Wat heb je het laatst aangeschaft?

Waslijstjes, boodschappenlijstjes, jaarlijstjes en checklijstjes dump ze hier zolang ze maar over muziek gaan
Gebruikersavatar
iKer
Meganerd
Berichten: 49378
Lid geworden op: 02 jan 2009, 16:22
Contacteer:

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door iKer » 16 dec 2025, 14:59

Vandaag al een ebook aangeschaft. En ik ga nog boodschappen doen, dus zoiets zal wel het laatste zijn. Of de electrische verwarming waarover ik nog een knoop door moet hakken.
Make Peace Not War

Gebruikersavatar
Rainy Day Woman
Forum Diva
Berichten: 21697
Lid geworden op: 05 jan 2009, 19:23

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Rainy Day Woman » 19 dec 2025, 23:13

Het dubbeldikke winternummer van De Groene Amsterdammer.
The company of women with opinions and fat asses.

Gebruikersavatar
Number9
Forum Diva
Berichten: 21180
Lid geworden op: 02 jan 2009, 20:37

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Number9 » 20 dec 2025, 00:18

iKer schreef: 16 dec 2025, 14:59 Vandaag al een ebook aangeschaft. En ik ga nog boodschappen doen, dus zoiets zal wel het laatste zijn. Of de electrische verwarming waarover ik nog een knoop door moet hakken.
Deze bevalt prima:

https://www.coolblue.nl/product/947363/ ... zwart.html
If Man is five and the Devil is six and God is seven, dan zal ik wel Number9 zijn.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.

Gebruikersavatar
MarkS
Knuffelnerd
Berichten: 14260
Lid geworden op: 30 mar 2009, 15:30
Locatie: Corrievorrie
Contacteer:

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door MarkS » 20 dec 2025, 02:18

iKer schreef: 16 dec 2025, 14:59 Vandaag al een ebook aangeschaft. En ik ga nog boodschappen doen, dus zoiets zal wel het laatste zijn. Of de electrische verwarming waarover ik nog een knoop door moet hakken.
Verdomd interessant, maar gaat u verder!
Feck!

Gebruikersavatar
iKer
Meganerd
Berichten: 49378
Lid geworden op: 02 jan 2009, 16:22
Contacteer:

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door iKer » 20 dec 2025, 08:30

De electrische verwarming is mijn laatste aankoop.
Aanzetten overdag, als de zonnepanelen hun werk doen.
Make Peace Not War

Gebruikersavatar
iKer
Meganerd
Berichten: 49378
Lid geworden op: 02 jan 2009, 16:22
Contacteer:

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door iKer » 20 dec 2025, 08:31

En ik wil graag The Economist lezen. Maar heb geen geld.
Make Peace Not War

Richardus
Meganerd
Berichten: 84065
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Richardus » 20 dec 2025, 09:22

Number9 schreef: 20 dec 2025, 00:18
iKer schreef: 16 dec 2025, 14:59 Vandaag al een ebook aangeschaft. En ik ga nog boodschappen doen, dus zoiets zal wel het laatste zijn. Of de electrische verwarming waarover ik nog een knoop door moet hakken.
Deze bevalt prima:

https://www.coolblue.nl/product/947363/ ... zwart.html
Eentje als dit voldoet ook al hoor
https://www.bol.com/nl/nl/p/tristar-ka- ... oductTitle
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
iKer
Meganerd
Berichten: 49378
Lid geworden op: 02 jan 2009, 16:22
Contacteer:

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door iKer » 20 dec 2025, 10:09

Richardus schreef: 20 dec 2025, 09:22
Number9 schreef: 20 dec 2025, 00:18
iKer schreef: 16 dec 2025, 14:59 Vandaag al een ebook aangeschaft. En ik ga nog boodschappen doen, dus zoiets zal wel het laatste zijn. Of de electrische verwarming waarover ik nog een knoop door moet hakken.
Deze bevalt prima:

https://www.coolblue.nl/product/947363/ ... zwart.html
Eentje als dit voldoet ook al hoor
https://www.bol.com/nl/nl/p/tristar-ka- ... oductTitle
Die is op vol vermogen even krachtig als die van Nr9.

