Wat heb je het laatst aangeschaft?
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Vandaag al een ebook aangeschaft. En ik ga nog boodschappen doen, dus zoiets zal wel het laatste zijn. Of de electrische verwarming waarover ik nog een knoop door moet hakken.
Make Peace Not War
- Rainy Day Woman
- Forum Diva
- Berichten: 21697
- Lid geworden op: 05 jan 2009, 19:23
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Het dubbeldikke winternummer van De Groene Amsterdammer.
The company of women with opinions and fat asses.
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
If Man is five and the Devil is six and God is seven, dan zal ik wel Number9 zijn.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.
6 afraid of 7, 'cause 7-8-9.
- MarkS
- Knuffelnerd
- Berichten: 14260
- Lid geworden op: 30 mar 2009, 15:30
- Locatie: Corrievorrie
- Contacteer:
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
De electrische verwarming is mijn laatste aankoop.
Aanzetten overdag, als de zonnepanelen hun werk doen.
Aanzetten overdag, als de zonnepanelen hun werk doen.
Make Peace Not War
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
En ik wil graag The Economist lezen. Maar heb geen geld.
Make Peace Not War
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Eentje als dit voldoet ook al hoorNumber9 schreef: ↑20 dec 2025, 00:18Deze bevalt prima:
https://www.coolblue.nl/product/947363/ ... zwart.html
https://www.bol.com/nl/nl/p/tristar-ka- ... oductTitle
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Die is op vol vermogen even krachtig als die van Nr9.Richardus schreef: ↑20 dec 2025, 09:22Eentje als dit voldoet ook al hoorNumber9 schreef: ↑20 dec 2025, 00:18Deze bevalt prima:
https://www.coolblue.nl/product/947363/ ... zwart.html
https://www.bol.com/nl/nl/p/tristar-ka- ... oductTitle
Ik heb deze gekocht. Net ietsjes krachtiger.
Make Peace Not War
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Je had toch geen geld?! Koop je zo'n overmatig onnodig duur ding 
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Niks overmatig. Dit is het ding waar ik plaats voor heb. Die van jou is lelijk.
Een dergelijk ding heb ik wel voor de hele koude nachten in de slaapkamer.
(En ik heb wel geld maar vind The Economist te duur naast mijn NRC.)
Een dergelijk ding heb ik wel voor de hele koude nachten in de slaapkamer.
(En ik heb wel geld maar vind The Economist te duur naast mijn NRC.)
Make Peace Not War
- deschrijver
- Knuffelnerd
- Berichten: 11705
- Lid geworden op: 17 okt 2022, 13:01
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Een nootpakket.
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Berichten: 45025
- Lid geworden op: 20 jan 2009, 17:36
- Contacteer:
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Een wasmachine. Ik had liever een nieuwe gitaar gekocht...of een grotere TV....maar dit had voorrang.
Wel een mooie machine.....niet de duurste gekocht maar ook zeker niet de goedkoopste. Het merk is AEG. Ik heb er alle vertrouwen in.
Wel een mooie machine.....niet de duurste gekocht maar ook zeker niet de goedkoopste. Het merk is AEG. Ik heb er alle vertrouwen in.
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983
[quote=Krautsurfer post_id=747557 time=1780944109 user_id=95]
Fervid is een steengoede band.
[/quote]
Johnny Lydon 1983
[quote=Krautsurfer post_id=747557 time=1780944109 user_id=95]
Fervid is een steengoede band.
[/quote]
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Ik heb een zuigmond gekocht voor op onze stofzuiger. Wel pas leverbaar na 4 weken. 
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Zuigen, kreng!
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.
- deschrijver
- Knuffelnerd
- Berichten: 11705
- Lid geworden op: 17 okt 2022, 13:01
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Weer eens wat anders dan stof happen.
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.
