Pussy Footer van Jackie Robinson.1ofthemFaces schreef: ↑16 nov 2025, 00:22 @ frobbert
Ik zie je link niet maar neem.aan dat je Funky Drummer van James Brown noemt.
Madonna
Re: Madonna
Make Peace Not War
Over neuken gesproken. Dat doen we voorlopig maar even zonder drugs. Heb nu al voor de derde dag spierpijn.
Make Peace Not War
En had ik al eens verteld dat een vriendin van me een keer heeft helpen meezoeken toen Madonna een dure oorbel had verloren?
Overigens is het na een aantal ruzies geen vriendin meer maar ik vond het toch een leuk verhaal. En totáál on topic!
Overigens is het na een aantal ruzies geen vriendin meer maar ik vond het toch een leuk verhaal. En totáál on topic!
Make Peace Not War
Vertel nog eens over die keer dat die verre nicht van je Condoleeze Rice een tampon geleend had
En dat die vriend van je Saddam Hussein een lift gaf, en gecast werd als dubbelganger
Aah tooooooe

Of dat die vriend van je in Nashville de neus van Michael Jackson ving toen die afwaaide! Ook mooi
En dat die vriend van je Saddam Hussein een lift gaf, en gecast werd als dubbelganger
Aah tooooooe
Of dat die vriend van je in Nashville de neus van Michael Jackson ving toen die afwaaide! Ook mooi
aka Ri'shad, Parel van het Noordoosten
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
- deschrijver
- Knuffelnerd
Ik kende ooit wel iemand die naar verluidt als kind bij Saddam Hussein op schoot had gezeten.
Zelf had ik dan weer liever bij Madonna op schoot gezeten
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.
Helaas laat jouw geheugen je hier in de steek.Richardus schreef: ↑16 nov 2025, 10:18 Vertel nog eens over die keer dat die verre nicht van je Condoleeze Rice een tampon geleend had
Aah tooooooe
Maar ik heb wel een schoonmoeder die met Queen Elisabeth heeft gedineerd. En de baas in jouw provincie is familie van mij dus pas maar op met je neerbuigende toontje!
Make Peace Not War
En mijn vriendin was een keertje op een feestje met Raul Castro (de broer van). Maar zijn neus zat gewoon vast!
Make Peace Not War
Inmiddels veel recente albums van Madonna beluisterd. Electro en aanverwante stromingen zijn all over the place, en maken dat ik het prettige muziek vind. Her en der lees ik ook reviews die soms negatief zijn, gebaseerd op gevoelde argumenten die ik niet deel.
Af en toe heeft ze echt fijne nummers. MDNA heeft die. Een sterk electro-geörienteerd album. Gang Bang bijvoorbeeld is lekker, en tekstueel iets anders dan je zou vermoeden.
Maar ook op andere albums fijn materiaal. Op Rebel Heart staat Bitch I’m Madonna. Een prettig niemendalletje met dubstepinvloeden dat erg ver staat van haar oude hits. Verder doet het album me niet zoveel.
Madonna grossiert in sterk popmateriaal overall. Wat me beschaamd doet constateren: waarom heb ik dit niet eerder beluisterd? Want er zit genoeg in voor de electro- en popliefhebber in mij. En de popliefhebbers die haar eerste fans vormden zullen dit lang niet allemaal trekken. Want Madonna heeft zich sterker ontwikkeld dan een mindere ster als Nick Cave ooit deed*. Vermoedelijk heb ik me te lang laten leuden door haar imago uit de jaren tachtig en negentig, en de hits waarmee ze nogs teeds scoort, die mij vaak afstoten.
Hoe dan ook. Ik ga door met Madonna luisteren. MDNA krijgt meer spins, dat is zeker.
* ja sorry, het moest even.
Af en toe heeft ze echt fijne nummers. MDNA heeft die. Een sterk electro-geörienteerd album. Gang Bang bijvoorbeeld is lekker, en tekstueel iets anders dan je zou vermoeden.
Maar ook op andere albums fijn materiaal. Op Rebel Heart staat Bitch I’m Madonna. Een prettig niemendalletje met dubstepinvloeden dat erg ver staat van haar oude hits. Verder doet het album me niet zoveel.
Madonna grossiert in sterk popmateriaal overall. Wat me beschaamd doet constateren: waarom heb ik dit niet eerder beluisterd? Want er zit genoeg in voor de electro- en popliefhebber in mij. En de popliefhebbers die haar eerste fans vormden zullen dit lang niet allemaal trekken. Want Madonna heeft zich sterker ontwikkeld dan een mindere ster als Nick Cave ooit deed*. Vermoedelijk heb ik me te lang laten leuden door haar imago uit de jaren tachtig en negentig, en de hits waarmee ze nogs teeds scoort, die mij vaak afstoten.