Ik heb deze gekocht. Net ietsjes krachtiger.
Make Peace Not War

Richardus
Meganerd
Berichten: 84065
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Richardus » 20 dec 2025, 10:33

Je had toch geen geld?! Koop je zo'n overmatig onnodig duur ding :clap:
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
iKer
Meganerd
Berichten: 49378
Lid geworden op: 02 jan 2009, 16:22
Contacteer:

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door iKer » 20 dec 2025, 11:27

Niks overmatig. Dit is het ding waar ik plaats voor heb. Die van jou is lelijk.
Een dergelijk ding heb ik wel voor de hele koude nachten in de slaapkamer.
(En ik heb wel geld maar vind The Economist te duur naast mijn NRC.)
Make Peace Not War

Richardus
Meganerd
Berichten: 84065
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Richardus » 20 dec 2025, 11:38

iKer schreef: 20 dec 2025, 08:31 En ik wil graag The Economist lezen. Maar heb geen geld.
Liegebeest.
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
deschrijver
Knuffelnerd
Berichten: 11705
Lid geworden op: 17 okt 2022, 13:01

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door deschrijver » 09 jan 2026, 00:21

Een nootpakket.
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.

Gebruikersavatar
Siegfried Stahl
Meganerd
Berichten: 45025
Lid geworden op: 20 jan 2009, 17:36
Contacteer:

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Siegfried Stahl » 09 jan 2026, 16:42

Een wasmachine. Ik had liever een nieuwe gitaar gekocht...of een grotere TV....maar dit had voorrang.


Wel een mooie machine.....niet de duurste gekocht maar ook zeker niet de goedkoopste. Het merk is AEG. Ik heb er alle vertrouwen in.
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983


[quote=Krautsurfer post_id=747557 time=1780944109 user_id=95]
Fervid is een steengoede band.
[/quote]

Gebruikersavatar
Flaaks
Forum Diva
Berichten: 22761
Lid geworden op: 03 jan 2009, 21:54

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Flaaks » 09 jan 2026, 18:41

Ik heb een zuigmond gekocht voor op onze stofzuiger. Wel pas leverbaar na 4 weken. :erm:
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.

Gebruikersavatar
MarkS
Knuffelnerd
Berichten: 14260
Lid geworden op: 30 mar 2009, 15:30
Locatie: Corrievorrie
Contacteer:

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door MarkS » 09 jan 2026, 20:35

Je hebt zelf toch een zuigmond :?
Feck!

Richardus
Meganerd
Berichten: 84065
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Richardus » 09 jan 2026, 21:01

Zuigen, kreng!
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
Flaaks
Forum Diva
Berichten: 22761
Lid geworden op: 03 jan 2009, 21:54

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Flaaks » 09 jan 2026, 21:38

:roll:
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.

Gebruikersavatar
deschrijver
Knuffelnerd
Berichten: 11705
Lid geworden op: 17 okt 2022, 13:01

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door deschrijver » 09 jan 2026, 23:28

Weer eens wat anders dan stof happen.
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.

Gebruikersavatar
Rainy Day Woman
Forum Diva
Berichten: 21697
Lid geworden op: 05 jan 2009, 19:23

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Rainy Day Woman » 10 jan 2026, 11:52

In het stof bijten doet een ander, terwijl jij losbreekt, met je stofzuiger.
The company of women with opinions and fat asses.

Gebruikersavatar
iKer
Meganerd
Berichten: 49378
Lid geworden op: 02 jan 2009, 16:22
Contacteer:

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door iKer » 10 jan 2026, 12:06

Richardus schreef: 20 dec 2025, 11:38
iKer schreef: 20 dec 2025, 08:31 En ik wil graag The Economist lezen. Maar heb geen geld.
Liegebeest.
Er ligt een factuur van €30000 op mijn tafel.
Geloof je me nu nog steeds niet?
Make Peace Not War

Gebruikersavatar
Krautsurfer
Meganerd
Berichten: 46846
Lid geworden op: 04 jan 2009, 19:19
Locatie: Berlijn

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Krautsurfer » 10 jan 2026, 12:08

Rainy Day Woman schreef: 10 jan 2026, 11:52 In het stof bijten doet een ander, terwijl jij losbreekt, met je stofzuiger.
‘ik hoop dat je kanker krijgt’ - Oved
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW

Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!