- Rainy Day Woman
- Forum Diva
- Berichten: 21697
- Lid geworden op: 05 jan 2009, 19:23
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
In het stof bijten doet een ander, terwijl jij losbreekt, met je stofzuiger.
The company of women with opinions and fat asses.
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Er ligt een factuur van €30000 op mijn tafel.
Geloof je me nu nog steeds niet?
Make Peace Not War
- Krautsurfer
- Meganerd
- Berichten: 46846
- Lid geworden op: 04 jan 2009, 19:19
- Locatie: Berlijn
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Rainy Day Woman schreef: ↑10 jan 2026, 11:52 In het stof bijten doet een ander, terwijl jij losbreekt, met je stofzuiger.
‘ik hoop dat je kanker krijgt’ - Oved
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW
Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW
Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!
- deschrijver
- Knuffelnerd
- Berichten: 11705
- Lid geworden op: 17 okt 2022, 13:01
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Je hebt in ieder geval nog een tafel.
Ik hoop dat je voor dat bedrag een hoop lol hebt mogen hebben.
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Loop niet zo zielig te doen. 20 december sprak je jezelf tegen. Nu heb je weer een andere situatie. Als je een factuur hebt, heeft er ook iets tegenover gestaan. Had je dat maar anders moeten doen ipv nu zitten grienen.
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Berichten: 45025
- Lid geworden op: 20 jan 2009, 17:36
- Contacteer:
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Het loopt snel op he die 06 lijnen?
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983
[quote=Krautsurfer post_id=747557 time=1780944109 user_id=95]
Fervid is een steengoede band.
[/quote]
Johnny Lydon 1983
[quote=Krautsurfer post_id=747557 time=1780944109 user_id=95]
Fervid is een steengoede band.
[/quote]
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
@Ries: ja, die factuur stond wat tegenover. Maar betekent wel dat ik tot de zomer weinig extras kan doen.
En grienen? Really?
En grienen? Really?
Make Peace Not War
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Ik heb onlangs nog een rol pakpapier aangeschaft.
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Maar het kan ook bakpapier geweest zijn.
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Geen pak rolpapier?
Dan zou 't ook nog het teepee hamsteren van je kunnen zijn geweest van eergister
Dan zou 't ook nog het teepee hamsteren van je kunnen zijn geweest van eergister
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Hmm, nu weet ik het niet meer. Ik ben helemaal uit mijn hummetje van die sneeuw en kou.
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Ik heb twee luxe handtandenborstels online gekocht. Hopelijk bevallen die wel. De reguliere drogisterijen verkopen geen goede meer. Daar willen ze iedereen op elektriciteit.
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Een tweedehands smartphone voor onze far away adoptiedochter in Kenia.
Probleemwolf
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Wat een verwennerij hier allemaal! 
- Krautsurfer
- Meganerd
- Berichten: 46846
- Lid geworden op: 04 jan 2009, 19:19
- Locatie: Berlijn
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Drie tassen met boodschappen voor de komende halve week of zo.
‘ik hoop dat je kanker krijgt’ - Oved
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW
Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW
Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!
- deschrijver
- Knuffelnerd
- Berichten: 11705
- Lid geworden op: 17 okt 2022, 13:01
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Jij beweerde ooit dat iedereen tegenwoordig een elektrische tandenborstel had, dus hoezo "ze willen"?
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.
- deschrijver
- Knuffelnerd
- Berichten: 11705
- Lid geworden op: 17 okt 2022, 13:01
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
En ik maar denken dat die Foster parents plan "kinderen" alleen maar geld willen.
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Alle jeugd en jongeren wereldwijd zijn allereerst verslaafd aan de smartphone.
Al het andere is van lagere prioriteit.
Al het andere is van lagere prioriteit.
Probleemwolf
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Het is daarbij geen foster parents geval.
Het is iemand die we kennen van het AZC enige jaren geleden.
Het is iemand die we kennen van het AZC enige jaren geleden.
Probleemwolf
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Ik denk dat drogisterijen liever hebben dat helemaal iedereen op elektrisch overgaat, want daar valt meer aan te verdienen. Niet iedereen heeft nog een elektrische tandenborstel, wel heel veel, maar enkelen bieden moedig weerstand.deschrijver schreef: ↑10 jan 2026, 15:26Jij beweerde ooit dat iedereen tegenwoordig een elektrische tandenborstel had, dus hoezo "ze willen"?
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Heb je daar een bepaalde reden voor? Of gewoon Friese dwarsigheid? 
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Berichten: 45025
- Lid geworden op: 20 jan 2009, 17:36
- Contacteer:
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?

" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983
[quote=Krautsurfer post_id=747557 time=1780944109 user_id=95]
Fervid is een steengoede band.
[/quote]
Johnny Lydon 1983
[quote=Krautsurfer post_id=747557 time=1780944109 user_id=95]
Fervid is een steengoede band.
[/quote]
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.
- MarkS
- Knuffelnerd
- Berichten: 14260
- Lid geworden op: 30 mar 2009, 15:30
- Locatie: Corrievorrie
- Contacteer:
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Moet haast wel, want onderzoek heeft tijden geleden al aangetoond dat elektries poetsen in veel schonere tanden en gezonder tandvlees (en dus minder hart- en vaatziekten) resulteert.
Feck!
- Ysidorus Fuchs
- Meganerd
- Berichten: 28817
- Lid geworden op: 02 jan 2009, 13:52
- Locatie: Erps-Kwerps
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
En een sedentaire levensstijl verhoogt ook het risico op hart- en vaatziekten aanzienlijk, dus, hop, hop, iedereen op een elektrische stoel!
“The forest was shrinking but the trees kept voting for the axe, for the axe was clever and convinced the trees that because his handle was made of wood he was one of them.”
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Ik ben nogal beweeglijk en wil bij het tandenpoetsen wat doen. Dat geconcentreerd elke tand langsgaan, met ook nog dat geluid erbij, maakt me onrustig. Ik ben ook een perfectionist, dus ik krijg het echt wel schoon. Ik heb in geen 30 jaar een gaatje gehad, en dat bij één keer poetsen per dag, want dat vind ik genoeg.
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.
- Siegfried Stahl
- Meganerd
- Berichten: 45025
- Lid geworden op: 20 jan 2009, 17:36
- Contacteer:
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Vindt je omgeving dat ook?
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983
[quote=Krautsurfer post_id=747557 time=1780944109 user_id=95]
Fervid is een steengoede band.
[/quote]
Johnny Lydon 1983
[quote=Krautsurfer post_id=747557 time=1780944109 user_id=95]
Fervid is een steengoede band.
[/quote]
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Volgens mij wel. M'n vrouw heeft trouwens wel een elektrische tandenborstel.
Voorheen Vlaecks. Nu nóg groener en nóg linkser, maar altijd genuanceerd.
- deschrijver
- Knuffelnerd
- Berichten: 11705
- Lid geworden op: 17 okt 2022, 13:01
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Het staat mij bij dat jij ooit beweerde een elektrisch exemplaar te hebben.Flaaks schreef: ↑10 jan 2026, 16:24Ik denk dat drogisterijen liever hebben dat helemaal iedereen op elektrisch overgaat, want daar valt meer aan te verdienen. Niet iedereen heeft nog een elektrische tandenborstel, wel heel veel, maar enkelen bieden moedig weerstand.deschrijver schreef: ↑10 jan 2026, 15:26Jij beweerde ooit dat iedereen tegenwoordig een elektrische tandenborstel had, dus hoezo "ze willen"?![]()
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.
- deschrijver
- Knuffelnerd
- Berichten: 11705
- Lid geworden op: 17 okt 2022, 13:01
Re: Wat heb je het laatst aangeschaft?
Heet dat niet gewoon spastisch?
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

