet werkt doel ik niet op de excessen maar meer op het langs elkaar heenleven en het gevoel van ongewenstheid dat onder bepaalde minderheden leeft . Ik zou juist graag willen zien dat die "buitenlanders" veel meer lekker mee doen in ons fijne landje.Billy Blitzkrieg schreef: De buitenlanders zijn de schuld! (want dat zeg je namelijk in wezen als je beweert dat de multi culti samenleving het probleem is).
Dat "wij" "hun" veel te lang die kans niet op een goede manier hebben geboden (want integreren werd heel lang bijna als iets zieligs gezien) en nu en masse achter een monster aanlopen wat de zaken alleen maar verder zal verkloten is de schuld van blindheid, zowel links als rechts. Niet van "de buitenlanders", en ook niet van mij, of van u, of van Sinterklaas.
HET WAS DE POLITIEK
REVOLUTIE!
~W
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Billy Blitzkrieg schreef:Neen, het treurigste is dat zelfs types als u nu al gaan lopen roepen dat de multiculturele samenleving niet werkt. Pleur toch eens op met die onzin. Domme meeloper!hgrk(zk) schreef:
.
:
Toen ik een klein jongetje was en er werd iemand vermoord dan was dit wekenlang een item in de kranten.
Tegenwoordig worden er wel 2 mensen per dag vermoordt, en daar wordt haast geen aandacht aan besteedt.....het hoort er nu éénmaal bij.
En dat heeft heel veel te maken met de multi-culturele samenleving.
Ik vind dat geen pluspunt.
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
- Trash
- Contacteer:
Siegfried Stahl schreef:Billy Blitzkrieg schreef:Neen, het treurigste is dat zelfs types als u nu al gaan lopen roepen dat de multiculturele samenleving niet werkt. Pleur toch eens op met die onzin. Domme meeloper!hgrk(zk) schreef:
.
:
Toen ik een klein jongetje was en er werd iemand vermoord dan was dit wekenlang een item in de kranten.
Tegenwoordig worden er wel 2 mensen per dag vermoordt, en daar wordt haast geen aandacht aan besteedt.....het hoort er nu éénmaal bij.
Je roept maar wat. Er worden geen 2 mensen per dag vermoord in Nederland. Zie: http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/vei ... 205-wm.htm. Het aantal moorden neemt zelfs af. Een verband met de multi-culturele samenleving is nooit aangetoond.
"Maar zal Planet Trash (
) idd weer eens wat vaker visiteren.. het enige kwalitatieve lichtpuntje op het web qua muzikale underground"
- Kryptozoid
- Forumgod
- Contacteer:
Maar - bij de Stemwijzer kwam ik uit op PvdA, op de voet gevolgd door GroenLinks. De PVV stond onderaanBilly Blitzkrieg schreef:Krypto moet dus vooral Wilders gaan stemmen, omdat die gewoon bij zijn mentaliteit past
"'Samenleving' is een biologische constructie."
— Kryptozoid, lid 69
— Kryptozoid, lid 69
- Ysidorus Fuchs
- Meganerd
Vroeger waren er minder mensen om te vermoorden.Siegfried Stahl schreef:Toen ik een klein jongetje was en er werd iemand vermoord dan was dit wekenlang een item in de kranten.
Tegenwoordig worden er wel 2 mensen per dag vermoordt
“Not out to stud – Not out to pasture – Just out to lunch”
en vroeger was iedereen ook veel aardiger. dus was je veel minder geneigd iemand te vermoorden. tegenwoordig daarentegen...Ysfoxy schreef:Vroeger waren er minder mensen om te vermoorden.Siegfried Stahl schreef:Toen ik een klein jongetje was en er werd iemand vermoord dan was dit wekenlang een item in de kranten.
Tegenwoordig worden er wel 2 mensen per dag vermoordt
alles van waarde is weerloos
- Ysidorus Fuchs
- Meganerd
Nou...sobchak schreef:en vroeger was iedereen ook veel aardiger.

“Not out to stud – Not out to pasture – Just out to lunch”
maar dat was ter leeringhe ende vermaeck!Ysfoxy schreef:Nou...sobchak schreef:en vroeger was iedereen ook veel aardiger.
alles van waarde is weerloos
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Contacteer:
Ach, kijk gewoon eens opsporing verzocht of lees gewoon een willekeurige krant.Trash schreef:
Ik vind dat geen pluspunt
Je roept maar wat. Er worden geen 2 mensen per dag vermoord in Nederland. Zie: http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/vei ... 205-wm.htm. Het aantal moorden neemt zelfs af. Een verband met de multi-culturele samenleving is nooit aangetoond.