Gebruikersavatar
deschrijver
Knuffelnerd
Berichten: 11705
Lid geworden op: 17 okt 2022, 13:01

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door deschrijver » 10 jan 2026, 12:14

iKer schreef: 10 jan 2026, 12:06 Er ligt een factuur van €30000 op mijn tafel.
Je hebt in ieder geval nog een tafel. :clown:
Ik hoop dat je voor dat bedrag een hoop lol hebt mogen hebben.
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.

Richardus
Meganerd
Berichten: 84065
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Richardus » 10 jan 2026, 12:50

iKer schreef: 10 jan 2026, 12:06
Richardus schreef: 20 dec 2025, 11:38
iKer schreef: 20 dec 2025, 08:31 En ik wil graag The Economist lezen. Maar heb geen geld.
Liegebeest.
Er ligt een factuur van €30000 op mijn tafel.
Geloof je me nu nog steeds niet?
Loop niet zo zielig te doen. 20 december sprak je jezelf tegen. Nu heb je weer een andere situatie. Als je een factuur hebt, heeft er ook iets tegenover gestaan. Had je dat maar anders moeten doen ipv nu zitten grienen.
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
Siegfried Stahl
Meganerd
Berichten: 45025
Lid geworden op: 20 jan 2009, 17:36
Contacteer:

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Siegfried Stahl » 10 jan 2026, 12:53

iKer schreef: 10 jan 2026, 12:06 Er ligt een factuur van €30000 op mijn tafel.

Het loopt snel op he die 06 lijnen?
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983


[quote=Krautsurfer post_id=747557 time=1780944109 user_id=95]
Fervid is een steengoede band.
[/quote]

Gebruikersavatar
iKer
Meganerd
Berichten: 49378
Lid geworden op: 02 jan 2009, 16:22
Contacteer:

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door iKer » 10 jan 2026, 13:02

@Ries: ja, die factuur stond wat tegenover. Maar betekent wel dat ik tot de zomer weinig extras kan doen.
En grienen? Really?
Make Peace Not War

Richardus
Meganerd
Berichten: 84065
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Richardus » 10 jan 2026, 13:19

iKer schreef: 10 jan 2026, 13:02 betekent wel dat ik tot de zomer weinig extras kan doen.
grienen
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42322
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door (klaz*) » 10 jan 2026, 13:28

Ik heb onlangs nog een rol pakpapier aangeschaft.

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42322
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door (klaz*) » 10 jan 2026, 13:29

Maar het kan ook bakpapier geweest zijn.

Richardus
Meganerd
Berichten: 84065
Lid geworden op: 02 jan 2009, 17:34

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Richardus » 10 jan 2026, 13:38

Geen pak rolpapier?

Dan zou 't ook nog het teepee hamsteren van je kunnen zijn geweest van eergister
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten

Nothing to be done

¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42322
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door (klaz*) » 10 jan 2026, 14:08

Hmm, nu weet ik het niet meer. Ik ben helemaal uit mijn hummetje van die sneeuw en kou.

Gebruikersavatar
Flaaks
Forum Diva
Berichten: 22761
Lid geworden op: 03 jan 2009, 21:54

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Flaaks » 10 jan 2026, 14:19

Ik heb twee luxe handtandenborstels online gekocht. Hopelijk bevallen die wel. De reguliere drogisterijen verkopen geen goede meer. Daar willen ze iedereen op elektriciteit.
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.

Gebruikersavatar
David
Knuffelnerd
Berichten: 13760
Lid geworden op: 31 aug 2014, 13:12

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door David » 10 jan 2026, 14:21

Een tweedehands smartphone voor onze far away adoptiedochter in Kenia.
Probleemwolf

Gebruikersavatar
MarkS
Knuffelnerd
Berichten: 14260
Lid geworden op: 30 mar 2009, 15:30
Locatie: Corrievorrie
Contacteer:

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door MarkS » 10 jan 2026, 14:25

Een dressoir van Pastoe.
Feck!