Hoe dan ook. Ik ga door met Madonna luisteren. MDNA krijgt meer spins, dat is zeker.
* ja sorry, het moest even.
Make Peace Not War
Madonna bij de muziek en Paulien Cornelisse bij de boekenrubriek op forumnerds.nl.
Het wordt tijd dat hier een smaakpolitie wordt aangesteld.
Zelfs Flaaks is niet zo diep gezakt qua voorkeuren.
Een klein beetje niveau mag toch nog wel?
Het wordt tijd dat hier een smaakpolitie wordt aangesteld.
Zelfs Flaaks is niet zo diep gezakt qua voorkeuren.
Een klein beetje niveau mag toch nog wel?
Probleemwolf
- 1ofthemFaces
- Knuffelnerd
Ff iets anders.
Zeg je Maadonna of M' donna?
Deze is ook steengoed. Eén vd weinige van haar laatste albums.
Maar laat ons eerlijk zijn: het is eigenlijk Pharrell's track.
Zo klinkt ie toch.
Please enter the telephone number, then press https://soundcloud.com/boomboomboom/crazy-date
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Oke, thats the limit.
Ik distantieer me nu echt van dit topic*.
*(Dat niet iedere stiekeme meelezer denkt dat elk forumlid alhier de wansmaak propageert).
Ik distantieer me nu echt van dit topic*.
*(Dat niet iedere stiekeme meelezer denkt dat elk forumlid alhier de wansmaak propageert).
Probleemwolf
Bedoel je dat het hele album goed is? Vandaag ongeveer 90% van dat album beluisterd en ik heb besloten om nog eens te luisteren of ik het goed, slecht of middelmatig vind. Dit is haar eerste album waar ik geen vaste mening over heb na de eerste draaibeurt.
(En ja, bovenstaande nummer is een van de betere van het album).
Make Peace Not War
Nee, zeker niet.iKer schreef: ↑20 nov 2025, 21:34 Bedoel je dat het hele album goed is? Vandaag ongeveer 90% van dat album beluisterd en ik heb besloten om nog eens te luisteren of ik het goed, slecht of middelmatig vind. Dit is haar eerste album waar ik geen vaste mening over heb na de eerste draaibeurt.
(En ja, bovenstaande nummer is een van de betere van het album).
Van de rest vd plaat herinner ik me niets meer. En ik heb er geen zin in ook.
Even over la grande dame du pop:
Alles pre Like a prayer vind ik (nog steeds) charmant.
Het waren andere (pop)tijden ook dan.
Dan is ze sterk teruggekomen met Ray of light (Power of goodbye is bloedmooi en mijn favoriete M track).
Music was ook uitstekend en zelfs American life kon er mee door.
Daarna was het vat leeg.
Please enter the telephone number, then press https://soundcloud.com/boomboomboom/crazy-date
- Ysidorus Fuchs
- Meganerd
“The forest was shrinking but the trees kept voting for the axe, for the axe was clever and convinced the trees that because his handle was made of wood he was one of them.”
Je zou ook eens een Rambo-film kunnen gaan kijken
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
- deschrijver
- Knuffelnerd
Afgelopen week het album "Like a virgin" weer eens beluisterd. Wel de 12" versies van "Material girl" en het titelnummer, maar niet van "Angel" en "Dress you up". Tijd voor een 2CD re-release met ook "Into the groove".
Only love, only love can leave such a mark. But only love, only love can heal such a scar.
- Krautsurfer
- Meganerd

‘ik hoop dat je kanker krijgt’ - Oved
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW
Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!
‘Goed bezig’ - Siegfried Stahl
‘een verongelijkte drammende janker’ -David
‘Lekker ding’ - RDW
Uw mening hier, voor slechts vijf euro per letter!
Grijp die kans!
Best gek dat dat als zodanig nog niet bestaat idddeschrijver schreef: ↑24 apr 2026, 07:27 Afgelopen week het album "Like a virgin" weer eens beluisterd. Wel de 12" versies van "Material girl" en het titelnummer, maar niet van "Angel" en "Dress you up". Tijd voor een 2CD re-release met ook "Into the groove".
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Nothing to be done
¯\_(ツ)_/¯
Gaat het wel goed verder. Je komt aan met Madonna en Marillion....deschrijver schreef: ↑24 apr 2026, 07:27 Afgelopen week het album "Like a virgin" weer eens beluisterd. Wel de 12" versies van "Material girl" en het titelnummer, maar niet van "Angel" en "Dress you up". Tijd voor een 2CD re-release met ook "Into the groove".
Tomorrow is yesterday's history and art will still be there, even if life terminates.
- Keith Emerson
- Keith Emerson
- deschrijver
- Knuffelnerd
M & M