Prima. Ze zijn inderdaad enorm veranderd en dat pakt op geen enkele manier goed uit. Weg ermee!
De meeste stemmers zijn inderdaad fatsoenlijk en allang weg.
Prima. Ze zijn inderdaad enorm veranderd en dat pakt op geen enkele manier goed uit. Weg ermee!
Ja, op voortschrijdend inzicht heb ik je niet kunnen betrappen. If you always do what you always did, you’ll always get what you always got. Je zult het allemaal wel prettig vinden denk ik.
Ik zal het na Marc Bolan uitchecken, ben groot fan van Van Der Graaf Generatorfrobbert schreef: ↑14 mar 2026, 12:05 Goed, iedereen hier is kennelijk al bekend met The Quietus dus ik zal geen tips meer daarvandaan halen. Dat is dan gewoon simpelweg niet nodig. Gelukkig is het internet groot. Judge Smith was in 1967 een van de oprichters van Van Der Graaf Generator maar hield het daar vervolgens na een jaartje al voor gezien. Kennelijk is de man nooit gestopt met muziek maken en bracht hij vorig jaar nog deze EP uit. Mooi wel. En niet zo heel anders dan wat Van Der Graaf Generator deed.
Werkt niet overal bij is mijn ervaring:Krautsurfer schreef: ↑05 apr 2026, 11:08 Hee Frob, een tijdje terug had je het over één of ander product dat je gebruikte om je elpees te reinigen. Wat was dat ook alweer? kan het niet terugvinden…
Toegegeven, het is een oplossing..
Op de korte termijn wel natuurlijk. Maar toch lees ik ook wel op het internet dat het niet goed voor je elpees is.
Ik tot voor kort ook niet, maar verdomd: Ik kan er nu elke dag naar kijken.
Nou zeg! Mijn favoriete plaat van dit decennium staat ineens in frobberts topic. Ik heb deze zeker 40 keer gedraaid, de volle 2 uur, en altijd via YouTube, want ook na 2 jaar nog steeds niet op Spotify.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten