MarkS schreef: ↑02 mar 2026, 18:11
Het sneue is dat hij daar een trucje voor nodig had. Ik ben bang dat hij een aanbidder van Altijd al vermoed dat hij een soort Baudet is in het diepst van zijn gedachten
Baudet?
Mwoah. Geen aanbidder, wel gefascineerd door deze vreemde figuur. Die verdwaasd ronddoolt in deze moderne tijd, zonder het zichzelf te realiseren.
Dat is zonder zijn fetishes te delen. Want als ik in iemand een soort reïncarnatie van een schijnbaar keurige hogere nazi-officier zie, dan is het wel Tierry Baudet.
En Julien Blanc? Are you kidding me? Wat is mis met jou MarkS? Jij veronderstelt dat een vader van twee opgroeiende dochters iemand die aanranding en verkrachting promoot goedkeurt?
En dat trucje kan ik je uitleggen.
Ten eerste: iedere man heeft z'n trucjes. Doet bijvoorbeeld keurig zijn haartjes, doet een leren jasje aan en speelt een stoere punk te zijn (sounds familiair, MarkS?), en gedraagt zich op een bepaalde manier. Hormonen doen de rest.
Bovenop deze basale trucs zijn er nog versiertrucs die Julien Banc of die gek die in Roemenië is gaan wonen je niet leren. Want naast het dat het inderdaad zo is dat sommige vrouwen dat spelletje van 'machtsverschil' graag meespelen (totdat ze inzien dat ze dom bezig zijn en zichzelf beschadigen, danwel de man bij de lurven nemen. Of ergens anders eindigen, en dat is dan echt geen fijne plek) zijn er nog andere trucs.
Wie deze trucs wil horen: iKer stelt zich welwillend open voor vragen.
Bel T 06 988 23 37
Of PM me.