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42322
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door (klaz*) » 10 jan 2026, 14:27

Wat een verwennerij hier allemaal! :)

Gebruikersavatar
Krautsurfer
Meganerd
Berichten: 46846
Lid geworden op: 04 jan 2009, 19:19
Locatie: Berlijn

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Krautsurfer » 10 jan 2026, 14:37

Drie tassen met boodschappen voor de komende halve week of zo.
‘ik hoop dat je kanker krijgt’ - Oved
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW

Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!

Gebruikersavatar
deschrijver
Knuffelnerd
Berichten: 11705
Lid geworden op: 17 okt 2022, 13:01

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door deschrijver » 10 jan 2026, 15:26

Flaaks schreef: 10 jan 2026, 14:19 Ik heb twee luxe handtandenborstels online gekocht. Hopelijk bevallen die wel. De reguliere drogisterijen verkopen geen goede meer. Daar willen ze iedereen op elektriciteit.
Jij beweerde ooit dat iedereen tegenwoordig een elektrische tandenborstel had, dus hoezo "ze willen"?
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.

Gebruikersavatar
deschrijver
Knuffelnerd
Berichten: 11705
Lid geworden op: 17 okt 2022, 13:01

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door deschrijver » 10 jan 2026, 15:27

David schreef: 10 jan 2026, 14:21 Een tweedehands smartphone voor onze far away adoptiedochter in Kenia.
En ik maar denken dat die Foster parents plan "kinderen" alleen maar geld willen.
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.

Gebruikersavatar
David
Knuffelnerd
Berichten: 13760
Lid geworden op: 31 aug 2014, 13:12

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door David » 10 jan 2026, 15:54

Alle jeugd en jongeren wereldwijd zijn allereerst verslaafd aan de smartphone.
Al het andere is van lagere prioriteit.
Probleemwolf

Gebruikersavatar
David
Knuffelnerd
Berichten: 13760
Lid geworden op: 31 aug 2014, 13:12

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door David » 10 jan 2026, 15:55

Het is daarbij geen foster parents geval.
Het is iemand die we kennen van het AZC enige jaren geleden.
Probleemwolf

Gebruikersavatar
Flaaks
Forum Diva
Berichten: 22761
Lid geworden op: 03 jan 2009, 21:54

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Flaaks » 10 jan 2026, 16:24

deschrijver schreef: 10 jan 2026, 15:26
Flaaks schreef: 10 jan 2026, 14:19 Ik heb twee luxe handtandenborstels online gekocht. Hopelijk bevallen die wel. De reguliere drogisterijen verkopen geen goede meer. Daar willen ze iedereen op elektriciteit.
Jij beweerde ooit dat iedereen tegenwoordig een elektrische tandenborstel had, dus hoezo "ze willen"?
Ik denk dat drogisterijen liever hebben dat helemaal iedereen op elektrisch overgaat, want daar valt meer aan te verdienen. Niet iedereen heeft nog een elektrische tandenborstel, wel heel veel, maar enkelen bieden moedig weerstand. B-)
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.

Gebruikersavatar
(klaz*)
Meganerd
Berichten: 42322
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:21

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door (klaz*) » 10 jan 2026, 16:47

Heb je daar een bepaalde reden voor? Of gewoon Friese dwarsigheid? :D

Gebruikersavatar
Siegfried Stahl
Meganerd
Berichten: 45025
Lid geworden op: 20 jan 2009, 17:36
Contacteer:

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Siegfried Stahl » 10 jan 2026, 16:51

Flaaks schreef: 10 jan 2026, 16:24 . Niet iedereen heeft nog een elektrische tandenborstel, wel heel veel, maar enkelen bieden moedig weerstand.
Afbeelding
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983


[quote=Krautsurfer post_id=747557 time=1780944109 user_id=95]
Fervid is een steengoede band.
[/quote]

Gebruikersavatar
Flaaks
Forum Diva
Berichten: 22761
Lid geworden op: 03 jan 2009, 21:54

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Flaaks » 10 jan 2026, 17:32

:lol:
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.