Johnny Lydon 1983
Johnny Lydon 1983
O mijn god.Siegfried Stahl schreef:Billy Blitzkrieg schreef:Neen, het treurigste is dat zelfs types als u nu al gaan lopen roepen dat de multiculturele samenleving niet werkt. Pleur toch eens op met die onzin. Domme meeloper!hgrk(zk) schreef: .
:
Wéér zo'n domme posting.
Man, waneer ga jij nou es nadenken.
Domme sukkel.
Make Peace Not War
Zou kunnen. Je vergeet echter te melden dat de hedendaagse maatschappij een evenbeeld is van de door media geschapen werkelijkheid. Die werkelijkheid bestaat feitelijk niet. Niemand die het dan wel echt weet, zoveel is zeker. Evenmin werd er feitelijk minder gemoord toen de media selchts 5% van de huidige timeconsumption besloeg. Tja. Het is me wat, dat is zeker en staat vast. En dan nog het volgende hierover: de multiculturele samenleving heeft slechts een probeem opgelost, lang geleden in het grote "er was eens" praat ik dan. Daarna niets meer. Als iets geen oplossing biedt, geef me dan het bestaansrecht. Nu vraag ik je.Siegfried Stahl schreef:Billy Blitzkrieg schreef:Neen, het treurigste is dat zelfs types als u nu al gaan lopen roepen dat de multiculturele samenleving niet werkt. Pleur toch eens op met die onzin. Domme meeloper!hgrk(zk) schreef:
.
:
Verre familie van
Bij vrouwen lijkt me dit vrij gemakkelijk. Die hebben al een gleufje. Bij mannen glijdt de zaag steeds van de ballen, of schuift het hele zaakje met de zaag mee.Ysfoxy schreef:Nou...sobchak schreef:en vroeger was iedereen ook veel aardiger.
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.
Ik schat cijfers van het CBS betrouwbaarder in dan de rubriekjes die het Siegmanneke aanhaalt.Hensup schreef:Zou kunnen. Je vergeet echter te melden dat de hedendaagse maatschappij een evenbeeld is van de door media geschapen werkelijkheid. Die werkelijkheid bestaat feitelijk niet. Niemand die het dan wel echt weet, zoveel is zeker.Siegfried Stahl schreef:Toen ik een klein jongetje was en er werd iemand vermoord dan was dit wekenlang een item in de kranten.Billy Blitzkrieg schreef:Neen, het treurigste is dat zelfs types als u nu al gaan lopen roepen dat de multiculturele samenleving niet werkt. Pleur toch eens op met die onzin. Domme meeloper!
:
Het grappige (trieste) is dat hij beweert dat er een correlatie is tussen moorden en de multiculti samenleving.
Nu dan: waar hebben we een multiculti-bevolking? Juist, de grote steden. Maar wat blijkt uit de cijfers (2006)?
Dat daar het aantal moorden is gehalveerd.
Anyway, types als het SS-mannetje beweerden vroeger dat de criminaliteit van de joden kwam.Halvering in de grote steden
De afname in 2006 is volledig terug te voeren op een halvering in elk van de grote steden, waar nog steeds de meeste moorden plaatsvinden. In Rotterdam ging het om gemiddeld 2,2 moorden per 100 duizend inwoners en in Amsterdam om 2,1 moorden per 100 duizend inwoners. Dat is ruim twee keer zo veel als het Nederlandse gemiddelde.
Nu beweren ze dat het door de allochtonen komt.
Make Peace Not War
- 1ofthemFaces
- Knuffelnerd
iKer schreef:
Anyway, types als het SS-mannetje beweerden vroeger dat de criminaliteit van de joden kwam.
Nu beweren ze dat het door de allochtonen komt.
Joden waren bang om noeste arbeid te verzetten en waren sjaggeraars.
Mbt criminaliteit werd niet zo hoog van de toren geblazen.
Dat mensen denken dat allochtonen verantwoordelijk zijn voor criminaliteit is niet omdat het in de media verkondigd wordt.
Waarom denk jij dat het is iKer?