Gebruikersavatar
MarkS
Knuffelnerd
Berichten: 14260
Lid geworden op: 30 mar 2009, 15:30
Locatie: Corrievorrie
Contacteer:

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door MarkS » 10 jan 2026, 18:37

(klaz*) schreef: 10 jan 2026, 16:47 Heb je daar een bepaalde reden voor? Of gewoon Friese dwarsigheid? :D
Moet haast wel, want onderzoek heeft tijden geleden al aangetoond dat elektries poetsen in veel schonere tanden en gezonder tandvlees (en dus minder hart- en vaatziekten) resulteert.
Feck!

Gebruikersavatar
Ysidorus Fuchs
Meganerd
Berichten: 28817
Lid geworden op: 02 jan 2009, 13:52
Locatie: Erps-Kwerps

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Ysidorus Fuchs » 10 jan 2026, 19:15

En een sedentaire levensstijl verhoogt ook het risico op hart- en vaatziekten aanzienlijk, dus, hop, hop, iedereen op een elektrische stoel!
“The forest was shrinking but the trees kept voting for the axe, for the axe was clever and convinced the trees that because his handle was made of wood he was one of them.”

Gebruikersavatar
Flaaks
Forum Diva
Berichten: 22761
Lid geworden op: 03 jan 2009, 21:54

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Flaaks » 10 jan 2026, 19:47

(klaz*) schreef: 10 jan 2026, 16:47 Heb je daar een bepaalde reden voor? Of gewoon Friese dwarsigheid? :D
Ik ben nogal beweeglijk en wil bij het tandenpoetsen wat doen. Dat geconcentreerd elke tand langsgaan, met ook nog dat geluid erbij, maakt me onrustig. Ik ben ook een perfectionist, dus ik krijg het echt wel schoon. Ik heb in geen 30 jaar een gaatje gehad, en dat bij één keer poetsen per dag, want dat vind ik genoeg.
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.

Gebruikersavatar
Siegfried Stahl
Meganerd
Berichten: 45025
Lid geworden op: 20 jan 2009, 17:36
Contacteer:

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Siegfried Stahl » 10 jan 2026, 19:49

Vindt je omgeving dat ook?
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983


[quote=Krautsurfer post_id=747557 time=1780944109 user_id=95]
Fervid is een steengoede band.
[/quote]

Gebruikersavatar
Flaaks
Forum Diva
Berichten: 22761
Lid geworden op: 03 jan 2009, 21:54

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Flaaks » 10 jan 2026, 21:28

Siegfried Stahl schreef: 10 jan 2026, 19:49 Vindt je omgeving dat ook?
Volgens mij wel. M'n vrouw heeft trouwens wel een elektrische tandenborstel.
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.

Gebruikersavatar
deschrijver
Knuffelnerd
Berichten: 11705
Lid geworden op: 17 okt 2022, 13:01

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door deschrijver » 10 jan 2026, 21:37

Flaaks schreef: 10 jan 2026, 16:24
deschrijver schreef: 10 jan 2026, 15:26
Flaaks schreef: 10 jan 2026, 14:19 Ik heb twee luxe handtandenborstels online gekocht. Hopelijk bevallen die wel. De reguliere drogisterijen verkopen geen goede meer. Daar willen ze iedereen op elektriciteit.
Jij beweerde ooit dat iedereen tegenwoordig een elektrische tandenborstel had, dus hoezo "ze willen"?
Ik denk dat drogisterijen liever hebben dat helemaal iedereen op elektrisch overgaat, want daar valt meer aan te verdienen. Niet iedereen heeft nog een elektrische tandenborstel, wel heel veel, maar enkelen bieden moedig weerstand. B-)
Het staat mij bij dat jij ooit beweerde een elektrisch exemplaar te hebben.
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.

Gebruikersavatar
deschrijver
Knuffelnerd
Berichten: 11705
Lid geworden op: 17 okt 2022, 13:01

Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door deschrijver » 10 jan 2026, 21:38

Flaaks schreef: 10 jan 2026, 19:47 Ik ben nogal beweeglijk en wil bij het tandenpoetsen wat doen.
Heet dat niet gewoon spastisch? :clown:
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast